Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko245
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
bikx

bikx

Dołączył 9 lat i 10 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 38745
  • Znaleziska 4372
  • Mikroblog 34373
  • Obserwujący 8
  • Obserwowane 132

4

Przymusowa izolacja – tak, rekompensata finansowa – nie?!

Przymusowa izolacja – tak, rekompensata finansowa – nie?!

Kolejny absurd ZUS-u. Skandaliczne traktowanie pracujących na umowę zlecenie.

Polska_Matka
z
stowarzyszenierkw.org
dodany: 24.08.2020, 05:41:44
  • 6
  • #
    polska
  • #
    polityka
  • #
    koronawirus
  • #
    zus
  • #
    kwarantanna
  • #
    zdrowie
bikx
bikx 24.08.2020, 16:16:30
  • 0
@gorzki99: dokładnie jak piszesz. Na umowie zlecenie składki na ubezpieczenie chorobowe są odprowadzane dobrowolnie. Skoro nie zgłosiła się do ubezpieczenia i nie odprowadzała składek to skąd teraz ten płacz?
bikx
bikx 03.08.2020, 21:33:15
  • 0
Mirunie z Poznania, potrzebuję pomocy. Pochodzę ze wsi bez tramwajów, a co jakiś czas odwiedzam Wasze piękne miasto. Powiedzcie mi proszę, czy jadąc Garbary w ulicę Strzelecką miałam prawo skorzystac z bus pasa?
https://www.google.com/maps/@52.4012388,16.9361075,3a,75y,166.5h,78.36t/data=!3m6!1e1!3m4!1s6HEekUc5JCUrerYWFGVkbg!2e0!7i13312!8i6656 (w tym miejscu po prawej jest aktualnie bus pas)
#poznan
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

BialoCzerwony
BialoCzerwony
03.08.2020, 21:39:46
  • 2
@bikx: Skręcałeś w prawo w Krakowską? Na początku to jest bus pas 'only' (od Długiej). Od pewnego momentu pojawia się chyba namalowana strzałka w prawo i wtedy mogłeś już tam być.
  • Odpowiedz
Szydera666
Szydera666
04.08.2020, 06:42:49 via iOS
  • 1
@bikx: Tam w sumie też jest taka opcja że w prawo skręca się odruchowo przejeżdżając przez przystanek. Jak nie było buspasa to była to jedyna sensowna opcja skrętu.
  • Odpowiedz
bikx
bikx 11.07.2020, 17:50:03
  • 0
nie brak opinii
#tvpis
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

bikx
bikx 10.07.2020, 17:53:55
  • 0
nie brak opinii
#tvpis
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

bikx
bikx 09.07.2020, 18:02:07
  • 1
nie brak opinii
#tvpis
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

37

ZUS vs CZLOWIEK 29 05 2020

ZUS vs CZLOWIEK 29 05 2020

ZUS zostawia ludzi bez kasy do życia bo koronawirus, nic nie musi, nie ma terminów, nie płaci odsetek i mamy się cieszyć że nas obsługują bo inni czekają jes...

mourz_rzony
z
youtube.com
dodany: 29.05.2020, 17:20:52
  • 50
  • #
    polska
  • #
    zus
  • #
    covid19
bikx
bikx 29.05.2020, 19:11:16
  • 0
Nie ma żadnych odsetek, przeczytaj ustawy potem kręć dramy
  • 4
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

bikx
bikx 29.05.2020, 19:20:59
  • 3
@mourz_rzony: no i czyja to wina? ZUSu że zakład pracy nie dostarczył ddokumentów? Xd
bikx
bikx 29.05.2020, 20:21:24
  • 0
@mourz_rzony: ustawa nie wskazuje konkretnego terminu na zawiadomienie pracodawcy o braku dokumentów. 30 dni na załatwienie sprawy liczy się od daty wpływu ostatniego dokumentu niezbędnego do ustalenia uprawnień, którym w przypadku twojej żony były dodatkowe dokumenty przesłane przez pracodawcę.
Od tego są pracownicy ZUS - żeby stwierdzić, czy się w ogóle należy
bikx
bikx 29.05.2020, 22:09:35
  • 0
@mourz_rzony: od udzielania informacji jest Centrum Obslugi Telefonicznej COT, a nie pracownik zasiłków
bikx
bikx 30.05.2020, 07:56:59
  • 1
@mourz_rzony: znam swoje obowiązki. Telefon, który mam na biurku służy moim potrzebom. To ja jeśli mam potrzebę kontaktuje się z klientem. Moim obowiązkiem jest realizacja świadczeń, a nie udzielanie informacji telefonicznej.
Jak już ktoś w ogóle się dodzwoni i prosi o informacje na temat sprawy, prawidłowo powinnam wskazać numer centrum obsługi telefonicznej i zakończyć rozmowę. Co robi 99% pracowników? Sprawdza stan sprawy i informuje o etapie postępowania, bo wiemy że
bikx
bikx 30.05.2020, 08:19:27
  • 1
@mourz_rzony: serio tak ciężko wpisać w google i znaleźć odpowiedź? Męczenie kobiety 6 min, montowanie i wrzucenie do sieci kolejne 6 min, odpisywanie na komentarze kolejne 6 min, strata 18 min, na coś, co można było wpisać w google i otrzymać wynik w ciągu kilku sekund.
Nawet jak ktoś nie umie korzystać z wyszukiwarki, to można ruszyć głową... Skoro normalnie ZUS płaci odsetki, a teraz nie, to hmmmm ciekawe co
bikx
bikx 30.05.2020, 12:38:44
  • 1
@mourz_rzony: zaczynij swój wywód od sprawdzenia jaką jednostką jest zus, bo na pewno nie urzędem. Pracownik zusu to nie urzędnik
bikx
bikx 30.05.2020, 12:59:48
  • 3
@mourz_rzony: ale człowieku czego Ty oczekujesz? Ja też przesłuchałam rozmowę i zostaleś wyraźnie poinformowany, że sprawy są rozpatrywane wg. daty wpływu do zus. Skoro są osoby, które złożyły wniosek w marcu i czekają na obsługę, a Ty złożyłeś dokumenty w kwietniu to nikt nie będzie szukać w stercie tysięcy wniosków twojej sprawy, bo cwaniaczysz przez telefon. A kim jest twoja żona, że inne kobiety mają czekać dłużej na zasiłki? Nie
bikx
bikx 30.05.2020, 13:03:07
  • 0
@mourz_rzony: nie będę znowu dawać instrukcji jak używać google
I tak - nie jestem urzędnikiem państwowym
bikx
bikx 30.05.2020, 13:19:37
  • 1
@cecyl: oczywiście, że bohater filmiku to wykopek, który musiał założyć nowe konto bo wstyd z głównego pisać. Na tym drugim standardowo programista 15k i ciśnięcie na pw takim jak ja, że mam do siebie 0 szacunku bo pracuję w państwówce i jestem tłumokiem bez ambicji. Typowy wykop
bikx
bikx 30.05.2020, 13:23:07
  • 1
@mourz_rzony: skoro teraz jest w ciąży w 3 dzieckiem, to raczej 20 lat składek nie odprowadzała :) no chyba, że 50+, to pardon
bikx
bikx 30.05.2020, 13:37:15
  • 1
@mourz_rzony: ja nie podawałam żadych wytycznych członka zarządu, tylko ustawę xD Nie jestem Panią, z którą rozmawiałeś przez telefon.
No tak, najlepiej jakby Pani z zusu ze swojego konta płaciła, bo bombelki głodne.
bikx
bikx 30.05.2020, 16:41:07
  • 0
@mourz_rzony: no to źle czytasz między wierszami i też uważam, że dzieli nas przepaść
bikx
bikx 30.05.2020, 20:59:07
  • 0
@mourz_rzony: nigdzie nie pisałam o żadnym wewnętrznym dokumencie xd jedynie dawalam link do ustawy
Wewnętrzne akty są tworzone na podstawie ustaw

1021

Nie mają za co żyć. A ZUS nie musi ani płacić, ani odpowiadać w terminie

Nie mają za co żyć. A ZUS nie musi ani płacić, ani odpowiadać w terminie

Zostali bez środków do życia. Utknęli w domu, opiekując się dziećmi, tymczasem nie mogą się doczekać na wypłatę zasiłków opiekuńczych ani nawet na informację, kiedy ona nastąpi. Bo prawo niedawno zmieniono tak, że ZUS może śmiać się ludziom w twarz i nie poniesie odpowiedzialności.

typol
z
beskidzka24.pl
dodany: 29.05.2020, 20:04:11
  • 161
  • #
    polska
  • #
    zus
  • #
    ekonomia
bikx
bikx 30.05.2020, 08:41:48
  • 0
@stan-tookie-1: Są przekierowania z innych działów. Tylko jesli 1 pracowników jest w stanie rozpatrzyć 300 wniosków w miesiąc i ogólnie wydział był w stanie przerobić np. 4,5k wniosków, a teraz musi zrobić około 20k to jest to nieralne. Pracownicy zusu tez siedzą na opiekach i te 10 osób które zostało na posterunku + 10 nowych osób, które totalnie nie zna przepisów (nowy pracownik żeby osiągnąć wprawę potrzebuje około pół roku
bikx
bikx 30.05.2020, 08:59:29
  • 0
@domik: nope, w systemie masz kwoty od których jest odprowadzony podatek (w RCA), podstawę wymiaru zasiłku liczysz natomiast na podstawie zaświadczenia płatnika składek, bo nie wszystkie kwoty wchodzą do podstawy - to zależy od regulaminu jaki obowiazuje u pracodawcy. Bez wymiany ddanych zus - pracodawca nie naliczysz poprawnie podstawy. Tylko zmiana przepisów pozwoli na automatyzację
bikx
bikx 30.05.2020, 09:05:23
  • 0
@mwkp: podstawę wymiaru zasiłku nie oblicza się od kwot w RCA, bo nie każda kwota wchodzi do podstawy wymiaru zasiłku. Prosty przykład jak masz stażowe - ktoś dostaje 2600 zł podstawy + 300 zł dodatku stażowego - w rca masz 2900 zł. Program naliczyłby za dany miesiąc do podstawy 2900 zł, czyli zawyżby kwoty, bo ta osoba dostanie zasiłek + 300 zł od zakładu pracy.
Nie ma możliwości automatyzacji przy
bikx
bikx 30.05.2020, 13:53:44
  • 0
@Rudyzzadupia: u mnie były 2 niedziele z rzędu. Na sobotę też można przychodzić, ale za odbiór dnia wolnego - mnie to nie urządza ani trochę, bo do końca czerwca i tak to nie wyrobimy z wnioskami
bikx
bikx 30.05.2020, 16:21:14
  • 1
@mwkp: no właśnie to zależy xD
bikx
bikx 30.05.2020, 16:28:18
  • 0
@mwkp: "Przy ustalaniu podstawy wymiaru zasiłku chorobowego nie uwzględnia się składników wynagrodzenia, które zgodnie z obowiązującymi u pracodawcy przepisami płacowymi albo umowami o pracę (u pracodawców niemających obowiązku tworzenia regulaminów wynagradzania) przysługują za okres pobierania zasiłku. W razie braku postanowień o zachowywaniu prawa do składnika wynagrodzenia za okres pobierania zasiłku należy uznać, że składnik wynagrodzenia nie przysługuje za okres pobierania zasiłku i powinien być przyjęty do ustalenia podstawy wymiaru. Jeżeli

577

Rząd dał zielone światło do zwolnień pracowników m.in. w NFZ, KRUS, a także ZUS.

Rząd dał zielone światło do zwolnień pracowników m.in. w NFZ, KRUS, a także ZUS.

Związki zawodowe już protestują! I pytają: Jak nas zwolnią, kto będzie rozpatrywał wnioski o tarczę i wypłacał ludziom pieniądze?

konto usunięte
z
fakt.pl
dodany: 27.05.2020, 17:57:23
  • 135
  • #
    nfz
  • #
    tarczaantykryzysowa
  • #
    koronawirus
  • #
    polska
  • #
    firma
  • #
    zus
bikx
bikx 28.05.2020, 10:59:57
  • 5
@Nooser: dokładnie u mnie to samo. Dwie niedzielę pod rząd, w tygodniu codziennie po 12h i wniosków nic nie ubywa

524

Urzędnicy ZUS wprowadzają wnioski ręcznie. Bo automatyczny system nie...

Urzędnicy ZUS wprowadzają wnioski ręcznie. Bo automatyczny system nie...

Błąd w zautomatyzowanym systemie do przetwarzania wniosków złożonych do ZUS w ramach tarczy antykryzysowej sprawił, że weryfikacji nie mogło przejść aż kilkaset tysięcy wniosków. Teraz urzędnicy siedzą po godzinach i ręcznie wklepują dane do systemu.

gaunter-o-dim
z
innpoland.pl
dodany: 01.05.2020, 16:16:25
  • 78
  • #
    polska
  • #
    ekonomia
  • #
    zus
  • #
    wnioskiodotacje
bikx
bikx 02.05.2020, 10:30:57
  • 0
@Bios: dostęp do internetu jest zablokowany, można wejśc jedynie na strony typu zus.pl, sejm.gov.pl itd, nawet e-maila nie możemy wysyłać :D nie wiem skąd wy bierzecie takie bzdury

9

Śląskie: Pracownica ZUS zakażona. "Popełniono błędy"

Śląskie: Pracownica ZUS zakażona. "Popełniono błędy"

W piątek, 27 marca, wiceprezydent Krzysztof Turzański w nagraniu na Facebooku opowiedział o pierwszym wykrytym przypadku zakażenia koronawirusem u mieszkanki Piekar Śląskich. "Z błędów, które zostały popełnione, a zostały popełnione, należy wyciągnąć wnioski" - przestrzegał.

Lukardio
z
fakty.interia.pl
dodany: 30.03.2020, 06:48:18
  • 3
  • #
    polska
  • #
    koronawirus
  • #
    zus
  • #
    slaskie
  • #
    epidemia
  • #
    covid19
bikx
bikx 30.03.2020, 08:19:13
  • 0
@Szakal12: Sale Obsługi Klientów jako takie nie funkcjonują. Jest tylko skrzynka na wnioski.
Ogólnie w poniedziałki SOKi były czynne do 18, ale pozostałe działy do 15.
bikx
bikx 20.03.2020, 19:15:06
  • 0
Głupi Buzz :(
#kevin
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

bikx
bikx 12.03.2020, 08:48:31
  • 3
Wiadomo w jakim szpitalu kolejna zarażona osoba?
#poznan #koronawirus
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Aerin
Aerin
12.03.2020, 08:51:44
  • 1
@bikx: albo z żoną albo w domu bo ponoć czuje się dobrze i nie ma objawów
  • Odpowiedz
bikx
bikx
Autor
12.03.2020, 08:59:24
  • 1
@Aerin: xd pytam bo na grunwaldzkiej jeszcze rano weszliśmy z tatą normalnie do szpitala a teraz na klucz zamknięte wszystko i nikogo nie wpuszczają
  • Odpowiedz
bikx
bikx 02.03.2020, 18:48:03
  • 10
uuu Kosiniak chyba poszybował w sondażach, bo cały materiał
#tvpis
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

bikx
bikx 26.02.2020, 13:49:31
  • 3
W pracbaza dostaliśmy instrukcję BHP higienicznego mycia rąk i mamy składać oświadczenia pisemne, że zapoznaliśmy się z ich treścią xd oficjalnie ze względu na grypę xd
#koronawirus
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Mr_Frodo
Mr_Frodo
26.02.2020, 13:51:51
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
vateras131
vateras131
26.02.2020, 14:53:44 via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Mr_Frodo: @bikx:
U mnie chyba już podmienili bo mam dzisiaj tak wysuszone dłonie ze masakra. Muszę zainwestować w jakiś krem.
  • Odpowiedz
bikx
bikx 20.02.2020, 18:31:03
  • 0
kolejna osoba xd
i ten sam materiał
#tvpis
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

bikx
bikx 20.02.2020, 16:43:41
  • 2
znalezione na fb
#logikarozowychpaskow
bikx - znalezione na fb
#logikarozowychpaskow

źródło: comment_1582216985a431t0hjzBbMXBn8GlsLpx.jpg

Pobierz
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

spayker
spayker
spayker
20.02.2020, 16:47:25
  • 3
@bikx: co za rakowisko, jasny ciasny.
  • Odpowiedz
crazykokos
crazykokos
20.02.2020, 17:08:52 via Android
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
bikx
bikx 16.02.2020, 18:52:24
  • 17
najlepszy materiał tygodnia
#tvpis
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Vena_cava1995
Vena_cava1995
Vena_cava1995
16.02.2020, 20:44:17
  • 1
@bikx: Chyba lat 20-tych XXI wieku
  • Odpowiedz
bikx
bikx 16.02.2020, 18:48:57
  • 3
coooooooooooooooooooo
#tvpis
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

13

"Działania ZUS-u są nieetyczne i karygodne. Uderzają w kobiety, które...

"Działania ZUS-u są nieetyczne i karygodne. Uderzają w kobiety, które...

- ZUS wydał decyzję, według której nie miałam prawa do zasiłków pobranych od 2012 roku. Byłam w ciąży, a w uzasadnieniu przeczytałam, że moje plany macierzyńskie są niezgodne z zasadami współżycia społecznego, jakkolwiek miałabym to rozumieć, bo nie wyjaśniono, jakie zasady naruszyłam....

konto usunięte
z
kobieta.onet.pl
dodany: 13.02.2020, 15:02:13
  • 6
  • #
    polska
  • #
    zus
  • #
    afera
bikx
bikx 13.02.2020, 18:49:16
  • 0
@hieronimek: oczywiście, że dostają zwroty składek jak złożą wniosek, tylko wiesz... jak mają oddać 300k, a zwrotu składek dostają 30k, to niewiele im to pomaga xD
bikx
bikx 13.02.2020, 18:31:44
  • 2
Ważne, że Zenek będzie
#tvpis
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • <
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Strona 7 z 9
  • >

bikx

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 14.10.2024

    Rocznica
  • Mikroblogger
    od 17.03.2022

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking