Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko237
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
jasiek13

jasiek13

Dołączył 16 lat i 7 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 2126
  • Znaleziska 343
  • Mikroblog 1783
  • Obserwujący 56
  • Obserwowane 67
  • Dodane (192)
  • Komentowane (1165)
  • Plusowane (426)
jasiek13
jasiek13 04.01.2015, 17:32:07
  • 2
2 znaleziska, 28 wpisów. Co jeszcze zrobiłem w tym roku na wykopie.
#2014zwykopem
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

jasiek13
jasiek13 04.01.2015, 15:53:57
  • 3
Mirki, ma jakiś #gamedev doświadczenie ze sprzedażą licencji na gry na platformie FGL.com? Jeśli ktoś może odpowiedzieć, na którekolwiek z pytań publicznie (lub na PW) to byłbym bardzo wdzięczny.

1. Jakiego typu gry szybko / drogo się sprzedają? Mam na myśli głównie gatunek, styl. Co warto robić na sprzedaż.
2. Czy taka gra musi mieć dużo contentu?
3. Czy gry takie jak ta lub ta się sprzedają?
4. Jakiego rzędu
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

jasiek13
jasiek13
Autor
04.01.2015, 17:12:17
  • 1
@PostojePoczekam: dokładnie to miał na myśli, zanim zrobił McPixel'a brał swoje gierki z jamów, dopicyowywał i sprzedawał licencję dla portali typu kongregate. Tak właśnie zaczynał i tak wielu innych indie devów zaczynało. To samo robiło Vlambeer. To samo robili goście z Lost Decade zanim wydali A Wizard's Lizard. Tak też zarabiał Edmund McMillen tworząc różne flashówki przed Super Meat Boyem.

Wiem jak ciężko jest się przebić, gry wspomniane w poście
  • Odpowiedz
Akan0
Akan0
04.01.2015, 18:26:18 via Android
  • 2
1. Głupie gry z dużą możliwością customizacji postaci.

5. IPhone i android
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13 11.12.2014, 13:54:32
  • 3
Kolejne demko z postępów prac nad językiem programowania Jonathana Blowa przeznaczonego do gier! (poprzednie tutaj)

Część 1: https://www.youtube.com/watch?v=-UPFH0eWHEI

Cześć 2: https://www.youtube.com/watch?v=K45J_9jns7w

#gamedev #programowanie #cpp @PsichiX
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Adenozynotrifosforan
Adenozynotrifosforan
11.12.2014, 20:26:50
  • 0
@jasiek13: A jak tam jego gra? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13
Autor
11.12.2014, 20:28:56
  • 0
@Adenozynotrifosforan: kilka dni temu pokazywali ją na targach. Niby ma być gotowa w przyszłym roku ( ͡º ͜ʖ͡º)
jasiek13 - @Adenozynotrifosforan: kilka dni temu pokazywali ją na targach. Niby ma by...
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13 08.12.2014, 22:24:16
  • 16
Wrzucam trochę późno, ale dodawałem wersję #html5 mojej gry na #ludumdare.

Jest to top-down shooter z proceduralnie generowanymi poziomami, w którym sterując bałwanem strzelamy do buk ( ͡º ͜ʖ͡º). Nie wyrobiłem się z dodaniem dodatkowego contentu jak broni, power-upów czy innych przeciwników, ale udało się odrobinę podpolerować grę więc nie jest to drewno totalne.

Z projektu jestem zadowolony, nigdy wcześniej nie zrobiłem żadnej gry ze strzelaniem,
jasiek13 - Wrzucam trochę późno, ale dodawałem wersję #html5 mojej gry na #ludumdare....

źródło: comment_avxg73bs4sfwd7Gv4ybByMO3i0rHWEkk.jpg

Pobierz
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

velotri
velotri
08.12.2014, 22:29:06 via Android
  • 2

Komentarz usunięty przez moderatora

jasiek13
jasiek13
Autor
08.12.2014, 23:14:27
  • 1
@Frondeus: Tak, to było pierwsze co mi przyszło do głowy jak myślałem o przeciwniku w klimacie zimowym. I łatwo było zpixelować ( ͡° ͜ʖ ͡°) Nadszedł czas zemsty, za wszystkie nieprzespane noce! ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13 07.12.2014, 11:12:37
  • 9
Gra, którą robię na #ludumdare od czasu ostatniego wpisu zyskała trochę #pixelart . Dodałem też cząsteczki, dźwięki i muzykę ;)

Najwyższy czas dać możliwość ukończenia gry.

#lukzdev #gamedev
jasiek13 - Gra, którą robię na #ludumdare od czasu ostatniego wpisu zyskała trochę #p...

źródło: comment_9naLXwFwm3f1LZLKXqFWQpEIzUAAFx9L.jpg

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

t.....k
t.....k
konto usunięte 07.12.2014, 12:06:58
  • 0
@jasiek13: http://www.orangepixel.net/heroesofloot/
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13
Autor
07.12.2014, 12:07:55
  • 0
@tomekswk: nie znałem, sprawdzę po jamie, dzięki!
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13 06.12.2014, 22:32:00
  • 6
No to czas wrzucić progress #ludumdare . Robię proceduralnie generowanego, jedno-ekranowego top down shootera. To moja pierwsza styczność z generowaniem map czy shooterami więc idzie wolniej niż myślałem. Na ten moment mam generowanie map, strzelanie, przeciwników i ich głupkowate zachowania ;)

Jutro grafiki i polerka, jak zostanie trochę czasu to spróbuję się zmierzyć ponownie z AI.

#lukzdev #gamedev
jasiek13 - No to czas wrzucić progress #ludumdare . Robię proceduralnie generowanego,...

źródło: comment_InFLOmKQJdslCb2tAtIZ9IvEC6mp8XGS.gif

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

sortris
sortris
07.12.2014, 00:09:33
  • 0
@jasiek13: w czym kolizje robisz i całą mapę ogólnie? Silnik fizyki i ściany jako static bodies?
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13
Autor
07.12.2014, 08:02:01
  • 0
@sortris: Mapa to mój generator + LibGDX map API. Fizyka to Box2D. Po wygenerowaniu mapy parsuje ją i szukam elementów ściany, które stykają się z pokojami i stawiam tam static body.
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13 06.12.2014, 09:42:54
  • 5
Temat nie podpasował pod początkowe założenia, ale się nie poddaję ;)

Proceduralne generowanie map wstępnie gotowe.

#lukzdev #gamedev #ludumdare
jasiek13 - Temat nie podpasował pod początkowe założenia, ale się nie poddaję ;)



P...

źródło: comment_DEax7sjjSnOk4cO1zXlFOgndP3IXH8nE.jpg

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

sortris
sortris
06.12.2014, 12:57:54 via Android
  • 0
@jasiek13: jakiej wielkości kwadraty? 2x2?
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13
Autor
06.12.2014, 13:00:01
  • 0
@sortris: Losowej, 3x3 - 5x5 bodajże
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13 05.12.2014, 13:41:14
  • 1
Bierze ktoś udział w #ludumdare? I'm in!

Jeśli ktoś zainteresowany to będę spamował progress na twitterze (@lukz_dev). I od czasu do czasu na mirko pod #lukzdev ( ͡° ͜☃ ͡°)

#☃ #gamedev #libgdx
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

jasiek13
jasiek13
Autor
05.12.2014, 20:54:51
  • 0
@Adenozynotrifosforan: Ja się bardzo nakręciłem na rogue-like więc prawdopodobnie będę podciągał pod to jakikolwiek temat zostanie wybrany. ;)
  • Odpowiedz
Adenozynotrifosforan
Adenozynotrifosforan
06.12.2014, 08:57:21
  • 0
@jasiek13: Taki temat, że nie ma innej opcji jak życzyć powodzenia ;)
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13 22.11.2014, 15:55:50
  • 4
Najprawdopodobniej nie wyrobię się przed deadlinem na #indiesvspewdiepie z czymś sensownym... ale można już strzelać! Ktoś jeszcze oprócz @rezoner bierze udział?

#lukzdev #gamedev
jasiek13 - Najprawdopodobniej nie wyrobię się przed deadlinem na #indiesvspewdiepie z...

źródło: comment_kzAEonM5EMZrZLCgpTNmCTSd6RGC1j8K.jpg

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

jasiek13
jasiek13
Autor
22.11.2014, 20:55:03
  • 1
@kacperski1: pochwal się co tam dłubiesz ;)
  • Odpowiedz
regis3
regis3
23.11.2014, 21:27:26
  • 1
@jasiek13: Póki co się przyglądam ale chętnie zagram w co tam masz :>
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13 21.11.2014, 20:08:16
  • 20
Postanowiłem również wziąć udział w compo Indies vs PewDiePie. Straciłem prawie cały dzień na wymyślanie mechaniki i uczenie się inkscape... Niedawno zabrałem się za kodzenie, a mój Janusz myśliwy wstępnie znalazł się na wirtualnej siłowni. Czyniąc długą historię krótką - mamy wideo z tego ( ͡º ͜ʖ͡º)

#lukzdev #gamedev #gif #indiesvspewdiepie
jasiek13 - Postanowiłem również wziąć udział w compo Indies vs PewDiePie. Straciłem p...

źródło: comment_7r5PhcGErhlaPpMbEDiRyDufJXiK78sE.jpg

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

m.....n
m.....n
konto usunięte 21.11.2014, 22:45:01
  • 1
Strongman Janush ?
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13
Autor
22.11.2014, 00:16:20
  • 0
@msgreen: I do tego myśliwy!
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13 02.11.2014, 00:53:21
  • 10
Jakiś czas temu @PsichiX wrzucał na mirko prezentację Jonathana Blowa o jego koncepcji nowego języka programowania do gier (tutaj). Jest już prezentacja z proof of concept!

#gamedev #programowanie #cpp
jasiek13 - Jakiś czas temu @PsichiX wrzucał na mirko prezentację Jonathana Blowa o je...
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

jasiek13
jasiek13
Autor
02.11.2014, 01:34:48
  • 1
@PsichiX: nigdy nie byłem tak podjarany językiem ( ͡º ͜ʖ͡º) dawaj znać jak coś jak coś dostaniesz. Coś wspominał, że po ostatnich prezentacjach dostawał tyle maili, że nie dawał rady odpisywać.
  • Odpowiedz
PsichiX
PsichiX
02.11.2014, 06:41:10
  • 4
@jasiek13: ok, nasmarowałem Jonathanowi myślę iż zjadliwego maila o chęci zintegrowania jego języka z moją VMką jak i całym silnikiem - będę dawał info pod tagiem #newgamelanguage (i z początku także w #programowanie i #gamedev co by poinformować troszkę ludu o tym) :)
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13 28.10.2014, 12:37:48
  • 4
Dlaczego na moim profilu nie jest wyświetlana pozycja w rankingu? Zostałem w jakiś sposób zbanowany czy trzeba coś zmienić w ustawieniach?

#kiciochpyta #pytanie
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

jasiek13
jasiek13
Autor
28.10.2014, 12:40:43
  • 2
@Magik_Antonio: to ranking ma jakiś limit pozycji? Dzięki!
  • Odpowiedz
Magik_Antonio
Magik_Antonio
28.10.2014, 12:43:24
  • 3
@jasiek13: no ma ma. jakies 14k miejsc.
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13 27.10.2014, 21:57:59
  • 5
ZTG okazało się świetną imprezą. Zwłaszcza sobotnie wykłady były w większości znakomite (te, na których byłem). Żałuję, że nie zdecydowałem się pojechać w tamtym roku. Nie powtórzę więcej tego błędu!

Na #0hgamejam zrobiłem symulator tramwajowego jamu polegający na strzelaniu z liścia programistów, aby nie zasnęli do końca jamu i dokończyli gry. Trochę oszukałem, bo aby móc pójść na oficjalny jam w tramwaju (okazało się, że @Sosowski dorzucił bilety stojące) i
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

jasiek13
jasiek13
Autor
27.10.2014, 22:25:03
  • 1
@PsichiX: nie byłem wcześniej na żadnej gamedevowej konferencji, ale teraz widzę ile mnie omijało więc niedługo pewnie będziemy mieli okazję się poznać ;)
  • Odpowiedz
PsichiX
PsichiX
27.10.2014, 22:30:53
  • 1
@jasiek13: ok, to będę rzucał info na mirko o eventach w tagu #gamedevevents :)
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13 27.09.2014, 11:38:39
  • 6
Male oświadczenie i pre-alfa testy.

#oswadczenie

Otóż gra powstawała od początku z myślą o konkursie http://thejam.pl . Wczoraj dwie godziny przed deadlinem udało mi się ukończyć "grywalny" build i wysłać zgłoszenie. Gra jest bardzo daleka od ukończenia (prototyp), ale zawiera podstawową mechanikę oraz kilka testowych poziomów.

#
jasiek13 - Male oświadczenie i pre-alfa testy. 



#oswadczenie 

Otóż gra powstawała...
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

o-skar
o-skar
27.09.2014, 12:08:10
  • 5
fajny supermeatboy
  • Odpowiedz
C.....x
C.....x
konto usunięte 27.09.2014, 12:12:04
  • 2
@jasiek13: Przydałaby się jakaś animacja machania nogami, rękami (czymkolwiek żeby się ruszał) w locie bo strasznie drętwo to wygląda ;-)
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13 25.09.2014, 20:23:26
  • 15
Lekcja #gamedev na dziś - jeśli już wsadziliście screenshake wszędzie gdzie się da i gra telepie się jakby komputer dostał parkinsona to zawalcie ekran cząsteczkami! Nigdy za mało cząsteczek!

#libgdx #unity3d #wykopuczy

---------------------------

Robię mobilną platformówkę i relacjonuję przebieg na mirko pod tagiem #lukzdev. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej zajrzyj TUTAJ. Jeśli chcesz śledzić przebieg to koniecznie obserwuj #lukzdev
jasiek13 - Lekcja #gamedev na dziś - jeśli już wsadziliście screenshake wszędzie gdzi...

źródło: comment_j8AcVMxfrz9cUC8lMYOjhvqA3GKcZ4YP.jpg

Pobierz
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

egocentryk
egocentryk
25.09.2014, 20:37:59
  • 2
@jasiek13: dobrze jest, keep running :]
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13
Autor
25.09.2014, 21:49:05
  • 2
@Jonarz: widzę że przeczytałeś już mój komentarz. W każdym razie odrobina więcej #gamedevboners ;)

U mnie w grze wygląda to jak na gifie. Jeśli nie znasz jeszcze Box2D to możesz popatrzeć na tutki tego gościa na temat box2d w libgdx. Jak już się zapoznasz z box2d to przeparsowanie obiektów mapy powinno być w miarę proste, ale jest jeszcze jeden sposób wymagający mniej kodowania za to więcej zabawy w
jasiek13 - @Jonarz: widzę że przeczytałeś już mój komentarz. W każdym razie odrobina ...

źródło: comment_0wAabl0t1nDD7LXtUZTaKQwriLRgJRWJ.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13 24.09.2014, 21:35:08
  • 6
Dawno nie było nowego wpisu na temat na temat gry pod #lukzdev, a projekt zaczyna nabierać kształtów. Najbardziej widoczną zmianą jest nowa oprawa graficzna stworzona przez @outstarwalker .

Na gifie możecie zobaczyć nowe kafle, postać i jej animacje. Jak zauważycie dodałem system "niszczenia terenu" poprzez nakładanie pęknięć na kafle.

I jak mirki,
jasiek13 - Dawno nie było nowego wpisu na temat na temat gry pod #lukzdev, a projekt ...

źródło: comment_J2hXRndTfywDQ43QWYz0iWXnNBuICoxd.jpg

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Pan_wons
Pan_wons
24.09.2014, 21:45:47
  • 2
@jasiek13: Słyszę tego gifa :< Jestem nienormalny.
  • Odpowiedz
J.....z
J.....z
konto usunięte 25.09.2014, 08:03:30
  • 1
@Pan_wons: @Karkoon: ja słyszę takie "ziuuuu".
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13 18.09.2014, 19:50:20
  • 11
Przyszedł czas na przeszkody. Na pierwszy rzut poszły soczyste piły znane smakoszom chłopca z mięsa.

Rozróżniamy piły w kilku smakach:

- na przystawkę piły statyczne

-
jasiek13 - Przyszedł czas na przeszkody. Na pierwszy rzut poszły soczyste piły znane ...

źródło: comment_ElgluZRDujvr19wUU4nfJo31gaOzb6D9.jpg

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

anonim1133
anonim1133
18.09.2014, 19:55:56
  • 3
@jasiek13: Mam wyłączone powiadomienia z tagów :P

Ostatnio był jakiś link, bo odpalałem to. Poka poka :P
  • Odpowiedz
t.....k
t.....k
konto usunięte 20.09.2014, 12:14:13
  • 3
@jasiek13: Czyli de facto piszesz klona SMB.
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13 16.09.2014, 11:24:50
  • 3
Mały update do projektu #lukzdev oraz testy pod Chrome.

Update: Sterowanie na padzie, klawiaturze oraz dotykiem ogarnięte (przemieszczający się slider jak w Leo's Fortune). Wydaje mi się, że jest ok. Jak będzie trochę gameplayu to przygotuję jakąś testową wersję żebyście ocenili czy sterowanie daje rade na mobilkach ( ͡° ͜ʖ ͡°). Dodałem przyklejanie się do ściany na pewien, krótki czas (umożliwia zmianę kierunku przed odskokiem). Standardowo musiałem stoczyć batalię z
jasiek13 - Mały update do projektu #lukzdev oraz testy pod Chrome.



Update: Sterowa...

źródło: comment_RWTyQNrPqeAxoGhMMHEyRaqZ3HGz3EQY.jpg

Pobierz
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ryzu
ryzu
16.09.2014, 11:30:10
  • 1
@jasiek13: tak
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13
Autor
16.09.2014, 11:42:20
  • 1
@wzr1one: a, widziałem tego buga. Pewnie tnie Ci mocno, bo wtedy on się zdarza. Kiedyś spróbuję to naprawić ;)
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13 14.09.2014, 15:32:52
  • 5
Ostatnio nie miałem zbyt wiele czasu na #gamedev dlatego dopiero teraz wrzucam kolejny wpis z postępem prac.

Wall jumping oraz praca kamery gotowe ;)

---------------------------

Robię mobilną platformówkę i relacjonuję przebieg na mirko pod tagiem #lukzdev. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej zajrzyj TUTAJ. Jeśli chcesz śledzić przebieg to koniecznie obserwuj #lukzdev
jasiek13 - Ostatnio nie miałem zbyt wiele czasu na #gamedev dlatego dopiero teraz wrz...

źródło: comment_QTqsOavWfMVBkPrLh9Yf1IwyKCpDP3ZH.jpg

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

jasiek13
jasiek13
Autor
14.09.2014, 15:42:38
  • 1
@Persil: bardziej inspiruję się Super Meat Boy'em ale zgadza się, te gry mają bardzo podobne mechaniki.
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13
Autor
16.09.2014, 20:14:17
  • 0
@pablas: Sprawdź Leo's Fortune - tam sterowanie daje radę jak na platformówkę. W ostateczności będę dostosowywał wszystko tak, aby było to grywalne.
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13 11.09.2014, 14:51:05
  • 6
Wartości przyspieszenia oraz maksymalnych prędkości już odpowiednio dobrane. Ruch jest wyraźnie bardziej płynny, ale myślę, że daje wystarczającą kontrolę nad postacią. Zrobiłem też boost po naciśnięciu odpowiedniego przycisku. Można wreszcie przejść do ciekawszych rzeczy ( ͡° ͜ʖ ͡°).

---------------------------

Robię mobilną platformówkę i relacjonuję przebieg na mirko pod tagiem #lukzdev. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej zajrzyj TUTAJ. Jeśli chcesz śledzić przebieg to koniecznie obserwuj #
jasiek13 - Wartości przyspieszenia oraz maksymalnych prędkości już odpowiednio dobran...

źródło: comment_L6pm0Oswbvu1MFl4TkUwJCBJe7nRum48.jpg

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

fanatykwedkarstwa
fanatykwedkarstwa
fanatykwedkarstwa
11.09.2014, 15:09:36
  • 1
@jasiek13: Co się zielonką przejmujesz.Osobiście lubię platformówki więc czekam na dalszą relację. Gierkę robisz w unity?
  • Odpowiedz
asterix61
asterix61
11.09.2014, 17:56:34
  • 1
@jasiek13: no! ostatnio miałem opieprzać za te ruchy, a teraz ładno płynnie!
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Strona 9 z 10
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 17.01.2018

    Komentator
  • VIP
    od 10.02.2016

    VIP
  • Rocznica
    od 01.05.2025

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 23.05.2015

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 03.03.2015

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking