Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko182
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
arapv
arapv

arapv

Dołączył 7 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 789
  • Znaleziska 94
  • Mikroblog 695
  • Obserwujący 1
  • Obserwowane 4

1656

Miasto to jeden wielki wychodek dla psów

Miasto to jeden wielki wychodek dla psów

Mieszkaniec Bielska-Białej zwrócił się do prezydenta i straży miejskiej o egzekwowanie kar za niesprzątanie po psach. Bo miasto to jeden wielki wychodek. Podobnie jest w innych miastach w Polsce.

Wincyyyyj
z
beskidzka24.pl
dodany: przedwczoraj, 12:33:17
  • 380
  • #
    psy
  • #
    pies
  • #
    psiarze
arapv
arapv
arapv przedwczoraj, 15:29:34 via Wykop
  • 10
@Basiura89: Ale oni tego nie robią za dnia, tylko największe beszczele. Głównie wcześnie rano i w nocy, jak straż miejska nie działa.
arapv
arapv
arapv przedwczoraj, 15:31:30 via Wykop
  • 84
Centrum Włocławka po roztopach wyglądało strasznie. I nie mówimy o trawnikach, tylko środku chodnika, psiarze robią nam tu trzeci świat
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

arapv
arapv
arapv przedwczoraj, 17:33:45 via Wykop
  • 27
@stop_agresji_psow: Mój kolega był ostatnio u psychoterapeuty, pierwsza wizyta, jechał z innego miasta. A tam pies. "Terapeutyczny". On akurat lubi, ale co, jakby ktoś inny nie chciał? Nie został w ogóle uprzedzony.
arapv
arapv
arapv przedwczoraj, 17:38:03 via Wykop
  • 3
Skoro to się powtarza to powinien tych ludzi nagrywać i przekazać nagrania do straży miejskiej. Tylko, że mając ze sobą nie dziecko może nie chcieć ryzykować konfrontacji i to jest zrozumiałe.
  • 4
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

arapv
arapv
arapv przedwczoraj, 23:08:11 via Wykop
  • 8
@DzikWesolek: No, to jest straszne. "Dotyk wymaga zgody", ale psiarze mogą Cię macać psem do woli. No i psów po prostu nie wolno nie lubić, wszystkie inne zwierzęta można, a tych zmutowanych pasożytów lęgowych nie można...
arapv
arapv
arapv przedwczoraj, 23:09:20 via Wykop
  • 4
@Cozwykopem: W Poznaniu taki alergik autentycznie nie miałby gdzie pójść. Tylko dwie najdroższe restauracje nie wpuszczają psiurów
arapv
arapv
arapv przedwczoraj, 23:12:58 via Wykop
  • 1
@sylwek2k: Tłumaczę: poranna defekacja przed pracą - nie sprzątają. Popołudniowa - rozglądają się czy ktoś patrzy i ewentualnie sprzątają. Wieczorna - puszczają psa bez smyczy 20 metrów za sobą i jak robi na chodnik to nagle widzą coś intrygującego w smartfonie.
arapv
arapv
arapv przedwczoraj, 23:14:51 via Wykop
  • 0
@arapv: Ja wiem, że są ludzie, którzy sprzątają zawsze, są nawet tacy, co jak nie mogą znaleźć "swojej" kupy po ciemku to dla sprawiedliwości biorą inną. Ale skądś się biorą te hektolitry kału na ulicach.
arapv
arapv
arapv przedwczoraj, 23:16:49 via Wykop
  • 0
@Kibishi: Pewnie tak, ale na tej zasadzie można niczego nigdy nie zgłaszać, bo po co. Spotkałam się, że straż miejska sama prosiła, żeby im wysyłać i rzeczywiście działała. Ale to nie w Poznaniu, tu mamy 1 mandat na tydzień...
Average-CottonWorld-Enjoyer
Average-CottonWorld-Enjoyer
Average-CottonWorld-Enjoyer
03.03.2026, 18:22:49
  • 17
Miejsce podludzi, którzy pozwalają swoim psom ujadać całymi dniami jest w gułagach. Skoro nie szanują praw innych to może należy im je odebrać.

#psiarze #prawo
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

arapv
arapv
arapv 05.03.2026, 20:51:28 via Wykop
  • 1
@prodiss-prodiss: to jest pomysł na biznes. Osiedle bezpsowe. Zakaz odwiedzin z psami. Czyste trawniki, bezpieczeństwo. Jeden haczyk jest, że musiałyby być na wynajem, bo jakby mieli swoją własność, to by się w sądzie pluli. No i ochrona 24h, żeby psiarze nie podpalili.
  • Odpowiedz
arapv
arapv
arapv przedwczoraj, 15:34:10 via Wykop
  • 1
@prodiss-prodiss: Oczywiście, on nawet nie może przeżyć tego, że obok placu zabaw jest miejsce na ognisko, więc już psiarze MUSZĄ tam wchodzić, bo jak nie uprzykrzą wszystkim życia to panda umrze i konstytucja płacze
  • Odpowiedz
nowszyja
nowszyja
nowszyja
przedwczoraj, 12:15:03
  • 158
Dlaczego przeszliśmy do porządku dziennego z psami srającymi w galeriach handlowych? Byłem wczoraj świadkiem jak pies zesrał się na podłogę w galerii handlowej obok punktów gastronomicznych przy zadowoleniu psiej mamy. Psia mama wzięła g---o do woreczka, ale ślad po gównie został, bo już chusteczki żeby to zetrzeć nie użyła. Ale sam fakt, że psy srają obok jedzących ludzi pokazuje, do jakiego punktu doszedł ten psiarski psychiatryk.

Po co w ogóle psiarze zabierają
  • 30
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

arapv
arapv
arapv przedwczoraj, 15:27:31 via Wykop
  • 2
@nowszyja: To jest taki błąd logiczny. Śpię z psem, dlatego on jest czysty i mogę go sadzać przy stoliku w restauracji.
  • Odpowiedz
arapv
arapv
arapv 05.03.2026, 22:59:38
  • 5
#psiarze No więc nowy podtrend tego zbiorowego obłędu to psiury w salach zabaw. Oczywiście pitbule czy inne amstafy, bo to najlepsze pjeski do promowania wśród rodzin. Obrzydliwe.
arapv - #psiarze No więc nowy podtrend tego zbiorowego obłędu to psiury w salach zaba...

źródło: 1000019027

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

arapv
arapv
arapv
Autor
przedwczoraj, 15:17:13 via Wykop
  • 1
@Average-CottonWorld-Enjoyer: Dla takiego "dogoterapeuty" to świetny interes, ile zwariowanych mateczek się zgłosi do niego po pjeseczka danej rasy, bo dziecko chce? A te ze schroniska niech sobie gniją (chociaż branie do małego dziecka psa ze schroniska to też średni pomysł...).

Apropos psopagandy, próbowaliście kiedyś kupić ubranka dla niemowląt bez motywu psiura? Jest to dość trudne.
  • Odpowiedz
arapv
arapv
arapv
Autor
przedwczoraj, 15:25:44 via Wykop
  • 1
@prodiss-prodiss: A skąd wiesz, że maluszki nie wytwarzają? Muszą wytwarzać, skoro nawet ich domowe psy je zagryzają.
  • Odpowiedz

509

Mnóstwo pogryzionych przez psy saren. Las to nie wybieg!

Mnóstwo pogryzionych przez psy saren. Las to nie wybieg!

Od początku roku do Leśnego Pogotowia w Mikołowie trafiło ponad 50 rannych saren. Najczęstsza przyczyna - to oprócz zderzeń z samochodami - wolno biegające psy. Ustawa o lasach jasno mówi o tym, że nie możemy puszczać psa luzem na spacerze w lesie

Wincyyyyj
z
katowice.tvp.pl
dodany: 02.03.2026, 15:20:54
  • 100
  • #
    psy
  • #
    pies
  • #
    psiarze
arapv
arapv
arapv 05.03.2026, 00:00:27 via Wykop
  • 1
@stop_agresji_psow: ❤️❤️❤️
arapv
arapv
arapv 05.03.2026, 00:02:33 via Wykop
  • 1
@stop_agresji_psow: Potwierdzam, najlepiej przed wizytą w parku mailowo poprosić o numer do strażników. Załączam info ze Słowińskiego, byłam zauroczona dokładnością i szybkością odpowiedzi
arapv - @stopagresjipsow: Potwierdzam, najlepiej przed wizytą w parku mailowo poprosi...

źródło: 1000018983

Pobierz
arapv
arapv
arapv 05.03.2026, 00:04:41 via Wykop
  • 1
@krzyzakmm: Dlatego nawet mały pies może zrobić krzywdę, wystarczy, że rozerwie od dołu "podwozie" i flaki wylatują. Leśnicy na yt pokazywali
arapv
arapv
arapv 05.03.2026, 00:51:37 via Wykop
  • 1
@mikolaj-von-ventzlowski: no tak, psia wierność jest Legendarna
arapv
arapv
arapv 05.03.2026, 00:52:33 via Wykop
  • 0
@scimotear: W całym TPN jest zakaz poza 2 trasami, jak Ci idzie?
arapv
arapv
arapv 05.03.2026, 01:05:20 via Wykop
  • 2
@warzone-rastafuraj: to jest spoko jak nie jesteś z dziećmi, ale tak to cała sytuacja może je przestraszyć. Nie żeby pies ich nie straszył. Na ostatnich wakacjach musiałam stać na dziećmi i cały czas patrzeć czy psiur nie leci. Córka się boi, a synek jest malutki, ma twarz na wysokości pyska małego psa. Piękny odpoczynek mi zafundowali kundlarze.
arapv
arapv
arapv 05.03.2026, 01:08:01 via Wykop
  • 0
@staszaiwa: tak, ale najważniejsze jest egzekwowanie przepisów.
MaxiuBaxiu
MaxiuBaxiu
02.03.2026, 15:33:35
  • 246
Alez sie psiarze poteznie zesrali w komentarzach xD
#bekazpsiarzy #psiarze
MaxiuBaxiu - Alez sie psiarze poteznie zesrali w komentarzach xD
#bekazpsiarzy #psiar...

źródło: IMG_7006

Pobierz
  • 29
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

arapv
arapv
arapv 05.03.2026, 00:50:35 via Wykop
  • 0
@MaxiuBaxiu: To niestety nic się nie zmieni, chyba, że na wejściu postawią dwóch strażników z długą bronią 24h
  • Odpowiedz
paczelok
paczelok
02.03.2026, 17:34:55
  • 55
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

arapv
arapv
arapv 05.03.2026, 00:49:03 via Wykop
  • 1
@paczelok: a jak byś usiadł z gołym tyłkiem i girami w butach na krzesło w restauracji i zaczął ślinić się na stolik, to by Cię wyrzucili
  • Odpowiedz
LichoToWie
LichoToWie
LichoToWie
06.02.2026, 06:49:23
  • 22
Przy poprzednim psie miałem alergiczny nieżyt nosa. Stary pies odszedł 2 miesiące temu. Przez czas jaki był w domu moich rodziców nigdy nie prosiłem o to żeby się go pozbyć, bo wiadomo to ciężka sprawa. Te 2 miesiące pozwoliły mi zapomnieć o alergii...

Teraz rodzice postanowili wziąć kolejnego psa, mimo że od ponad miesiąca prosiłem ich żeby tego nie robili, bo mam alergię. Jestem na 3 roku lekarskiego i nie są w stanie
  • 41
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

arapv
arapv
arapv 05.03.2026, 00:44:29 via Wykop
  • 0
Ja bym wzięła urlop dziekański, znalazła pracę i wyprowadziła się. Rozwalisz sobie zdrowie inaczej. Bardzo przykra sytuacja, nie rozumiem jak rodzice mogą nie wspierać swojego dziecka i niszczyć mu dom rodzinny w ten sposób. Z drugiej strony trochę dziwne są te słowa "nie są w stanie mi zapewnić funduszy". Jesteś dorosły, to ty odpowiadasz, za zapewnienie funduszy.
  • Odpowiedz

9

Obowiązkowa sterylizacja psów? Gorący spór o nowe przepisy

Obowiązkowa sterylizacja psów? Gorący spór o nowe przepisy

Wprowadzenie obowiązkowego chipowania psów, które ma pomóc w walce z bezdomnością zwierząt, nie budzi kontrowersji i może zostać szybko uchwalone wynika z deklaracji posłów z nadzwyczajnej komisji ds. zwierząt. Więcej sporów wywołują inne przepisy, m.in. dotyczące pracy schronisk czy obowiązkowej

Sudo_exit
z
bankier.pl
dodany: 30.01.2026, 11:49:56
  • 5
  • #
    psy
  • #
    pies
  • #
    psiarze
  • #
    polityka
  • #
    polska
  • #
    schronisko
arapv
arapv
arapv 30.01.2026, 14:53:26 via Wykop
  • 2
jestem za obowiązkową sterylizacją wszystkich psów, w tym rasowych, zwłaszcza ras agresywnych i brachycefalicznych
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

cacum3
cacum3
28.01.2026, 22:35:15
  • 11
Psy powinny srać w domu do kuwety
#psiarze #psy #psierdolnieci #patologiazewsi #patologiazmiasta
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

arapv
arapv
arapv 29.01.2026, 15:15:38 via Wykop
  • 5
@cacum3: psy to członkowie rodziny, powinni załatwiać się w domu. Nie są chyba głupsze od królików? Króliki podobno umieją do kuwety
  • Odpowiedz
rozowypasek91
rozowypasek91
27.01.2026, 20:41:54
  • 15
Codzienna dawka psiarstwa. Tym razem zza granicy. G---o na kanapie, a oni rozbawieni po pachy. Absolutnie obrzydliwe ( ಠ_ಠ)

#psiarze #bekazpodludzi #gownowpis
rozowypasek91 - Codzienna dawka psiarstwa. Tym razem zza granicy. G---o na kanapie, a...

źródło: 1000030021

Pobierz
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

arapv
arapv
arapv 27.01.2026, 22:03:02 via Wykop
  • 8
@rozowypasek91: ciekawe czy przyjmują gości
  • Odpowiedz
nowszyja
nowszyja
nowszyja
26.01.2026, 12:00:01
  • 88
Nie ma bardziej patologicznej grupy społecznej w miastach niż psiarze! Ta zima pokazała na jaką skalę te brudasy zanieczyszczają przestrzeń miejską. Chipowanie, testy DNA i mandaty za niesprzątanie po 10 tys. na już! Polskie osiedla obecnie toną w psiach odchodach i moczu. Trawniki i chodniki zasrane, szczyny na elewacjach budynków, bo do polskich psiarzy szczanie po wszystkim to norma. I jeszcze te brudne kundle wprowadzają do sklepów, bo mało im, że swoje
nowszyja - Nie ma bardziej patologicznej grupy społecznej w miastach niż psiarze! Ta ...

źródło: psie-kupy-800

Pobierz
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

arapv
arapv
arapv 26.01.2026, 23:30:41 via Wykop
  • 3
@nowszyja: ale jak to nie rozłożył się eKOloGiCzNy NaWóz?
  • Odpowiedz
CKNorek
CKNorek
26.01.2026, 13:18:03
  • 0
W niedzielę rano wyszedłem z córką na krótki spacer. Kiedy wracaliśmy już do domu, usłyszałem, że krzyczy do mnie z odległości ok. 50 metrów jakaś kobieta, Ukrainka, z psem-mutantem bez kagańca. Woła, że jakiś pan leży na chodniku, powiedziałem, że idę, po czym ona sobie poszła wyprowadzać psa dalej, a ja zostałem, żeby udzielić panu pomocy. 75-letni pan wyszedł ze swoim jamnikiem na spacer (to może i dobrze, że tamta babka odeszła
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

arapv
arapv
arapv 26.01.2026, 17:19:53 via Wykop
  • 0
@CKNorek: Wzięli psa do karetki???
  • Odpowiedz
marek2092
marek2092
24.01.2026, 12:45:51
  • 13
Jeszcze może na stolik tego pimpka niech postawi, ciekawe czy pieskowi burgera we Frassesie zamówił..
#psiarze #bekazpodludzi #heheszki
marek2092 - Jeszcze może na stolik tego pimpka niech postawi, ciekawe czy pieskowi bu...

źródło: temp_file5645040598598989954

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

arapv
arapv
arapv 24.01.2026, 20:42:34 via Wykop
  • 2
@marek2092: oblecha
  • Odpowiedz
beer_man
beer_man
22.01.2026, 17:17:42
  • 25
#psy #psiarze to serio stan umysłu. Temperatury jakie są każdy widzi (normalka kiedyś) i psy zostawiało się pod sklepem, ale już nawet nie o tym jakie wchodzenie z nim do sklepu jest głupie, ale jednym z argumentów psiarzy jest to, że zmarznie. Ale jak ta sama pinda stoi przez pół godziny na chodniku i pi3rdoli z drugą w czasie kiedy śmierdziele drą na siebie japy to już jest
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

arapv
arapv
arapv 22.01.2026, 19:12:19 via Wykop
  • 12
@beer_man: Drugi argument jest taki, że może go napaść inny pies, a on nie ucieknie, bo jest uwiązany. Czyli psiarze sami przyznają, że mamy problem z agresywnymi psami nad którymi nikt nie panuje. Ale żeby coś z tym zrobić to nie, tylko robić ze sklepu wystawę psów i sikalnik
  • Odpowiedz
czarnoibialo
czarnoibialo
21.01.2026, 09:12:43
  • 6
Jesli bym chcial zglosic psa, ktory prawdopodobnie wybiegl z ktorejs z posesji, to gdzie mam dzwonic? I jakich srodkow bezpiecznie moge uzyc na psie w ramach samoobrony, gazu? Mozna jakos anonimowo to zglosic zeby pozniej polacy nie chcieli sie mscic na mnie za to, ze chce bezpiecznie uprawiac sport w miejscu, gdzie nie jest wszystko zasypane sniegiem (droga publiczna, pobocze)?
Olalbym sprawe, ale pies byl dosc spory i biegl i szczekal za
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

arapv
arapv
arapv 22.01.2026, 05:19:10 via Wykop
  • 3
@czarnoibialo: dzwonić na policję, jeśli gmina nie ma straży gminnej/miejskiej/ekopatrolu. Raz to nic nie zrobią, ale jak będzie się ich męczyć, to w końcu ruszą
  • Odpowiedz
DavyJoness
DavyJoness
20.01.2026, 19:37:48
  • 11
#psiarze czy mogę zgłosić do sanepidu lokal handlowo-usługowy, zwany też piekanią, na terenie którego pewne niskiej wartości osobniki wchodzą z psami, pomimo że sprzedawane są wewnątrz artykuły spożywcze?
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

arapv
arapv
arapv 20.01.2026, 19:55:18 via Wykop
  • 10
@DavyJoness: zgłosić zawsze możesz, pytanie co z tym zrobią, bo w Polsce prawo w ogóle nie uwzględnia tego p--------------a, który się po pandemii uruchomił, ale pewnie chociaż jakaś kontrola będzie, to im się odechce może. Najlepiej zrobić zdjęcia i przesłać
  • Odpowiedz
Janek1916
Janek1916
19.01.2026, 17:18:13
  • 14
Po co dorosłym, bezdzietnym ludziom pies? Przecież pies to atrakcja dla dzieci, a dla dorosłych kolejne obowiązki+ jak pojawią się za jakiś czas dzieci to psu zostanie kilka lat życia i np 7 letnie dziecko będzie musiało pożegnać psa co był w domu przez całe jego życie #psy #psiarze #przemyslenia #zwiazki
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

arapv
arapv
arapv 19.01.2026, 23:35:36 via Wykop
  • 5
@thorgoth: what? słyszałeś kiedyś o muzyce ludowej? PS. jest badanie, że przebywanie ze zwierzęciem nie podnosi dobrostanu psychicznego, jeśli zwierzę przejawia duże problemy behawioralne (czyli jest niewychowane, jak większość współczesnych psów). PPS. A przyjemność patrzenia na morze niestety psują patopsiarze puszczający psiury luzem po plaży
  • Odpowiedz
arapv
arapv
arapv 19.01.2026, 23:43:02 via Wykop
  • 4
@thorgoth: dla mnie to ludzie trzymający w domu drapieżniki mają coś nie teges
  • Odpowiedz
arapv
arapv
arapv 20.01.2026, 00:08:42 via Wykop
  • 1
@Janek1916: opieka nad noworodkiem to duże wyzwanie, przy niektórych ledwo coś śpisz i potem widzę takie kobiety, co jeszcze muszą psiura 3 razy dziennie wyprowadzić, pewnie jeszcze im żyga i sika w chacie z zazdrości, bo przestał być pępkiem świata, szkoda mi ich strasznie
  • Odpowiedz
arapv
arapv
arapv 20.01.2026, 07:22:59 via Wykop
  • 7
@thorgoth: jak pies podbiega do moich dzieci i je straszy to wtedy to nie jest tylko życie psiarza, ale i moje, to psiarze nam mówią jak mamy żyć, bo wszędzie wpychają swoje hobby. Miłego dnia.
  • Odpowiedz
niedorzecznybubr
niedorzecznybubr
18.01.2026, 01:17:29
  • 16
Na wzór SCT powinno się wprowadzić w polskich miastach SCCh - Strefa Czystych Chodników. Tzn. zakaz wjazdu dla psów na teren miasta.

#psy #psiarze #polska #takaprawda #sct
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

arapv
arapv
arapv 18.01.2026, 16:10:10 via Wykop
  • 0
@niedorzecznybubr: Mi by wystarczyło jedno miasto w Polsce takie, ale psiarze by nie pozwolili na to, bo mieć coś przeciwko pjeskom uderza w ich ego
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 7
  • Strona 1 z 7
  • >

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking