Wpis z mikrobloga

Mirki pijcie ze mną co tam macie pod ręką ;)

Ponieważ Formula Clicker zbliża się do 200 000 pobrań (najprawdopodobniej nastąpi to w sobotę, ale mam teraz trochę czasu, więc piszę ;) ) uznałem to za dobrą okazję do podzielenia się z Wami różnymi statystykami ;)


Linki:
Google Play
App Store

JEDZIEMY!

Gra została pobrana *198 322* razy, w rozbiciu na platformy:
Android: *156 758*
iOS: *41 300*
Amazon: *264* ( ͡ ͜ʖ ͡)

Na iOS prawie połowa ściągnięć to ostatnie 2 miesiące - poprawiłem widoczność w sklepie (screeny itp.) i pobrania skoczyły *4 razy*!

Amazon potraktowałem jako eksperyment, bo zrobienie portu zajęło mi ~1,5 dnia. Eksperyment średnio się udał :D

Prawie 90% graczy to mężczyźni ;)

Gra została przetłumaczona na *13 języków*.

~43% graczy uruchamia grę następnego dnia. ~14% robi to po siedmiu dniach.

Przez ostatnie 2 tygodnie było około *4 200* aktywnych graczy dziennie.

Wersja iOS odpowiada za *25,8% zarobków (przy 20,8% udziale w pobraniach), w przypadku Google Play jest to *74,2%* (79,2% pobrań).

*GOOGLE PLAY*

*Top 5 krajów:*
USA: *26 900*
Wielka Brytania: *13 600*
Niemcy: *12 500*
Polska: *10 900*
Włochy: *8 190*

Aktualna liczba instalacji (ile osób ma na telefonie grę): *13 400*

Najwięcej pobrań jednego dnia: *2 227*

Najpopularniejszą wersją Androida jest *6.0*

Współczynnik konwersji (ile osób odwiedziło stronę w sklepie, a ile zainstalowało grę): *~18,2%*

Grę oceniło *10 442* graczy, z czego *2 823* zostawiło opinię. Średnia ocena to *4,494* (i rośnie).

Około *1 900* użytkowników zdecydowało się na zakup w aplikacji.

Gra wyświetliła *9 028 217* reklam (baner + wideo z nagrodą).

Gracz spędza średnio *350s* podczas jednej sesji.

Zakupy w aplikacji odpowiadają za *35%* zysków z gry. Reszta to reklamy.

*iOS*

*Top 5 krajów:*
USA: *10 200*
Wielka Brytania: *6 770*
Holandia: *3 830*
Brazylia: *2 400*
Rosja: *2 180*

Najwięcej pobrań jednego dnia: *6 86*

*68%* pobrań to iPhone, *29%* iPad, 3% to iPod.

Współczynnik konwersji: *20,2%*

Grę oceniło *939* graczy, z czego *383* zostawiło opinię. Średnia ocena to *4,607* (i rośnie).

Około *600* użytkowników zdecydowało się na zakup w aplikacji.

Gra wyświetliła *2 113 079* reklam (baner + wideo z nagrodą).

Gracz spędza średnio *390s* podczas jednej sesji.

Zakupy w aplikacji odpowiadają za *35,6%* zysków z gry. Reszta to reklamy.

Jakbyście pomyśleli o jakiejś jeszcze statystyce, którą mogę wrzucić to dajcie znać ;)


________________________________________________________________________
Zachęcam do obserwowania ----> #gamedevprophet <----

Możecie mnie też obserwować na TWITTERZE

#gamedev #android #ios #indiegamedev #voxele #rozrywka #f1 #ferrari #motoryzacja
Prophet1111 - Mirki pijcie ze mną co tam macie pod ręką ;)

Ponieważ Formula Clicke...

źródło: comment_9QvyNhYghwV9aDXhjecqahdrrExSAFoh.jpg

Pobierz
  • 35
@spidero: Dzięki za plusa ;) A Ty często dzielisz się informacjami ile zarabiasz? Na przykład ze swoimi znajomymi? (bo bywają tu osoby, które mnie znają "osobiście"). Ja nigdy nikogo nie pytam o zarobki i też nie udzielam informacji na ten temat nikomu.

@murarz208:Dzięki. Odpowiadając na pytanie - niezbyt. Poza grudniem, kiedy była premiera Formula Clicker (wtedy bardzo dużo osób z mojego "polecenia" ściągało grę).

@YoonaJestNajpiekniejsza: Nie jest to takie