Aktywne Wpisy
Koyanaruu +21
Co czujesz patrząc na to zdjęcie? #kononowicz
Mentis_capta +12
Stało się, po 7 latach odeszła ode mnie narzeczona.
Czułem, że tak będzie, od paru miesięcy był chłód i prawie nie rozmawialiśmy, ja naciskałem, chciałem wiedzieć na czym stoję, i w końcu wiem. Nad przepaścią (╥﹏╥)
Z mojej własnej winy odeszła, i to przyznaję bez zwalania na nią. Trafiła mi się najbardziej poczciwa, szczera, przyzwoita, dobra, mądra i kochana istota, jakiej bym sobie nie mógł wymarzyć.
Ale nie
Czułem, że tak będzie, od paru miesięcy był chłód i prawie nie rozmawialiśmy, ja naciskałem, chciałem wiedzieć na czym stoję, i w końcu wiem. Nad przepaścią (╥﹏╥)
Z mojej własnej winy odeszła, i to przyznaję bez zwalania na nią. Trafiła mi się najbardziej poczciwa, szczera, przyzwoita, dobra, mądra i kochana istota, jakiej bym sobie nie mógł wymarzyć.
Ale nie
Ponieważ Formula Clicker zbliża się do 200 000 pobrań (najprawdopodobniej nastąpi to w sobotę, ale mam teraz trochę czasu, więc piszę ;) ) uznałem to za dobrą okazję do podzielenia się z Wami różnymi statystykami ;)
Linki:
Google Play
App Store
JEDZIEMY!
Gra została pobrana *198 322* razy, w rozbiciu na platformy:
Android: *156 758*
iOS: *41 300*
Amazon: *264* (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
Na iOS prawie połowa ściągnięć to ostatnie 2 miesiące - poprawiłem widoczność w sklepie (screeny itp.) i pobrania skoczyły *4 razy*!
Amazon potraktowałem jako eksperyment, bo zrobienie portu zajęło mi ~1,5 dnia. Eksperyment średnio się udał :D
Prawie 90% graczy to mężczyźni ;)
Gra została przetłumaczona na *13 języków*.
~43% graczy uruchamia grę następnego dnia. ~14% robi to po siedmiu dniach.
Przez ostatnie 2 tygodnie było około *4 200* aktywnych graczy dziennie.
Wersja iOS odpowiada za *25,8% zarobków (przy 20,8% udziale w pobraniach), w przypadku Google Play jest to *74,2%* (79,2% pobrań).
*GOOGLE PLAY*
*Top 5 krajów:*
USA: *26 900*
Wielka Brytania: *13 600*
Niemcy: *12 500*
Polska: *10 900*
Włochy: *8 190*
Aktualna liczba instalacji (ile osób ma na telefonie grę): *13 400*
Najwięcej pobrań jednego dnia: *2 227*
Najpopularniejszą wersją Androida jest *6.0*
Współczynnik konwersji (ile osób odwiedziło stronę w sklepie, a ile zainstalowało grę): *~18,2%*
Grę oceniło *10 442* graczy, z czego *2 823* zostawiło opinię. Średnia ocena to *4,494* (i rośnie).
Około *1 900* użytkowników zdecydowało się na zakup w aplikacji.
Gra wyświetliła *9 028 217* reklam (baner + wideo z nagrodą).
Gracz spędza średnio *350s* podczas jednej sesji.
Zakupy w aplikacji odpowiadają za *35%* zysków z gry. Reszta to reklamy.
*iOS*
*Top 5 krajów:*
USA: *10 200*
Wielka Brytania: *6 770*
Holandia: *3 830*
Brazylia: *2 400*
Rosja: *2 180*
Najwięcej pobrań jednego dnia: *6 86*
*68%* pobrań to iPhone, *29%* iPad, 3% to iPod.
Współczynnik konwersji: *20,2%*
Grę oceniło *939* graczy, z czego *383* zostawiło opinię. Średnia ocena to *4,607* (i rośnie).
Około *600* użytkowników zdecydowało się na zakup w aplikacji.
Gra wyświetliła *2 113 079* reklam (baner + wideo z nagrodą).
Gracz spędza średnio *390s* podczas jednej sesji.
Zakupy w aplikacji odpowiadają za *35,6%* zysków z gry. Reszta to reklamy.
Jakbyście pomyśleli o jakiejś jeszcze statystyce, którą mogę wrzucić to dajcie znać ;)
________________________________________________________________________
Zachęcam do obserwowania ----> #gamedevprophet <----
Możecie mnie też obserwować na TWITTERZE
#gamedev #android #ios #indiegamedev #voxele #rozrywka #f1 #ferrari #motoryzacja
Gratki Mirku!
Komentarz usunięty przez autora
Orientacyjnie to tak 500 000zł (+/- 499 000zł).
Gratuluje, "Amazon: 264", cholera Amazon coś słabo wygląda przy reszcie wyników, spodziewałem się z 10-20k pobrań.
nie rozumiem skad ta tajemnica z zarobkami ? przeciez nikt ci tego nie ukradnie, ja tam sie ciesze z cudzego sukcesu
Komentarz usunięty przez autora
@murarz208:Dzięki. Odpowiadając na pytanie - niezbyt. Poza grudniem, kiedy była premiera Formula Clicker (wtedy bardzo dużo osób z mojego "polecenia" ściągało grę).
@YoonaJestNajpiekniejsza: Nie jest to takie
Nie wiem co masz na myśli z tymi szczegółami...