Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko176
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
jasiek13

jasiek13

Dołączył 16 lat i 7 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 2126
  • Znaleziska 343
  • Mikroblog 1783
  • Obserwujący 56
  • Obserwowane 67
  • Dodane (192)
  • Komentowane (1165)
  • Plusowane (426)
jasiek13
jasiek13 13.07.2015, 12:46:13
  • 20
Mircy, taka sytuacja, że nie mogę znaleźć sterowników pod Windows XP do Gitx 980ti, pomożecie? W sklepie mówili, że dobra karta.

#lukzdev #kiciochpyta #pcmasterrace #komputery
jasiek13 - Mircy, taka sytuacja, że nie mogę znaleźć sterowników pod Windows XP do Gi...

źródło: comment_GsHswqXT06QTbVs8Rc8MTXKl8kWDQQfX.jpg

Pobierz
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

zapomnialem_hasla
zapomnialem_hasla
zapomnialem_hasla
13.07.2015, 12:52:04
  • 16
ale taguj #pasjonaciubogiegozartu :D
  • Odpowiedz
m.....n
m.....n
konto usunięte 13.07.2015, 12:57:58
  • 6
@jasiek13: Może Ci pokazuje ram z karty graficznej?
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13 02.07.2015, 12:51:33
  • 5
Mircy szukam lapka do #programowanie (głównie gamedev), czasem jakieś multimedia, 15" budżet około 4500 zł.

Sastanawiam się nad Asusem G551JM i Asusem N551JW

Co polecacie?

Widziałem
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Pustulka
Pustulka
02.07.2015, 12:53:08 via Android
  • 3
@jasiek13:
Z tych dwóch lepszy byłby G551JM, wersja JW ma ustawione nisko temperatury throttlingu.
  • Odpowiedz
Pustulka
Pustulka
02.07.2015, 13:35:54
  • 2
@PieceOfShit:
używany probook 650, nowe probook 450 G1, lenovo e540 i delle.

Srry za głupie pytanie, ale to dobrze czy źle ? ;)


@jasiek13: Dla osoby, która potrzebuje pełnej wydajności throttling gpu przy 72 stopniach w G551JW to źle, przynajmniej dopóki nie wyjdzie poprawiony bios
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13 30.05.2015, 09:03:08
  • 16
Koncept sprzedawcy do gry Angry John. Fittuje mirki?

#gamedev #grafika #grafikakomputerowa

--------
Robimy grę gatunku Top Down Shooter / Rogue-lite. Śledź postępy pod tagiem #lukzdev !
jasiek13 - Koncept sprzedawcy do gry Angry John. Fittuje mirki?

#gamedev #grafika ...

źródło: comment_bLlpK0N0k9iXOastnJ3XJy2ArCuGLOmH.jpg

Pobierz
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

TadeuszSynZygmunta
TadeuszSynZygmunta
30.05.2015, 09:11:20
  • 5
@jasiek13: Sami sobie szkodzą.
  • Odpowiedz
m.....l
m.....l
konto usunięte 30.05.2015, 09:16:35
  • 2
@jasiek13: o to ja wykorzystam sytuację i zapytam jak to u was jest. Bo jak rozumiem grę robicie w kilka osób. Podpisujecie między sobą umowy przeniesienia praw autorskich do stworzonych w ramach współpracy utworów? Z grafikiem czy muzykiem? Przyznam, że nie wiem czy jesteście studiem czy po prostu grupką colegów i coleżanek, którzy postanowili zrobić grę a zawsze mnie to ciekawi.

A, i bardzo ładny bawół.
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13 24.05.2015, 16:53:28
  • 12
Pierwszy loop przygotowany do Angry Johna przez naszego muzyka i sound designera Dawida W. Mika!

https://soundcloud.com/dawidwmika/main-theme-for-angry-john

#gamedev #muzyka #muzykazgier

--------
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

blamedrop
blamedrop
24.05.2015, 17:14:46
  • 1
@jasiek13: O :P Coś mi się chyba pomyliły gry Mireczków :D
Oczywiście bardziej nadaje się na PC/konsole.
  • Odpowiedz
t.....k
t.....k
konto usunięte 24.05.2015, 21:51:36
  • 0
@jasiek13: IMO niezbyt do słuchania przez dłuższy czas jako tło.
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13 23.05.2015, 16:00:37 via Android
  • 32
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

piteross
piteross
23.05.2015, 20:02:29
  • 13
@jasiek13: popatrzcie lepiej co się dzieje na cieniu :D
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13
Autor
23.05.2015, 20:12:14
  • 2
@piteross: Prychłę hardo! xD
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13 21.05.2015, 11:13:46
  • 12
Jesteśmy na digital dragona w Krakowie! Wbijajcie zagrać i wziąć ślepy jeśli ktoś jest na miejscu!
#lukzdev #gamedev
jasiek13 - Jesteśmy na digital dragona w Krakowie! Wbijajcie zagrać i wziąć ślepy jeś...

źródło: comment_FtXNVJAHLA4t6kuVASNqrOpNwkBDVxqA.jpg

Pobierz
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

duckar
duckar
21.05.2015, 11:18:41
  • 1
@jasiek13: fajny plakat :)
  • Odpowiedz
admund
admund
21.05.2015, 13:00:54 via Android
  • 2
@Jasiek13 #dd2015 :)
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13 16.05.2015, 11:58:13
  • 11
Gif, na którym bardzo wyraźnie widać jak łapię przeciwnika i używam go jako broni.


#psujealejestfajnie #gamedev #lukzdev

--------
Robimy grę gatunku Top Down Shooter / Rogue-lite. Śledź postępy pod tagiem #lukzdev !
jasiek13 - Gif, na którym bardzo wyraźnie widać jak łapię przeciwnika i używam go jak...

źródło: comment_XZGU8JRm8uP1KcNYmC8xkaeTmqO0VQjk.gif

Pobierz
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

blisher
blisher
16.05.2015, 12:02:51
  • 12
@jasiek13: #epilepsja
  • Odpowiedz
Threydor
Threydor
16.05.2015, 13:49:21
  • 1
@jasiek13: Prześledziłem tag i nie mam jak na razie więcej pytań. Życzę powodzenia. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13 15.05.2015, 12:39:44
  • 38
Przed wyrzuceniem broni należy zdjąć palec ze spustu.

#lukzdev #gamedev #januszegamedevu #gif #gry


--------
Robimy grę gatunku Top Down Shooter / Rogue-lite. Śledź postępy pod tagiem #lukzdev !
jasiek13 - Przed wyrzuceniem broni należy zdjąć palec ze spustu.

#lukzdev #gamedev...

źródło: comment_WCtCVNHHeMkHDE4XjboVVE1ErTvIld2m.jpg

Pobierz
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

sortris
sortris
15.05.2015, 12:56:27
  • 5
@jasiek13: tak bardzo mi brakuje starego Johnneggo
  • Odpowiedz
TwigTechnology
TwigTechnology
15.05.2015, 14:03:36
  • 8
@jasiek13: Widać, że skrinszejka nie pożałowaliście XD
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13 10.05.2015, 14:33:51
  • 6
Miał to być po prostu komentarz do wpisu @sathra, ale warto polecić wszystkim, zarówno ten film jak i cały kanał. Gość robi genialną robotę. Wartościowy materiał przedstawia w bardzo przyjemny i atrakcyjny sposób. W ramach odpowiedz zamieszczam filmik jak radzić sobie z hejterami. Sprawdźcie jednak wszystkie jego produkcje, niestety nie ma ich dużo.

#gamedev
jasiek13 - Miał to być po prostu komentarz do wpisu @sathra, ale warto polecić wszyst...
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

TadeuszSynZygmunta
TadeuszSynZygmunta
10.05.2015, 14:36:40
  • 3
@jasiek13: Najlepiej z hejterami radził sobie Phil Fish ( ͡° ͜ʖ ͡°) #pdk
  • Odpowiedz
sathra
sathra
10.05.2015, 17:00:56
  • 1
@jasiek13: Bardzo ciekawe, dzięki cumplu!
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13 28.04.2015, 18:22:01
  • 11
Mirki @czesiu1234 intensywnie pracuje nad nowymi grafikami i dopracowuje kolorki całości. Co myślicie? Jest lepiej (poprzednie wersje są pod #lukzdev)? Jakieś sugestie?

Nie sugerujcie się rozstawieniem elementów na mapie ponieważ wszystko zostało ułożone w Photoshopie, aby zobaczyć jak całość wygląda.

Zastanawiamy się też nad oświetleniem w grze więc byłbym wdzięczny za wszelkie linki do artykułów / tutoriali lub przykładów oświetlenia w grach
jasiek13 - Mirki @czesiu1234 intensywnie pracuje nad nowymi grafikami i dopracowuje k...

źródło: comment_oqTtG2SoV8Uqi1JjLkcgbmbwaHhuIpBc.jpg

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

chak
chak
28.04.2015, 18:25:55
  • 10
@jasiek13 Same grafiki na plus, ale podłoże za bardzo zlewa się ze ścianami i ciężko ogarnąć co jest co.
  • Odpowiedz
regis3
regis3
28.04.2015, 19:06:30
  • 2
@jasiek13: Troszkę rzeczywiście się zlewa ale wstrzymałbym się dopóki nie zobaczę tego w ruchu. Nie rezygnowałbym też z tej kolorystyki, poprzednia zbyt przypominała nuclear throne - ta ma swój klimat.
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13 28.04.2015, 16:45:56
  • 18
Najlepszy wykład w jakim było mi dane uczestniczyć na zeszłorocznym ZTG to wykład Michała Marcinkowskiego (koleś od Soldata) o produktywności - "Productive Paranoia". Niedawno na kanale "Koła Naukowego Twórców Gier Polygon" ukazało się nagranie tej prelekcji, którą MM dał podczas spotkania z tym kołem. Zachęcam każdego do obejrzenia ponieważ informacje w nim zawarte przydają się w każdej formie pracy, nie tylko #gamedev.

@sortris - wołam bo byłeś zainteresowany.
jasiek13 - Najlepszy wykład w jakim było mi dane uczestniczyć na zeszłorocznym ZTG to...
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Nieprzyjemnie
Nieprzyjemnie
28.04.2015, 22:23:40
  • 1
@jasiek13: O, dzięki kolego i powo na DD btw.
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13
Autor
28.04.2015, 22:37:24
  • 1
@Nieprzyjemnie: dzięki!
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13 26.04.2015, 12:24:33
  • 6
Poprzednio pokazywałem wam trailer, sklecony do zgłoszenia, a teraz mogę oficjalnie powiedzieć, że będziemy się wystawiać na Digital Dragons Indie Showcase!!111oneoneone ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ Kto się wybiera? Koniecznie wpadnijcie zagrać i pogadać!

Ruszył już fanpage na FB: https://www.facebook.com/lowpolywolf
Przed DD trzeba będzie też przygotować stronę.

Oczywiście teraz najważniejsze jest, aby jak najbardziej rozwinąć grę. Obecnie kończę zlecenia, które mam na głowie i ruszam pełną parą z grą.
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

jasiek13
jasiek13
Autor
26.04.2015, 14:30:19
  • 1
@sortris: Zapraszamy, dzięki! Logo robił @czesiu1234, on też jest odpowiedzialny za grafiki w grze.

Nazwa gry - Angry John to robocza nazwa. Potrzebowałem czegoś do rejestracji gry na Indie Showcase, zapytałem Cześka czy ma pomysł, rzucił "Zły Jaś" ( ͡º ͜ʖ͡º)

Jeśli chodzi o nazwę "studia" to siedziałem nad nią parę tygodni próbując łączyć różne słowa (słownik synonimów) i sprawdzając dostępność domeny .com.
  • Odpowiedz
cometa93
cometa93
27.04.2015, 09:11:21
  • 1
@jasiek13:
Gratuluje sukcesu, ja ze swoimi gierkami nie startowałem na DD, za dużo mam na głowie ale w przyszlym roku obowiązkowo chce coś przygotować !

Powodzenia !
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13 21.04.2015, 15:58:47
  • 1
Mircy, potrzebuję jakiś w miarę tani zestawik sprzętu #apple do #gamedev na #ios . Co polecicie? Jak wiadomo potrzebuję komputera (mac book lub mac mini) i iPhone lub iPad.

Czy iPhone 4S jest jeszcze stosunkowo popularny czy lepiej testować gry na 5C?

Co do komputera to właściwy development będzie się odbywał na innym komputerze. Tego potrzebuję tylko, aby odpalać aplikację na telefonie.

Na wszystko potrzebuję faktur
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

applicattura
applicattura
21.04.2015, 16:39:53
  • 1

Komentarz usunięty przez moderatora

regis3
regis3
21.04.2015, 18:27:49
  • 1
@jasiek13: Moją ciągnie ;) Ale z bardziej wymagającymi tytułami nie mam doświadczenia. Patrząc na natywne gry dla IPhone4 (bez S) nie sądzę by udało mi się kiedykolwiek dojść do takiego poziomu zaawansowania graficznego i kontentu, jednak wcale nie jest to argument by nie brać 5. Jeśli kasa jest problemem to imho 4S styknie, jeśli chodzi o gamedev. Przynajmniej będziesz mocniej optymalizował :)
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13 21.04.2015, 13:10:11
  • 3
Mirki, jaki monitor polecacie do #programowanie do 1000 zł i do 1500 zł? Jest jakiś jedyny słuszny wybór? Zauważyłem, że w okolicach 1000 zł cieszy się dużą popularnością Dell U2412M.

Ktoś ma jakieś zdanie na temat setupu 2x 23/24" vs ultra wide (21:9) 27" ? Jakie są zalety tego drugiego rozwiązania?

#pytanie #kiciochpyta #komputery
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

m.....n
m.....n
konto usunięte 21.04.2015, 13:15:43
  • 2
@jasiek13: zaleta drugiego to to ze nie masz czarnego paska pomiedzy monitorami, wada taka ze nie da sie ustawic go w roznych konfiguracjach i zajmuje duzo miejsca.
  • Odpowiedz
xbonio
xbonio
21.04.2015, 13:15:50
  • 5
@jasiek13: ja w pracy mam 2 delle U2412M i gorąco polecam
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13 15.04.2015, 20:11:51
  • 15
Pół dnia dzisiaj spinam dupsko, żeby znaleźć jakąkolwiek przyzwoitą (darmową) muzykę, nagrać gameplay i złożyć trailer gierki spod #lukzdev jako zgłoszenie na #digitaldragons Indie Showcase. Wyrobiłem się w sam raz na godzinę 22 (do 24 miał być deadline). Przy składaniu zgłoszenia sprawdzając twittera okazało się, że przedłużyli deadline do 20 kwietnia.

Crunch przedłużony, trailer trzeba będzie zrobić od nowa, idę się po tym wszystkim myć jeszcze raz. Sprawdźcie jak
jasiek13 - Pół dnia dzisiaj spinam dupsko, żeby znaleźć jakąkolwiek przyzwoitą (darmo...
  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Wextor
Wextor
15.04.2015, 20:15:24
  • 8
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
g.....i
g.....i
konto usunięte 16.04.2015, 06:21:28
  • 3
@jasiek13: Fajny trailer, jest moc! I muzyka pasuje.
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13 13.04.2015, 15:57:11
  • 14
Wstępnie eksplozje działają. Czas poprawić ich feeling ( ͡º ͜ʖ͡º)

#gamedev #gif

--------
Robimy grę gatunku Top Down Shooter / Rogue like like. Śledź postępy pod tagiem #lukzdev! Pierwszy wpis znajduje się tutaj.
jasiek13 - Wstępnie eksplozje działają. Czas poprawić ich feeling ( ͡º ͜ʖ͡º)

#game...

źródło: comment_w8dupcfOpA9Ra8EHySYWrHrEQckxT70s.jpg

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

TadeuszSynZygmunta
TadeuszSynZygmunta
13.04.2015, 16:48:25
  • 4
@jasiek13: 10/10 będzie hit
  • Odpowiedz
Wextor
Wextor
13.04.2015, 17:23:34
  • 2
bloga 2dgameartforprogrammers


@jasiek13: 2dgameartforprogrammers by pszemo
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13 23.03.2015, 17:53:20
  • 8
Zabrałem się za shadery czego efektem jest błysk przy trafieniu. Ktoś z #gamedev #libgdx wie czy da się zrobić taki efekt bez przekazywania parametru Uniform do shadera? Przez to muszę muszę zrzucić batch'a za każdym razem kiedy chcę zmienić ten parametr.

Od ostatniego wpisu doszło jeszcze kilka małych zmian. Z ciekawszych: nareszcie mamy animację strzelania do góry!

--------
Robimy grę gatunku Top Down Shooter / Rogue like like.
jasiek13 - Zabrałem się za shadery czego efektem jest błysk przy trafieniu. Ktoś z #g...

źródło: comment_Zx31sGK4pooa4ed2QIGgnRDGdG8sMZZz.jpg

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

B.....l
B.....l
konto usunięte 23.03.2015, 18:55:50
  • 1
@jasiek13: Bez kodu trudno powiedzieć.
Możesz zrobić podział na warstwy/batche albo przełączać shadery dla każdego obiektu w jednym batchu.

Tak czy inaczej to wydajnością bym się nie przejmował.
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13
Autor
23.03.2015, 20:01:31
  • 1
@Humingrid: banał, jak ogarniesz jak zrobić prosty passthrough shader, to jedyna dodatkowa rzecz to podajesz Uniform do fragment shadera, ja wziąłem sobie vec4 fColor1 (r, g, b, a) i interpoluję ten kolorek z rzeczywistym kolorem pixela col.rgb = mix(col.rgb, fColor1.rgb, f_Color1.a);
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13 18.03.2015, 20:11:32
  • 16
Mirki, trochę czasu minęło od ostatniego wpisu pod #lukzdev więc czas na aktualizację. Ostatni tydzień spędziłem na dodawaniu dodatkowych elementów mapy do generatora, poprawie pracy kamery, pojawiły się wstępne animacje szkieletowe oraz odpicowałem feeling broni ( ͡º ͜ʖ͡º).

Zacząłem implementować AI przeciwnika, ale nie podoba mi się jak to teraz wygląda. Mirki z #programowanie #gamedev - możecie polecić jakieś artykuły o tym jak
jasiek13 - Mirki, trochę czasu minęło od ostatniego wpisu pod #lukzdev więc czas na a...

źródło: comment_koWpqwto93MxSJVmXDpLb4FsTR8rAiaW.jpg

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

z.....a
z.....a
konto usunięte 18.03.2015, 20:33:06
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Spisssek
Spisssek
18.03.2015, 20:35:35
  • 2
@zygmunt_III_waszka: No i fajne to wygląda ;p
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13 09.03.2015, 11:47:32
  • 19
Jest już AI w oparciu o FSM. Teraz czas wymyślić jak się mają zachowywać przeciwnicy. Jako pierwszy: "Eye". Jakieś koncepcje? Obecnie poruszają się co jakiś czas w losowym kierunku, nie dodałem jeszcze atakowania (strzelania).

Dodałem screenshake, dźwięki, trafienie (wie ktoś czy mogę tintować teksturę na biało bez osobnego shadera?) i HP przeciwników, aby móc się zemścić na tych poczwarach w ramach relaksu ( ͡º ͜ʖ͡º)

#lukzdev #gamedev
jasiek13 - Jest już AI w oparciu o FSM. Teraz czas wymyślić jak się mają zachowywać p...

źródło: comment_32pBGJfwTove1isIETlszHCJPuhk6km9.jpg

Pobierz
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

L.....F
L.....F
konto usunięte 09.03.2015, 11:50:26
  • 3
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
sathra
sathra
09.03.2015, 12:13:13
  • 2
Wygląda fajnie. Przeciwnicy wyglądają jak kosmici z Corridor 7 #pdk Do ruchu idealnie będą się nadawać zachowania sterujące. Do AI od FSM wolę Behavioral Trees. Jak masz ochotę, możesz zobaczyć moją implementację.
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13 08.03.2015, 09:20:08
  • 9
Mirki pamiętacie prelekcję, którą prowadził Bret Victor o tym jak programowanie (w szczególności tworzenie gier) mogłoby wyglądać w przyszłości (załączam wideo do wpisu)?

Powstał debugger do języka ELM bazujący na tych polysłach. Można testować w przeglądarce: http://debug.elm-lang.org/

#gamedev #programowanie
jasiek13 - Mirki pamiętacie prelekcję, którą prowadził Bret Victor o tym jak programo...
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

R.....x
R.....x
konto usunięte 08.03.2015, 12:28:49
  • 1
@jasiek13: Dzięki za wrzucenie :)
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Strona 7 z 10
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 17.01.2018

    Komentator
  • VIP
    od 10.02.2016

    VIP
  • Rocznica
    od 01.05.2025

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 23.05.2015

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 03.03.2015

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking