Aktywne Wpisy
MiniKierownik +100
xoxo900 +4
Chciałabym kogoś poznać, tylko gdzie?
Nie wiem skąd się wzięło przekonanie że dziewczyna która jest młoda i ładna ma masę adoratorów.
Mam 25 lat, skończone studia, dobra praca. Oceniam siebie na 7/10.
Zaraz ktoś napisze, nie masz zainteresowania bo nie jesteś 7/10 tylko 5/10. Jestem szczupła, sredniego wzrostu, długie włosy, proporcjonalna sylwetka, ładna twarz. Nie jestem żadną pięknością z urodą WOW, nie mam operacji plastycznych, poprawianych ust, naturalna uroda.
Oglądam youtuberów którzy porównują sobie kto wypisywał do nich na IG, ten piłkarz do niej pisał, tamten, itd. Przechwalają się że mają skrzynkę zapchaną w wiadomościach i sobie wybierają któremu odpisać.
Nie wiem skąd się wzięło przekonanie że dziewczyna która jest młoda i ładna ma masę adoratorów.
Mam 25 lat, skończone studia, dobra praca. Oceniam siebie na 7/10.
Zaraz ktoś napisze, nie masz zainteresowania bo nie jesteś 7/10 tylko 5/10. Jestem szczupła, sredniego wzrostu, długie włosy, proporcjonalna sylwetka, ładna twarz. Nie jestem żadną pięknością z urodą WOW, nie mam operacji plastycznych, poprawianych ust, naturalna uroda.
Oglądam youtuberów którzy porównują sobie kto wypisywał do nich na IG, ten piłkarz do niej pisał, tamten, itd. Przechwalają się że mają skrzynkę zapchaną w wiadomościach i sobie wybierają któremu odpisać.
Aktywne Znaleziska
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Krótka relacja jak idzie tworzenie Sapu - mrocznego indie RPG :) Otóż aktualnie praca podzielona jest na 2 główne nurty:
1. Rozwijanie dema - tutaj skupiliśmy się głównie na tym co było najbardziej pożądane przez graczy w trakcie testów między innymi: pochylenie kamery (teraz możemy zmieniać między typowym top-down, a rzutem izometrycznym), chodzenie przy użyciu klawiatury (WSAD z defaultu), a także dodaliśmy trochę Settingsów: głównie ustawienie przycisków sterowania i ustawienia wideo. Cały czas rozwijamy też gameplay w postaci ulepszonego AI i nowych czarów Sapu.
2. Tworzenie nowej lokacji - a mianowicie serii poziomów w Jaskini. Prace dalej trwają, ale imo zaczyna to wszystko wyglądać bardzo fajnie. Tutaj chcemy pobawić się ze światłem, a raczej jego brakiem. W jaskini będzie bardzo ciemno i gracza powinnością będzie albo zapalanie pochodni stosów drewna bądź używanie czarów, aby rozświetlić drogę i odpowiednio reagować na czyhające tam potwory.
Oprócz tego staramy się uzyskać bardziej unikalny wygląd (jak pokazane na gifie), żeby kiedyś mówili "styl graficzny trochę jak w Sapu" :)
Dla zainteresowanych jak to wszystko wygląda z kilkoma gifami - cały artykuł tutaj: http://sapugame.com/2017/09/23/dark-cave/
Dzięki!
Zapraszam do śledzenia #sapu, gdzie od czasu do czasu będę dzielił się naszą przygodą z #gamedev
Nie jest to problem samego postprocessu ale assetów/shaderów - na enviro macie wiecej detali i wieksze kontrasty niz na postaciach. Powinno być odwrotnie. Warto nawet lekko mocniej zsaturowac postac niz enviro. Dodatkowo macie taki rzut kamery, że