Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko176
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking

    Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
jasiek13

jasiek13

Dołączył 16 lat i 7 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 2126
  • Znaleziska 343
  • Mikroblog 1783
  • Obserwujący 56
  • Obserwowane 67
  • Dodane (192)
  • Komentowane (1165)
  • Plusowane (426)
jasiek13
jasiek13 05.03.2015, 07:53:11
  • 1
Witka, witeczka mirki.

Ktoś ma jakieś doświadczenia z Google Cardboard / GearVR ? Czy te technologie mają osobne API? Czy mogę devować wykorzystując karton na gear vr (jako dodatkowa platforma docelowa)?

Na GDC Carmack zasugerował, że przy kolejnej generacji telefonów (pod koniec roku) Samsung wraz z Oculusem ruszą machinę marketingową z zamiarem pchnięcia dużej liczby GearVR. Z tego co pisał na twitterze można też podejrzewać, że nowy Rift ukaże się wcześniej.

#
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

s.....p
s.....p
konto usunięte 05.03.2015, 15:07:47
  • 1
@jasiek13: Chyba to 2 rozne rzeczy, mam GearVR i ten odrazu odpala Oculus Home czy jak to tam sie nazwa, zaraz po nalozeniu go na glowe (czujnik), ale na cardboarda powstal jakis "yt player", dziala srednio, ale dziala gdyz Oculus Home zostal zamrozony (n4 root). Takie pytania to lepiej na reddit/forum oculusa/cardboarda. Mowie tylko co zaobserwowalem.
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13 04.03.2015, 09:48:22
  • 7
Czekam, aż zaczną dopłacać za korzystanie ze swoich silników ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Source 2 darmowe: http://www.polygon.com/2015/3/3/8145273/valve-source-2-announcement-free-developers

Może pod presją konkurencji Mario rozważy darmową wersję LibGDX ( ͡° ͜ʖ ͡°)ノ⌐■-■
#gamedev
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

M.....P
M.....P
konto usunięte 04.03.2015, 10:30:10
  • 1
@jasiek13: Czekaj, a to nie na sourcie właśnie stoi tf2?
M.....P - @jasiek13: Czekaj, a to nie na sourcie właśnie stoi tf2?

źródło: comment_uulFzoNw2qOv1hjcR83nNwqveah2Ktr6.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
voroshmitov
voroshmitov
04.03.2015, 22:25:54
  • 0
@MichaelP: Tak na sourcie, half-life 2 i portale też na source, half-life pierwszy na GoldSrc który jest mocną przeróbką silnika od quake 2. Ciekawostką jest że niedawny titanfall też jest na silniku source.
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13 03.03.2015, 22:58:11
  • 6
Jeśli ktoś chciałby zobaczyć jak działa WebGL z Unity3D to tutaj build przykładowego projektu: http://infunity.pl/temp/unitywebgl/index.html (sporo zajmuje bo jest tam de fakto kilka przykładów przełączanych w menu w prawym górnym rogu).

Zaznaczam, że build zrobiony przy najniższym poziomie optymalizacji.

#gamedev #unity
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

regis3
regis3
03.03.2015, 22:59:58
  • 2
@jasiek13: Jestes super gość.
  • Odpowiedz
regis3
regis3
04.03.2015, 00:12:15
  • 2
@jasiek13: Jest lepiej niż się spodziewałem. W FF totalny wypas (wsparcie dla asm.js), w chromie jak już się rozpędzi (dobry JiT) też jest spoko ale u mnie występuja okazjonalne przycięcia:) Nie wiem jak inni ale ja się jaram
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13 02.03.2015, 18:04:09
  • 5
Właśnie zaczął się stream live z konferencji Google na GDC.
#gamedev #android #gdc
jasiek13 - Właśnie zaczął się stream live z konferencji Google na GDC.
#gamedev #and...
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

TadeuszSynZygmunta
TadeuszSynZygmunta
02.03.2015, 18:28:53
  • 0
@jasiek13: Ciekawe jakie ma lagi.
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13
Autor
02.03.2015, 18:31:28
  • 0
@TadeuszSynZygmunta: mówili, że działa to po lokalnej sieci więc tak samo jak PS4 Remote na Vicie. Powinno być ok na przyzwoitych urządzeniach ;)
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13 27.02.2015, 12:01:25
  • 9
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Lrrr
Lrrr
Lrrr
27.02.2015, 12:03:50
  • 2
@jasiek13: łapka na kolbie na dół, chyba najlepiej jak na środku bohatera a nie wystaje tak bezensu XD
  • Odpowiedz
xyz23
xyz23
27.02.2015, 12:06:17 via iOS
  • 5
@jasiek13: możesz w tym wypadku odnieść się do zasady, że to co w prawą stronę "idzie do przodu" a w lewą się cofa. Czytamy od lewej do prawej dlatego jak rysujemy ludzika biegnącego w prawo, biegnie do przodu a w lewo do tyłu.
Japończycy pewnie mają na odwrót ;)
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13 26.02.2015, 22:23:48
  • 9
Gra zaczyna powoli wyglądać. Wrzuciłem cześć grafik @czesiu1234 . Przeniosłem teksturki do atlasów tekstur i ogarnąłem ładny flow grafik do szybkiego tworzenia / aktualizacji atlasów przez pliczek bat. Poprawiłem renderer mapy - od dołu mapa nachodzi na gracza, od góry gracz nachodzi na mapę.

Statystyki na dziś:
Linii kodu: 1954
Klas: 40
jasiek13 - Gra zaczyna powoli wyglądać. Wrzuciłem cześć grafik @czesiu1234 . Przenios...

źródło: comment_3VbjCLiAL7hu7QHxdbymUrI50BR0lJFx.jpg

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Typowy_Sebix
Typowy_Sebix
26.02.2015, 22:26:00
  • 2

Komentarz usunięty przez moderatora

sortris
sortris
27.02.2015, 01:21:55 via Android
  • 2
@jasiek13: ładnie, dużo klas
No i mam nadzieję, że oststnia mapa z generatora poprawiona :>
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13 25.02.2015, 18:04:50
  • 15
Dziś głównie poprawiałem błędy, ale poeksperymentowałem też odrobinę z generatorem. Poniżej #gif z efektami.
I jak mirki, fituje?

#gamedev #lukzdev

jasiek13 - Dziś głównie poprawiałem błędy, ale poeksperymentowałem też odrobinę z gen...

źródło: comment_wcqFyCfWtPOkyYLG1UDJX72iIM9oCQs3.jpg

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

TadeuszSynZygmunta
TadeuszSynZygmunta
25.02.2015, 18:08:55
  • 3
@jasiek13: 10/10
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13
Autor
25.02.2015, 18:13:34
  • 4
@sortris: Shit! Wiedziałem, że będą jakieś bugi!
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13 24.02.2015, 19:11:09
  • 11
Nowy generator map wstępnie gotowy! Jeszcze brakuje generowania pokoi, ale zostawię to na jutro. Dużo czasu zajmie dobieranie odpowiednich parametrów generatora, ale to w swoim czasie. W załączniku pierwsza z brzegu wygenerowana mapka.

#gamedev

--------
Robimy grę gatunku Top Down Shooter / Rogue like like na mobile (może również PC)! Relacjonujemy postęp prac pod tagiem #lukzdev. Pierwszy wpis znajduje się tutaj.
jasiek13 - Nowy generator map wstępnie gotowy! Jeszcze brakuje generowania pokoi, ale...

źródło: comment_7X2qTBzYb8gLeDt5Cc7QcCO0Bs82jSRx.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

jasiek13
jasiek13 22.02.2015, 12:43:03
  • 5
Z ciekawości podpiąłem generator map z Grokageddon (mojej gry na ludum dare 31). Generator będę pisał kompletnie od nowa, ale będzie też trochę zabawy z renderowaniem kafelków mapy, aby działało to jak należy.

#gamedev

--------
Robimy grę gatunku Top Down Shooter / Rogue like like na mobile (może również PC)! Relacjonujemy postęp prac pod tagiem #lukzdev. Pierwszy wpis znajduje się tutaj.
jasiek13 - Z ciekawości podpiąłem generator map z Grokageddon (mojej gry na ludum dar...

źródło: comment_zvZFTV3yCJnh9xb9KkGlDt1oadBQSDyT.jpg

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

TadeuszSynZygmunta
TadeuszSynZygmunta
22.02.2015, 12:49:45
  • 2
@jasiek13: Duże te kule, takie będą czy to na razie?
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13
Autor
22.02.2015, 13:16:22
  • 0
@TadeuszSynZygmunta: proporcje są tymczasowe, aczkolwiek nie wiem jeszcze jak duże będą kule ;)
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13 20.02.2015, 12:49:28
  • 15
Dawno nie wrzucałem postępów z prac pod #lukzdev ze względu na dłubanie w frameworku, ale powoli wygrzebuję się z tego etapu.

Lekcja #gamedev ( #matematyka ) na dziś (każdy kto zrobił coś bardziej zaawansowanego od Ponga pewnie zna, ale jest tu sporo początkujących, może oszczędzę komuś kilkunastu minut w google).

Jeśli chcecie obrócić punkt (względem środka układu współrzędnych) o dany kąt α to potrzebujecie tego wzoru:
x' = x
jasiek13 - Dawno nie wrzucałem postępów z prac pod #lukzdev ze względu na dłubanie w ...

źródło: comment_5NeLa77RgxImHSKutkBxyNvTVhpOCG4n.jpg

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

jasiek13
jasiek13
Autor
20.02.2015, 15:11:58
  • 0
@Grzmihui: na początku strzelał ze środka broni, bo pozycję broni trzymam względem środka i takie współrzędne miałem pod ręką. Później przeliczyłem, korzystając z powyższego wzoru, żeby strzelał z końca (to jeszcze kwestia do dopicowania, póki co do testów wystarczy). Masz rację, jednak jeśli będziesz przesuwał szybko bronią jednocześnie strzelając może to wyglądać słabo, będzie się rozjeżdżać. ;)
  • Odpowiedz
notauser
notauser
notauser
20.02.2015, 15:32:25
  • 2
Ciekawostka: (x + iy) * (cos(α) + isin(α)) = x*cos(α) - y*sin(α) + i(x*sin(α) + y*cos(α)) #pdk
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13 11.02.2015, 17:37:12
  • 36
Głośno się dzisiaj zrobiło o Pixelart Shaderze do Blendera, nad którym autor ponoć spędził 3 lata.

Tutorial: http://initialsgames.com/main/?p=1360

Jeśli to tak piękne jak wygląda na załączonym obrazku to osoby nie potrafiące #pixelart , mają dostęp do ogromnej bazy postaci, animacji, przedmiotów czy nawet całych scenerii, które można by w ten sposób wyrenderować i wykorzystać w #gamedev.

#wykopowasekcjablendera #januszeblendera #blendertip
jasiek13 - Głośno się dzisiaj zrobiło o Pixelart Shaderze do Blendera, nad którym aut...

źródło: comment_oWbFqJghHhe1hU01jGXQF2vkE2SU2hbp.jpg

Pobierz
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

velotri
velotri
11.02.2015, 17:46:57
  • 3
@jasiek13: efekt "dithering"
  • Odpowiedz
czesu
czesu
11.02.2015, 20:32:09
  • 2
Jeśli to tak piękne jak wygląda na załączonym obrazku to osoby nie potrafiące # pixelart

@jasiek13: Część studiów deweloperskich już dawno temu przerzuciło się na taki system. Jasne, gdy ktoś robi grę która byłaby uznana za paskudną nawet w czasach nesa to nie ma sensu się tak bawić ale np. w przypadku zaawansowanych bijatyk 2D ręczne rysowanie każdej klatki animacji to mordęga.
czesu - > Jeśli to tak piękne jak wygląda na załączonym obrazku to osoby nie potrafią...

źródło: comment_boLYtcg2KtsjI3PWtFYGQGqiR6aGG3Gd.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13 11.02.2015, 13:46:25
  • 40
Pierwsza #animacja do gry!

#gamedev

--------
Robimy grę gatunku Top Down Shooter / Rogue like like na mobile (może również PC)! Relacjonujemy postęp prac pod tagiem #lukzdev. Pierwszy wpis znajduje się tutaj.
jasiek13 - Pierwsza #animacja do gry!

#gamedev

--------
Robimy grę gatunku Top...

źródło: comment_AnyKE5b2G37dSPiSgGisCkX2sJhDpn1m.gif

Pobierz
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

J.....G
J.....G
konto usunięte 11.02.2015, 13:53:09
  • 7
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
skull_pain
skull_pain
11.02.2015, 14:01:14
  • 6
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13 09.02.2015, 16:13:58
  • 15
Ja niestety nie mam co pokazać ze względu na prototypowanie sterowania i tworzenie nowego frameworka opartego o Entity Component System Ashley i #libgdx, który posłuży za podstawę do gry, ale łapcie kolejną porcję #grafika od @czesiu1234 .

Jak się podoba styl, w który zmierza gra?

#gamedev
jasiek13 - Ja niestety nie mam co pokazać ze względu na prototypowanie sterowania i t...

źródło: comment_84xYaLMuha0s3kEiqSH5GakevfQTXDnN.jpg

Pobierz
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

regis3
regis3
09.02.2015, 16:17:48
  • 2
@jasiek13: Może pomoże wam jakaś referencja: http://js13kgames.com/entries/extreme-mini-massacre
  • Odpowiedz
Grzmihui
Grzmihui
09.02.2015, 16:31:57 via Android
  • 1
@jasiek13: ladnie. Nie pasuje mi tylko ten jasny pasek na gorze skrzyni a tak to well done ;-)
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13 09.02.2015, 13:04:57
  • 3
Ktoś wie jaki jest cel najbliższego startu? Oprócz lądowania na barce. Co wynosi rakieta?
#spacex
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

L.....Z
L.....Z
konto usunięte 09.02.2015, 13:09:22
  • 7
@jasiek13: Wystrzelenie satelity w głęboki kosmos do punktu L1, która będzie badała klimat Ziemi.
  • Odpowiedz
A.....t
A.....t
konto usunięte 09.02.2015, 13:11:53
  • 4
@jasiek13:

monitor variable solar wind condition, provide early warning of approaching coronal mass ejections and observe phenomena on Earth including changes in ozone, aerosols, dust and volcanic ash, cloud height, vegetation cover and climate.
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13 05.02.2015, 17:26:49
  • 21
Mirki, Mirabelki wraz z @czesiu1234 ruszamy z nowym projektem! #oswiadczenie

Będzie to top down shooter / rogue like like z proceduralnie generowanymi poziomami na mobile (może również PC). Jeśli kojarzycie takie gry jak nuclear throne czy enter the gungeon to wiecie o co chodzi. Obecnie zajmuję się intensywnie game designem więc jeśli znacie jakieś inne warte uwagi tytuły z tych gatunków (szczególnie na mobile) to dajcie znać - z
jasiek13 - Mirki, Mirabelki wraz z @czesiu1234 ruszamy z nowym projektem! #oswiadczen...

źródło: comment_K0jgePqxuN7Ay520MPB03JlNCsvjyFU3.jpg

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

A.....h
A.....h
konto usunięte 05.02.2015, 17:29:20
  • 3
@jasiek13: Bardzo mi się podoba Nuclear Throne, ale nie pasuje mi ich styl graficzny. A tu robicie mi dobrze. (。◕‿‿◕。)
  • Odpowiedz
Thalarctos-maritimus
Thalarctos-maritimus
05.02.2015, 17:31:41
  • 5
@jasiek13: rudzielec, żółtek i mudzin, ach ta poprawność polityczna :)
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13 26.01.2015, 20:48:35
  • 11
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

TadeuszSynZygmunta
TadeuszSynZygmunta
26.01.2015, 21:07:28
  • 6
@jasiek13: Ja nawet tematu nie rozumiem :/
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13
Autor
26.01.2015, 21:08:37
  • 0
@TadeuszSynZygmunta: burza mózgów u nas trwała ze 2h ;)
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13 25.01.2015, 19:37:38
  • 10
Ukończyliśmy naszą grę na Global Game Jam 2015! Zawartości jest niewiele, ale to co jest myślę, że wygląda całkiem nieźle ( ͡° ͜ʖ ͡°) Sprawdźcie!

http://globalgamejam.org/2015/games/survive-another-day

Niestety nie miałem czasu na wrzucanie postępów bo point and click okazał się dużo bardziej wymagający od strony
jasiek13 - Ukończyliśmy naszą grę na Global Game Jam 2015! Zawartości jest niewiele, ...
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

jasiek13
jasiek13
Autor
25.01.2015, 20:01:41
  • 1
Wołam @ubeusz - może będziesz zainteresowany :)
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13
Autor
25.01.2015, 20:02:08
  • 2
@NeXIcE: What do we do now - dla nas był ciężki, ale jakoś wybrneliśmy
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13 23.01.2015, 14:11:57
  • 3
Na LubJAM czekamy już na pierwszych uczestników ;) Zapraszam wszystkich #januszeblendera, #unity3d i innych #gamedev z #lubelskie !
jasiek13 - Na LubJAM czekamy już na pierwszych uczestników ;) Zapraszam wszystkich #j...

źródło: comment_P6GNnXr9mumcwcOtg2e2BueccdZ7v0PY.jpg

Pobierz
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

coltfire
coltfire
23.01.2015, 14:14:07
  • 3
@jasiek13: #unity3d #gamedev Gier nie umiem robić ,ale wpadł bym na ciastka
  • Odpowiedz
jigsaw96
jigsaw96
23.01.2015, 17:20:56
  • 2
@jasiek13: kiedyś mieszkało się w jamach teraz bierze się w nich udział :]
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13 22.01.2015, 12:53:00
  • 12
Kolejne demko dla zainteresowanych postępem prac nad językiem Jonathana Blowa o tym jak jego język wspiera Data-Oriented Design oraz conieco o tym czym jest DOD i dlaczego takie podejście się stosuje.

#gamedev #programowanie #cpp #jezykblowa @PsichiX
jasiek13 - Kolejne demko dla zainteresowanych postępem prac nad językiem Jonathana Bl...
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

sathra
sathra
22.01.2015, 13:01:25
  • 2
DOD to mój ulubiony paradygmat. Napisałem mały silnik na Androida sterowany skryptami jsona i javascripta
  • Odpowiedz
Maixior
Maixior
22.01.2015, 21:30:57
  • 1
@PsichiX: :< programiści łączmy się w bólu!
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13 11.01.2015, 20:52:20
  • 2
Wszystkie mirki zainteresowane #gamedev z #lubelskie i nie tylko zapraszam na naszą lokalną edycję Global Game Jamu. W weekend od piątku (23 stycznia) wieczorem do niedzieli (25 stycznia) wieczorem będziemy wspólnie z drużynami z całego świata robić gry na zadany temat.

Jeśli chcielibyście zrobić grę, poznać ludzi, którzy się tym interesują i zdobyć nowe umiejętności to nie może was zabraknąć. Impreza ma charakter drużynowy, teamy będziemy formować na miejscu.
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ubeusz
ubeusz
11.01.2015, 21:28:40 via Android
  • 1
@jasiek13: a graficy wizjonerzy sie przydadza?(ale bardziejmwizjonerzy?) :D
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13
Autor
11.01.2015, 21:38:38
  • 1
@ubeusz: wpadaj ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Strona 8 z 10
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 17.01.2018

    Komentator
  • VIP
    od 10.02.2016

    VIP
  • Rocznica
    od 01.05.2025

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 23.05.2015

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 03.03.2015

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia