Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko155
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Revmir

Revmir

Dołączył 6 lat i 9 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 7771
  • Znaleziska 1877
  • Mikroblog 5894
  • Obserwujący 34
  • Obserwowane 109
Baleburg
Baleburg
21.08.2019, 15:44:42
  • 16
Nie jest bardzo wygórowanym, żeby bogaci płacili na publiczne wydatki nie tylko w proporcji do ich dochodu, ale trochę więcej niż w tej proporcji.


#antykapitalizm #cytatywielkichludzi #neuropa #4konserwy
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Revmir
Revmir 21.08.2019, 22:03:59
  • 1
gdyby dostawali również proporcjonalny poziom usług to czemu nie


@xetrov: bogaci w znacznie większym stopniu wykorzystują państwo.
  • Odpowiedz
Revmir
Revmir 21.08.2019, 22:08:10
  • 3
no i już płacą znacznie więcej podatków.


@xetrov: na pewno nie w Polsce.
  • Odpowiedz
Revmir
Revmir 21.08.2019, 22:42:31
  • 2
@xetrov: wręcz przeciwnie, biedni płacą więcej, bo dla osoby zarabiającej 2k np. wydatek 100 zł jest znacznie bardziej odczuwalny niż dla prezesa zarządu.
  • Odpowiedz
Revmir
Revmir 22.08.2019, 22:19:37
  • 0
bawią mnie te kombinacje umysłowe


@xetrov: a mnie bawi prostota kucy.

burżuj zarabiający
  • Odpowiedz
Revmir
Revmir 23.08.2019, 10:08:50
  • 0
spójrz na kalkulator Razem który przy 10k chciałby docisnąć już o wiele mocniej dochodowy

w praktyce (w programach, obliczeniach, itd.) wychodzi że ktoś zarabiający już te ~100k PLN rocznie jest traktowany jak burżuj i wróg publiczny nr 1.


@xetrov: spojrzałem, obciążenie byłoby o 367 zł większe xD Rzeczywiście "o wiele mocniej dociśnięty dochodowy" xD I to obciążenie zwiększa się przy dochodach większych od 90% ludzi - jak dla mnie ich propozycja
  • Odpowiedz
JaszczurReptylCzipke
JaszczurReptylCzipke
22.08.2019, 17:08:52
  • 79
Kradzione z fejsbunia xD
#antykapitalizm #praca #neuropa
JaszczurReptylCzipke - Kradzione z fejsbunia xD
#antykapitalizm #praca #neuropa

źródło: comment_rFdzXzk63kxMs5azoF6mJW5KDOv5et7t.jpg

Pobierz
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Revmir
Revmir 22.08.2019, 23:38:46
  • 7
W kapitalizmie nikt nie może sobie kogoś zabić dla zysków, czy łamać umów.


@Reretos: takie są założenia aksjomatyczne żółtego "libertarianizmu", historia i praktyka pokazuje że rzeczywistość kapitalizmu weryfikuje je jednoznacznie negatywnie.
  • Odpowiedz
E.....a
E.....a
konto usunięte 22.08.2019, 19:41:56 via Wykop Mobilny (Android)
  • 14
Antykapitalista którego szanuję i podziwiam.
#antykapitalizm #filozofia #oswiadczenie
E.....a - Antykapitalista którego szanuję i podziwiam.
#antykapitalizm #filozofia #os...

źródło: comment_mGWU2aYTY8sHrLaVlyqwVSqIwGVDFKKY.jpg

Pobierz
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Revmir
Revmir 22.08.2019, 23:05:23
  • 0
@Emil_Haha: jako intelektualista może i godny szacunku, jednak jako polityk - pożyteczny idiota, nieświadomie (raczej, ja mam taką nadzieję) sprzyjający wręcz alt-rightowi.
  • Odpowiedz
Kjedne
Kjedne
22.08.2019, 21:59:06
  • 10
Ej halo, #moderacja @moderacja @a__s od kiedy stwierdzanie oczywistego faktu, że Armia Czerwona jako wróg państw osi brała udział w ofensywie przeciwko III Rzeszy to sianie nienawiści ?

#antykapitalizm #moderacjacontent
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Revmir
Revmir 22.08.2019, 22:57:47
  • 1
@Kaiser_Verbot: jak już to bardziej bym przypuszczał, że Stalin liczył na to, iż Hitler uderzy najpierw zachód, chcąc go pokonać później. A co do tematu, to mało osób wie o tym zdarzeniu:
https://polskatimes.pl/w-1939-roku-stalin-proponowal-francji-i-anglii-atak-na-niemcy-londyn-odtajnil-dokumenty/ar/945860
  • Odpowiedz

179

Janusz Korwin-Mikke: Kaczyński rżnie głupa bez jakiejkolwiek osłony

Pokaż treści 18+

Janusz Korwin-Mikke: Kaczyński rżnie głupa bez jakiejkolwiek osłony

Janusz Korwin-Mikke wyjaśnia manipulatorstwo Kaczyńskiego, który udaje, że walczy z LGBT.

konto usunięte
z
se.pl
dodany: 22.08.2019, 10:33:20
  • 73
  • #
    polityka
  • #
    korwin
  • #
    konfederacja
  • #
    bekazpisu
  • #
    bekazlewactwa
  • #
    4konserwy
  • #
    jkm
Revmir
Revmir 22.08.2019, 22:05:35
  • -4
a Hitler chciał dobrze


@Fugi88888: nie, nie chciał. Realizował dokładnie to czego pragnął, tylko się przeliczył i przegrał.
Revmir
Revmir 22.08.2019, 22:24:14
  • -4
Janusz Korwin-Mikke: Kaczyński rżnie głupa


@wuadek: jednak korwa jest w tej kategorii bezkonkurencyjny, co nieproszone stado kucy pokazuje, nie będąc nawet świadomym, w Internecie.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Revmir
Revmir 22.08.2019, 22:26:34
  • -4
@groszek71: ludzie rozumieją jego kontrowersyjne wypowiedzi i nie chcą na niego głosować - chociaż chyba dużo bardziej kompromitujące od tego wszystkiego jest to, co głosi na temat gospodarki..
Kjedne
Kjedne
21.08.2019, 21:27:01
  • 29
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Revmir
Revmir 22.08.2019, 21:37:49
  • 0
@Kjedne: @Czokolad: https://antynarodowy.tumblr.com/post/185223732261 ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
P.....o
P.....o
konto usunięte 20.08.2019, 15:03:01
  • 53
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 87
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Revmir
Revmir 20.08.2019, 19:08:17
  • 1
@Miniu30: tam gdzie wygodnie nazywacie gospodarkę mieszaną socjalizmem/kapitalizmem. Do tego gospodarka Indii była narażona na różne niezwiązane bezpośrednio z jej typem perturbacje (ciekawy jest spadek pod rządami prawicy xD), również natury geopolitycznej i nie widziałem też, by ktoś tu chwalił tamtejszą gospodarkę rynkową opartą na zpatologizowanym biurokratycznie systemem licencji.
  • Odpowiedz
Revmir
Revmir 20.08.2019, 20:33:47
  • 2
Dla mnie to oni maja teraz normalny kapitalizm


@Miniu30: oczywiście xD To jest standard jeśli chodzi o charakterystykę systemu kapitalistycznego:
https://www.wykop.pl/wpis/12052609/nowy-mem-cyrkuluje-w-kucowskim-srodowisku-juz-nie-/
Revmir - > Dla mnie to oni maja teraz normalny kapitalizm

@Miniu30: oczywiście xD ...

źródło: comment_064dMCiTNVJuR2sLOvkqIjJmbbzM12Iz.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
Revmir
Revmir 20.08.2019, 20:34:37
  • 2
I jeszcze à propos Grecji:
Revmir - I jeszcze à propos Grecji:

źródło: comment_pp5GcemLi5QBccRNeDgporfxTJ5sk7O0.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
Revmir
Revmir 20.08.2019, 21:04:34
  • 0
@Miniu30: czyli pomyliłem się ze źródłem.

Sanacja tez nie byla jak i wiele innych etatystycznych krajow, Przed wojna tez nie bylo kapitalizmu? Bo sanacja kontrolowala gospodarke bardziej niz obecnie w Chinach jest.


@Miniu30: czy bardziej od sanacji to wątpię ale tak samo trzeba by stwierdzić, że Wenezuela jest kapitalistyczna. Nie napisałem, że w Chinach nie ma kapitalizmu, tylko że nie jest to "normalny kapitalizm" jak twierdzisz.
  • Odpowiedz
Revmir
Revmir 20.08.2019, 21:20:43
  • 0
@Miniu30: ten sam % gospodarki pod dojściu Chaveza do władzy był państwowy co przed. W czasie dobrej koniunktury narracja liberałów była mniej więcej taka jak obecnie wobec Szwecji (kapitalizm pozwala na redystrybucje itd). Obserwuje politykę Maduro i państwo tam dotuje prywatny biznes.
  • Odpowiedz
Revmir
Revmir 20.08.2019, 21:54:23
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Revmir
Revmir 21.08.2019, 20:08:14
  • 0
+: ChceszPorscheToSieNauczVatWyludzac


@Miniu30: beka, że twój komentarz o Indiach zapulsował porszemon, który gdzieś indziej twierdził, że pojęcie socjalizmu jest tożsame z całkowitą nacjonalizacją prywatnych środków produkcji xD Tematu nie rozwinę, bo niestety straciłem notatki na ten temat, które zrobiłem gdy o nim czytałem ale wspomnę tylko jeszcze o tym, że tam inspirowano się socjalizmem fabiańskim a nie marksistowskim.
  • Odpowiedz
Revmir
Revmir 21.08.2019, 21:23:32
  • 0
a jak Maduro wywlaszczali tam w telewizji malych sklepikarzy bo ci nie dawali sobie rady z ustalonymi z gory cenami?


@Miniu30: no cóż, nic w tym dziwnego że podejmowano taką działalność kiedy w związku z kryzysem dostęp do podstawowych dóbr i tak był utrudniony a ktoś jeszcze chciał na nich spekulować.

ale oni nie wyganiali zagranicznych firm ,chyba nawet nie robili nacjonalizacji i to nawet
  • Odpowiedz
Revmir
Revmir 21.08.2019, 21:38:31
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Revmir
Revmir 21.08.2019, 21:58:56
  • 0
@Miniu30: w przypadku dotowanej państwowej firmy takie zagranie może być celową polityką, nieukierunkowaną na zysk. Na Wikipedii piszą, że % gospodarki w rękach państwa po dojściu do władzy Chaveza się nie zmienił, więc ta nacjonalizacja nie była specjalnie szeroka; tak samo działały tam przedsiębiorstwa zależne od amerykańskiego kapitału.
  • Odpowiedz
Revmir
Revmir 21.08.2019, 22:44:02
  • 0
@Miniu30: piszą o tym poza Wikipedią.
  • Odpowiedz
Probz
Probz
21.08.2019, 22:22:02 via Wykop Mobilny (Android)
  • 13
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Revmir
Revmir 21.08.2019, 22:40:16
  • 2
@xetrov: @revoolution: dużo - https://wiadomosci.dziennik.pl/opinie/artykuly/602488,liberalizm-kaczynski-500-plus-polska-pis-reformy-polacy-friedman-prywatyzacja-gospodarka.html
https://dorzeczy.pl/kraj/106202/Sadowski-PiS-przechodzi-z-pozycji-socjalnych-na-calkowicie-liberalne.html
  • Odpowiedz
Probz
Probz
21.08.2019, 18:31:28
  • 0
#antykapitalizm #lewica #socdem

Socjaldemokracja to:

  • Korekta kapitalizmu w kierunku większej równości 61.5% (32)
  • Stopniowe przejście od kapitalizmu do socjalizmu 21.2% (11)
  • Łagodna, lewicowa odmiana faszyzmu (socjalfaszyzm) 17.3% (9)

Oddanych głosów: 52

  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Revmir
Revmir 21.08.2019, 21:40:58
  • 1
Korekta kapitalizmu w kierunku większej równości


@Probz: socliberalizm (jak dzisiaj chcą sugerować fanatyczni wolnorynkowcy w ramach przesuwania okna Overtona coraz to bardziej na prawo) to nie socjaldemokracja. Socdem to najczęściej gospodarka mieszana, trzecia droga; obecnie już rzadziej reformizm.

@Rudolf_Tucker: to zależy właśnie jaki nurt socjaldemokracji, np. gradualista odwołujący się do marksizmu może imo z czystym sumieniem stwierdzić, że jest socjalistą.
  • Odpowiedz
Revmir
Revmir 21.08.2019, 22:31:51
  • 0
No ja jestem soclibem, a określani przez Ciebie Razemki mianem soclibów są dla mnie zbyt etatystyczni, a ja pewnie dla nich zbyt liberalny. xD


@Probz: to miała być taka lewicowa obelga wobec nich ( ͡° ͜ʖ ͡°) Zresztą moja krytyka tej partii nawet może pomijać ten liberalny jak na socjaldemokratów (mówiąc o tych prawdziwych a nie tylko z nazwy, jakim było w praktyce realizujące wolnorynkowy kierunek
  • Odpowiedz
Baleburg
Baleburg
21.08.2019, 01:45:39 via Wykop Mobilny (Android)
  • 13
Interes przedsiębiorców (...) jest zawsze pod pewnym względem różny od interesu publicznego, a nawet mu przeciwny (...). Propozycja jakiegoś nowego prawa czy przepisu regulującego handel, która pochodzi od tej klasy, powinna się zawsze spotkać z największą ostrożnością i nie powinna być nigdy przyjęta, zanim nie zostanie wszechstronnie i dokładnie zbadana, nie tylko z największą skrupulatnością, lecz z najbardziej podejrzliwą uwagą. Pochodzi bowiem od klasy, której interes nie jest dokładnie taki sam jak
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Revmir
Revmir 21.08.2019, 21:47:00
  • 3
To prawda. Państwo ma zawsze odwrotny interes od jego obywateli.


@WhiskyRomeo: państwo burżuazyjne.
  • Odpowiedz
Revmir
Revmir 20.08.2019, 17:55:32
  • 32
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 33
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Revmir
Revmir
Autor
20.08.2019, 18:04:59
  • 14
@JaszczurReptylCzipke: KOMUNISTO!!1 Jak rynek wyznaczył że coś jest wartościowe TO ZNACZY ŻE TAK JEST!!!1 Objektywna prawda!! A każda inna wartość niż pieniądz to jakieś lewackie wymysły!! Nawet konserwy o tym mówiące to tak naprawde lewaki bo prawica to święty rynek i święta własność!
  • Odpowiedz
Revmir
Revmir
Autor
20.08.2019, 18:08:55
  • 6
@Kjedne: co to znaczy, że potrzebujemy? W sferze medialnej nie trudno znaleźć treści, które ludzie oglądają, a w skali społecznej ich efekty są jednoznacznie szkodliwe. Filmy z żółtymi napisami cieszą się zainteresowaniem, a negowanie ocieplenia klimatu, na co mają zapotrzebowanie finansujący denialistów kapitaliści (btw całkiem podobnie, jak tuzy przedsiębiorczości od altmedu finansujący antyszczepów) też można by określić jako będące w sferze czyichś potrzeb..
  • Odpowiedz
Revmir
Revmir
Autor
20.08.2019, 18:10:23
  • 5
@Kjedne: tu chodzi o ludzkie ideały a nie to, czy ktoś zostanie tym kosmonautą.
  • Odpowiedz
Revmir
Revmir
Autor
20.08.2019, 18:36:18
  • 4
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Revmir
Revmir
Autor
20.08.2019, 18:53:12
  • 1
czyli podawane faktu jest manipulacją XDDD


@KolskiRoman: fakty przedstawić można tendencyjnie. Ale w tym wpisie to akurat drwię też z kogoś poza prawicowo-liberalnym youtuberem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Revmir
Revmir
Autor
20.08.2019, 18:54:38
  • 2
@Probz: podstawowe pojęcia w marksizmie kolego ( ͡° ͜ʖ ͡°)
https://pl.wikipedia.org/wiki/Baza_(marksizm)
https://pl.wikipedia.org/wiki/Nadbudowa_spo%C5%82ecze%C5%84stwa (precyzując, w wypadku dzisiejszych Chin nie tyczy się to samego Marksa ale też jego przyszłych interpretatorów, do których odwołuje się KPCh).
  • Odpowiedz
Revmir
Revmir
Autor
20.08.2019, 20:47:03
  • 0
@Probz: dlatego napisałem w nawiasie co mam na myśli.
  • Odpowiedz
Revmir
Revmir
Autor
20.08.2019, 21:16:55
  • 0
Chiny złe czy nie, bo już późno i nie chce mi się wyrabiać własnej opinii.


@ropucha_paskowka: to jest zbyt skomplikowany temat by go skwitować oceną złe/dobre.
  • Odpowiedz
Revmir
Revmir
Autor
20.08.2019, 21:27:16
  • 0
ale jednak zbyt proste by wysunąć wniosek, że autor zachwyca się komunistycznymi Chinami?


@ropucha_paskowka: tego nie powiedziałem, sprecyzowałem jaką płaszczyznę mam na myśli.
  • Odpowiedz
Revmir
Revmir
Autor
20.08.2019, 21:32:27
  • 0
@ropucha_paskowka: to nie jest całe zdanie. Ja też

nie lubię takiego manipulowania i prymitywnego odbijania pałeczki


( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Revmir
Revmir
Autor
20.08.2019, 21:39:48
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Revmir
Revmir
Autor
20.08.2019, 21:45:23
  • 0
@ropucha_paskowka: a tam od razu afery, sam przywołany mógł mnie naprostować, że błędnie odczytałem jego zamiary ( ͡° ͜ʖ ͡°) Kilka razy odpowiadał na moje komentarze więc nie ma mnie zablokowanego (ani ja jego).
  • Odpowiedz
C.....K
C.....K
konto usunięte 18.08.2019, 10:35:49
  • 236
#kapitalizm #antykapitalizm #heheszki #humorobrazkowy
C.....K - #kapitalizm #antykapitalizm #heheszki #humorobrazkowy

źródło: comment_dK9rytgiMsPk6qqwNXakHf5xbt4rHSnv.jpg

Pobierz
  • 22
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Revmir
Revmir 20.08.2019, 20:18:44
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Revmir
Revmir 20.08.2019, 20:27:37
  • 0
@Asfalt_Drobiowy: a przeglądam sobie, bo widzę duży ruch na tagu a wczoraj nie mogłem sobie pozwolić czasowo na to ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Revmir
Revmir 20.08.2019, 21:31:38
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
TerapeutyczneMruczenie
TerapeutyczneMruczenie
20.08.2019, 05:53:32
  • 20
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Revmir
Revmir 20.08.2019, 20:39:32
  • 0
Ale to też trochę dlatego że klasy robotniczej takiej, jak wtedy już właściwie nie ma


@motaboy: czyli że dobra materialne się produkują bez udziału ludzi czy co? xD
  • Odpowiedz
Revmir
Revmir 20.08.2019, 20:40:12
  • 0
@rzuberbozy: zależy, dzisiaj niestety wielu soclibów nadużywa pojęcia socjaldemokracji.
  • Odpowiedz
M.....n
M.....n
konto usunięte 18.08.2019, 11:06:04
  • 13
Czyli jak to, dzięki kapitalizmowi masz bezpłatne szkolnictwo, pracujesz w zakładzie gdzie masz zapewnioną minimalną krajową. Również jak rękę stracisz podczas pracy to pracodawca nie może cie za płot wywalić.To jest prawdziwy kapitalizm, nie co te komuchy z #antykapitalizm chciałyby zabronić Ci pracować i uczyć się, bo hehhe, to nieprawda że lewica wyznaje kult pracy. Beka z lewactwa, a teraz posłuchajcie pierdołów jakiegoś randoma z yt pokroju wojna idei. Wcale
M.....n - Czyli jak to, dzięki kapitalizmowi masz bezpłatne szkolnictwo, pracujesz w ...

źródło: comment_02k28ZyI9ghU92gmGIvYyqxKFDFUus3g.jpg

Pobierz
  • 23
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Revmir
Revmir 20.08.2019, 20:09:34
  • 0
pokemon wrócił XD


@rzuberbozy: w międzyczasie ujawniło się wiele jego replikacji xD
  • Odpowiedz
Revmir
Revmir 20.08.2019, 20:10:42
  • 0
@Cimcirimcipiririri: oho, kuc próbuje zabłysnąć xD Bezpłatny =/= darmowy. Pieniądze mogą się brać np. z dywidend przedsiębiorstw państwowych.
  • Odpowiedz
Revmir
Revmir 20.08.2019, 20:36:32
  • 0
@Cimcirimcipiririri: a gdzie tu coś takiego napisałem? Fajnie bijesz chochoła xD Naucz się czytać ze zrozumieniem i dopiero wtedy zacznij myśleć o udziale w poważnej dyskusji.
  • Odpowiedz
MasterZiomaX
MasterZiomaX
17.08.2019, 13:01:22
  • 331
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 47
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Revmir
Revmir 17.08.2019, 13:41:22
  • 66
@MasterZiomaX: mocne słowa mając na uwadze, ze przynajmniej kilku zawziętych krytyków tego tagu przyznało się samemu do bycia dzieciakiem na utrzymaniu rodziców xD A typowy korwinista przestaje nim być z chwilą pójścia do pracy, co potwierdzają od lat statystyki.
  • Odpowiedz
Revmir
Revmir 17.08.2019, 13:57:50
  • 13
@PolacoEsMasGrandeRobaco: zostali by przecież paróweczkowymi potentatami, gdyby nie ZUS xDDD
  • Odpowiedz
Revmir
Revmir 17.08.2019, 20:13:03
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Revmir
Revmir 17.08.2019, 20:22:24
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Revmir
Revmir 17.08.2019, 20:35:48
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Revmir
Revmir 18.08.2019, 09:11:26
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Revmir
Revmir 20.08.2019, 17:37:13
  • 0
Widzę znajomych którzy wykazując odrobine chęci i dobrej woli w ciągu kilku lat przeskakują z 3k do 15k, wiec skończ z tym p----------m o naiwności


@malinq: jak na razie to ty p--------z. Nie dałeś żadnych danych czy statystyk tylko bełkot oderwany od realiów życia milionów polaków.
  • Odpowiedz
Revmir
Revmir 20.08.2019, 20:26:51
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
czaroczarodziej
czaroczarodziej
18.08.2019, 18:40:52
  • 17
Straszliwie mnie to smuci.

#antykapitalizm #neuropa #4konserwy
czaroczarodziej - Straszliwie mnie to smuci.

#antykapitalizm #neuropa #4konserwy

źródło: comment_AuDig42ryycO2oNIWUPrQptxerIsfth3.jpg

Pobierz
  • 26
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Revmir
Revmir 20.08.2019, 20:06:32
  • 1
@Baleburg: KRL-D też przeprowadziła liberalizujące reformy gospodarcze xD Więc kuc @tallman się dalej błaźni. Ale tak to jest, jak wiedzę na temat polityki czerpie się od ludzi pokroju Wapniaka, którzy opowiadają bajki pasujące pod tezę.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Korea_P%C3%B3%C5%82nocna#Liberalizacja_gospodarki
  • Odpowiedz
JaszczurReptylCzipke
JaszczurReptylCzipke
19.08.2019, 11:14:02
  • 44
#antykapitalizm #kalkazreddita #neuropa #4konserwy
JaszczurReptylCzipke - #antykapitalizm #kalkazreddita #neuropa #4konserwy

źródło: comment_atG5DSRgbFuEHDdTSq8w9JqwYOyiWoNp.jpg

Pobierz
  • 43
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Revmir
Revmir 20.08.2019, 19:52:52
  • 0
@Antyradek: tak, tak, indywidualny wybór zlikwiduje systemowe patologie kapitalizmu.
  • Odpowiedz
Revmir
Revmir 20.08.2019, 19:53:59
  • 0
zauważyłem ciekawą zależność u antykapitalistow / komunistów, że bardzo się martwią o innych. Gdyby nie wchodzili z butami w cudze życie, świat stałby się piękniejszy.


@Astolus: to reakcja na fakt, że kapitalizm wchodzi w nasze życie:
https://www.currentaffairs.org/2018/05/capitalism-is-collectivist
  • Odpowiedz
Ignacy_Patzer
Ignacy_Patzer
19.08.2019, 11:38:25
  • 9
Bawią mnie współcześni komuniści i ich podejście do proletariatu, którym tak naprawdę gardzą (i jest to uczucie odwzajemnione). Kawiarniany rewolucjonista z Razem albo komunista/socjaldemokrata/syndykalista/anarchista tagu #antykapitalizm nie znajdzie wspólnego języka z chłopakiem z blokowiska pracującym na produkcji, magazynie albo budowie. Ba, wręcz często będzie go uznawał za wroga z powodu "reakcyjnych" poglądów, które taki proletariat zazwyczaj wyznaje. Poprawcie mnie, jeśli się mylę.

#oswiadczenie #polityka #4konserwy
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Revmir
Revmir 20.08.2019, 19:47:40
  • 0
Kawiarniany rewolucjonista z Razem


@Ignacy_Patzer: to się wyklucza.

w zaparte idą za konfederacją żeby skończyć w systemie korporacjonizmu


@snusmumriken90: monopolistyczny kapitalizm i korporacjonizm to są jednak nieco inne pojęcia kolego.
  • Odpowiedz
Revmir
Revmir 20.08.2019, 19:47:50
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Revmir
Revmir 20.08.2019, 19:50:24
  • 0
komunista/socjaldemokrata/syndykalista/anarchista tagu #antykapitalizm nie znajdzie wspólnego języka z chłopakiem z blokowiska pracującym na produkcji, magazynie albo budowie.


@Ignacy_Patzer: a wg takiego porszemona to właśnie te grupy zawodowe wypowiadają się głównie na tagu (ja nawet gdyby tak rzeczywiście było, to nie widziałbym w tym nic złego, wręcz cieszyłbym się, że wśród zwykłych pracowników budzi się świadomość klasowa, ale on traktuje to jako klasistowską obelgę) xD
  • Odpowiedz
ater
ater
20.08.2019, 16:33:50
  • 4
#4konserwy #neuropa #polityka #heheszki #humorobrazkowy #socdem #antykapitalizm
ater - #4konserwy #neuropa #polityka #heheszki #humorobrazkowy #socdem #antykapitaliz...

źródło: comment_K42j0D8fpRltZvbvJbNjBDbYbHsXOtVF.jpg

Pobierz
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Revmir
Revmir 20.08.2019, 19:00:50
  • 1
@ater: hmm, Lewica:? A Lepper to akurat był autentycznym głosem ludu, sam mówił że Samoobrona to lewica patriotyczna.
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 24
  • Strona 3 z 24
  • >
  • Demokratyczny wolnościowiec.

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 16.08.2019

    Komentator
  • Farciarz
    od 25.12.2018

    Farciarz
  • Rocznica
    od 18.09.2022

    Rocznica
  • Mikroblogger
    od 16.12.2018

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking