Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko311
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Informacje

    Informacje
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

foobarek
foobarek

foobarek

Dołączył 16 lat i 1 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 838
  • Znaleziska 616
  • Mikroblog 222
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 3
jedenzbandy
jedenzbandy
jedenzbandy
04.04.2022, 07:00:18
  • 0
Pytanko: bank Pekao, wpis hipoteki jest już w Księdze Wieczystej po ok 6 miesiącach, ale jeszcze brak zawiadomienia, którego wymaga bank by już nie płacić ubezpieczenia pomostowego. W międzyczasie 1 kwietnia oprocentowanie zostało zmienione. Teraz pytanie, jak dostarczę zawiadomienie, to oprocentowanie będzie liczone na nowo (z większym wiborem), czy zostaje ten z 1 kwietnia i tylko -1% za to pomostowe ?
#kredythipoteczny
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

foobarek
foobarek
foobarek 04.04.2022, 07:29:43
  • 1
@jedenzbandy: nie ma tak, że bank przy aktualizacji raty (z jakichkolwiek powodów), aktualizuje WIBOR. Masz WIBOR 6M to masz aktualizację 2 razy w roku co 6 miesięcy, to są sprawy niezależne od siebie.
  • Odpowiedz
f.....7
f.....7
konto usunięte 01.04.2022, 19:24:16
  • 0
Tak się zastanawiam, czy zmiany w zdolnościach kredytowych nie spowodują paradoksalnie wzrostu cen niektórych nieruchomości?

Jak debil kupiłem mieszkanie w rekordowym miesiącu wrześniu 2021. Rodzice akurat sprzedali trochę ziemi, szczęście w nieszczęściu, jakby nie dali to bym czekał xD

Kupiłem po 7500 za metr w jednej z podwarszawskich miejscowości gdzie dojeżdża SKM.

Nie
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

foobarek
foobarek
foobarek 01.04.2022, 19:45:18
  • 0
@little_muffin: ta zdolność to pewne? Jakaś dziewczyna pokazywała na grupie kredytowej ofertę z ING (z dziś) i przy zarobkach 3000 netto miała ofertę na 180 parę tysięcy (i nie wiadomo czy to max).
  • Odpowiedz
biala_wilczyca
biala_wilczyca
biala_wilczyca
01.04.2022, 11:39:28
  • 3
Byłam w banku zapytać o stała stopę, wiem, ze spóźniłam się o pare miesięcy xd ale cóż poradzić. Jak uważacie, brać stała stopę 4,99%? Bo taka mi zaproponowano. Waham się, ale raczej podpisze, żeby się nie stresować…
#kredythipoteczny
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

foobarek
foobarek
foobarek 01.04.2022, 13:52:03
  • 4
@biala_wilczyca: 3 dni temu PKO BP miał już 5,31%, teraz trochę obniżył, więc masz taniej niż obecnie wynosi WIBOR 6M. Za chwilę dalsze wzrosty, więc ogólnie możesz spokojnie poczekać na najbliższe posiedzenie RPP. Ogólnie to po podpisaniu wniosku czekasz ok tygodnia, może dwoch na aneks, na którego podpisanie masz jeszcze 30 dni. Także z ostateczną decyzją możesz poczekać nawet do majowego posiedzenia RPP.

Ja składałem 3 marca zapytanie i też
  • Odpowiedz
Bob-Omb
Bob-Omb
Bob-Omb
01.04.2022, 07:31:35
  • 1
Dla zakredytowanych pytanie. Przeszliście na stałe oprocentowanie? Bo ja szczerze nie brałem tego pod uwagę, ale teraz wojna trochę okoliczności zmieniła i chyba jednak zmieniam.

Otrzymałem od banku propozycję 6,99%. Czy da się gdzieś niżej? Chociaż już pewnie nie zdążę refinansować do następnego posiedzenia RPP.

#kredythipoteczny #nieruchomosci
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

foobarek
foobarek
foobarek 01.04.2022, 07:58:04
  • 0
@powaznyczlowiek: a z czego wynika to, że ciągle Ci się nie opłaca przechodzić na stałe?
  • Odpowiedz
orzeszkiziemne
orzeszkiziemne
orzeszkiziemne
29.03.2022, 05:46:32
  • 0
Bank zaproponował mi przejście na stałe stopy procentowe z oprocentowaniem 6.24%, to o 50 pln więcej niż będę płacił już od przyszłego miesiąca.

Biję się z myślami co zrobić, ekonomiści przewidują wysoki pik stóp procentowy ale niby równie wysoki spadek. Obawiam się, że Glapiński podczas drugiej kadencji zacznie szaleć, nie wydaje mi się aby stopy szybko spadły poniżej obecnej wartości.

Co myślicie? Zmiana na zmienne stopy będzie mnie kosztowała 3% kapitału czyli
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

foobarek
foobarek
foobarek 29.03.2022, 08:25:34
  • 0
@r102 @orzeszkiziemne: Ale zamrozi kiedy i na jakim poziomie? Bo na Węgrzech zamrozili na pół roku chyba zaraz na początku wzrostu stóp, a główny powód to oczywiście wybory. Jak PiS zdecyduje się na podobny ruch to zaraz już nie będzie co mrozić, bo będziemy na szczycie (albo prawie).
  • Odpowiedz
foobarek
foobarek
foobarek 29.03.2022, 08:29:43
  • 0
@orzeszkiziemne: i być może za 2-3 lata wrócą do niższych poziomów, pytanie czy tyle ile oszczędzisz przez ten czas na stałych nie rekompensuje ewentualnej straty później. Moim zdaniem bierz święty spokój, wojna na Ukrainie pokazała, że wcale nie jest tak stabilnie i fajnie jak wszyscy myśleli przez lata, właściwie z dnia na dzień zostało wywrócone wszystko do góry nogami. Ile warty jest Twój spokój?
  • Odpowiedz
Dziecko_Proboszcza
Dziecko_Proboszcza
Dziecko_Proboszcza
27.03.2022, 07:39:05 via Android
  • 15
Będzie tylko rosnąć ;)
To samo czeka nas w Polsce.
Pozdrawiam jako kredyciarz z 2019r

#nieruchomosci #kredythipoteczny #stopyprocentowe #ekonomia #gospodarka #gielda
Dziecko_Proboszcza - Będzie tylko rosnąć ;)
To samo czeka nas w Polsce.
Pozdrawiam ja...

źródło: comment_1648366745vDdFYXGDUseDR8QMGTVxcV.jpg

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

foobarek
foobarek
foobarek 27.03.2022, 17:48:10
  • 0
@Dziecko_Proboszcza: znaczy od razu zaznaczam, że nie sugeruję że Twoi sąsiedzi wezmą tak dużo, ale zdajesz sobie sprawę jak bardzo materiały budowlane poszły do góry od 2019? Np. teraz stal konstrukcyjna z 2000 zł na 8000-10000 zł za tonę. Na dom idzie Ci powiedzmy 4 tony to już jest skok z 8000 na 40000 zł. Nie mówię że wszystko poszło o 400%, ale jak w tym momencie zaczniesz stawiać dom
  • Odpowiedz
gdanszczanin2019
gdanszczanin2019
gdanszczanin2019
25.03.2022, 19:28:20
  • 1
Czy biorac kredyt na 500 tys to normaone ze calkowity koszt kredytu to 1 mln zl? Tzn ze bede musial w ciagu 30 lat splacic 1 mln zlotych a nie 500 tys ktore wzialem jako kredyt?

#kredythipoteczny
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

foobarek
foobarek
foobarek 25.03.2022, 20:40:32
  • 1
@gdanszczanin2019: na ten moment to nawet więcej niż 2x.
  • Odpowiedz
k.....o
k.....o
konto usunięte 23.03.2022, 11:02:04
  • 13
Mamy nowy rekord - WIBOR 6m za 6msc 6,4%. Na razie (patrzac wstecz) - skutecznosc 100% przewidywan.

#nieruchomosci #gielda #kredythipoteczny #inflacja #codziennywibor
k.....o - Mamy nowy rekord - WIBOR 6m za 6msc 6,4%. Na razie (patrzac wstecz) - skute...

źródło: comment_164803331955aHZl2VZAiIwwswV3yF88.jpg

Pobierz
  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

foobarek
foobarek
foobarek 23.03.2022, 11:49:16
  • 0
@kiedysmialemtubordo: takie marże to chyba tylko przy 10% wkładu własnego, normalne marże przy zerowych stopach były w okolicach ~2%.
  • Odpowiedz
foobarek
foobarek
foobarek 23.03.2022, 12:23:20
  • 0
@kiedysmialemtubordo: wydaje mi się, że ten wykres to średnia również z marż z 10% wkładem, stąd jest trochę podbita. Normalne marże to ~2-2,1%, można było znaleźć i wyżej i ciut niżej. Co nie zmienia faktu, że teraz średnia na pewno spadła, ale co to jest 0,3% różnicy marży jak WIBOR skoczył o 5%? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
SimShady
SimShady
SimShady
21.03.2022, 15:17:31
  • 0
Jak myślicie, opłaca się?
Aneks do umowy zmienne -> stałe.
(Chodzi o raty 1-9, marża potem nie wzrośnie do 2pp)
#kredythipoteczny #stopyprocentowe #kredyty
SimShady - Jak myślicie, opłaca się?
Aneks do umowy zmienne -> stałe.
(Chodzi o rat...

źródło: comment_1647875846JPayGbqNRodOKGUztDAKbN.jpg

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

foobarek
foobarek
foobarek 21.03.2022, 16:28:23
  • 1
@SimShady: PKO BP na dzień dzisiejszy oferuje marża + 4,81%, czyli standardowa oferta. Idzie ugrać mniej, ale w innym banku. Co to znaczy że marża nie wzrośnie?
  • Odpowiedz
k.....o
k.....o
konto usunięte 19.03.2022, 08:24:47
  • 7
Wibor 3m - 4,40%
Wibor 6m - 4,77%

Widze, ze na wykopie rosnacy do takich poziomow wibor juz w cenie ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#nieruchomosci #codziennywibor #inflacja #kredythipoteczny #gielda
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

foobarek
foobarek
foobarek 19.03.2022, 09:55:53
  • 0
@perfumowyswir: Rok temu to tak mówili w zasadzie wszyscy ekonomiści z szefostwem NBP na czele, a nie jakieś randomowe wykopki. Po drodze nadeszła bardzo wysoka inflacja (rozdawnictwo,, ale i drogie surowce), co byłoby jeszcze pewnie do opanowania w jakimś średnim okresie 1-2 lat, ale wybuch wojny na Ukrainie wywrócił w tym momencie wszystko do góry nogami. Sam obstawiam, że stopy pójdą jeszcze do góry, ale nie wierzę że przebiją wartość
  • Odpowiedz
PanBulibu
PanBulibu
PanBulibu
17.03.2022, 10:37:06
  • 8
To jest kuźwa dramat ( ͡° ʖ̯ ͡°)

10 marca oprocentowanie kredytu wzrosło mi na 4,80% (1,49% marża i WIBOR3M 3,31%). Po podniesieniu stóp procentowych o 75pb w ub. tygodniu przez #nbp WIBOR zdążył już urosnąć o 102pb a to dopiero początek tego galopu. Tylko na dzisiaj (jest połowa marca) wiem już, że rata urośnie mi minimum o kolejne 200 zł (od początku akcji podnoszenia stóp wzrosły mi
  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

foobarek
foobarek
foobarek 17.03.2022, 12:29:42
  • 0
@PanBulibu: Ok, a jak wykorzystałeś czas kiedy kredyt był tańszy? Bo tak jak patrzę na wykres WIBORu to na przełomie 2011/2012 był pik (rozumiem, że mniej więcej wtedy brałeś?), a później już tylko spadki, także przez 10 lat miałeś mniej (z czego ok. 5 lat dużo mniej) niż zakładałeś przy braniu kredytu. Nadpłaciłeś to?
  • Odpowiedz
foobarek
foobarek
foobarek 10.03.2022, 11:06:18
  • 0
Tydzień temu dostałem ofertę z PKO BP przejścia na stałe oprocentowanie na warunkach marża + 3,87%, dziś byłem podpisać wniosek. Oferta ważna do 17 marca, nie mogłem podpisać wcześniej, bo był procedowany drugi aneks. Według informacji z banku wszystko ma przejść bez problemu, ale dopiero jak podpiszę właściwy aneks będę spał spokojnie.

Od dziś (10.03.2022) proponują stałe oprocentowanie na warunkach marża + 4,65% (ogromny skok).

#kredythipoteczny #wibor #
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

foobarek
foobarek
foobarek
Autor
10.03.2022, 11:19:19
  • 0
@DelPierdo: sam pytałem opiekuna u którego podpisywałem kredyt jaką mają ofertę przejścia na stałe i jak dokładnie wygląda proces. Trochę zawdzięczam wykopowi, z którego dowiedziałem się, że PKO BP oferuje stałe niższe niż wtedy wynosił WIBOR 6M.
  • Odpowiedz
foobarek
foobarek
foobarek
Autor
10.03.2022, 11:23:23
  • 0
@DelPierdo: Tak, 5 lat spokoju.
  • Odpowiedz
foobarek
foobarek
foobarek
Autor
10.03.2022, 12:35:35
  • 1
@Seraphiel: Tzn. ja akurat dostałem oficjalny formularz informacyjny z banku ważny przez 2 tygodnie, dlatego mimo, że podpisywałem dziś wniosek, to oprocentowanie ma być z tego co mi zaproponowali.

Dzięki za linka, widzę, że też trafiłem w dołek, bo akurat 3 marca zadałem zapytanie (tego samego dnia otrzymałem formularz ofertowy) i trafiłem akurat w 3,87%. Dzień później już ponad 4%, muszę chyba ładnie podziękować Pani z oddziału ( ͡°
  • Odpowiedz
Adamus_xxx
Adamus_xxx
Adamus_xxx
09.03.2022, 21:38:10 via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Mirki jak to jest liczone?
Kredyt 400 tys na 30 lat. Uruchomiona 1 transza 245 tys. Gdy stopy były 0.25 rata około 450zl. Gdy stopy wzrosły do 2.75 rata 1000zl. Liczone według WIBOR 6. Dlaczego tak duży wzrost?
#kredyt #kredythipoteczny #banki #banki
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

foobarek
foobarek
foobarek 09.03.2022, 21:50:06
  • 1
@Adamus_xxx: od samych 245 tysięcy miałbyś ratę na początku ponad 900 zł (przy marży 2% i wiborze 0,25%). Jak płaciłeś 450 zł to miałeś pewnie jakiś okres karencji, tzn. przez np. pół roku spłacałeś same odsetki, bez kapitału.
  • Odpowiedz
foobarek
foobarek
foobarek 09.03.2022, 21:54:25
  • 0
@marcpol: racja, mój błąd. Tak czy tak wygląda wszystko poprawnie.
  • Odpowiedz
foobarek
foobarek
foobarek 09.03.2022, 22:02:31
  • 1
@Adamus_xxx: tu masz przejrzysty kalkulator, wpisz swoje dane i zobaczysz co z czego wynika:
https://finanse.uokik.gov.pl/kalkulator-zmiany-oprocentowania/
  • Odpowiedz
foobarek
foobarek
foobarek 03.03.2022, 15:42:02
  • 0
Mirki, przechodzić na stałe oprocentowanie czy zostać na zmiennym?

Dla czepialskich, tutaj opisałem dlaczego przy braniu kredytu zdecydowałem się na zmienne:
https://www.wykop.pl/wpis/63600101/wzialem-kredyt-hipoteczny-w-lipcu-2021-ze-zmiennym/

Do tej pory zamierzałem zostać na oprocentowaniu zmiennym (oczywiście żałując po fakcie że nie wziąłem od razu stałego, ale licząc, że po zahamowaniu inflacji stopy procentowe pójdą za rok lub dwa trochę w dół), ale wojna na Ukrainie wywróciła moje myślenie do góry nogami i spotęgowała różne obawy. Niepokoję się w którą stronę
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

foobarek
foobarek
foobarek
Autor
03.03.2022, 16:09:12
  • 0
@natkwiat: tak naprawdę to zbliżoną, tzn. teraz mam 200-300 zł mniej, ale za ~3 miesiące aktualizacja wysokości rat i wtedy (biorąc pod uwagę WIBOR 6M na dziś), wyjdzie na to samo. Główne pytanie w którą stronę to pójdzie...

@gysnde: że umoczę to wiem... Tak naprawdę biorąc na początku stałe miałbym ratę ~2000 zł, teraz przy przejściu na stałe ~2500 zł. Fajna strona, dzięki za link!
  • Odpowiedz
foobarek
foobarek
foobarek
Autor
03.03.2022, 20:38:14
  • 1
@cialomigdalowate: też się ku temu skłaniam. Co lepsze, oferta jest ważna do 17 marca, więc spokojnie mogę poczekać z decyzję na posiedzenie RPP 8 marca i konferencję Galińskiego dzień później.
  • Odpowiedz
Agixxx
Agixxx
Agixxx
02.03.2022, 16:47:40
  • 0
Czy ktoś pisał pismo żeby przyspieszyć wpis do hipoteki? Jak tak to co pisaliście w uzasadnieniu? Podziałało to coś? Babka w banku mówiła mi, ze najlepiej wysłać im z 6 pism i być natarczywym to wtedy podziała i szybko mi wpiszą XD
#hipoteka #kredythipoteczny#wpis
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

foobarek
foobarek
foobarek 02.03.2022, 19:23:41
  • 0
@Agixxx: w Rzeszowie nic nie dało, czekam już 8 miesięcy. Musieliśmy aneksować umowę z bankiem (150 zł koszt), bo termin na dostarczenie potwierdzenia wpisu do KW był do końca stycznia. Ogólnie opieszałość sądów jest w tej kwestii straszna.
  • Odpowiedz
foobarek
foobarek
foobarek 09.02.2022, 18:02:45
  • 23
Wziąłem kredyt hipoteczny w lipcu 2021 ze zmiennym oprocentowaniem (( ͡° ͜ʖ ͡°)) i chciałbym się podzielić kilkoma spostrzeżeniami:

1. Gdybym mógł cofnąć czas to pierwszy stałbym w kolejce po stałe procenty żeby mieć na 5 lat spokój, ale teraz jedyne co mogę zrobić to spróbować Wam (i pewnie ponownie sobie) wytłumaczyć dlaczego wtedy wybrałem tak a nie inaczej.

2. Uważam się za człowieka przyzwoicie wykształconego i w miarę oczytanego, świadomego przede wszystkim
  • 27
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

foobarek
foobarek
foobarek
Autor
09.02.2022, 18:28:00
  • 0
@kaaban: To już wiem, pytanie teraz czy będzie bolało bardziej czy mniej? Tak jak napisałem wyżej, zakładałem podwyższenie stóp procentowych, ale nie tak szybko i nie tak mocno. Będzie człowiek mądrzejszy na przyszłość, teraz pasuje się zmobilizować i próbować jak najwięcej nadpłacać...
  • Odpowiedz
foobarek
foobarek
foobarek
Autor
09.02.2022, 19:16:56
  • 0
@gerypl89: Zgadzam się, że stałe oprocentowanie na 5 lat to kpina, ale co zamiast kredytu hipotecznego? Dla mnie i pewnie wielu ludzi to wybór między wynajmem i ciułaniem oszczędności, które zjadają wzrosty cen nieruchomości, a właśnie kredytem i "własnym" mieszkaniem.

Chciałbym mieć inny wybór, ale nie mam.
  • Odpowiedz
foobarek
foobarek
foobarek
Autor
09.02.2022, 19:47:19
  • 2
@kaaban: Tak jak @emil-hogan napisał, chodziło mi o perspektywę roku-dwóch. Gdyby przez rok zostały utrzymane niskie stopy (jak wszyscy wieszczyli), a później przez jakiś czas niewiele wyższe, to później nawet nagły skok do 3% i utrzymanie ich przez 3 lata dopiero dawałoby mniej więcej koszt kredytu na stałym oprocentowaniu, który wtedy mogłem dostać. No, ale jak widać przejechałem się na takim myśleniu i dziś wolałbym święty spokój.

Z ciekawości,
  • Odpowiedz
s.....y
s.....y
konto usunięte 09.02.2022, 18:58:16
  • 13
Nie żebym bronił kredyciarzy, ale czytając post użytkownika @foobarek widzę jeden problem, ludzie inwestujący w nieruchomości korzystają z pomocy doradców kredytowych, gdzie doradcą może zostać osoba po szkole średniej.

Patologia na polskim rynku nieruchomości doprowadziła do tego, że przyciągnęła masę nieudaczników szukających łatwego zarobku, doradcy kredytowi, fliperzy, agenci nieruchomości to bardzo często ludzie bez wykształcenia, ewentualnie po jakichś studiach na które nie ma popytu. Brak regulacji, lenistwo landlordów i wschodni styl
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

foobarek
foobarek
foobarek 09.02.2022, 19:12:10
  • 0
@studentskyyy: @fortySeven: Tak jak kolega niżej napisał, doradca w zamyśle został wybrany żeby pomóc z papierologią, pomógł odnaleźć się w gąszczu ofert (prowizje, przymusowe ubezpieczenia, itp.) i doradził gdzie w danym momencie w miarę sprawnie można dostać decyzję kredytową. Co nie zmienia faktu, że tematu stałego oprocentowania nawet by nie było, gdybym sam go nie poruszył.
  • Odpowiedz
MirkujeOd2009Roku
MirkujeOd2009Roku
MirkujeOd2009Roku
05.02.2022, 01:03:34 via Android
  • 12
Kurla, ledwo pół roku są środki na #ppk i już w plecy 4%.
Niedługo wypłacam hajs i robię nadpłatę kredytu hipotecznego i tak co roku będę te środki wykorzystywał. To chyba najlepsza opcja zagospodarowania środków z ppk mając #kredyt.
#finanse #kredythipoteczny #praca
MirkujeOd2009Roku - Kurla, ledwo pół roku są środki na #ppk i już w plecy 4%.
Niedług...

źródło: comment_1644023014HqLX1qCoYd9Cc5VfOsIxvD.jpg

Pobierz
  • 32
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

foobarek
foobarek
foobarek 05.02.2022, 11:47:05
  • 1
@eshabe: Nie jestem pewny jak jest z tym opodatkowaniem PPK, ale w każdym razie mówimy już o kwocie, która jest na koncie PPK pracownika, więc informacja którą podałeś jest zupełnie nieistotna, bo dochodowy został już pobrany wcześniej. Od składki pracodawcy która znajduje się na naszym koncie PPK wyciągamy 70% i to wszystkich interesuje.
  • Odpowiedz
foobarek
foobarek
foobarek 05.02.2022, 11:53:19
  • 2
@MirkujeOd2009Roku: @Heniak: też wyciągałem jakiś czas temu zgromadzone środki i u mnie to wyglądało tak, że ze zgromadzonych 6500 zł wyciągnąłem trochę ponad 5000 zł. Szczegółowo rozpisałem to tu:

https://www.wykop.pl/wpis/58785857/gdyby-kogos-interesowala-wysokosc-wyplaty-z-ppk-to/

Co ciekawe, sam zysk to było prawie 1000 zł, więc bardzo dobry wynik, dlatego tymczasową stratą bym się szczególnie nie przejmował.

Można być sceptycznym co trzymania środków długoterminowo na PPK (główne ryzyko to zawirowania polityczne, chociaż PPK działa
  • Odpowiedz
foobarek
foobarek
foobarek 31.01.2022, 06:23:12
  • 45
Śmialiście się z Wykopu, a dziś przez brak aktualizacji SSL nie działa cały system związany z punktami pobrań i wbijaniem przez laboratoria wyników testów na COVID-19 ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#ssl #covid19 #covid #informatyka #bezpieczenstwo #security
foobarek - Śmialiście się z Wykopu, a dziś przez brak aktualizacji SSL nie działa cał...

źródło: comment_1643610184CDO1JrvmjxeWcsQwVcmuN9.jpg

Pobierz
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

foobarek
foobarek
foobarek
Autor
31.01.2022, 06:51:18
  • 0
Zaktualizowali certyfikat - nieaktualne.
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 8
  • Strona 3 z 8
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 08.01.2013

    Komentator
  • Rocznica
    od 01.12.2024

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 12.02.2012

    Gadżeciarz

Wykop © 2005-2025

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl