Krótki filmik z nowej gierki, nad którą od jakiegoś czasu pracuje. Gra logiczna, gdzie dużo się niszczy, mocno psuje i po drodze podziwia piękną rozwałkę :) Za jakiś czas dostępne na iOS i PC.
@devml: dzięki :) cieszę się że się podoba. Tak Renderuje na jednym przebiegu. Wciąż daje to najlepszy performance. Voxele że sobą koliduja. Po prostu taka plansza że na filmiku tego nie widać. Tak BTW jeśli ogarniasz dobrze temat 3d i optymalizacji to byłbym wdzięczny za wszelkie pomysły co mógłbym ulepszyć żeby działało to sprawniej. Główny bottle neck to fizyka i ilość rownoczesnych kolizji.
Na tym słynnym reddicie słabo zaplusowali mi wpis, może tutaj ze 4 plusy dostanę, tak wygląda obecnie projekt nad którym intensywnie pracuję. Część graficzna gry o------a jest już w 95%, teraz robię kolejne poziomy, mam już 11/46, niedługo będę dodawał nowe mechaniki i ficzery. Może macie jakieś ciekawe pomysły jak fajnie urozmaicić grę o coś więcej niż tylko bieganie i skakanie?
No a potem to już tylko monetyzacja, jakaś analityka żeby inwigilować
Panowie Mircy, bracia w gamedevowych zmaganiach. Jeżeli podoba się wam poniższy gif, to prosiłbym o podbicie tematu na 9gagu, jest około 50 likeów więc być może z waszą pomocą wskoczę w jakąś wschodzącą kategorię. #gamedev i #grafika (pixel art to grafika też, podobno). Walczę o jakieś pobrania stąd ta prośby. Dziękuję Mirki :)
Elo, w lipcu informowałem że gra Reactor przekroczyła ponad 100k pobrań na Google Play, teraz mogę się pochwalić że przekroczyła 200k :D i na dzień dzisiejszy ma 212 857 pobrań (。◕‿‿◕。)
W bonusie łapcie kilka bekowych opinii ze sklepu, a jest ich cała masa. Pozdro!
Cześć Mireczki i Mirabelki :) Dawno mnie tu nie było bo skupiłem się na pracy, a ogrom waszych nowych wydań i screenów mnie przytłaczał ale jednocześnie bardzo motywował do pracy nad własnym tytułem, który w końcu chcę wam pokazać Jest to gra quizowa (kolejny quizup) z dużą otoczką dziwnych funkcjonalności i trybów rozgrywki. Mam mnóstwo pomysłów na rozwijanie gry, lecz zajmują one dla jednej osoby bardzo dużo czasu pracy. Gra jest dostępna
@sortris: No niebieskie drewno, bo pomalowane :p Jeśli już dwójka za bardzo zlewa się z tłem, to niech będzie trójka, ale jedynka zupełnie mi tu nie pasuje. Brzydka i taka nijaka. Ewentualnie może ciemne drewno - takie brązowe bardziej, niż pomarańczowe? Nie będzie się zlewać, a nadal wygląda naturalnie.
Mirki i mirabelki w końcu udało mi się znaleźć chwilę czasu i przepisać Lines z libgdx na unity. Dzięki czemu gra ląduje na Windows Store jako aplikacja UWP oraz na iTunes.
Dla przypomnienia: Lines to prosta gra logiczna nawiązująca do kulek z całkowicie nowym trybem wyzwań gdzie oprócz zwykłych lini poziomych i pionowych należy układać kształty ala tetris. Gra swego czasu została wydana na Google Play gdzie dostała nawet 'feature' w
Ostatnio dużo mówi się o indiepocalypse jeśli chodzi o #gry niezależne. Faktycznie jest problem. Przyzwoite gry sprzedają się najczęściej bardzo słabo.
Ciekawy byłem jak ten napływ gier na #steam wygląda z perspektywy prasy. Najlepszy wskaźnik jaki udało mi się wymyślić do tego czy dana gra została zauważona przez prasę jest metascore. Aby gra dostała metascore niezbędne jest zrecenzowanie jej w znanych serwisach growych.
@jasiek13: Chyba miałeś na myśli "rośnie eksponencjalnie" ;-) A Steam zamienia się (lub już zamienił w 2014/15) niestety w Google Play - dobre gry zostają zalane syfem ( ͡°ʖ̯͡°)
@Vigo_Von_Homburg_Deutschendorf: Bezpośrednio nie wykorzystuję nazw i znaków SW. Moga gra to parodia, a parodia jest w jakiejś części chroniona przez prawo. Podejrzewam, że nie będzie problemów ale nic nie wiadomo.
Poznajcie nowy element Blocky Farm czyli Odwiedzający aka NPC aka Farm Visitors!
Są to osoby, które odwiedzają co jakiś czas naszą farmę i zazwyczaj mają do nas jakąś sprawę. Może to być prośba o zaopiekowanie się zwierzętami, chęć kupienia czegoś lub pomoc przy odbudowie domu czy naprawie młynu.
@worldmaster oczywiście będzie możliwość obejrzenia farmy innego gracza, a nawet planujemy mechanizm wzajemnego pomagania sobie (np. podlewania pól) :)
Dawno nie było update'u, więc dzisiaj chciałbym Wam napisać, że gra najprawdopodobniej będzie miała swoją premierę w listopadzie. Oby bliżej jego połowy, niż końca...
Stworzyłem sobie takie logo - jak Wam się podoba? :) Co prawda do zrobienia jeszcze dużo rzeczy, ale ostatnio sprawy dość sprawnie idą, dlatego myślę, że data realna.
Jestem w trakcie prac nad pętlą gry. Każdy poziom będzie posiadać klatkę z zamkniętymi kurczakami. Po jej zniszczeniu pojawi się promień wciągający, którym możemy wrócić na statek i kontynuować przygodę.
@jasiek13: Tylko zrób tak żeby gracza wciągało dopiero jak wciśnie przycisk bo niektórzy lubią jeszcze pobiegać po planszy, a przypadkowe wbiegnięcie w promień byłoby frustrujące :D
Cześć Mirki! Te osoby, które obserwują tag #pockettrader pamiętają na pewno, że kiedyś tam powstawała gra o handlowaniu :) Ostatnio nie wrzucałem zbyt wiele informacji, ale pracowaliśmy intensywnie przy grze i razem z @RSGApps udało nam się ją dokończyć i wydać. Jest już dostępna na Androida oraz iOS. Zapraszam wszystkich do pogrania i wyrażania opinii!
@jasiek13: A czemu nie zrobić kilku animacji i losowo je odpalać? Bramka nr 3, chyba trudniejsza do realizacji :P Teleport wciąga go po kawałku, tj. tak jakby sprite rozbić na małe bloczki i wciągać je pojedyńczo do góry
-------- Robimy grę gatunku Top Down Shooter / Rogue-lite. Śledź postępy pod tagiem #lukzdev ! Jeśli nie chcesz przegapić premiery zapisz się do newslettera na http://angryjohngame.com
Krótki filmik z nowej gierki, nad którą od jakiegoś czasu pracuje.
Gra logiczna, gdzie dużo się niszczy, mocno psuje i po drodze podziwia piękną rozwałkę :)
Za jakiś czas dostępne na iOS i PC.
Dajcie
To moja pierwsza gra 3D (wszystko wcześniej