Netflix zapłacił gazecie za Fake Newsa, w ramach promocji serialu "Sweet Tooth"
Całość napisana tak, by wyglądała na "legitnego newsa" - To, że to reklama, zaznaczono małym druczkiem...Po komentarzach na twitterze stwierdzam, że część osób uznała to za legitnego newsa
z- 2
- #
- #
- #
- #
- #
- #
Więc zajebista laicyzacja bulwo, tej Ateistycznej siły już nie powstrzymacie...Oh wait...
To badanie, o którym mówię, badanie CBOSu, zostało wykonane na grupie reprezentatywnej 3000 osób... I pytanie nie było o bycie katolikiem, a o bycie WIERZĄCYM
I to nie jest jakieś "za mało osób" czy coś w ten deseń...To jest próba statystyczna...
Przy 38 milionach polaków, potrzebujesz jedynie około 300 osób...Tak więc ta próba statystyczna była i
Po pierwsze, to NIE SĄ DANE KOŚCIELNE, a dane z CBOSU.
Po drugie - Twój komentarz to po prostu chłopskorozumizm, Syndrom
A nie liczące "ochrzczonych"
Aha i znowu - To są statystyki Centrum Badania Opinii Społecznej, Nie kościelne.