Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko149
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Romp3K

Romp3K

Dołączył 10 lat i 9 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 3558
  • Znaleziska 242
  • Mikroblog 3316
  • Obserwujący 36
  • Obserwowane 30
loza__szydercow
loza__szydercow
11.02.2016, 12:32:56
  • 47
No elo mirasy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Do wygrania:
1 miejsce - gra Loża Szyderców
2 miejsce - Dodatek do Loży +
3 miejsce - [Dodatek do Loży] +
oraz kilka kubków które rozlosujemy wśród reszty uczestników
loza_szydercow - No elo mirasy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Do wygrania:
1 miejsce - gra Loża Szyder...

źródło: comment_s1V0TjKbwhVXKpuFW0liJzOAKDFLMrHA.jpg

Pobierz
  • 47
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Romp3K
Romp3K 11.02.2016, 15:33:32
  • 11
@loza__szydercow:
Romp3K - @loza__szydercow:

źródło: comment_tOxSACiAHlReZaGzUDakXWuvPZQIKG51.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz

2144

Polsat zaprosił Joanne Grabarczyk i Mariusza Pudzianowskiego do TAK czy NIE

Polsat zaprosił Joanne Grabarczyk i Mariusza Pudzianowskiego do TAK czy NIE

Niestety Joanna Grabarczyk odmówila udziału w debacie, w obawie o własne życie #hahaha

wojna
z
antybook.pl
dodany: 07.02.2016, 22:53:37
  • 262
  • #
    polska
  • #
    europa
  • #
    pudzian
  • #
    wydarzenia
Romp3K
Romp3K 08.02.2016, 16:32:04
  • 4
@lukasus: Trzeba mieć jakieś hobby
Romp3K - @lukasus: Trzeba mieć jakieś hobby

źródło: comment_2oD3Oao34KiTfXIvUnrYXX2ckpRcsUhd.jpg

Pobierz
Romp3K
Romp3K 03.02.2016, 13:08:05
  • 371
nsfw
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

PiccoloColo
PiccoloColo
03.02.2016, 13:34:30 via Android
  • 9
@Romp3K: Oj za mało plusów za taki geniusz ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
c.....n
c.....n
konto usunięte 03.02.2016, 20:00:37
  • 12
@Romp3K: 70ccm samo się nie dotrze ( ͡° ͜ʖ ͡°) Ale panie jak to jedzie, przekręcisz manetkę i wyrywa ci kierownicę jak bandit 1200 ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
Romp3K
Romp3K 03.12.2015, 19:04:55
  • 1
Elo!
Jak odkleić tarczę sprzęgła w crossówce?
#motocykle #offroad #mechanika
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

G.....r
G.....r
konto usunięte 03.12.2015, 20:15:39
  • 1
@Romp3K: Rozgrzej silnik to puszczą.

Gx
  • Odpowiedz
G.....r
G.....r
konto usunięte 03.12.2015, 20:54:56
  • 1
@Romp3K: przy drobnym zastaniu tak, przy dłuższym po mojemu lepiej rozgrzać.

Ale sprzęgłu to nie ma jak zaszkodzić czy tak czy tak.

Gx
  • Odpowiedz
Romp3K
Romp3K 29.11.2015, 20:00:24
  • 3
Jakiego radia słuchają w igloo?


#suchar #heheszki
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Romp3K
Romp3K 26.11.2015, 15:39:36
  • 12
Ktoś chyba pomylił modele ( ͡º ͜ʖ͡º)


#heheszki #samochody #rakcontent
Romp3K - Ktoś chyba pomylił modele ( ͡º ͜ʖ͡º)
SPOILER
#heheszki #samochody #rakcont...

źródło: comment_nUAf8yMRCTFoDjLTEZsf98c06y94xIbl.jpg

Pobierz
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

paprykarzszczecinski1
paprykarzszczecinski1
26.11.2015, 15:42:46
  • 5
@Romp3K: Nowe RS6 kosztuje 532 900 zł, a na zdjęciu jest A6 w tedeiku
  • Odpowiedz
o.....y
o.....y
konto usunięte 26.11.2015, 15:45:48
  • 4
@Romp3K:

sok z (bu)raka

Od autorów tego fanpejdża ciężko oczekiwać rozumu i godności człowieka, a co dopiero znajomości samochodów...
  • Odpowiedz

1356

Piotr (@gnida84) już po przeszczepie. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Piotr (@gnida84) już po przeszczepie. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Od tego ważnego dnia mija kolejna doba. Choć stan Piotra lekarze określali jako ciężki, mężczyzna czuje się coraz lepiej. 6 listopada w piątek, 31-l

balatka
z
epainfo.pl
dodany: 24.11.2015, 11:34:49
  • 109
  • #
    polska
  • #
    gnidamabialaczke
  • #
    gnidawygrywazbialaczka
  • #
    fejmsieniezgadza
  • #
    gnidawalczy
Romp3K
Romp3K 24.11.2015, 14:11:17
  • 7
@gnida84: Fota z zaskoczenia z "renki" (✌ ゚ ∀ ゚)☞
Dużo zdrowia! :)
Romp3K
Romp3K 22.11.2015, 20:21:33
  • 20
Brat prosił mnie o przyozdobienie stołu, wyszło takie coś. Stół on robił :)


#rysujzwykopem #rysunek #stolarstwo
Romp3K - Brat prosił mnie o przyozdobienie stołu, wyszło takie coś. Stół on robił :)
...

źródło: comment_7qKo1LakO11PDEdJ8JaomCcXrlo631Vq.jpg

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

t.....4
t.....4
konto usunięte 22.11.2015, 20:22:00
  • 2
@Romp3K: jeleń mógłby ryczeć :/
  • Odpowiedz
Namarin
Namarin
22.11.2015, 21:33:56
  • 1
@Romp3K: wyglądało by o wiele lepiej gdyby drewno z którego stół został zrobiony było jednolite. Te ciemne zabarwienia zupełnie psują odbiór.
  • Odpowiedz

308

To co da się wycisnąć z motocykla WSK 175

To co da się wycisnąć z motocykla WSK 175

WSK LC Chapter 1 (Orginal sound 2T)

turbobartosz
z
youtube.com
dodany: 12.11.2015, 18:45:43
  • 72
  • #
    polska
  • #
    wsk
  • #
    motoryzacja
  • #
    motocykle
Romp3K
Romp3K 13.11.2015, 12:21:08
  • 1
Wiadomo, że wykop! :)
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Romp3K
Romp3K 13.11.2015, 09:33:00
  • 1
Ładny scrub ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ
#motocykle #motocross #mx
Romp3K - Ładny scrub ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ
#motocykle #motocross #mx

źródło: comment_b5yd0FawoOm2Sri0h3lJWU8ktSOtW4i7.jpg

Pobierz
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ImeNs
ImeNs
13.11.2015, 09:50:02
  • 6
@Romp3K: oooo pisiont groszy(✌ ゚ ∀ ゚)☞
  • Odpowiedz
Romp3K
Romp3K 12.11.2015, 22:31:49
  • 3
Dan Bull znów pokazuje klasę, tym razem padło na FALLOUT 4. (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
#fallout4 #fallout #rap #niewiemczybylo
Romp3K - Dan Bull znów pokazuje klasę, tym razem padło na FALLOUT 4. (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
#f...
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Romp3K
Romp3K 12.11.2015, 18:16:33
  • 1
Laptop używany czy nowy? ( ͡º ͜ʖ͡º) Budżet ograniczony do 2500 pln.
#laptopy #komputery
  • 38
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Romp3K
Romp3K
Autor
12.11.2015, 18:17:50
  • 4
@Romp3K: Nówka
  • Odpowiedz
metone
metone
12.11.2015, 19:19:56
  • 1
@Romp3K: http://allegro.pl/listing/user/listing.php?id=491ℴ=pd&us_id=12045852
masz pooglądaj polecam sklep kolegi, taki dell którego pokazałeś ... troche taniej ;)
  • Odpowiedz
Romp3K
Romp3K 11.11.2015, 16:54:54
  • 11
Moje bazgroły z 2012 r.


#rysujzwykopem #motocykle
Romp3K - Moje bazgroły z 2012 r. 
SPOILER
#rysujzwykopem #motocykle

źródło: comment_MeI7SF8IIxPi2fdAxrkZ5P1YfQUqkyyJ.jpg

Pobierz
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Romp3K
Romp3K
Autor
11.11.2015, 16:55:20
  • 2
@Romp3K:
Romp3K - @Romp3K:

źródło: comment_B0OEpYQu6CoTy0TrQGI4BsMoGkr04pF0.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz

11914

Flaga na głównej!

Flaga na głównej!

Skoro administracja nie potrafi, to my wywieśmy flagę na głównej! Uszanujmy historię Polski.

janstar
z
wykop.pl
dodany: 11.11.2015, 08:57:24
  • 430
  • #
    polska
  • #
    swiat
  • #
    historia
Romp3K
Romp3K 11.11.2015, 09:36:59
  • 115
Wypokiem nie może rządzić pierdoła!
Romp3K - Wypokiem nie może rządzić pierdoła!

źródło: comment_a7bX0Q9Ju1wv7X4qFzlGEQIdp4kcgKy7.jpg

Pobierz
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Romp3K
Romp3K 04.11.2015, 12:34:34
  • 6
Co się z nim stało?

Romp3K - Co się z nim stało? 
SPOILER

źródło: comment_RjexizUO332sRnkrQFDB7YJBEQ9kPDrl.jpg

Pobierz
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

A.....n
A.....n
konto usunięte 04.11.2015, 12:37:19
  • 8
@Romp3K: Pewnie teraz zawodowo jeździ samochodem na rowerze i nie ma czasu nagrywać rapsów xD
  • Odpowiedz
k.....o
k.....o
konto usunięte 04.11.2015, 12:58:34
  • 7
@Romp3K: podobno startował z list kukiza
  • Odpowiedz

1104

Domy z drewna - AMA

Domy z drewna - AMA

Witam wszystkich. Kilka dni temu dodałem zdjęcie: http://www.wykop.pl/wpis/14848451/mirki-taki-dom-postawilismy-w-10-dni-bylo-nas-piec/ zebrało tyle plusów, że temat zasługuje na indywidualne AMA. Pracuję w firmie z tradycjami rodzinnymi, specjalizującą się w budowie domów z drewna - bali....

Romp3K
z
wykop.pl
dodany: 27.10.2015, 19:01:00
  • 539
  • #
    ama
  • #
    budownictwo
  • #
    budujzwykopem
Romp3K
Romp3K
Autor
27.10.2015, 19:05:38
  • -43
:)
Romp3K - :)

źródło: comment_Rz6NkEtChXKm8dHGV24qKaHj565ibEpQ.jpg

Pobierz
  • 2
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Romp3K
Romp3K
Autor
27.10.2015, 19:07:15
  • 16
@n0xx: To zależy czy gruby bal czy prefabrykat (na dwa piórowpusty). Gruby bal nie jest montowany na gwoździach :)
Romp3K
Romp3K
Autor
27.10.2015, 19:08:23
  • 2
@Bartek_: Niestety nie posiadamy biura projektowego. Chodzi o projekt czy dom?
Romp3K
Romp3K
Autor
27.10.2015, 19:08:45
  • -168
@akcer: Wystarczająco żeby opłacić studia ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Romp3K
Romp3K
Autor
27.10.2015, 19:11:33
  • 12
@Bartek_: Jesteśmy w kontakcie z biurem projektowym, ze zrealizowaniem projektu nie byłoby problemu :)
Romp3K
Romp3K
Autor
27.10.2015, 19:13:42
  • 44
@kyjgel: W granicach 200 tys. zł.
Romp3K
Romp3K
Autor
27.10.2015, 19:15:46
  • 48
@Pixman:
1. Lepiej, gdy dom stoi oddalony od lasku, by uniknąć dużej wilgotności.
2. Chodzi o dom z wykończeniem?
Romp3K
Romp3K
Autor
27.10.2015, 19:16:54
  • 2
@wladcainternetu: Działka powinna mieć nie mniej niż 30 arów. Jaka jest powierzchnia działki?
Romp3K
Romp3K
Autor
27.10.2015, 19:21:11
  • 24
@electroone:
1. jodła i świerk.
2. ok. 50% niższy koszt ogrzewania.
3. Ubezpieczenie.
4. Na ogół nie stosowane. W przypadku użyteczności publicznej - tak.
5. Majster (tata) - 30 lat. Ja -
Romp3K
Romp3K
Autor
27.10.2015, 19:21:53
  • 6
@dersu: Na wszystkie domy? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Romp3K
Romp3K
Autor
27.10.2015, 19:22:37
  • 15
@teh_m: membraną wysokoparoprzepuszczalną.
Romp3K
Romp3K
Autor
27.10.2015, 19:24:07
  • 10
@Erk700: Obróbkę drewna przygotowujemy własnoręcznie. Jodła i świerk, suszone kondensacyjnie.
Romp3K
Romp3K
Autor
27.10.2015, 19:25:39
  • 20
@Kamil0s:
1. Ok. 20 tys. zł.
2. W zależności od pory roku, wiosną mamy najwięcej zleceń.
Romp3K
Romp3K
Autor
27.10.2015, 19:34:46
  • 66
@ja666:
1. Przede wszystkim - zdrowszy, cieplejszy i ładniejszy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
2. Rozpiętość do 7 metrów.
3. Do 500 lat, jeśli jest prawidłowo zabezpieczony.
4. Aktualnie nic nie stoi na przeszkodzie, dzięki współczesnej technologii.
5. Gruby bal osiada, ale
Romp3K
Romp3K
Autor
27.10.2015, 19:37:01
  • 18
@kyjgel: Bez żadnych przykrych niespodzianek, jest w stanie wytrzymać nawet 500 lat. Ponowne malowanie co 6-8 lat zdecydowanie wystarcza.
Romp3K
Romp3K
Autor
27.10.2015, 19:39:27
  • 0
@Copsaintshit: Ceny są bardzo zróżnicowane, względem rejonu.
Romp3K
Romp3K
Autor
27.10.2015, 19:39:59
  • 3
@Ununoctium: Oczywiście, że tak. Jedyny wymóg to podpiwniczenie.
Romp3K
Romp3K
Autor
27.10.2015, 19:44:27
  • 23
@gosvami:
1. Stan surowy otwarty, 150m^2 - 150 tys. zł.
2. 180m^2 - materiały przekazał inwestor, do nas należał montaż.
3. Częściowo wykończony,150m^2 - 150 tys. zł
4. 70m^2 - ceny nie pamiętamy.
Romp3K
Romp3K
Autor
27.10.2015, 19:46:44
  • 6
@ketometomen: Projekty zwracamy inwestorom, po wykonaniu pracy. Posługujemy się trójstronną obrabiarką. :)
Romp3K
Romp3K
Autor
27.10.2015, 19:49:03
  • 13
@Bartek_: Działamy na zasadzie "kto pierwszy ten lepszy", więc nie gwarantuję wolnego terminu w przyszłym roku.
Romp3K
Romp3K
Autor
27.10.2015, 19:50:52
  • -132
@ziomekg: Tak na prawdę, to sam nie wiem. Ale na godne życie wystarcza :D
Romp3K
Romp3K
Autor
27.10.2015, 19:55:31
  • 14
@skejna: Różnica jest niewielka, w granicach kilku procent. W celu poznania szczegółów, należy się skontaktować z ubezpieczycielem.
Romp3K
Romp3K
Autor
27.10.2015, 19:56:31
  • 10
@dersu: Około 40 litrów.
Romp3K
Romp3K
Autor
27.10.2015, 19:57:44
  • -4
@Erk700: j/w
Romp3K
Romp3K
Autor
27.10.2015, 20:01:05
  • 11
@Prokastynator:
1. To zależy od ilości i rozmiarów okien :)
2. Koszty są zróżnicowane, gdzieś wyżej odpowiadałem ze szczegółami ;)
3. Fundamenty są zgodne z projektem.
4. To zależy od wykonania, jeśli są na wylewce i kleju to nie skrzypią, natomiast bezpośrednio mogą skrzypieć.
5. Wełną mineralną.
6. Można.
Romp3K
Romp3K
Autor
27.10.2015, 20:07:00
  • -28
@toshibaas:
1. Nikt tego nie liczy.
2. Tak.
3. Może być piec i kominek, w zależności od metrażu.
4. Tak, jeśli inwestor jest zainteresowany.
5. Wbrew pozorom, łatwiej niż
Romp3K
Romp3K
Autor
27.10.2015, 20:07:49
  • 5
@qweasdzxc:
1. Nie.
2. Maluje się ponownie co 6-8 lat.
Romp3K
Romp3K
Autor
27.10.2015, 20:08:24
  • 2
@malygavroche: W granicach 200 tys. zł.
Romp3K
Romp3K
Autor
27.10.2015, 20:10:06
  • 8
@i_love_poland: m.in. dom w Binarowej, w Goleniowie, w Policach, w Długojewie.
Romp3K
Romp3K
Autor
27.10.2015, 20:10:45
  • 6
@dajitemka: Jeśli drzewo jest surowe, chętnie je wcinają.
Romp3K
Romp3K
Autor
27.10.2015, 20:12:29
  • 22
@wladcainternetu: 30 arów = 3000 m^2 ( ͡º ͜ʖ͡º)
Romp3K
Romp3K
Autor
27.10.2015, 20:12:59
  • 10
@zebatykocur: 100 lat.
Romp3K
Romp3K
Autor
27.10.2015, 20:13:57
  • 9
@Kamil0s: Cena dotyczy montażu i materiału.
Romp3K
Romp3K
Autor
27.10.2015, 20:16:36
  • 18
@Pixman: Cena w granicach 300 tys. zł. Dokładną cenę jestem w stanie podać dopiero po kalkulacji.
Romp3K
Romp3K
Autor
27.10.2015, 20:20:01
  • 4
@ja666: Oczywiście, że tak.
Romp3K
Romp3K
Autor
27.10.2015, 20:22:16
  • 22
@Heninger: Impregnacja kolorem załatwi sprawę.
Romp3K
Romp3K
Autor
27.10.2015, 20:25:28
  • 0
@Czukwe_Bukwe_Ambalabamba:
@Rick_Sanchez: Budujemy na powierzonych działkach, a jej wielkość nie ma większego znaczenia.
@wladcainternetu: Oczywiście, że tak, ale to jest zależne m.in. od jego rozmiaru.
Romp3K
Romp3K
Autor
27.10.2015, 20:26:33
  • -1
@Kajakiem_przez_Tybet: Bingo! :)
Romp3K
Romp3K
Autor
27.10.2015, 20:27:38
  • 2
@niebieski_bajtel: Posługujemy się miernikiem wilgotności.
Romp3K
Romp3K
Autor
27.10.2015, 20:27:59
  • 8
@Kresse: Orzech włoski :)
Romp3K
Romp3K
Autor
27.10.2015, 20:30:21
  • 20
@Sarpens: Gdybym budował dla sklepu z zabawkami to zdecydowanie druga opcja. Dużą kaczkę postawiłbym koło domu, więc chyba wolałbym wybudować drewnianą kaczkę wielkości konia.
Romp3K
Romp3K
Autor
27.10.2015, 20:32:35
  • 17
@Mifari: Nie magazynuje wilgoci.
@licho_nie_spi: XD
@bazingaxl: Tylko malowanie, pod warunkiem, że impregnatem Remmers.
Romp3K
Romp3K
Autor
27.10.2015, 20:36:43
  • 5
@DomPerignon: W USA buduje się metodą patyczkową, przez to nie widać, że to dom z drewna. Domy budowane przez nas są zawieszone na stelażu, a zewnętrzna elewacja jest widoczna. Drewno nie jest tanie ;)
Romp3K
Romp3K
Autor
27.10.2015, 20:39:17
  • 5
@Dacjan:
1. Drewno jest bardzo dobrym izolatorem, natomiast cegła nie.
2. Nie jest tańszy.
3. pozostawie to w tajemnicy :)
Romp3K
Romp3K
Autor
27.10.2015, 20:43:09
  • 4
@niebieski_bajtel: Gwarancja obejmuje cały budynek, przez 100 lat.
Knajpa może była wybudowana z podsuchów? ( ͡º ͜ʖ͡º)
Romp3K
Romp3K
Autor
27.10.2015, 20:48:06
  • -27
@damian_n:
- wychładza się znacznie wolniej, chyba że izolacja jest wykonana niepoprawnie.
- dzwiękochłonność znacznie wyższa (drewno absorbuje dźwięk, natomiast mur odbija)
- w przypadku zmiany wilgotności istnieje prawdopodobieństwo trzasków.
dzięki za pomoc :)
Romp3K
Romp3K
Autor
27.10.2015, 20:50:17
  • 13
@MirkoStats: aktualnie "pod ręką" mam niewiele zdjęć z wewnątrz :)
Romp3K - @MirkoStats: aktualnie "pod ręką" mam niewiele zdjęć z wewnątrz :)

źródło: comment_U73fD70W5ejTVPcYSlpPKnOYD6PeoarZ.jpg

Pobierz
Romp3K
Romp3K
Autor
27.10.2015, 20:52:06
  • 12
@MirkoStats: .
Romp3K - @MirkoStats: .

źródło: comment_etTUjdX2ETEmDb8DrIL8ywOCLDQwmIbw.jpg

Pobierz
Romp3K
Romp3K
Autor
27.10.2015, 20:57:53
  • 2
@bazingaxl: ok. 800 zł.
@sajganpl: Spichlerz z Olsztyna k. Krakowa stoi ponad 400 lat, wykonany tylko z drewna ;)
@SzymekAkaSzymon: koszt wykonania = koszt materiałów.
@Judasz666: Nawet huragan ich nie ruszy. Majster podpowiada, że to jest zależne od kotwienia.
@zdebel: (✌ ゚ ∀ ゚)☞
Romp3K
Romp3K
Autor
27.10.2015, 21:00:19
  • -22
@jaskiniowiec88: @Elryk: To mała, rodzinna firma, więc liczenie tego mija się z sensem :)
@hbmm: dokładnie.
Romp3K
Romp3K
Autor
27.10.2015, 21:02:12
  • 3
@hermetyk: Najważniejsza jest wentylacja, wtedy grzyb nie grozi.
Romp3K
Romp3K
Autor
27.10.2015, 21:06:06
  • 7
@kwanty: Proszę się zorientować, ile stoją "stare" domy, nie posiadające obróbki dachowej (rynny) i impregnacji. :)
Romp3K
Romp3K
Autor
27.10.2015, 21:08:28
  • -5
@tabee: Buduję domy, dla siebie również wybudowałem z drewna. Myślę, że to wystarczy :)
Romp3K
Romp3K
Autor
27.10.2015, 21:12:18
  • 3
@bazingaxl: @WilkEurazjatycki: To są nowe materiały, a jedyne na czym możemy się opierać to zapewnienia producentów.
Romp3K
Romp3K
Autor
27.10.2015, 21:15:13
  • 0
@kwanty: To po co się stosuje płyty k/g w kuchni i łazience?
Romp3K
Romp3K
Autor
27.10.2015, 21:22:53
  • -3
@darek4099: Mam umowę z rodzicami.
@niebieski_bajtel: Od 30-tu lat budujemy domy, nikt nie zgłosił żadnej reklamacji.
@Fallenzgr: bywa różnie, czasami wpadnie 200 zł, a kiedy indziej 1000 zł.
Romp3K
Romp3K
Autor
27.10.2015, 21:24:40
  • 1
@bazingaxl: @Zalazan: Nie jest tak kolorowo :D Mam jeszcze czworo rodzeństwa, a siora na studiach.
Romp3K
Romp3K
Autor
27.10.2015, 21:27:39
  • 4
@wielad: Tego impregnatu nie wolno stosować wewnątrz budynku. Do zastosowań wewnętrznych są przeznaczone specjalne środki, np. wosk z olejem.
@Judasz666: Wyceniłem dom na 200 tys. zł za stan deweloperski.
Romp3K
Romp3K
Autor
27.10.2015, 21:33:11
  • -15
@damian_n: W kościele murowanym echo aż bije po uszach, a w drewnianym cisza. Opieram się na praktyce, a nie na teorii :)
Romp3K
Romp3K
Autor
27.10.2015, 21:36:04
  • 1
@bgonzo: Złożenie domu trwa ok. 6 dni, przygotowanie materiałów ok. miesiąca.
Romp3K
Romp3K
Autor
27.10.2015, 21:36:49
  • 6
@ZeDeR: Do tej pory, wszystkie wybudowane przez nas budynki stoją całe i zdrowe ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Romp3K
Romp3K
Autor
27.10.2015, 21:39:01
  • 2
@deptacz_gnoju: czy chodzi o impregnację ciśnieniową?
Romp3K
Romp3K
Autor
27.10.2015, 21:40:15
  • -7
@Neaopoliti: Bo nie pytacie? ( ͡º ͜ʖ͡º)
Romp3K
Romp3K
Autor
27.10.2015, 21:43:25
  • 2
@jaskiniowiec88: Drewno nie zawsze jest w 1-szym gatunku, wtedy to My ponosimy straty.
Masz rację, za dużo pytań, w bani zaczyna się mieszać - dzięki :)
Romp3K
Romp3K
Autor
27.10.2015, 21:51:40
  • 1
@Stopa_Stefana: Drewno nie pochłania ciepła, jest dobrym izolatorem.
@damian_n: Oczywiście, że istnieje możliwość wykonania takiej izolacji w budynku murowanym, ale to już izolacja wewnętrzna, a koszt jest dodatkowy.
@hbmm: brat dzisiaj płacił za ubezpieczenie domu drewnianego, wyszło ok. 20% więcej.
Romp3K
Romp3K
Autor
27.10.2015, 22:00:12
  • 3
@MattJedi:
1. Można się pozbyć, ale to jest ozdoba.
2. Oczywiście, nawet mogę przesłać kilka zdjęć.
3. Nie rozważaliśmy budowy domów pasywnych.
Elewacja drewniana - 200 zł/m2 :)
Romp3K
Romp3K
Autor
27.10.2015, 22:02:58
  • 7
@fryrlik: Z drewna ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Romp3K
Romp3K
Autor
27.10.2015, 22:08:25
  • 3
@Kristof7: Zewnętrzne i wewnętrzne ściany są wykończone w przypadku domu z grubego bala, natomiast przy półbalu i przy prefabrykacie wewnętrzne ściany są niewykończone.
Romp3K
Romp3K
Autor
27.10.2015, 22:09:33
  • 4
@ja666: Tak :)
Romp3K
Romp3K
Autor
27.10.2015, 22:15:39
  • 13
@juras99: @Rampampam: @mafiozorek: @nie_bede:
Schody były robione pod projekt, wykonany przez architekta :)
Romp3K
Romp3K
Autor
27.10.2015, 22:16:46
  • 3
@nie_bede: mogą skrzypieć, bo drewno ma swoje prawa.
Romp3K
Romp3K
Autor
27.10.2015, 22:20:18
  • 1
@brip: który betonowy słupek?
Romp3K
Romp3K
Autor
27.10.2015, 22:22:06
  • 1
@Dura: Wszystko zależy od standardu wykonania.
Romp3K
Romp3K
Autor
27.10.2015, 22:24:52
  • 3
@giku: Bale są impregnowane od strony zewnętrznej, a w wewnątrz stosuje się olej z woskiem, ewentualnie lakiery wodne.
Romp3K
Romp3K
Autor
27.10.2015, 22:28:31
  • 3
@szymon-jerczynski:
1. Dom z grubego bala musi być sezonowany (przynajmniej sezon musi przestać w stanie surowym).
2. Szkieletowe:
- szybsze w budowie,
- tańsze,
- stabilniejsze
3. Na rok 2016 są jeszcze wolne miejsca. (najwcześniej lipiec)
Romp3K
Romp3K
Autor
27.10.2015, 22:32:41
  • 2
@qwerty54321: Racja, drewno może bardzo szybko się znudzić, dlatego większość domów mieszkalnych wykańcza się regipsami. Łatwiej je odświeżyć.
Romp3K
Romp3K
Autor
27.10.2015, 22:35:27
  • 2
@mpmp-pmpm: z instalacją i ociepleniem.

Romp3K
Romp3K
Autor
27.10.2015, 22:43:34
  • 5
@rycerz_ktory_mowi_ni: przez ostatnie 30 lat nikt nie zgłosił reklamacji, więc 100 lat wydaje się być realnym okresem. Jestem pewien, że nasze dzieci będą kontynuować nasze dzieło :)
Romp3K
Romp3K
Autor
27.10.2015, 22:50:35
  • 4
@MattJedi: 1
Romp3K - @MattJedi: 1

źródło: comment_eZufzlnisZZHn2dlE9A4Nje26dTYEM2P.jpg

Pobierz
Romp3K
Romp3K
Autor
27.10.2015, 22:51:46
  • 2
@MattJedi: 2
Romp3K - @MattJedi: 2

źródło: comment_ngRyVUJU5D9jGBH6eSeJPiLObwipTSRE.jpg

Pobierz
Romp3K
Romp3K
Autor
27.10.2015, 22:53:02
  • 2
@MattJedi: 3
Romp3K - @MattJedi: 3

źródło: comment_YhvJD7fHypInDHRoe0wfoEPIKyrAjHD2.jpg

Pobierz
Romp3K
Romp3K
Autor
27.10.2015, 22:54:03
  • 6
@ChybaTak: Budowa trwa średnio 6-10 dni, a przygotowanie domu ok. miesiąca.
Romp3K
Romp3K
Autor
27.10.2015, 22:58:30
  • -1
@Tabassco: Projekty należą do inwestorów, po każdej zakończonej budowie oddajemy je w ich ręce.
Romp3K
Romp3K
Autor
27.10.2015, 23:02:35
  • 3
@rycerz_ktory_mowi_ni: Czy tylko drewniane budynki płoną? Murowane domy również nie są ognioodporne, tam tylko mury się ostaną.
Romp3K
Romp3K
Autor
27.10.2015, 23:11:23
  • 2
@Agenda: Materiał dał inwestor, więc nie jestem w stanie określić jego wartości.
Romp3K
Romp3K
Autor
27.10.2015, 23:32:05
  • 5
@dqdq1: górę, jest taka mięciutka!
Romp3K
Romp3K
Autor
27.10.2015, 23:38:00
  • 4
@Hal-9000: Majster to mój tata, jeszcze mieszkamy razem :D
Romp3K
Romp3K
Autor
27.10.2015, 23:46:26
  • 3
Bardzo dziękuję za wszelkie pytania, mam nadzieję, że rozwiałem Wasze wątpliwości w pewnych kwestiach.
Przepraszam, że nie odpowiedziałem na wszystkie pytania - Majster poszedł spać.
Życzę dobrej nocy i pozdrawiam! :)
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Romp3K
Romp3K
Autor
28.10.2015, 00:16:27
  • 3
@Marcinowy: w Mochnaczce, nieopodal Krynicy :)
Romp3K
Romp3K
Autor
28.10.2015, 07:09:29
  • -2
@mielona86: Gwarancję dajemy na NASZĄ robotę, gdzie nie wliczana w nią jest:
- stolarka okienna,
- pokrycie dachowe (tutaj producent daje gwarancję kilkudziesięciu lat),
- izolacje,
itd.
Romp3K
Romp3K
Autor
28.10.2015, 08:25:28
  • 0
@mielona86: Dajemy gwarancję na naszą robociznę i drewno przygotowane przez nas. Jeśli zawalimy, to bezzwłocznie przyjeżdżamy i wymieniamy element bez żadnych dodatkowych kosztów. Czemu gwóźdź miałby się tak po prostu rozlecieć?
Romp3K
Romp3K
Autor
28.10.2015, 08:29:00
  • 1
@Tomaal: My nie projektujemy, my budujemy na podstawie projektu :)
Romp3K
Romp3K
Autor
28.10.2015, 08:32:43
  • 2
@mielona86: Jest Pan/Pani bardzo pewny/a siebie. Jeśli drewno nie jest narażone na deszcz i jest odpowiednio zaimpregnowane 100 lat wytrzymuje bez żadnego problemu. Raczej ciężko o wadę fabryczną przy gwoździu (nie ma "czapki"?), a nawet jeśli, to dom nie trzyma się na jednym gwoździu.
Romp3K
Romp3K
Autor
28.10.2015, 12:58:11
  • 0
Wnętrze domu nr 3.
Romp3K - Wnętrze domu nr 3.

źródło: comment_sEghfPqcflHy151LtMYt9uUMujdwqyUj.jpg

Pobierz
  • 4
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Romp3K
Romp3K
Autor
28.10.2015, 13:00:20
  • 1
klatka schodowa
Romp3K - klatka schodowa

źródło: comment_S2R8igxwcP0mYp6mIq2Qnp5LHWqwsRG4.jpg

Pobierz
Romp3K
Romp3K
Autor
28.10.2015, 14:35:46
  • 1
@Majronn: tylko drewniane.
Romp3K
Romp3K
Autor
28.10.2015, 14:37:18
  • 0
@mickensen: nie wiemy, żaden wybudowany przez nas jeszcze nie spłonął :)
Romp3K
Romp3K
Autor
28.10.2015, 14:44:46
  • 0
@panjan1111: pod wieczór postaram się odpowiedzieć na następne pytania. Nie chciałbym Was wprowadzać w błąd, dlatego będę pisał to co Majster powie.
Romp3K
Romp3K
Autor
28.10.2015, 14:49:08
  • -2
@Kypy:
Chcesz poznać dokładną cenę ubezpieczenia? Skontaktuj się z ubezpieczycielem, my się tym nie zajmujemy.
Romp3K
Romp3K
Autor
28.10.2015, 15:56:38
  • 0
@NYCBronx: Budujemy na terenie całej Polski, czasami poza jej granicami.
Romp3K
Romp3K
Autor
28.10.2015, 16:29:28
  • 0
@ktoosiu: Tylicz. Nie jestem zapychaczem dziur :)
Romp3K
Romp3K
Autor
28.10.2015, 17:00:18
  • 1
Jestem zmuszony przełożyć na jutro kontynuacje AMA, z powodów ode mnie niezależnych.
Przepraszam i pozdrawiam!
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Romp3K
Romp3K
Autor
28.10.2015, 23:26:45
  • 0
@mcdogg: Nie każda firma stawia domy w jednakowy sposób, tak samo nie każda firma liczy tylko i wyłącznie na zarobek. Dla nas budowa domów to także pasja, po prostu kochamy je stawiać. Odpowiadałem już na podobny komentarz - półbal oraz prefabrykat jest suszony kondensacyjnie, natomiast gruby bal musi przesezonować (zostawia się regulacje na oknach, drzwiach, słupach i ścianach.
Romp3K
Romp3K
Autor
29.10.2015, 20:02:42 via Android
  • 1
@marcin-marczenia: chodzi o stan developerski?
Romp3K
Romp3K
Autor
29.10.2015, 20:09:08 via Android
  • 2
@panjan1111:
2. Robimy 3-4 domów rocznie, więc nie mamy warunków do zwiększenia popytu.
3. Tak.
4. Drewno kupujemy w Polsce, jego jakość jest bardzo ważna.
5. Realizujemy wszystkie projekty.
6. Półbal i prefabrykat jest zawieszony na stelażu, a między stelażem układa się wełne. Gruby bal nie wymaga ocieplenia (tylko poddasze
Romp3K
Romp3K
Autor
29.10.2015, 20:11:44 via Android
  • 0
@kaminski-jarek: Drewno kupujemy w Polsce, następnie jest suszone kondensacyjnie (półbal i prefabrykat). Gruby bal musi przesezonować.
Romp3K
Romp3K
Autor
29.10.2015, 20:14:30 via Android
  • 1
@Ciapollet:
1. Nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.
2. Nie.
3. Niestety tak.
Romp3K
Romp3K
Autor
29.10.2015, 20:18:08 via Android
  • 0
@yoloyoloyolo: Nikt takich testów u nas w firmie nie prowadził, ale uważamy że wytrzymałość jest porównywalna.
Romp3K
Romp3K
Autor
29.10.2015, 20:20:44 via Android
  • 0
@nacosiegapisz: oczywiście że istnieje taka możliwość. Projekt jest tworzony zgodnie z tamtejszymi normami, a my się wzorujemy na projekcie.
Romp3K
Romp3K
Autor
29.10.2015, 20:23:18 via Android
  • 2
@californication: zawsze można zastosować płyty kartonowo-gipsowe, w zamian za boazerie :)
Romp3K
Romp3K
Autor
29.10.2015, 20:32:04 via Android
  • 2
@pturko: Jasne, cena domu jest zależna od m.in. powierzchni. Dom z prefabrykatu ok. 100m^2 (na dwa piórowpusty) pod klucz w granicach 200 tys. zł.
Romp3K
Romp3K
Autor
29.10.2015, 20:41:29 via Android
  • 0
@sidju:
1. Półbal i prefabrykat jest zawieszony na stelażu, więc nie ma prawa osiadać. Natomiast gruby bal musi przesezonować, a stelaż pod gk nie mogą być przytwierdzone do ścian zewnętrznych - muszą być niezależne.
2. Tak, ale w zależności od metrażu.
3. Nie, jest bardzo krucha i wychodzi sinica, chyba że jest to sosna twardzielowa, ale nie budujemy z sosny w ogóle.
4. Nie robimy domów z powierzonego materiału, ponieważ
Romp3K
Romp3K
Autor
29.10.2015, 20:45:11 via Android
  • 0
@szymin: Gruby bal nie jest do tego wymagany, również nie jest ocieplany. Inaczej w przypadku prefabrykatu i półbala, gdzie stosuje się wełnę mineralną.
Romp3K
Romp3K
Autor
29.10.2015, 20:54:32 via Android
  • 0
@tadyo:
1. Ok. 800 zł. Remmers HK Lasur (stosowany przez nas impregnat) nie jest farbą olejną i nie wymaga się ździerania starej powłoki.
2. Podpiwniczenie również musi być izolowane, by nie było tam wilgoci. Podwalina jest oddzielona od podpiwniczenia papą lub folią.
3. Wyślę Panu na pw paczkę zdjęć domu nr 3 z tego znaleziska (są tam zdjęcia z wewnątrz).
Romp3K
Romp3K
Autor
29.10.2015, 21:03:28
  • 0
@kacid: Do budowy domu nie stosujemy modrzewia, ponieważ bardzo mocno pracuje i jest nieprzewidywalny.
Romp3K
Romp3K
Autor
29.10.2015, 21:08:55
  • 0
@AtakObcych: niestety tak.
Romp3K
Romp3K
Autor
29.10.2015, 21:14:13
  • 0
@obar: działka może mieć mniej, jesteśmy w stanie postawić dom na 5-ciu arach jak i na 30-tu, dlaczego ceglany, a nie murowany nie mamy pojęcia. Może należałoby się zapytać o to właścicieli tych domów? ( ͡º ͜ʖ͡º)
Romp3K
Romp3K
Autor
29.10.2015, 21:15:06
  • 0
@ostatni_i_sprawiedliwy: myślę, że nie byłoby problemu :)
Romp3K
Romp3K
Autor
29.10.2015, 21:25:15
  • 1
@panjan1111:
1. Z naszej perspektywy nie jest to trudne, podejrzewam, że to za sprawą doświadczenia. Natomiast osoba prywatna może mieć problem, wymagana jest pewna wiedza na temat drewna, doświadczenie i dostęp do odpowiednich maszyn. Nikt Panu tego nie zabroni, gdyby jednak udało się Panu wybudować taki dom, ale z nieoczekiwanymi skutkami, prosiłbym nie zwalać całej winy na drewno :)
2. Nie jesteśmy zwiększyć popytu - stawiamy średnio 4 domy rocznie.
Romp3K
Romp3K
Autor
29.10.2015, 21:29:36
  • 0
@coolcooly22: na wylewce nie skrzypi, natomiast podłoga zawieszona bezpośrednio na tragarzach może skrzypić.
Romp3K
Romp3K
Autor
29.10.2015, 21:31:56
  • -1
@andy27: Chciałbym, ale w radiu tego nie usłyszymy ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Romp3K
Romp3K
Autor
29.10.2015, 21:35:42
  • 1
@jakubflorczyk: Drewnochronów nie polecamy, nasza firma stosuje Remmers HK Lasur, wygląda bardzo ładnie, jest również bardzo trwały. Do wnętrz stosuje się wosk z olejem, również Remmers.
Romp3K
Romp3K
Autor
29.10.2015, 21:38:30
  • 0
@pawel_je: właśnie zarabiam na swój pierwszy samochód, prawko posiadam od 3,5 roku :)
Romp3K
Romp3K
Autor
29.10.2015, 21:38:58
  • 0
@Zyd_Suss: można.
Romp3K
Romp3K
Autor
29.10.2015, 21:40:09
  • 0
@Nerax123: 300 m^2 :)
Romp3K
Romp3K
Autor
29.10.2015, 21:41:14
  • 1
@maxbor555: @xamil54: Klimkówka, małopolskie ;)
Romp3K
Romp3K
Autor
29.10.2015, 21:49:39
  • 1
@Elryk: myślę, że walka byłaby łatwiejsza z koniem wielkości kaczki - próbowałbym go zbutować.
O ile dobrze pamiętam, ok. 20 tys. zł za stan surowy.
Romp3K
Romp3K
Autor
29.10.2015, 21:51:22
  • 0
@maluszeczek: przepraszam, ale nie rozumiem pytania :)
Romp3K
Romp3K
Autor
29.10.2015, 22:02:00
  • 0
@komandor: myślę, że dendrofile jeśli czują się dyskryminowani, powinni się zapisać na leczenie.

Majster początkowo zajmował się drobną stolarką, kiedy mój najstarszy brat był jeszcze gówniakiem. Następnie były grubsze zlecenia - od drzwi po campingi. Tak z upływem lat, my stawaliśmy się coraz więksi, a tata zyskiwał nowych praktykantów. Mieliśmy ciekawe dzieciństwo :)
Romp3K
Romp3K
Autor
29.10.2015, 22:04:51
  • 0
@jacekibambara: dziwna sprawa, bo jedyne co mnie użądliło to komar :)
Romp3K
Romp3K
Autor
29.10.2015, 22:06:51
  • 1
@Janserce1: Korzystamy z produktów firmy Remmers, według nas sprawdza się świetnie.
Romp3K
Romp3K
Autor
29.10.2015, 22:08:53
  • 0
@ostrzyjnoz: kiedyś zajmowaliśmy się budową campingów drewnianych :)
Romp3K
Romp3K
Autor
29.10.2015, 22:10:08
  • 2
@Zalazan: Dość nerwów już na nas stracił ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Romp3K
Romp3K
Autor
29.10.2015, 22:11:22
  • 0
@rarbana: wydaje mi się, że łatwopalność.
Romp3K
Romp3K
Autor
29.10.2015, 22:15:41
  • 0
@grigoryi:
1. Przygotowanie materiałów ok. Miesiąca, złożenie 6-10 dni.
2. Www.lis-bud.com (strona w wersji beta)
Romp3K
Romp3K
Autor
29.10.2015, 22:21:09
  • 0
@andrzej-milewski-14:
1. najcieńszy bal jaki stosowaliśmy miał 8 cm.
2. Tutaj nie ma żadnych przedziałów, wszystko jest kwestią nazewnictwa :)
Romp3K
Romp3K
Autor
29.10.2015, 22:23:33
  • 0
@kosi_mazaki:
Dzięki :) Drewno pozyskujemy z Polski.
Romp3K
Romp3K
Autor
29.10.2015, 22:24:38
  • 0
@trombek89: w drewnianym.
Romp3K
Romp3K
Autor
29.10.2015, 22:26:02
  • 0
@willowcreek: bez fundamentów.
Romp3K
Romp3K
Autor
29.10.2015, 22:29:09
  • 1
@nightrain: nikt sie nie obraża, nikt na nikogo nie krzyczy - jesteśmy rodziną i świetnie się rozumiemy :)
Lubimy sobie dokuczać na budowie, oczywiście nikogo nie urażając.
Romp3K
Romp3K
Autor
29.10.2015, 22:32:16
  • 0
@pawel_je: jakiś stary japoniec, żeby później z upływem czasu go modyfikować :)
Aventador SV jest moim autem marzeń :D
Romp3K
Romp3K
Autor
29.10.2015, 22:36:36
  • 0
@maluszeczek: XD
Romp3K
Romp3K
Autor
29.10.2015, 22:41:19
  • 0
@jazuu: w przypadku prefabrykatu i półbala - od wewnątrz, ale przy grubym balu już bez ocieplenia.
Romp3K
Romp3K
Autor
29.10.2015, 22:45:06
  • -1
@Andy4000: to zależy m.in. od zastosowanego materiału na ścianach.
Romp3K
Romp3K
Autor
29.10.2015, 22:49:38
  • 0
@lechu1990: Remmers HK Lasur
Romp3K
Romp3K
Autor
29.10.2015, 22:55:58
  • 0
@mcdogg: Domy w skansenach są drewniane, nieimpregnowane i bez obróbek pokrycia dachowego. Stoją tam po kilkaset lat.
Romp3K
Romp3K
Autor
29.10.2015, 23:06:40
  • 0
@j3sion: Akurat Pana pytanie wyłapałem. Pozostało bez odpowiedzi bo ja nie jestem pewien poszczególnych kwestii, nie chcę nikogo wprowadzać w błąd, a w firmie jestem najmłodszym pracownikiem. Jeśli Panu bardzo zależy mogę skontaktować Pana z "głową" firmy, uważam że uzyskałby Pan konkretną odpowiedź na konkretne pytanie. Pozdrawiam.
Romp3K
Romp3K
Autor
29.10.2015, 23:08:10
  • 0
@maxbor555: Zgadza się.
Romp3K
Romp3K
Autor
29.10.2015, 23:28:33
  • 0
@j3sion: aktualnie sam odpowiadam na pytania (tata obecny był tylko pierwszego dnia, przez 2 godziny), jak zapewne Pan zauważył - odpowiedzi nie są dodawane na bieżąco, ponieważ czas na to nie pozwala. Odpowiem na trudniejsze pytania z Majstrem, a co do tych "wielu osób" zdania są podzielone.


Romp3K
Romp3K
Autor
01.11.2015, 11:09:53 via Android
  • 1
@ariel11pl:
Gruby bal - do 26 cm,
Półbal - do 13 cm,
Prefabrykat - 8 cm.
Gruby bal - 1200zł/m^2 powierzchni użytkowej, półbal - 900zł/m^2 powierzchni użytkowej, prefabrykat - 650zł/m^2 powierzchni użytkowej.
Ścianki działowe również są z drewna, a strop jest zawieszony na tragarzach (układa się na nich deskę boazeryjną).
Romp3K
Romp3K 28.10.2015, 17:10:53
  • 3
Potrzebuje ktoś prawnika? ( ͡º ͜ʖ͡º)
#heheszki
Romp3K - Potrzebuje ktoś prawnika? ( ͡º ͜ʖ͡º)
#heheszki
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Romp3K
Romp3K 27.10.2015, 16:45:20
  • 14
O 20:00 startuje drewniane AMA. Zapraszam wszystkich, którzy chcą się czegoś dowiedzieć na temat domów z bali. :)
#ama #budujzwykopem #budownictwo
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

D3v0
D3v0
27.10.2015, 16:48:25
  • 5
@Romp3K: Z bali tej wyspy w Azji ( ͡° ͜ʖ ͡°) ?
  • Odpowiedz
P.....g
P.....g
konto usunięte 27.10.2015, 18:45:33
  • 1
@Romp3K: wołaj
  • Odpowiedz
Romp3K
Romp3K 23.10.2015, 09:36:21
  • 933
Mirki, taki dom postawiliśmy w 10 dni, było nas pięciu. Daje rade? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#chwalesie #budownictwo #budujzwykopem
Romp3K - Mirki, taki dom postawiliśmy w 10 dni, było nas pięciu. Daje rade? ( ͡° ͜ʖ ͡...

źródło: comment_IScZEAa1aq1QvpiC3IISGWVqwJLBFYD1.jpg

Pobierz
  • 178
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

z.....m
z.....m
konto usunięte 23.10.2015, 09:37:12
  • 657

Komentarz usunięty przez autora

m.....-
m.....-
konto usunięte 23.10.2015, 13:18:16
  • 70
@Romp3K:
m.....- - @Romp3K:

źródło: comment_YCoiuTJJq75nXOZGP0Tc3ptE1Ieu6LKp.gif

Pobierz
  • Odpowiedz
Romp3K
Romp3K 19.10.2015, 15:42:30
  • 8
,,Z tego nic nie będzie, lecz powstanie." ~ Lech Roch Pawlak
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

KonserwatyzmLiberalny
KonserwatyzmLiberalny
KonserwatyzmLiberalny
19.10.2015, 15:43:27 via Android
  • 1
@Romp3K: na rowerze samochodem
  • Odpowiedz
W.....y
W.....y
konto usunięte 19.10.2015, 16:10:04
  • 1
@Romp3K:

Powie jedno słowo co ja wiem i nie będzie przy tym żadnych ściem, to jest dobre
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Strona 7 z 9
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 29.10.2015

    Komentator
  • Rocznica
    od 03.03.2025

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 18.04.2015

    Gadżeciarz
  • Ekspert
    od 27.10.2015

    Ekspert
  • Mikroblogger
    od 17.11.2017

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking