Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko152
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
ab_ovo_usque_ad_mala
ab_ovo_usque_ad_mala

ab_ovo_usque_ad_mala

Dołączył 3 lata i 10 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 856
  • Znaleziska 41
  • Mikroblog 815
  • Obserwujący 19
  • Obserwowane 2
NauczonyRoboty
NauczonyRoboty
29.09.2025, 03:55:42
  • 422
#biednilekarze

#lekarz #lekarze #lekarski #medycyna
NauczonyRoboty - #biednilekarze

#lekarz #lekarze #lekarski #medycyna

źródło: 1000003250

Pobierz
  • 227
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ab_ovo_usque_ad_mala
ab_ovo_usque_ad_mala
ab_ovo_usque_ad_mala 29.09.2025, 05:54:57 via Wykop
  • 81
Tutaj robi się coraz gorzej i trzeba bardzo uważać co się pisze, najbardziej prominentne wykopki to przeważnie autyści albo inne głęboko zaburzone psychicznie jednostki. Wrogów będą szukać wszędzie. Ogólnie siedlisko brzydkich ludzi ze wszystkimi konsekwencjami jakie szkaradny wygląd ze sobą niesie. Z jednej strony przykre, ale z drugiej nic się z tym nie zrobi (bo wygląd wpływa na strukturę mózgu) i lepiej nie mieć styczności z tego typu osobnikami.
  • Odpowiedz
ab_ovo_usque_ad_mala
ab_ovo_usque_ad_mala
ab_ovo_usque_ad_mala 29.09.2025, 06:08:37 via Wykop
  • 45
@Kroledyp: Wiesz, na wykopie byłem już jakieś 10 lat temu, zawsze było tutaj specyficznie, ale nigdy nie aż tak jak teraz. Dawniej jak człowiek na coś sobie zapracował to nikt na niego w taki sposób nie najeżdżał... Dyskusje były mniej lub bardziej merytoryczne, ale te obecne to już Oddział Psychiatryczny. Chyba kwestia wieku - ludzie zaczęli dorastać i ich wyobrażenia o życiu zetknęły się z rzeczywistością, stąd takie rozgoryczenie. Co
  • Odpowiedz
ab_ovo_usque_ad_mala
ab_ovo_usque_ad_mala
ab_ovo_usque_ad_mala 29.09.2025, 07:02:34 via Wykop
  • 0
@kjubikul: Ja akurat przystojny jestem, przynajmniej jeszcze, 30. przekroczona i wiek robi swoje. Nie przywiązuję już do tego zbyt dużej wagi, z wiekiem nie ma to aż tak dużego znaczenia. W samą dyskusję nie wchodzę, bo nie mam ochoty.
  • Odpowiedz
ab_ovo_usque_ad_mala
ab_ovo_usque_ad_mala
ab_ovo_usque_ad_mala 29.09.2025, 09:03:42 via Wykop
  • 2
@Zopyross: To psychologia po prostu, nie są to rzeczy powiedziane wprost, ale można wyczytać to między wierszami. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej to warto sięgnąć po "Neurologię wieku rozwojowego" Steinborn chociażby. Wiek rozwojowy ma kluczowe znaczenie dla rozwoju mózgu, a co za tym idzie płatów odpowiedzianych za emocje. Ładni ludzie uzyskują zwykle więcej pozytywnych uczuć ze strony otoczenia i ma to ogromny wpływ na rozwój części mózgowych odpowiedzialnych za pozytywne
  • Odpowiedz
gerwazy-oko
gerwazy-oko
28.09.2025, 10:25:34
  • 12
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 27
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ab_ovo_usque_ad_mala
ab_ovo_usque_ad_mala
ab_ovo_usque_ad_mala 28.09.2025, 10:44:31 via Wykop
  • 1
@gerwazy-oko: Tak jest w zasadzie na całym świecie, małżeństwo na dobrą sprawę ma zapewnić poczucie bezpieczeństwa kobiecie i zwiększyć jej gwarancje. U nas jest trochę inny problem, bo systemowa dyskryminacja mężczyzn funkcjonuje także w innych obszarach życia, a sama kultura jest dziwna i faworyzuje kobiety. Polska nie jest krajem dla mężczyzn.

W moim odczuciu za taki stan rzeczy odpowiadają przede wszystkim Polacy, którzy poza jednostkami na wykopie nie widzą w
  • Odpowiedz
ab_ovo_usque_ad_mala
ab_ovo_usque_ad_mala
ab_ovo_usque_ad_mala 28.09.2025, 10:51:45 via Wykop
  • 3
@gerwazy-oko: No i nie będzie, poza wykopem Polacy naprawdę uważają, że kobiety w Polsce są dyskryminowane. Spójrz sobie na dowolne badania opinii publicznej. Temat rzeka, przeciętny Polak to po prostu mizerny pijaczyna niezdolny do jakiejś głębszej refleksji. Ogólnie mam wrażenie, że taki stan rzeczy im odpowiada.
  • Odpowiedz
UberWygryw
UberWygryw
27.09.2025, 21:08:49
  • 0
Znakomita robota, agencie Krasnov. Dolar amerykański idzie do kosza.

#usa #ekonomia
UberWygryw - Znakomita robota, agencie Krasnov. Dolar amerykański idzie do kosza.

#u...

źródło: IMG_1978

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ab_ovo_usque_ad_mala
ab_ovo_usque_ad_mala
ab_ovo_usque_ad_mala 28.09.2025, 07:21:20 via Wykop
  • 2
@PopeLeon: Dokładnie, silny dolar wypierał produkcję za granicę USA, gdyż wewnętrzna stawała się nieopłacalna. I to nie tylko Trump o tym mówił, w sferach ekonomicznych wszyscy się co do tego zgadzali w zasadzie.
  • Odpowiedz
adhonores
adhonores
27.09.2025, 08:45:05
  • 13
Chińczycy powoli przejmują dominację w sektorze telekomunikacji...

#elektronika #gielda #smartfon #telefony #chiny #usa
adhonores - Chińczycy powoli przejmują dominację w sektorze telekomunikacji...

#elek...

źródło: smartfony

Pobierz
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ab_ovo_usque_ad_mala
ab_ovo_usque_ad_mala
ab_ovo_usque_ad_mala 27.09.2025, 09:13:17 via Wykop
  • 0
@adhonores: Te chińskie korporacje mają ogromny rynek zbytu, bo to w większości produkty ze średniej półki kierowane na rynek chiński i ogólnie azjatycki, w tamtejszych społecznościach jest mnóstwo potencjalnych nabywców. Ogólnie w takich sektorach, powieźmy "tradycyjnych" (bankowość, handel, branża petrochemiczna) Chińczycy będą mieć prawdziwych gigantów, bo to komunistyczny reżim z ogromną liczbą ludności i monopolem na większość sektorów dla ludzi z partii.
  • Odpowiedz

41

"Skandaliczne komentarze". Burmistrz Londynu reaguje na wystąpienie Donalda Trum

"Skandaliczne komentarze". Burmistrz Londynu reaguje na wystąpienie Donalda Trum

Prezydent USA Donald Trump we wtorek w wystąpieniu w ONZ oskarżył burmistrza Londynu Sadiqa Khana o wprowadzanie "prawa szariatu" w stolicy Wielkiej Brytanii. Biuro burmistrza wydało oświadczenie, w którym stwierdzono, że słowa Trumpa to skandaliczny i pełen uprzedzeń komentarz.

Stopa_Szopa
z
onet.pl
dodany: 23.09.2025, 19:30:55
  • 32
  • #
    trump
  • #
    usa
  • #
    onz
  • #
    sadiqkhan
  • #
    londyn
  • #
    polityka
ab_ovo_usque_ad_mala
ab_ovo_usque_ad_mala
ab_ovo_usque_ad_mala 24.09.2025, 09:19:34 via Wykop
  • 2
Trump przeniósł wojny wykopowe sprzed 10 lat do realnego życia. ( ͡° ͜ʖ ͡°) Przypominają się stare dobre czasy... Ciekawe co się podziało z tymi wszystkimi prominentnymi użytkownikami, w zasadzie żadnego starego znajomego nicku tutaj już nie widuję. Ehhh, starość.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

UberWygryw
UberWygryw
23.09.2025, 16:17:30
  • 8
Znów te ohydne lewactwo w #usa napisało ze pensje powinny byc 130% wyższe. Chyba nie znają teorii skapywania?

#bekazprawakow #ekonomia #areczek
UberWygryw - Znów te ohydne lewactwo w #usa napisało ze pensje powinny byc 130% wyższ...

źródło: IMG_1866

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ab_ovo_usque_ad_mala
ab_ovo_usque_ad_mala
ab_ovo_usque_ad_mala 23.09.2025, 16:25:21 via Wykop
  • 2
@UberWygryw: ChatGPT twierdzi, że realna luka wynosi 30 - 60%, a te 130% wynika z "nieświadomego" błędu metodologicznego popełnionego przez Berniego Sandersa.
  • Odpowiedz
ab_ovo_usque_ad_mala
ab_ovo_usque_ad_mala
ab_ovo_usque_ad_mala 23.09.2025, 17:32:44 via Wykop
  • 1
@voov100: Najwidoczniej Ciebie, skoro postanowiłeś odpowiedzieć. Jednak co do ogólnego przekazu się zgadzam: zarówno ci których ta grafika obchodzi, jak i ci, których nie interesuje zdanie "chat bota xD" mają dokładnie takie samo znaczenie - elektorat potrzebny do oddania głosu i uzyskania władzy przez odpowiednie osoby (chociaż to bardziej w USA, nie wiem z jakiego powodu ludzie z kraju na innym kontynencie tak aktywnie komentują bieżące amerykańskie sprawy polityczne). Mechanizmy
abovousqueadmala - @voov100: Najwidoczniej Ciebie, skoro postanowiłeś odpowiedzieć. J...

źródło: MV5BMDE3MzBmMWQtYWI2Ny00YWM3LWIyZGItY2YxMmQwYTI4MTVkXkEyXkFqcGc@._V1_

Pobierz
  • Odpowiedz
ab_ovo_usque_ad_mala
ab_ovo_usque_ad_mala
ab_ovo_usque_ad_mala 23.09.2025, 18:53:16 via Wykop
  • 0
@Miniu30: No mnie nie musisz tłumaczyć, a reszcie chyba nie warto, bo jaki z tego pożytek?
  • Odpowiedz
enten
enten
22.09.2025, 12:44:40
  • 3
Czekaj, czekaj. Czy on właśnie uwalił wszystkie wizy pracownicze i zaproponował za to milion dolarów za jakąś swoją kartę, która nie daje ani obywatelstwa ani nawet pewności że Cię z tego USA nie wywalą. No i co najlepsze, płacisz milion dolków ale nie masz też gwarancji, że znajdziesz tam dobrze płatną pracę XD

Chociaż ludzie co to będą kupowali raczej nie będą chcieli tam pracować nad czymkolwiek dobrym dla ludzkości.

#usa
enten - Czekaj, czekaj. Czy on właśnie uwalił wszystkie wizy pracownicze i zaproponow...

źródło: gt9kmq2i21macatxh6o4003p7f19jkr2

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ab_ovo_usque_ad_mala
ab_ovo_usque_ad_mala
ab_ovo_usque_ad_mala 22.09.2025, 15:20:27 via Wykop
  • 0
@enten: Osoba posiadająca milion dolarów na zakup takiej karty raczej nie ma problemów z tym, aby się tam dostać. Poza tym w skali amerykańskiego budżetu to są i tak jakieś grosze, na które nikt nie zwraca uwagi. Za to politycznie bardzo dobrze to wygląda, większość społeczeństwa myśli, że państwo działa na takiej samej zasadzie jak gospodarstwo domowe, no i ogólnie uważa, że należy do nich, a Trump o to dba.
  • Odpowiedz
xKaminskipatryk
xKaminskipatryk
xKaminskipatryk
22.09.2025, 14:27:17
  • 7
Xi Jinpingowi to chyba średnio 3 razy dziennie wymieniają przeponę, bo zużywa się nadmiernie jak widzi co się o--------a w USA xD
#usa #trump #chiny #polityka #heheszki #bekazprawakow
xKaminskipatryk - Xi Jinpingowi to chyba średnio 3 razy dziennie wymieniają przeponę,...

źródło: ergtfhbt

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ab_ovo_usque_ad_mala
ab_ovo_usque_ad_mala
ab_ovo_usque_ad_mala 22.09.2025, 15:15:06 via Wykop
  • 0
@xKaminskipatryk: Jego kapitał społeczny wcale nie jest szczególnie lepszy... Liczą się zasoby, administracja, efektywność struktur państwa, a tutaj USA stoją na o wiele wyższym poziomie. W zasadzie we wszystkim.
  • Odpowiedz
Kepler777
Kepler777
20.09.2025, 20:24:55
  • 1
Po wygranej Nawrockiego było smieszkowanie z "nieprawicowego" elektoratu że ból d--y #bekazlewactwa i w ogóle, ale nigdy nie słyszałem od tych ludzi, co w sytuacji jeżeli USA nie będzie chciało pomagać Europie i chciało kręcić interesy z ruskimi, co jeżeli nasz nowy czempion oleje Europe i zamiast dbać o bezpieczeństwo będzie klekotać o 39 i gadać cokolwiek byle żeby pomarańczowej małpie się spodobać - o ile nie widzę chęci zrywania
  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ab_ovo_usque_ad_mala
ab_ovo_usque_ad_mala
ab_ovo_usque_ad_mala 20.09.2025, 20:41:21 via Wykop
  • 6
@panDario: To autyści i młodzi ludzie, uważają, że ochrona im się po prostu należy. Mocno się rozczarują. W Europie Zachodniej będą większe problemy, bo aby zbudować silną armię potrzebne będzie albo zwiększenie podatków albo przesunięcie funduszy z innych sektorów, polityki społecznej na przykład. No nie wygląda to zbyt ciekawie.
  • Odpowiedz
sosiwoczostkowe
sosiwoczostkowe
20.09.2025, 17:24:37
  • 50
Donald, przez ciebie mój mem się zdezaktualizował. ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ

#wojna #rosja #ukraina #polityka #usa #bekazpisu #bekazkonfederacji
sosiwoczostkowe - Donald, przez ciebie mój mem się zdezaktualizował. ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ

#wojna...

źródło: temp_file5091602650022040395

Pobierz
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ab_ovo_usque_ad_mala
ab_ovo_usque_ad_mala
ab_ovo_usque_ad_mala 20.09.2025, 18:18:01 via Wykop
  • 0
@sosiwoczostkowe: A może zamiast liczyć na pomoc z zewnątrz warto jednak zbudować swoją silną armię, przemysł, wywiad, funkcjonalną i sprawną administrację? Ogólnie może warto zająć się sobą, bo niby dlaczego USA miałoby ryzykować czymkolwiek dla kraju na innym kontynencie, który nie ma niczego na czym im zależy?
  • Odpowiedz
ab_ovo_usque_ad_mala
ab_ovo_usque_ad_mala
ab_ovo_usque_ad_mala 20.09.2025, 18:35:01 via Wykop
  • 0
@washington: Niby co chcesz zrobić, aby zniechęcić Niemców czy Francuzów do głosowania na nich? Raczej należy spodziewać się rozkwitu nastrojów narodowych, no i konfliktów wewnątrzunijnych, bo przy pauperyzacji społeczeństw europejskich z pewnością dojdzie do wzrostu znaczenia tych partii.
  • Odpowiedz
ab_ovo_usque_ad_mala
ab_ovo_usque_ad_mala
ab_ovo_usque_ad_mala 20.09.2025, 20:04:00 via Wykop
  • 0
@Aster1981: Powiem szczerze, że właśnie jakieś 10 lat temu czytałem i słuchałem wypowiedzi ludzi, którzy pisali i mówili, że pora samemu zadbać o swoje sprawy. Oczywiście nic z tego nie wyszło i byli ignorowani. Mnie to już w najmniejszym stopniu emocjonalnie nie angażuje, ani nie interesuje na dobrą sprawę, jestem biernym obserwatorem na wewnętrznej emigracji, a w niedalekiej przyszłości prawdopodobnie zewnętrznej. Nie mój cyrk, nie moje małpy.
  • Odpowiedz
Sin-
Sin-
20.09.2025, 14:11:30
  • 17
Zawsze powtarzam, że nie po słowach a po czynach poznacie Trumpa. Sporo ostatnimi czasy krytykuje USA ale niestety muszę. Dla nas Europejczyków, Polaków zaczyna robić się groźnie. Dodatkowo uzależnienie od USA jest zbyt wielkie zarówno w kwestii zbrojenia jak i w kwestii technologicznych. Europejscy politycy budzą się zbyt wolno. Decyzje są ślamazarne. A już nasi politycy to mam wrażenie są w notorycznej fazie wyparcia. Jakby nie wierzyli, że ktoś mógłby nas zwyczajnie
Sin- - Zawsze powtarzam, że nie po słowach a po czynach poznacie Trumpa. Sporo ostatn...

źródło: IMG_6839

Pobierz
  • 20
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ab_ovo_usque_ad_mala
ab_ovo_usque_ad_mala
ab_ovo_usque_ad_mala 20.09.2025, 14:25:31 via Wykop
  • 0
@Sin-: W jaki sposób podnieść biznes technologiczny? Do tego potrzebne są odpowiednie osoby, o które konkuruje również USA oraz zasoby, których przewaga również leży po ich stronie. Sama decyzja polityczna nie wystarczy... Politycy w zasadzie dostosowują się do panujących warunków i mogą odpowiednio pokierować tym co mają. Dodatkowo biznes raczej z Europy się wynosi, a żaden specjalista wysokiej klasy nie będzie godził się na coś gorszego mogąc mieć lepsze życie
  • Odpowiedz
ab_ovo_usque_ad_mala
ab_ovo_usque_ad_mala
ab_ovo_usque_ad_mala 20.09.2025, 14:49:54 via Wykop
  • 0
@Sin-: W jaki sposób oddawała pole w technologii? W zbrojeniówce to jeszcze mogę rozumieć, bo tam jednak rola państwa jest gigantyczna, ale technologia? W USA korporacje technologiczne zwyczajnie powstawały, nikt ich do tego nie zachęcał, ani nie przymuszał. W Europie też były programy unijne dla startupów, co się stało z tymi wszystkimi firmami po skończeniu się pieniędzy z grantów?

Dodatkowo skąd wziąć setki miliardów euro, jeśli nie więcej na ten
  • Odpowiedz
ab_ovo_usque_ad_mala
ab_ovo_usque_ad_mala
ab_ovo_usque_ad_mala 20.09.2025, 14:51:57 via Wykop
  • 0
@Sin-: No i tak nawiasem mówiąc, jakim "nam"? To tereny europejskiej elity i europejskich producentów. My nie mamy zbyt dużo do powiedzenia.
  • Odpowiedz
ab_ovo_usque_ad_mala
ab_ovo_usque_ad_mala
ab_ovo_usque_ad_mala 20.09.2025, 15:18:36 via Wykop
  • 1
@Sin-: To wszystko już się stało, ten rynek i biznes już został przejęty przez USA. To amerykańskie korporacje mają prawa do technologii i potężną armię i inne narzędzia do jego egzekwowania. Rozmowa o błędach nie ma sensu, bo one już zostały popełnione, a teraz pozostają jedynie konsekwencje. Dodatkowo inne problemy, jak na przykład te polskie - aby wojsko, ochrona zdrowia i inne państwowe sektory działały, przy obecnych nakładach konieczne jest
  • Odpowiedz
ab_ovo_usque_ad_mala
ab_ovo_usque_ad_mala
ab_ovo_usque_ad_mala 20.09.2025, 16:01:15 via Wykop
  • 0
Nie chce Ciebie obrażać ale Europa to nie tylko Niemcy czy Francja. To jest cała UE.


@Sin-: Wydaje mnie się, że jeszcze po prostu życia nie zasmakowałeś i stąd tak bardzo wierzysz w jakieś pojednania i zjednoczenia. ( ͡º ͜ʖ͡º) To peryferia pod przyszłym zarządem francusko - niemieckim. UK raczej pozostanie w strefie wpływów USA.
  • Odpowiedz
ab_ovo_usque_ad_mala
ab_ovo_usque_ad_mala
ab_ovo_usque_ad_mala 20.09.2025, 16:32:43 via Wykop
  • 0
@Sin-: Owszem darzę USA sympatią, ale nie nazwałbym siebie fanem. Takie są po prostu fakty, to prawdziwa potęga, a od Europy się odwraca, bo nikomu nie jest ona do niczego potrzebna. Poza tym Niemcy i Francja (elity niemiecko - francuskie) nie są zainteresowane jakąś partnerską rozmową z krajami typu Polska, tylko zarządzaniem terenami wchodzącymi w skład UE. No i tak szczerze to Polska nie ma żadnej pozycji do takich rozmów,
  • Odpowiedz
JanDzbanPL
JanDzbanPL
20.09.2025, 15:48:39
  • 0
Ciekawe czy pieniądze oddadzą xD #wojna #usa
JanDzbanPL - Ciekawe czy pieniądze oddadzą xD #wojna #usa

źródło: 1000018627

Pobierz
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ab_ovo_usque_ad_mala
ab_ovo_usque_ad_mala
ab_ovo_usque_ad_mala 20.09.2025, 15:52:10 via Wykop
  • 3
@JanDzbanPL: Pewnie tak, pieniądze są niczym, istnieją na podstawie odgórnej decyzji władz. B--ń z kolei, przy braku jakichkolwiek alternatyw w zasadzie, jest bardzo cenna. Dużo droższa od tych papierków czy cyfrowych liczb.
  • Odpowiedz
mike-johnston
mike-johnston
20.09.2025, 15:17:35
  • 67
Jak to leciało? Ze Trump ma wywalone na Europę bo będzie się skupiać na regionie Pacyfiku?

Donald Trump! Donald Trump!

#ukraina #trump #polityka #bekazpisu #wojna #usa
mike-johnston - Jak to leciało? Ze Trump ma wywalone na Europę bo będzie się skupiać ...

źródło: Screenshot_20250920-171237

Pobierz
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ab_ovo_usque_ad_mala
ab_ovo_usque_ad_mala
ab_ovo_usque_ad_mala 20.09.2025, 15:35:33 via Wykop
  • 25
@mike-johnston: To w zasadzie wiadomo już od momentu przenoszenia się TSMC do USA. Po co komu Tajwan skoro TSMC jest w USA?
  • Odpowiedz
Metris
Metris
20.09.2025, 11:08:34
  • 1
Ciekawa analiza w Gazecie Wyborczej. USA za kadencji Trumpa ma stawiać na izolacjonizm na świecie (pewnie poza Izraelem). Ucierpiałaby w tej sytuacji głównie Europa. Na zdjęciu Michael Anton, dyrektor planowania politycznego Stanów Zjednoczonych.

Narodowa Strategia Bezpieczeństwa USA jest utrzymana właśnie w tym duchu. I choć nie została jeszcze oficjalnie zaprezentowana i nie wiemy, czy Trump podpisze ją w kształcie, do którego dotarli dziennikarze, to już wiadomo, że Ameryka osieroci Europę w kwestii
Metris - Ciekawa analiza w Gazecie Wyborczej. USA za kadencji Trumpa ma stawiać na iz...

źródło: 1000044597

Pobierz
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ab_ovo_usque_ad_mala
ab_ovo_usque_ad_mala
ab_ovo_usque_ad_mala 20.09.2025, 11:17:24 via Wykop
  • 2
@Metris: Kogoś to dziwi? Europa traci na znaczeniu, tak całkowicie. W nowym świecie nie ma już dla niej miejsca, wieki ciemne. na szczęście tego nie dożyjemy.
  • Odpowiedz
ab_ovo_usque_ad_mala
ab_ovo_usque_ad_mala
ab_ovo_usque_ad_mala 20.09.2025, 11:25:51 via Wykop
  • 0
@Metris: To kurs państwa amerykańskiego, nie tylko administracji MAGA. Europą nikt się nie przejmuje, bo tutaj nic nie ma, a przyszłość wygląda ponuro. Nikt tego nie chce po prostu.
  • Odpowiedz
ab_ovo_usque_ad_mala
ab_ovo_usque_ad_mala
ab_ovo_usque_ad_mala 20.09.2025, 11:38:33 via Wykop
  • 0
@Metris: A Monroe? Z jego doktryną? Europa to zbiór państw narodowych, z niejednolitą ludnością. W zasadzie wszystko co tutaj funkcjonuje bazuje na odkryciach z poprzedniego wieku, gdy część państw europejskich jeszcze miała jakieś znaczenie. Obecnie nie ma ani wielkich korporacji technologicznych, ani odkryć naukowych, ani tak na dobrą sprawę niczego innego. Idą ciężkie czasy dla tego kontynentu, szczególnie jeśli uwzględni się strukturę piramidy wieku i konieczność utrzymania znacznej ilości osób
  • Odpowiedz
B.....k
B.....k
konto usunięte 19.09.2025, 08:24:45
  • 1
Jak przestać ciągle się dołować?

Jestem lekarzem, skończyłem studia, staż, pracowałem w wąskiej zabiegówce, pracowałem w wielu miejscach. Niestety coś z moją głową jest nie tak. Potrafię całymi dniami zamartwiać się, jechać sam po sobie, że jestem śmieciem który nic nie osiągnie, patrzeć na innych i im zazdrościć, że ja tak nie potrafię. Obecnie bez pracy... Jestem w jakiś dołku, moja głowa mnie tak bardzo ogranicza, że tego nie rozumiem. Logicznie nie
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ab_ovo_usque_ad_mala
ab_ovo_usque_ad_mala
ab_ovo_usque_ad_mala 19.09.2025, 09:10:26 via Wykop
  • 0
@BobekRobek: Wydaje mnie się, że masz ciężką depresję. Chociaż ta część wpisu o "zabiegach, których nikt nie potrafi" może też wskazywać na początki epizodu psychotycznego, bo czegoś takiego po prostu nie ma. Żyłeś swoimi marzeniami i wyobrażeniami (krótko mówiąc - w kłamstwie), no i teraz nadchodzi konfrontacja z rzeczywistością, poniekąd widzę w tym częściowy rozpad ego. Może też jakieś cechy PTSD. Zrób sobie test MMPI - 2 u psychologa, tylko
  • Odpowiedz
CipakKrulRzycia
CipakKrulRzycia
18.09.2025, 22:15:58
  • 207
#usa #polityka #bekazpisu
CipakKrulRzycia - #usa #polityka #bekazpisu

źródło: IMG_20250919_001507

Pobierz
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ab_ovo_usque_ad_mala
ab_ovo_usque_ad_mala
ab_ovo_usque_ad_mala 18.09.2025, 22:23:46 via Wykop
  • 1
@CipakKrulRzycia: Dlaczego #bekazpisu? Ja tam się dziwię, że w ogóle ktoś trzyma ten kraj w NATO, przecież Polska obiektywnie nie ma żadnej wartości i jest tylko zbędnym balastem. Kto tam obecnie będzie rządził to nie ma większego znaczenia.
  • Odpowiedz
ab_ovo_usque_ad_mala
ab_ovo_usque_ad_mala
ab_ovo_usque_ad_mala 18.09.2025, 23:15:26 via Wykop
  • 2
@Idaho597: Nie chce mi się w jakieś dyskusje tutaj wchodzić. To wymierający kraj bez przemysłu, technologii, zdolności imigracyjnej. W zasadzie od kiedy pamiętam to słyszę jedynie o zmarnowanych szansach i zmianach, które nadchodzą, ale zawsze z jakiegoś powodu się nie udają. Fatum. Ta ziemia jest po prostu przeklęta najwyraźniej.
  • Odpowiedz
ab_ovo_usque_ad_mala
ab_ovo_usque_ad_mala
ab_ovo_usque_ad_mala 18.09.2025, 23:40:09 via Wykop
  • 1
@Idaho597: Tak, ale ten sukces to głównie zasługa konsumpcji, projektów infrastrukturalnych (to był kraj trzeciego świata...) oraz nadmiaru kapitału w Europie Zachodniej, który trzeba było gdzieś zainwestować. Plus otwarcia się granic dla polskich pracowników w czasach, gdy średnia pensja zachodnia miała tutaj wielokrotnie większą wartość niż obecnie. Teraz to już w najlepszym wypadku stagnacja albo zjazd w dół. W zasadzie wszystko jest tutaj "na papierze", a jakieś bajki o wielkości
  • Odpowiedz
ab_ovo_usque_ad_mala
ab_ovo_usque_ad_mala
ab_ovo_usque_ad_mala 19.09.2025, 05:00:49 via Wykop
  • 0
@przeciwko78: Bez znaczenia, to dalej zbyt mało. Brak armii, technologii, kapitału, przemysłu, wywiadu. Od 1989 minęło w zasadzie już 36 lat. Izrael w takim czasie wyrósł na lokalną potęgę, początkowo mając do dyspozycji piasek, kamienie, gumy do żucia, no i siebie. Jednak jak napisałem wcześniej, nie będę na ten temat tutaj dyskutował.
  • Odpowiedz
d4wid
d4wid
12.09.2025, 14:35:05
  • 1076
Żukowska ora pisowca XD

#bekazpisu #polityka #bekazprawakow #usa
d4wid - Żukowska ora pisowca XD

#bekazpisu #polityka #bekazprawakow #usa

źródło: image

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ab_ovo_usque_ad_mala
ab_ovo_usque_ad_mala
ab_ovo_usque_ad_mala 13.09.2025, 00:18:47 via Wykop
  • 0
Większą szkodę niż zakaz wjazdu do kraju może influencerom wyrządzić ban na mediach społecznościowych, przecież w zasadzie wszystkie mają amerykańskich właścicieli, a ostatnie poczynania wskazują na zmianę przez nie kierunku na prawo. Ogólnie bycie influencerem i mieszanie się w tak kontrowersyjne tematy prędzej czy później musi skończyć się źle.
  • Odpowiedz
B.....k
B.....k
konto usunięte 07.08.2025, 16:40:16
  • 0
Byłem lekarzem I dostałem wyplate za lipiec. 270h, 4 dobowe dyżury i 2 razy musialem przyjechać do szpitala na zabieg na ostro w srodku nocy ktore trwały 6h.

8900 wyplaty. Uop rezydencki.

Ja p------e jak dobrze ze sie z tego wypisałem.
Drugi prog to złodziejstwo.
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ab_ovo_usque_ad_mala
ab_ovo_usque_ad_mala
ab_ovo_usque_ad_mala 07.08.2025, 17:46:40 via Wykop
  • 1
@BobekRobek: Też wychodzę z zawodu, miałem to szczęście, że w ogóle nie rozpocząłem specjalizacji, bo już wcześniej się zorientowałem co do tego jak to wygląda. Najgorsze jest to, że środowisko lekarskie to w przeważającej większości narcyzi z wiosek, gdzie lekarz był jedyną "dobrze" zarabiającą osobą i myślą, że 8900 netto to są dobre pieniądze, a "po specjalizacji" zarobki będą im tylko rosnąć. Dopiero wtedy orientują się jak to wygląda i
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10
  • Strona 2 z 10
  • >

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 25.12.2024

    Rocznica
  • Mikroblogger
    od 09.04.2025

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking