Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko179
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
jasiek13

jasiek13

Dołączył 16 lat i 7 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 2126
  • Znaleziska 343
  • Mikroblog 1783
  • Obserwujący 56
  • Obserwowane 67
  • Dodane (192)
  • Komentowane (1165)
  • Plusowane (426)
jasiek13
jasiek13 11.08.2015, 09:15:09
  • 1
Czas skończyć pracę nad oszukanymi światełkami do gry Angry John (#lukzdev)!

Zapraszam na szybki #stream : http://www.twitch.tv/lowpolywolf

#twitch #programowanie #libgdx
jasiek13 - Czas skończyć pracę nad oszukanymi światełkami do gry Angry John (#lukzdev...

źródło: comment_3vLH4ppIhgJybqZvSYaoYRcavZ4vX5Yv.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

jasiek13
jasiek13 10.08.2015, 20:22:01
  • 7
Mircy! @czesiu1234 właśnie zaczął #stream z #pixelart w #illustrator (ʘ‿ʘ).

Prawdopodobnie popracuje też przy #grafika lub #animacja do Angry John (gra tworzona pod #
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

jasiek13
jasiek13
Autor
10.08.2015, 21:50:08
  • 1
@TowarEksportowy: zapis strumyka, niestety wycięte prawie całe audio http://www.twitch.tv/lowpolywolf/v/10419346
  • Odpowiedz
T.....y
T.....y
konto usunięte 10.08.2015, 22:09:16
  • 1
@jasiek13: ok, trochę szkoda ale i tak przejrzę dzięki :]
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13 10.08.2015, 13:03:30
  • 5
Hej! Zaczynam testowy strumyczek z kodowania oszukanych świateł w #libgdx do Angry John tworzonego pod #lukzdev.

Niestety bez mikrofonu.

http://www.twitch.tv/lowpolywolf/

#gamedev #januszetwitcha
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

jasiek13
jasiek13
Autor
10.08.2015, 14:45:38
  • 0
Zaciąłem się na wyliczaniu pozycji światła w FBO, temperatura uniemożliwia myślenie (╯︵╰,) Odpocznę, rozwiążę problem i wieczorem może zrobię strumyk z reszty prac.
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13 07.08.2015, 14:59:47
  • 24
Hej! Czas na podsumowanie postępów prac z tego tygodnia nad #gra Angry John tworzoną pod #lukzdev.

#stream:
Jak pewnie zauważyliście (tu, tu czy tu) zaczęliśmy streamować development na #twitch. Początki są ciężkie, ale spodobało nam się więc będzie więcej strumyków także obserwujcie
jasiek13 - Hej! Czas na podsumowanie postępów prac z tego tygodnia nad #gra Angry Joh...

źródło: comment_o7ZAQ1OpQbTodDs68t7UddKSwzybgpP2.jpg

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

jasiek13
jasiek13
Autor
07.08.2015, 15:03:09
  • 1
@bezoka: LibGDX
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13
Autor
07.08.2015, 15:09:17
  • 1
@bezoka: polecam wiki LibGDX czyli ich oficjalną dokumentację https://github.com/libgdx/libgdx/wiki

Ja przerobiłem na początku jeden (obecnie bardzo stary) tutorial, a później korzystałem najwięcej z wiki, oraz testów czyli przykładów wykorzystania poszczególnych funkcjonalności. Polecam sobie przeklikać wszystkie, potem jak będziesz czegoś potrzebować to sobie przypomnisz, że było w testach :) https://github.com/libgdx/libgdx/wiki/Running-Tests#running-the-demos--tests .

Sporo tutków jest tutaj: https://github.com/libgdx/libgdx/wiki/External-tutorials
Szczególnie ten z flappy birdem wydaje się świetnie przygotowany :)
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13 05.08.2015, 19:24:16
  • 18
Hej mircy! @czesiu1234 na ostatnim streamie na #twitch pracował nad nożami do Angry John, jak się podoba?

#gif #animacja #lukzdev #grafikakomputerowa #gamedev

--------
Robimy grę gatunku Top Down Shooter / Rogue-lite. Śledź postępy pod tagiem #lukzdev !
jasiek13 - Hej mircy! @czesiu1234 na ostatnim streamie na #twitch pracował nad nożami...

źródło: comment_g2mMcObdlvBxSYuQa61a53GwB2f1FUre.gif

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

uczalka
uczalka
05.08.2015, 19:30:28
  • 15
@jasiek13: Ale dlaczego niewidzialna ręka rynku tłucze tego pana w brzuch rękojeścią noża? Jeśli to lewak, to nie lepiej byłoby go ciachnąć ostrym końcem?
  • Odpowiedz
TadeuszSynZygmunta
TadeuszSynZygmunta
05.08.2015, 20:49:01
  • 4
@jasiek13: 10/10 Będzie hit

  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13 04.08.2015, 19:43:37
  • 7
Trochę spóźnione, ale @czesiu1234 robi #stream z tworzenia #grafikakomputerowa do Angry John i nie tylko!

http://www.twitch.tv/lowpolywolf

#gamedev #grafika #illustrator #pixelart
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

TadeuszSynZygmunta
TadeuszSynZygmunta
04.08.2015, 20:00:48
  • 4
@jasiek13: Pixelart w adobe ilustrator? :P
  • Odpowiedz
F.....e
F.....e
konto usunięte 04.08.2015, 20:01:20
  • 1
@jasiek13: podziwiam ludzi, którzy umieją grafikę.
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13 03.08.2015, 11:14:21
  • 7
Testuję streaming developmentu. Jeśli ktoś da znać jak jakość i czy nie za małe literki w edytorze to będę wdzieczny. #gamedev #libgdx #lukzdev #stream

http://www.twitch.tv/lowpolywolf
  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

L.....F
L.....F
konto usunięte 03.08.2015, 11:37:21
  • 1
@jasiek13: wygląda ok, 13' FHD
  • Odpowiedz
Maixior
Maixior
03.08.2015, 11:49:19 via Android
  • 1
@jasiek13: Mam nadzieję że to rozwiniesz fajnie mieć mirko stream'era xD
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13 01.08.2015, 10:53:12
  • 36
Hej mircy!

Dzisiaj sobota, a w sobotę jak każdy tworzący swoją grę powinien wiedzieć jest #screenshotsaturday. Nie bardzo rozumiem czemu ten tag na wykopie nie funkcjonuje. Tym bardziej, że przygotowując takiego screena można tez nim się pochwalić w innych socialmedia i zdobyć kilku zainteresowanych waszym wspaniałym projektem.

Tak więc na dobry początek wrzucam screen z wstępnego konceptu piaskowego świata do Angry John. Co myślicie? Jakieś uwagi? Pomysły na stworki?
jasiek13 - Hej mircy!

Dzisiaj sobota, a w sobotę jak każdy tworzący swoją grę powi...

źródło: comment_b4owq90nE0z1dpiEA7BLmsNw8zSVOReu.jpg

Pobierz
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

devml
devml
01.08.2015, 11:04:29
  • 2
@jasiek13: Świetenie to wygląda, pewnie z animacją jeszcze lepiej :)
btw, dobry pomysł z sceenshotsaturday.
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13
Autor
01.08.2015, 12:28:59
  • 2
@MagnitudeZero: może być i #obrazkowasobota ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13 31.07.2015, 11:34:27
  • 13
Mircy!! Nadchodzi!

Meszki już gotowe.

PS. Naprawiłem w końcu strzelanie pod siebie, błędnie był wyliczany kąt nachylenia broni.

#lukzdev #gamedev #dziwkilaseryswiatlashadery
jasiek13 - Mircy!! Nadchodzi!

Meszki już gotowe.

PS. Naprawiłem w końcu strzela...

źródło: comment_YT7pcUUeEfnqVqZp5NekrWqeK8JCwHNd.jpg

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

sortris
sortris
31.07.2015, 11:38:37
  • 0
@jasiek13: zielone kropki to jointy elementów fizycznych, czy anchory sprajtów?
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13
Autor
31.07.2015, 11:41:39
  • 1
@sortris: kości albo sloty animacji szkieletowej, nie pamiętam dokładnie, ogólnie to domyślny Debug Draw z runtime'a spine'a dla LibGDX
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13 30.07.2015, 07:16:00
  • 23
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Haz111
Haz111
30.07.2015, 12:29:10
  • 1
@jasiek13: gratuluję wysokiego miejsca! A ja pewnie się tam gdzieś pojawiam na tym filmie, bo przechodziłem kilka razy do Dawida ^^
@devPie: nawet mi nie mów, że był sos czosnkowy (╯︵╰,)
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13
Autor
31.07.2015, 11:04:29
  • 1
@devPie: chronolapse, polecam do timelapsów, nawet na starym lapku nie przeszkadzał ani trochę przy pracy ;)
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13 29.07.2015, 11:37:28
  • 41
Mircy! Czas na podsumowanie Slavic Game Jam! I wiecie co? Dostaliśmy się do finałów! ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ

Event:
Mimo drobnych niedociągnięć organizacyjnych wyszło bardzo dobrze. Jak na pierwszy raz jest świetnie i jestem pewien,
jasiek13 - Mircy! Czas na podsumowanie Slavic Game Jam! I wiecie co? Dostaliśmy się d...
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Gretzky
Gretzky
29.07.2015, 12:39:13
  • 2
@jasiek13: gratulacje!
  • Odpowiedz
NDMm
NDMm
NDMm
29.07.2015, 14:03:48
  • 10
@jasiek13:
NDMm - @jasiek13:
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13 29.07.2015, 07:24:40
  • 9
Bugi bugi bugi... #lukzdev #gif #gamedev
jasiek13 - Bugi bugi bugi... #lukzdev #gif #gamedev

źródło: comment_vVc0Wpf7o2UHDix4uQazPeTg2s7ANsrc.jpg

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

sortris
sortris
29.07.2015, 09:20:22
  • 1
@jasiek13: nie wiem czemu, ale skojarzyło mi się to z Krainą Zachodzącego Słońca
  • Odpowiedz
PieceOfShit
PieceOfShit
29.07.2015, 10:11:21
  • 1
@jasiek13: miota nim jak szatan
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13 26.07.2015, 11:47:55
  • 50
Mircy, mamy to! Gra skończona w mniej niż 46h! ;)

Oczywiście nie udało się zrealizować wszystkich pomysłów, ale jestem zadowolony z tego co mamy. Dawid odwalił kawał dobrej roboty z muzyką i efektami, @moonlajt od zera ogarnęła z czym się je grafikę komputerową (inkscape) i dała radę!

Design jest trochę zepsuty, gra nie zbalansowana, ale jest spoko! Zaraz prezentacje ;)
jasiek13 - Mircy, mamy to! Gra skończona w mniej niż 46h! ;) 

Oczywiście nie udało...

źródło: comment_0mW2C8CPYGPWreT67Kr46gPVe5sdSL2S.jpg

Pobierz
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

duckar
duckar
26.07.2015, 12:08:46
  • 8
@jasiek13: Nie mogę wyjść z podziwu, że w tak krótkim czasie można zrobić coś co fajnie wygląda i jeszcze działa :)
  • Odpowiedz
n.....c
konto usunięte 26.07.2015, 12:26:49
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13 25.07.2015, 21:40:58
  • 16
Koniec na dziś! Gameplay, wstępnie gotowy. Jutro polerowanie ;)

Trochę więcej grafik od @moonlajt .

Są też dźwięki i muzyka - oczywiście od Dawida. Dokładnie będzie można usłyszeć w trailerze po jamie, a teraz mała zajawka tu > https://twitter.com/lukz_dev/status/625057381618196480 .

#slavicgamejam #gamedev #lukzdev
jasiek13 - Koniec na dziś! Gameplay, wstępnie gotowy. Jutro polerowanie ;)

Trochę ...

źródło: comment_P0IWdTt5XT4TVMbpnbpty9DBeP8JiGDv.jpg

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

msichal
msichal
26.07.2015, 09:47:06
  • 0
@jasiek13: Jednak fajne rzeczy powstają na moim wydziale. A myślałem, że na takim polskim game jamie to powstanie najwyżej jakiś klon tetrisa xD
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13
Autor
26.07.2015, 11:26:54
  • 0
@duckar: LibGDX :)
@msichal: Dzięki, ja po polibudzie, ale lubelskiej ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13 25.07.2015, 12:26:01
  • 18
Część graficzek początkującego (kilkugodzinnego) grafika!

#slavicgamejam #gamedev #lukzdev
jasiek13 - Część graficzek początkującego (kilkugodzinnego) grafika! 

#slavicgamej...

źródło: comment_ZNjhxvIzzna1E3vd0EZWbGFIeQIt52oV.gif

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

F.....e
F.....e
konto usunięte 25.07.2015, 12:33:43
  • 2
@jasiek13: lel
  • Odpowiedz
le1t00
le1t00
25.07.2015, 12:34:20
  • 4
@jasiek13: fajnie jakby pojawiały się słowa, w sensiekrzyki na ekranie
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13 25.07.2015, 10:29:20
  • 18
Gameplay powoli nabiera kształtów.
#slavicgamejam #gamedev #lukzdev
jasiek13 - Gameplay powoli nabiera kształtów.
#slavicgamejam #gamedev #lukzdev

źródło: comment_5l9AdpYKyS3fmALjzH5F00F1ylRfqZTE.gif

Pobierz
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

jasiek13
jasiek13
Autor
25.07.2015, 10:33:11
  • 30
@nieumiemtanczyc: Biorę udział w game jamie (tworzymy gry w 48h). Tematem jest "Just Do It". Mój pomysł to krzyczenie motywacyjnych gadek na korpo szczury.
  • Odpowiedz
n.....c
konto usunięte 25.07.2015, 10:34:08
  • 22
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13 24.07.2015, 15:13:31
  • 7
Zaczynamy #slavicgamejam !!

Temat to: Just do it!

#gamedev #lukzdev
jasiek13 - Zaczynamy #slavicgamejam !!

Temat to: Just do it!

#gamedev #lukzdev

źródło: comment_cnP95ccwaOVNnuisA2VsWfheMuI2LI6g.jpg

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

anddom03
anddom03
24.07.2015, 15:25:39
  • 2
@jasiek13: jest moze jakis live stream z tego?
  • Odpowiedz
JoeBlade
JoeBlade
JoeBlade
24.07.2015, 15:52:16
  • 6
A tymczasem za tydzień #assembly 2015 ( ͡° ͜ʖ ͡°)

JoeBlade - A tymczasem za tydzień #assembly 2015 ( ͡° ͜ʖ ͡°)
SPOILER

źródło: comment_Wndvt5iWEOA6fZRFVOsgoK8KsHeNiohF.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13 22.07.2015, 19:12:34
  • 25
Ahoy myrky!

Melduję postępy z prac nad #gra!

Przez ostatni tydzień:
- dodałem ogień wylotowy do
jasiek13 - Ahoy myrky!

Melduję postępy z prac nad #gra!

Przez ostatni tydzień:
...
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

TadeuszSynZygmunta
TadeuszSynZygmunta
22.07.2015, 19:18:14
  • 7
@jasiek13: 10/10 Będzie hit
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13
Autor
22.07.2015, 19:53:38
  • 1
@sortris: z naszego zespołu będę ja i Dawid (muzyka / sfx). Nie wiem jak Dawid, ja będę od czwartku (wpadnę na before na polibudę koło 21 więc możesz mnie tam łapać). Potem będę na całym jamie. W niedziele pewnie jakiś after. W poniedziałek obiecałem różowemu, że połazimy po wawie i pewnie wieczorem wracam.
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13 21.07.2015, 10:22:04
  • 12
Z pamiętnika gamedeva: Przygody z ray-castami. Życzcie mi powodzenia w naprawianiu tego Mircy.

jasiek13 - Z pamiętnika gamedeva: Przygody z ray-castami. Życzcie mi powodzenia w nap...

źródło: comment_aE2qbGGWt3NiLl7GH1uAZVNwajQrRyRz.jpg

Pobierz
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

TadeuszSynZygmunta
TadeuszSynZygmunta
21.07.2015, 10:44:17
  • 4
@jasiek13: Próbowałeś to wyłączyć i włączyć z powrotem? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
s.....k
s.....k
konto usunięte 21.07.2015, 22:43:35
  • 2
@jasiek13
kiedyś mi takie cudo przy ray-castach wyszło
s.....k - @jasiek13
kiedyś mi takie cudo przy ray-castach wyszło

źródło: comment_4bElsMcthM2tlovPmwepMcCRN1dhmut2.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13 13.07.2015, 19:48:52
  • 30
Minęło sporo czasu od ostatniego wpisu. Co prawda prace nad grą zwolniły, ale w między czasie sporo się zmieniło. Ogarnąłem działalność, podopinałem zlecenia i zaopatrzyłem się w nowy sprzęt po drodze przekopując się przez masę papierkowej roboty.

Ostatni wpis pod #lukzdev na temat rozwoju gry był jeszcze przed digital dragons, na którym zgarnęliśmy nagrodę za najlepszą grę arcade (YAY!). Jak zauważyliście do zespołu tuż przed DD dołączył Dawid, który ogarnia muzykę i
jasiek13 - Minęło sporo czasu od ostatniego wpisu. Co prawda prace nad grą zwolniły, ...

źródło: comment_4mJAmi6isb3DWnFGQ8vd2fxPuxWAZR4v.jpg

Pobierz
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

devml
devml
13.07.2015, 21:54:41
  • 2
@jasiek13: mam na myśli przemieszczanie obiektów ze zmienną prędkością. Na animację też zwróciłem uwagę, szkieletowa fajnie pasuje do tego szybkiego tempa gry :)
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13
Autor
14.07.2015, 08:34:21
  • 1
@applicattura: NIGDY!
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Strona 6 z 10
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 17.01.2018

    Komentator
  • VIP
    od 10.02.2016

    VIP
  • Rocznica
    od 01.05.2025

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 23.05.2015

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 03.03.2015

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking