Krótka relacja jak idzie tworzenie Sapu - mrocznego indie RPG :) Otóż aktualnie praca podzielona jest na 2 główne nurty:
1. Rozwijanie dema - tutaj skupiliśmy się głównie na tym co było najbardziej pożądane przez graczy w trakcie testów między innymi: pochylenie kamery (teraz możemy zmieniać między typowym top-down, a rzutem izometrycznym), chodzenie przy użyciu klawiatury (WSAD z defaultu), a także dodaliśmy trochę Settingsów: głównie ustawienie przycisków sterowania i ustawienia wideo. Cały
@sprajtowy: grafik here, pre lepiej. Generalnie macie problem z czytelnoscia, co post jeszcze pogłębia - wszystko sie zlewa w jedna papke, szczegolnie jesli planujecie tam miec wiecej postaci niz 2 na ekranie jednoczesnie. Nie jest to problem samego postprocessu ale assetów/shaderów - na enviro macie wiecej detali i wieksze kontrasty niz na postaciach. Powinno być odwrotnie. Warto nawet lekko mocniej zsaturowac postac niz enviro. Dodatkowo macie taki rzut kamery, że
Agency should give you discount for repeated strings (see below). If they do not, ask for for it. In CAT tools while translating exactly the same strings, that occur in your files several times, all the repetitions are propagated automatically, when the first instance is translated. Very often all repetitions fit the context they are used in, so translator does not have to do any more work.
@mtos: To prawda, przy powtórzeniach nie wykonujesz żadnej pracy, ale tylko dlatego, że wcześniej sam zainwestowałeś w tego CATa, w innym przypadku musiałbyś chociażby ręcznie przekleić tłumaczenie, które wklepałeś x segmentów wyżej. Sytuacja wygląda zupełnie inaczej, kiedy to klient udostępnia Ci licencję do CATa, ale to ma miejsce, z mojego doświadczenia, przy współpracy z agencjami, a nie klientem bezpośrednim. Z drugiej strony masz rację - przy dobrej stawce płatność za
Tyle osób mnie zaobserwowało po ostatnich wpisach dotyczących gry, że muszę coś wrzucić :-) Tworzę tła do mojej kolejnej gry, chciałbym żeby w każdym był jakiś delikatny efekt. Dzisiaj pokazuję pierwsze z nich z dodaną mgłą. Ja jestem bardzo zadowolony z efektu, szkoda że pochłania to tak dużą ilość czasu :c
Tworzę gry na komórki i chcę zarobić milion $ xD jeżeli chcesz być na bieżąco to zaobserwuj mnie i dej plusa
@Broximon: Dzięki za opinię, mam to zapisane w to-do liście. Zastanawiam się jeszcze nad krwią i delikatnym rozbłyskiem z broni. Dostanę pewnie PEGI18 za to ;-D
Chciałbym przedstawić wam grę 'ForgeCraft - Idle Tycoon' na platformy #android i #ios , nad którą pracowaliśmy wspólnie z @Optimum . Myślę, że wielu z was może się ta gra spodobać, wiem że jest tu dużo osób lubiących gry #idle .
Jest to gra IDLE osadzona w średniowiecznej kuźni. W grze wcielicie się w kowala próbującego rozwinąć swoją kuźnię i
Razem z @Optimum pracujemy nad grą ForgeCraft. Jest to gra 'idle' osadzona w średniowiecznej kuźni. Zapraszamy do wzięcia udziału w zamkniętych testach wersji beta. #ios i #android
Zabawa polega na rozwoju własnych umiejętności, receptur i pomocników, po to, aby zarabiać jak najwięcej złociszy ( ͡°͜ʖ͡°) Poza tym mini-gry, misje, rankingi, sterowanie
@MrBanana: To jest robione u mnie w domu, w unity. @skyfire: Trzymanie projektu w szafce to według mnie najgorsze co można zrobić :-) @RSGApps: Dzięki :D
Pamiętacie te westerny gdzie bohaterowie potrafili zestrzelić kogoś celując spod krocza za plecy a patrząc w niebo? Chciałbym zrobić jakąś mechanikę na tej podstawie, na gifie pierwsze przymiarki xD #gamedev #programowanie
Za jakiś czas wydaję kolejną grę, tym razem prosty (jeżeli chodzi o mechanikę) one-tap, w którym skaczemy i unikamy przeszkód. Rozgrywkę w skrócie prezentuje poniższy gif ;)
Chciałbym przed premierą wyeliminować wszelkie błędy, problemy itp., więc liczę na Waszą pomoc!
Ponieważ Formula Clicker zbliża się do 200 000 pobrań (najprawdopodobniej nastąpi to w sobotę, ale mam teraz trochę czasu, więc piszę ;) ) uznałem to za dobrą okazję do podzielenia się z Wami różnymi statystykami ;)
Cześć Mirki i Mirabelki! Po 1,5 roku pracy udało nam się opublikować naszą grę logiczno-zręcznościową grę z elementem multiplayer - Maze Bandit na IOS i Android. Z tej okazji mamy dal Was #rozdajo po 5 kodów na Welcome pack: IOS: LHA6TA46NT6Y
@LeGollAs: Transmisji nie planujemy. Aczkolwiek staramy się wszystkie spotkania umieszczać na naszym kanale YT. A dzięki uprzejmości firmy QLOC Studio począwszy od tej edycji mamy nowy sprzęt do przechwytywania obrazu więc jakość powinna być jeszcze lepsza więc śmiało można dawać suba (⌐͡■͜ʖ͡■)
Dawno nas tu nie było, ale mamy dobre wieści: 1) Blocky Farm zakwalifikowało się do konkursu Indie Showcase na Digital Dragons 2017, więc jeśli ktoś będzie chciał pograć i z nami porozmawiać, zapraszamy do Krakowa w dniach 22-23 maja! 2) Blocky Farm soft launch oraz beta testy! Tak, tak! Pod koniec maja niewielka grupa betatesterów otrzyma dostęp do
#rezogry #gamedev
źródło: comment_86fgsm7KrpfpOltp9m7aLq1Dp8cTHq7x.gif
PobierzBardzo ciekawie to wygląda.
Pozdrawiam Pana i życzę miłego dnia.