![kenny_kabanie - Co się #!$%@?ło, to ja nie mam pojęcia. Różowa rano wyszła dziecko za...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/comment_A3JN4quovskbfm8r0nFse2l01Uj1jXdg,w400.jpg)
źródło: comment_A3JN4quovskbfm8r0nFse2l01Uj1jXdg.jpg
Pobierzźródło: comment_A3JN4quovskbfm8r0nFse2l01Uj1jXdg.jpg
PobierzKomentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
źródło: comment_KNDchXB4twFniZxK1wFsJwMeVvXpueIO.jpg
Pobierzźródło: comment_hYOw2U5ytH7yT5zxdQ8WqJUwvQiFJNsY.jpg
Pobierzźródło: comment_NlvBTztamo7peZ9pn9Wyuhp1l9lVQ9Km.jpg
Pobierzźródło: comment_zRWxyeWPb9YMMiA719Jp3q6HmRazAhdm.jpg
Pobierz"ile ważysz? jaki masz wzrost"
źródło: comment_Lx5KKWl5UAvnmCoKIwcUhp68Rcq6vfPX.jpg
PobierzKomentarz usunięty przez autora
źródło: comment_sw2h0OrTsvoVmwWwEPmALZRKXBvQOi90.jpg
PobierzRocznica
od 17.05.2024
Gadżeciarz
od 16.05.2018
Wykop.pl
Pod koniec tegoż okresu kierowniczka przyszła do niej i oznajmiła, że jest dla niej umowa. No i tu szok, bo dziewczyna stwierdziła, że umowy nie podpisze, bo już ma inne plany - wyjazd za granicę. Nieśmiało rzuciła między wierszami, że miała dosyć niepewności i proszenia się, i umowy nawet nie zamierza oglądać, bo już się zobowiązała. W związku z czym idzie na pozostały urlop i po urlopie wróci załatwić formalności i fru na wyspy.
Dziewczyna poszła na urlop, i wyszedł problem - w okresie wakacyjnym, kiedy młodsza część działu była na urlopie, w biurze zostały dwie stare Grażyny i ta właśnie młoda. I wtedy też, do programu do fakturowania weszła jakaś spora aktualizacja/nakładka, ponoć zajebiście istotna. Z rozmowy wyszło, że Grażyny na szkolenie nie poszły, bo po co im te komputry, i wysłały młodą. I od tamtej pory, młoda wszystko w tym programie robiła, Grażyny siedziały na dupie i piły kawę. Młoda sobie poszła i okazało się, że nikt programu do faktur nie kuma, także młodzi bo jest zupełnie inny niż poprzedni i każdy się boi dotykać, bo nie wiadomo jak poprawki nanosić na ewentualnie źle wystawioną fakturęXD
Grażyny
A firma to niech się w dupę pocaluje-tak to wygląda jak nie szanujesz pracowników.