Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko112
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Seraficzna2
Seraficzna2

Seraficzna2

Dołączył 5 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 217
  • Znaleziska 3
  • Mikroblog 214
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 4
analboss
analboss
2 godz. i 59 min temu
  • 28
#blackpill #przegryw #psychologia #przemysleniazdupy

Dlaczego faceci na emeryturze są spokojni i bezkonfliktowi, a to te stare baby są wredne?
Dlaczego powstały dowcipy o złych teściowych, ale nie ma żadnych o złych teściach facetach?

Odpowiedź leży w tym, jak bardzo wygląd i atrakcyjność wpływa na życie młodej kobiety,
analboss - #blackpill #przegryw #psychologia #przemysleniazdupy

Dlaczego faceci na e...

źródło: rp

Pobierz
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Seraficzna2
Seraficzna2
Seraficzna2 2 godz. i 50 min temu via Wykop
  • 8
@analboss: Możemy zrobić eksperyment: zrobimy konto na tinderze 40 latce i zobaczymy, czy będzie miała mniejsze branie niż jej równieśnik.
  • Odpowiedz
Seraficzna2
Seraficzna2
Seraficzna2 wczoraj, 09:50:33
  • 31
Około połowa polaków ma styl przywiązania inny niż bezpieczny co oznacza, że bez psychoterapii prawdopodobnie nigdy nie będzie w stanie stworzyć trwałego i zdrowego związku. Miażdżąca nadwyżka takich osób znajduje się na aplikacjach randkowych, ponieważ wpadają i wypadają oni z rynku matrymonialnego i tak w kółko.

Osoby o stylu bezpiecznym mają filtr przez który (dość szybko) wchodzą w relacje z innymi osobami o stylu bezpiecznym przez co związki te są zdrowe i
  • 80
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Seraficzna2
Seraficzna2
Seraficzna2
Autor
wczoraj, 09:58:22 via Wykop
  • 1
@kuroszczur: Raczej moje wielogodzinne zainteresowanie tematem.
  • Odpowiedz
Seraficzna2
Seraficzna2
Seraficzna2
Autor
wczoraj, 09:58:49 via Wykop
  • 0
@Famine: Nie jestem psychologiem ;)
  • Odpowiedz
Seraficzna2
Seraficzna2
Seraficzna2
Autor
wczoraj, 09:59:45 via Wykop
  • 5
@ja_jesio_ne: Dokładnie tak jest, największa możliwa patola robi dzieci i nikt im tego nie zabroni.
  • Odpowiedz
Seraficzna2
Seraficzna2
Seraficzna2
Autor
wczoraj, 10:05:17 via Wykop
  • 2
@MisterMinister: Dlatego napisałam, że „prawdopodobnie” a nie nigdy. Część oczywiście wejdzie w zdrowe związki ale nie każdy. Szczególnie osoby lękowo-unikowe mają problem. Ps. Też znam psycholożkę, która poszła się wyleczyć, i drugą, która miała całe pocięte ręce, od nadgarstka po łokcie.
  • Odpowiedz
Seraficzna2
Seraficzna2
Seraficzna2
Autor
wczoraj, 10:08:17 via Wykop
  • 2
@Pasterz30: No przecież profil lękowo-unikowy i lękowo-ambiwalentny właśnie POLEGA na tym, że ma się problem wejścia w jakikolwiek związek.
  • Odpowiedz
Seraficzna2
Seraficzna2
Seraficzna2
Autor
wczoraj, 10:21:46 via Wykop
  • 3
@CloudSpanner: No to jest raczej oczywiste. Inaczej na osobę lękową działa druga osoba lękowa a inaczej bezpieczna. Inaczej na osobę lękową będzie działać osoba, która jest dla niej jak letnia woda a inaczej w której jest zakochana.
  • Odpowiedz
Seraficzna2
Seraficzna2
Seraficzna2
Autor
wczoraj, 10:51:42 via Wykop
  • 1
@Blomex: Tak, jest to możliwe ale po pierwsze nie zawsze a po drugie osoby bezpieczne raczej ściągają do siebie inne bezpieczne.
  • Odpowiedz
Seraficzna2
Seraficzna2
Seraficzna2
Autor
wczoraj, 11:54:23 via Wykop
  • 0
@CloudSpanner: Właśnie dokładnie o tym napisałam.

Inaczej na osobę lękową będzie działać osoba, która jest dla niej jak letnia woda a inaczej w której jest zakochana.
  • Odpowiedz
Seraficzna2
Seraficzna2
Seraficzna2
Autor
wczoraj, 11:55:07 via Wykop
  • 1
@Bubele: Heh. Poczytaj sobie trochę o tym zanim się wypowiesz.
  • Odpowiedz
Seraficzna2
Seraficzna2
Seraficzna2
Autor
wczoraj, 12:00:23 via Wykop
  • 0
@10129:

a co Cię powstrzymuje przed wrzuceniem źródła danych?


Dlaczego powstrzymuje? Nic mnie nie powstrzymuje, chciałam, by ten wpis był możliwie krótki i zwięzły (i tak wyszedł za długi niż planowałam) a nie pracą
  • Odpowiedz
Seraficzna2
Seraficzna2
Seraficzna2
Autor
wczoraj, 12:05:00 via Wykop
  • 1
@kaspil: Jednak ponoć styl lękowy paradoksalnie zwiększa dzietność. Ale nie zmienia faktu, że pokolenie zostało straumatyzowane.
  • Odpowiedz
Seraficzna2
Seraficzna2
Seraficzna2
Autor
wczoraj, 12:08:44 via Wykop
  • 1
@CloudSpanner:

kobieta im odpisuje raz dziennie bo ma unikowy styl przywiązania.


Ale na tym właśnie polega ten styl. Kobita daje chłopu sprzeczne sygnały ale nie wchodzi w związek.
To jest psychologia a nie cope.
Co innego, gdy kobieta po prostu nie jest zainteresowana i tyle.
  • Odpowiedz
Seraficzna2
Seraficzna2
Seraficzna2
Autor
wczoraj, 12:12:25 via Wykop
  • 0
@buchajacy_rog: Dziękuję za ten komentarz.
  • Odpowiedz
Seraficzna2
Seraficzna2
Seraficzna2
Autor
wczoraj, 12:14:53 via Wykop
  • 0
@10129: Ja tutaj żadnej prośby nigdzie nie widziałam. Zacytujesz?

a co Cię powstrzymuje przed wrzuceniem źródła danych?


To jest pytanie tendencyjne sugerujące, że mam problem z podaniem danych a nie prośba.
  • Odpowiedz
Seraficzna2
Seraficzna2
Seraficzna2
Autor
wczoraj, 12:23:45 via Wykop
  • 2
@CloudSpanner: Mieszasz pojęcia. Czasami chodzi o styl przywiązania, czasami o brak zainteresowania.
Brak zainteresowania to wiadomo. Zdawkowe odpisywanie. Frienzone itd.
Natomiast unikowy lęk to dawanie bardzo wyraźnych sygnałów zainteresowania (intymność fizyczna, zazdrość itd.) ale nie wchodzenie w relację.
To są 2 zupełnie inne typy relacji.
Jest jeszcze opcja zabawy cudzymi uczuciami czyli okrucieństwo.
  • Odpowiedz
Seraficzna2
Seraficzna2
Seraficzna2
Autor
wczoraj, 12:28:40 via Wykop
  • 0
@10129: Nie, to są stwierdzenia pasywno agresywne (dlatego nie odpisuję) a nie zwykła prośba o podanie danych -
„Czy mogłabyś podlinkować badania na ten temat?”
  • Odpowiedz
Seraficzna2
Seraficzna2
Seraficzna2
Autor
17 godz. i 18 min temu via Wykop
  • 0
@10129: Nie będę teraz szukała i wysyłała badań bo jaśnie pan tak chce ale nawet o to nie poprosił xD Jak coś chcesz to napisz a nie każ się domyślać.
  • Odpowiedz
Seraficzna2
Seraficzna2
Seraficzna2
Autor
17 godz. i 7 min temu via Wykop
  • 1
@kupkesobieciagne:

tematyka, którą podjeła opka jest tematyką krytycznie ważną i często zbywaną. Pozabezpieczny styl przywiązania ma nawet połowa ludzi, a to dosłownie system operacyjny, na którym opiera się absolutnie całe życie.


Si, ja kilka dni temu to odkryłam i poczułam się jakbym poznała kody do życia XD. Tego powinni uczyć w szkole i jeszcze paru innych przydatnych rzeczy jak np. Zarządzanie finansami.
Teraz już wiem na co potencjalnie uważać i
  • Odpowiedz
Seraficzna2
Seraficzna2
Seraficzna2
Autor
17 godz. i 1 min temu via Wykop
  • 1
@kupkesobieciagne:

WIĘKSZOŚĆ tinderówek, to pozabezpieczne style przywiązania


No tia, tyle, że to działa też w drugą stronę. Facet, który miesiącami ugania się za panienkami, które go zbywają sam ma styl unikowy lub ambiwalentny.
I często potrzebuje terapii.
A przynajmniej uświadomienia sobie swojego problemu.
  • Odpowiedz
Seraficzna2
Seraficzna2
Seraficzna2
Autor
16 godz. i 20 min temu via Wykop
  • 0
@kupkesobieciagne: Nie zgodzę się. Przyklad: kobieta po rozstaniu, kilkuletni zwiazek. Oboje byli dojrzali emocjonalnie, nie klocili się, po prostu rozminięcie potrzeb na pewnym etapie życia. Mijają 4 miesiące, zagaduje do niej w irl faktycznie 2 facetów, ale to imprezowicze. To nie działa tak, że na kobietę nagle rzucają się tłumy, zagadują na ulicy, wypisują na fb. Taka kobieta moze po jakims czasie zalozyc tindera kiedy poczuje sie samotna i co
  • Odpowiedz
Seraficzna2
Seraficzna2
Seraficzna2
Autor
15 godz. i 49 min temu via Wykop
  • 0
@szukajac_wiedzy2: Surfowałam luźno po internecie szukając informacji na ten temat. Pytałam też ai. Oglądałam filmy psychologów na yt. Polecam również wejść na fora żeby poznać to z perspektywy prawdziwych ludzi, nie tylko teoretycznej. Bardzo ciekawy odłam psychologii bo niezwykle pragmatyczny.
  • Odpowiedz
Seraficzna2
Seraficzna2
Seraficzna2
Autor
2 godz. i 56 min temu via Wykop
  • 0
@Atreyu: Uważasz tak, bo sam nie miałeś problemów z wchodzeniem w związki czy masz jakieś badania na ten temat?
  • Odpowiedz
Varesi
Varesi
przedwczoraj, 17:38:33
  • 225
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 26
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Seraficzna2
Seraficzna2
Seraficzna2 przedwczoraj, 22:04:33 via Wykop
  • 2
@Varesi: młode kobiety szukają idealnego Chada z doskonałym nasieniem do zapłodnienia - gdyby tak było to polowa polakow nie byla by w zwiazku.
  • Odpowiedz
Seraficzna2
Seraficzna2
Seraficzna2 wczoraj, 09:20:46 via Wykop
  • 0
@Patrykm: No o tym mowie
  • Odpowiedz
sosiwoczostkowe
sosiwoczostkowe
10.06.2026, 14:48:17
  • 1
Czy kobiety powinny miec zakaz uzywania wykopu?

#logikarozowychpaskow #logikaniebieskichpaskow #bluepill #blackpill #redpill

Rozowe paski na wykopie

  • Usunac z wykopu 73.1% (49)
  • Zostawic 26.9% (18)

Oddanych głosów: 67

  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Seraficzna2
Seraficzna2
Seraficzna2 10.06.2026, 15:20:12 via Wykop
  • 1
@sosiwoczostkowe: Powinny miec zakaz, bo redpillowcy potrzebują być w absurdalnie szczelnie zamkniętej bańce i nie rozmawić z nikim z poza ich kręgu.
  • Odpowiedz
Seraficzna2
Seraficzna2
Seraficzna2 przedwczoraj, 21:47:19 via Wykop
  • 0
@Fjubens: co to za argument xD żyjemy w bańce ale ONE też xD
  • Odpowiedz
masz_fajne_donice
masz_fajne_donice
10.06.2026, 12:39:42
  • 2
Zajebiste jest to że jeżeli prawica będzie rządzić 2027-2031 i to oni uporać się muszą z pierwszymi efektami wyżu demograficznego.
Podniosą/zrównają wiek emerytalny? Czy będą patrzeć jak budżet się sypie.
Obecnie: około 22 mln w wieku produkcyjnym
około 9 milionów emerytów

2030:
maszfajnedonice - Zajebiste jest to że jeżeli prawica będzie rządzić 2027-2031 i to o...

źródło: a0f7bd286569af0d5bc1c0539785fd61baa9cc84a8307b6e9a8daf53aafef7e4

Pobierz

Wiek emerytalny

  • Nie podniosą do 2031 39.6% (19)
  • Nie podniosą ani do 2031 ani do 2040 DAMY RADĘ 45.8% (22)
  • Podniosą do 2031 14.6% (7)

Oddanych głosów: 48

  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Seraficzna2
Seraficzna2
Seraficzna2 10.06.2026, 15:35:04 via Wykop
  • 5
@masz_fajne_donice: Dlaczego ten wykres zaklada, ze bedzie dzietnosc 1,9? xD jak juz teraz jest 1.0
  • Odpowiedz
PrzodownikPracyZaGrosze
PrzodownikPracyZaGrosze
10.06.2026, 04:17:36
  • 6
Praktycznie od początku ewolucji Homo Sapiens, kiedy na świat przychodziło dziecko to opiekowała się nim matka, babka, dziadek, ojciec, brat, kuzyn, kolega z drzewa obok, a później z chatki obok i jeszcze pół wsi.

Po rewolucji przemysłowej, gdzie przeciętny prol musi z---------ć po 12h nie ma on nawet czasu porządnie się wysrać, a gdzie tutaj jeszcze wychować dziecko, jak trzeba spłacać klitke w bloku za milion banknotów.
A w tej klitce dwoje
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Seraficzna2
Seraficzna2
Seraficzna2 10.06.2026, 08:07:27 via Wykop
  • 1
@PrzodownikPracyZaGrosze: Jeszcze musi być te dwoje ludzi, teraz to prawie każdy singiel.
  • Odpowiedz
mirko_anonim
mirko_anonim
08.06.2026, 13:14:22
  • 1
✨️ Dlaczego imigracja jest kluczem do naprawy demografii w Polsce? Ⓘ
Nie rozumiem tego oburzenia na emigrantów do Polski, choćby mieli pohodzić z krajów 3 świata. Nie ma innej metody na naprawę #demografia niż sprowadzanie imigrantów i można tupać nóżką i się złościć ale to nic nie da. Zachodnie kraje, które tak bardzo lubimy kopiować przechodziły przez ten problem i to już 20-30 lat temu. Do tej pory nic lepszego nie
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Seraficzna2
Seraficzna2
Seraficzna2 08.06.2026, 13:28:27 via Wykop
  • 1
@mirko_anonim: Przecieciez 80% imigrantow to faceci, co wam to da?
  • Odpowiedz
bolson-boleslawowski98
bolson-boleslawowski98
bolson-boleslawowski98
07.06.2026, 16:25:55
  • 6
Trzeba zapijać samotność #alkoholizm
bolson-boleslawowski98 - Trzeba zapijać samotność #alkoholizm

źródło: 1000000929

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Seraficzna2
Seraficzna2
Seraficzna2 07.06.2026, 18:02:09 via Wykop
  • 0
@bolson-boleslawowski98: ładne nóżki
  • Odpowiedz
trevoz
trevoz
07.06.2026, 14:43:25
  • 6
Moje statystyki na Boo (aplikacja randkowa, alternatywa dla tindera):
852 kobiety przesunąłem w prawo
141 kobietom się wyświetliłem
24 dopasowania

3 dziewczyny napisały pierwsze (z czego odpisałem dwóm)
trevoz - Moje statystyki na Boo (aplikacja randkowa, alternatywa dla tindera):
852 ko...

źródło: image

Pobierz
  • 42
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Seraficzna2
Seraficzna2
Seraficzna2 07.06.2026, 14:53:02 via Wykop
  • 0
@trevoz: Instalujesz aplikację gdzie 80% facetów bije się o 20% kobiet i jesteś zdziwiony, że nie działa xD
  • Odpowiedz
Seraficzna2
Seraficzna2
Seraficzna2 07.06.2026, 15:03:30 via Wykop
  • 0
@trevoz:

na palcach jednej ręki widziałem profile, które by się nadawały na żonę dla mnie

Czyli ocenisz kobiety po wyglądzie i lub na podstawie jednego zdania w opisie?
  • Odpowiedz
Seraficzna2
Seraficzna2
Seraficzna2 07.06.2026, 15:17:45 via Wykop
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Seraficzna2
Seraficzna2
Seraficzna2 07.06.2026, 15:18:10 via Wykop
  • 0
@trevoz: Dziwna sprawa
  • Odpowiedz
Seraficzna2
Seraficzna2
Seraficzna2 07.06.2026, 15:32:59 via Wykop
  • 0
@Pasterz30: W pracy ostatnio jedna z nich poznała, inne pozostają singielkami.
  • Odpowiedz
Seraficzna2
Seraficzna2
Seraficzna2 07.06.2026, 15:39:11 via Wykop
  • 0
@Pasterz30: Nie
  • Odpowiedz
Seraficzna2
Seraficzna2
Seraficzna2 07.06.2026, 15:41:00 via Wykop
  • 0
@Pasterz30: Tylko przez to, że wy nie zagadujecie w realu tyko siedzicie na tinderze na którym nie ma kobiet to do nich wtedy siłą rzeczy mniej zagaduje. To znaczy zagaduje dużo, ale takich „podrywaczy” i „imprezowiczów” bo oni mają odwagę.
  • Odpowiedz
Seraficzna2
Seraficzna2
Seraficzna2 07.06.2026, 15:44:24 via Wykop
  • 6
@Pasterz30: Tak, moje koleżanki leciały na facetów niższych od nich samych. Wzrost nie ma znaczenia u (normalnych) kobiet, to tylko wasze paranoiczne urojenia.
  • Odpowiedz
Seraficzna2
Seraficzna2
Seraficzna2 07.06.2026, 16:05:02 via Wykop
  • 3
@Pasterz30: Pytasz o to, dlaczego ty tak masz? Po pierwsze może być twoje wewnętrzne przekonanie o tym, że kobiety mają cię w D. przez co wszystkie sygnały zainteresowania odfiltrowujesz (podświadomie oczywiście). Po drugie często kobiety są szczęśliwe i spełnione będąc same więc nie mają takiego parcia na zagadywanie jak jest to w drugą stronę. Plus biologia i normy społeczne - przyjęło się, że to facet ma zabiegać.
  • Odpowiedz
Seraficzna2
Seraficzna2
Seraficzna2 07.06.2026, 18:00:19 via Wykop
  • 6
@Pasterz30: No i masz odpowiedź. Twierdzisz, że dzisiejsze dziewczyny są „zepsute”, że na ciebie nie patrzą, nie uśmiechają się, nazywasz je od Ci.p i dziwisz się, że nie wskakują ci w ramiona.
  • Odpowiedz
NarodowyTroglodyta
NarodowyTroglodyta
06.06.2026, 17:23:05
  • 14
Młode królowe sawanny i stare, bezdzietne p0lczysko. Tak wygląda przyszłość Polski, nawet z tym nie dealujcie
#blackpill #polska #imigranci #demografia
NarodowyTroglodyta - Młode królowe sawanny i stare, bezdzietne p0lczysko. Tak wygląda...

źródło: 711465873_27251954591162038_4447666692657719822_n

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Seraficzna2
Seraficzna2
Seraficzna2 06.06.2026, 20:27:19 via Wykop
  • 0
@NarodowyTroglodyta: Ale ty musisz być nieszczęśliwy i sfrustrowany, że obrażasz innych tylko dlatego, że żyją w inny sposób niż ty.
  • Odpowiedz
Seraficzna2
Seraficzna2
Seraficzna2 07.06.2026, 15:06:36 via Wykop
  • 0
@NarodowyTroglodyta: Ja nie mówię o tej konkretnie pani.
  • Odpowiedz
Seraficzna2
Seraficzna2
Seraficzna2 18.05.2026, 11:07:45
  • 1
Z moich bardzo wielu, wielu rozmów z pokoleniem Z oraz pokoleniem X wynika, że przynajmniej 90% dzieci pokolenia X było przez nich bite. X opowiada, jak w szkołach powszechnie ich uczono, że dzieci absolutnie trzeba bić i, że jest jedyna najlepsza metoda wychowawcza.
I teraz pytanie, jak to jest z pokoleniem milenialsów względem pokolenia alpha? Bo jakoś na przełomie wieków weszły ustawy zakazujące stosowania przemocy w szkołach (co jest powszechnie egzekwowane przez
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Seraficzna2
Seraficzna2
Seraficzna2
Autor
18.05.2026, 11:12:22 via Wykop
  • 0
@baal80: Nie chcę mieć zdjętego posta
  • Odpowiedz
Seraficzna2
Seraficzna2
Seraficzna2
Autor
18.05.2026, 11:14:43 via Wykop
  • 0
@paluszki_rybne: Ok, zmienione
  • Odpowiedz
Seraficzna2
Seraficzna2
Seraficzna2
Autor
18.05.2026, 11:17:20 via Wykop
  • 0
@MistrzKowalski: Też tak słyszałam właśnie
  • Odpowiedz
Seraficzna2
Seraficzna2
Seraficzna2
Autor
18.05.2026, 11:23:16 via Wykop
  • 0
@paluszki_rybne: Najgorsze jest to, kiedy rodzic dla świętego spokoju ulegnie ryczącemu dziecku bo ono coś chce, a potem dziecko zamiast nauczyć się dyscypliny to będzie wykorzystywać to bardziej i bardziej. Dzieci powinno się trzymać krótko na „smyczy”. Co nie znaczy automatycznie, że bić kablem. Dwa pokolenia, które prawdopodobnie zawędrowały w dwie skrajności.
  • Odpowiedz
Seraficzna2
Seraficzna2
Seraficzna2
Autor
18.05.2026, 12:06:36 via Wykop
  • 3
@MistrzKowalski: Dla ciebie to może nie być znęcanie, ale dla niego (w zależności od jego wrażliwości) traumą, krzywdą i zniszczeniem waszej relacji, zaufania. Co prawda ogromna część dzieci uzna, że to było normalne i potrzebne, ale druga część na odwrót. Mam kuzyna alpha, który raz w życiu tylko dostał od babci i po latach do dzisiaj to wspomina.
  • Odpowiedz
Seraficzna2
Seraficzna2
Seraficzna2
Autor
18.05.2026, 18:41:06 via Wykop
  • 1
@MistrzKowalski:

Co prawda ogromna część dzieci uzna, że to było normalne i potrzebne


Napisałam przecież o tym. Jednak dla mnie uderzenie dziecka to skrzywdzenie go i powinno być za to więzienie. To moje zdanie.
  • Odpowiedz
Seraficzna2
Seraficzna2
Seraficzna2
Autor
25.05.2026, 19:12:31 via Wykop
  • 0
@MistrzKowalski: To co twój syn takiego złego robił, że groziło by mu wylądowanie w poprawczaku?
  • Odpowiedz
Seraficzna2
Seraficzna2
Seraficzna2
Autor
25.05.2026, 19:14:35 via Wykop
  • 0
Bardzo szanuję, ja mojej cioci kilkanaście lat temu powiedziałam przy narodzinach jej dziecka, że jeśli kiedykolwiek je uderzy to nigdy w życiu się już do niej nie odezwę. Nie uderzyła, dzisiaj mają pełną miłości i zaufania relację.
  • Odpowiedz
adamsowaanon
adamsowaanon
24.05.2026, 09:40:34
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Seraficzna2
Seraficzna2
Seraficzna2 24.05.2026, 10:42:22 via Wykop
  • 8
@adamsowaanon: Żadna z moich koleżanek nie szuka, nie czuje takiej wewnętrznej potrzeby. Bycie singielką nie oznacza, że jest wybrakowana i sfrustrowana, ale jeśli ty tak czujesz (a z tego co przeczytałam to wynika) to szukaj.
  • Odpowiedz
Seraficzna2
Seraficzna2
Seraficzna2 24.05.2026, 11:15:27 via Wykop
  • 8
@zebra_na_pasach: A ty masz 3 dzieci, czyli tyle ile potrzeba do zastępowalności pokolenia? Jeśli nie to sam bierz się do roboty ;)
  • Odpowiedz
Seraficzna2
Seraficzna2
Seraficzna2 18.05.2026, 19:48:25
  • 8
Czy wy też macie aktualnie taki czas, że nie potrzebujecie zakładać portali randkowych ani szukać kogoś? I nie brakuje wam bliskości mimo, że od dłuższego czasu jesteście sami? Bardzo przyjemne uczucie. A aseksualni to dopiero mają high life.

#tinder #zwiazki #przemyslenia #przegryw
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Seraficzna2
Seraficzna2
Seraficzna2
Autor
18.05.2026, 19:52:29 via Wykop
  • 0
@Melancholia_: Twój jedyny sens życia to bycie z kimś? Inaczej jesteś pusta? Lipa trochę.
  • Odpowiedz
Seraficzna2
Seraficzna2
Seraficzna2
Autor
18.05.2026, 19:55:15 via Wykop
  • 0
@Melancholia_: Żeby co weekend epicko bawić się ze znajomymi, tak na przykład.
  • Odpowiedz
Seraficzna2
Seraficzna2
Seraficzna2
Autor
18.05.2026, 21:04:26 via Wykop
  • 2
@Pharos: W sumie lepsze takie myślenie niż przegrywowe.
  • Odpowiedz
Seraficzna2
Seraficzna2
Seraficzna2
Autor
18.05.2026, 21:14:02 via Wykop
  • 0
@cognjac: Obrałeś najgorszą możliwą srategię na szukanie kogoś i się dziwisz?
  • Odpowiedz
luke-mat
luke-mat
luke-mat
18.05.2026, 19:44:30
  • 7
Kluczowy moment nastąpił w latach 50. XX wieku. W 1954 r. wprowadzono zasadę:
60 lat dla kobiet,
65 lat dla mężczyzn.
Uzasadniano to kilkoma argumentami:
-kobiety miały pełnić „podwójną rolę”: pracownicy i opiekunki domu,
-państwo zakładało, że kobiety są bardziej obciążone obowiązkami rodzinnymi,
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Seraficzna2
Seraficzna2
Seraficzna2 18.05.2026, 21:08:55 via Wykop
  • 5
@luke-mat: Przecież Tusk zrównał na chwilę, potem pis zmienił z powrotem. Pretensje do ponad połowy polaków, którzy na nich głosowali.
  • Odpowiedz
SlowSnake
SlowSnake
18.05.2026, 20:24:56
  • 4
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Seraficzna2
Seraficzna2
Seraficzna2 18.05.2026, 21:01:28 via Wykop
  • 0
@SlowSnake: Chyba wolę nie myśleć, że wszystkie są zazdrosne bo jeszcze się to zamanifestuje i już wgl żadnej nigdy nie poznam.
  • Odpowiedz
Seraficzna2
Seraficzna2
Seraficzna2 18.05.2026, 19:08:21
  • 6
Jak odniesiecie się do tego, że stworzyliście dzieci, które z obiektywnie dużym prawdopodobieństwem ostatnie 10-20 lat życia spędzą pogrążone w nieprzemijającym bólu fizycznym i samotności?
Jak to moja babcia powtarza, „masz x lat, jakie ty możesz mieć problemy”.
Czyli zdaniem starszych ludzi w młodym wieku nie można mieć problemów.
Albo są one niczym w porównaniu z tymi starczymi.
Albo nie myśleli o starości i dlatego hurr durr, róbmy gromadkę dzieci, będą bardzo
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Seraficzna2
Seraficzna2
Seraficzna2
Autor
18.05.2026, 19:19:04 via Wykop
  • 1
@atteint: W sensie za życia nie przemija.
  • Odpowiedz
Seraficzna2
Seraficzna2
Seraficzna2
Autor
18.05.2026, 19:37:16 via Wykop
  • 0
@atteint: mówię o osobach 80+
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Strona 1 z 4
  • >

Domi

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking