Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko250
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Monolog2
Monolog2

Monolog2

Dołączył 11 lat i 3 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 7167
  • Znaleziska 2776
  • Mikroblog 4391
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 10
AnonimoweMirkoWyznania
AnonimoweMirkoWyznania
07.08.2017, 08:08:21
  • 7
#anonimowemirkowyznania
Taka sytuacja w pracbazie.
Nowy pracownik zarabia wiecej ode mnie, co mnie mega irytuje ostatnio.
Oczywiscie rozmowy o zarobkach sa u nasz niedozwolone, ale i tak oczywiscie sie dowiedzialem.
Gosciu niczym sie nie wyróżnia, mniejsze doswiadczenie i umiejetnosci, wszystkiego trzeba go nauczyc...
Mam zamiar pogadac o danej sytuacji z szefem.
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Monolog2
Monolog2
Monolog2 07.08.2017, 14:24:04
  • 0
I tu mnie boli, niby mi nie mogli dac, a nowemu z mniejszymi umiejetnosciami i doswiadczeniem mogli..


@AnonimoweMirkoWyznania: brzmi jak typowa korporacja. One żądzą się różnymi prawami. W tym przypadku zapewne jest tak, że firma zatrudnia pracowników i im daje tyle ile chcą, natomiast w przypadku podwyżek corocznie posiada określony budżet, który jest dzielony pomiędzy pracowników i aby komuś dać więcej to ktoś inny nic np nie dostanie. Dzięki temu,
  • Odpowiedz
O.....9
O.....9
konto usunięte 06.08.2017, 18:55:51
  • 17
Mirki które się już pobudowały.
Możecie napisać jaki był u was koszt wybudowania domu do stanu deweloperskiego - czyli można zamieszkać, bez mebli, sprzętu itd.
I ile metrów macie. Bez kosztu działki.

#budujzwykopem #budownictwo #remontujzwykopem
  • 79
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Monolog2
Monolog2
Monolog2 07.08.2017, 06:44:55
  • 0
1) nie buduj parterówki

W piętrowym całe życie toczy się na dole, a góra to mały #azylboners


@ungaged: są fani parterówek ale są też fani piętrowych (tudzież z poddaszem użytkowym). W parterówce też można mieć dwie oddzielne strefy, aczkolwiek zgadzam się, że to nie to samo co w przypadku dwóch poziomów.
Natomiast plusem przemawiającym za parterówką jest np. brak schodów. Wybór to kwestia gustu.
  • Odpowiedz

332

Groźny wypadek motocyklisty w Krośnie (01.08.2017)

Groźny wypadek motocyklisty w Krośnie (01.08.2017)

Kierujący jednośladem został przetransportowany do szpitala.

DeXteR25
z
youtu.be
dodany: 04.08.2017, 11:08:10
  • 124
  • #
    polska
  • #
    polskiedrogi
  • #
    krosno
  • #
    motocykle
  • #
    samochody
  • #
    motoryzacja
Monolog2
Monolog2
Monolog2 04.08.2017, 12:33:20
  • 52
A z tą odległością to ma być ona bezpieczna. Cokolwiek to znaczy ( ͡° ʖ̯ ͡°)

@DeXteR25: motocyklista moim zdaniem wyprzedza nieprawidłowo (Art. 24. 1, i Art. 24. 2), można się czepiać czym jest bezpieczna odległość, ale jak łatwo zauważyć nie jest nią taka odległość jaką widzimy na nagraniu.
Polo wprawdzie nie zachowuje ostrożności, jednakże porusza się zgodnie z przepisami po własnym pasie ruchu. Nie sądze
Monolog2
Monolog2
Monolog2 04.08.2017, 12:39:09
  • 40
@motonita: sądząc po Twojej emocjonalnej wypowiedzi nie patrzysz na to obiektywnie . Raczej jest to jednak wina motocyklisty (moja subiektywna opinia na podstawie Art.24.1, 24.2 kodeksu drogowego), a Polo po prostu odbiło bo się wystraszyło Matiza, że go nie wpuści.
Monolog2
Monolog2
Monolog2 04.08.2017, 14:10:15
  • 25
To jest bzdura, czyli jak bedziesz

Ponadto - zgodnie z przepisami


@Ryzoslaw: ale ja nigdzie nie napisałem, że nie można wyprzedzać na tym samym pasie, napisałem, że nie zachował ostrożności i bezpiecznej odległości. To jest analogiczna sytuacja do zachowania bezpiecznej odległości do poprzedzającego pojazdu, nie jest określona i to ten z tyłu ma to ocenić, no i prawie zawsze winny ten z tyłu. Kierowca Polo wykonał manewr w obrębie swojego

295

Masakra ludności Mińska przez Armię Czerwoną 1944

Masakra ludności Mińska przez Armię Czerwoną 1944

W Mińsku zginęło 200 tys. ludzi. Nie było żadnego powstania - zginęli z rąk kacapów.

konto usunięte
z
pbs.twimg.com
dodany: 03.08.2017, 13:07:50
  • 33
  • #
    polska
  • #
    powstanie
  • #
    historia
  • #
    minsk
  • #
    bialorus
Monolog2
Monolog2
Monolog2 04.08.2017, 05:45:21
  • 26
Jakieś źródło na to? Szukam i nie znajduję.


@neoneo: To jest Wykop, po co Ci żródło? Widzisz wyrazy "masakra", "kacapy" to wykopuj, a nie czytasz co tam napisano lub co gorsza zastanawiasz się czy to prawda. To nie miejsce na rozmyślanie, tu trzeba działać szybko, jest dobry tytuł to wykopujesz, następnie wchodzisz w komentarze i plusujesz to co ma plusy, a minusujesz to co ma minusy i po sprawie.
Monolog2
Monolog2
Monolog2 04.08.2017, 05:48:19
  • 3
Bo to wiki, ktora nie jest PL, a tam roznie bywa z faktami.


@ggg937: masz rację, tylko na wiki z końcówką PL można znaleźć fakty, na innych to różnie z tym bywa.
( ͡º ͜ʖ͡º)

1371

Polskie Drogi #90

Polskie Drogi #90

Kolejna porcja ciekawych wydarzeń na polskich drogach.

konto usunięte
z
youtu.be
dodany: 03.08.2017, 09:16:00
  • 384
  • #
    polska
  • #
    polskiedrogi
  • #
    drogi
  • #
    wypadek
  • #
    motoryzacja
Monolog2
Monolog2
Monolog2 03.08.2017, 10:42:55
  • 0
a wiesz ze bedzie pol na pol

i mandat dostanie takze ten co skrecal w lewo ?


@deni28s: Nie będzie żadnego pół na pół. Sprawcą kolizji jest skręcający.
Nagrywający może by dostał mandat, za brak zachowania szczególnej ostrożności, ale i w to wątpie.
Monolog2
Monolog2
Monolog2 03.08.2017, 10:49:06
  • 0
opisie na YT jest info, że kierowca udostępnił nagranie, aby ostrzec innych przed tak głupim manewrem jaki zrobił.


@Woytek007: tak, tylko należy zwrócić uwagę, że winę pnosi skręcająscy:
"Autor pierwszego nagrania prosił o przekazanie tej informacji:
"Choć winna jest ewidentna kierowcy skręcającego Hyundaiem, to wiem, że poniosło mnie z wyprzedaniem takiej ilości samochodów"
Monolog2
Monolog2
Monolog2 03.08.2017, 10:52:11
  • 2
winny jest wyprzedzający.


@eaxene: dla twojej informacji, skoro nie dajesz się przekonać, to może ta informacja Ci trochę naświetli sytuację (komentarz z YT):

"Autor pierwszego nagrania prosił o przekazanie tej informacji:
"Choć winna jest ewidentna kierowcy skręcającego Hyundaiem, to wiem, że poniosło mnie z wyprzedaniem takiej ilości samochodów"
Monolog2
Monolog2
Monolog2 03.08.2017, 10:59:35
  • 0
@eaxene: pamiętaj, że w Polsce nie istnieje coś takiego jak precedens i chociaż orzeczenia SN mogą stanowić podparcie przy innych wyrokach to nie muszą.
Monolog2
Monolog2
Monolog2 03.08.2017, 11:08:33
  • 0
rawo w polsce zmierza w kierunku prawa quasi precedensoweg


@eaxene: i moim zdaniem jest to dobry kierunek, ale obecnie nie jest, więc może by się wybronił, a może nie. Jedno jest pewne, że w takich sytuacjach Policja wskazuje skręcającego jako winnego i tak też było w tym przypadku.
Monolog2
Monolog2
Monolog2 03.08.2017, 11:17:39
  • 2
Dlaczego tego nie zrobił?


@WszystkieFajneLoginySaZajete: to jest systuacja wiążąca się z ogromnym poziomem stresu, ludzie wówczas reagują nawet dla nich samych irracjonalnie.
Monolog2
Monolog2
Monolog2 03.08.2017, 13:26:08
  • 2
nie. nie zawsze.


@Kathumax: przyznam, że nie spotkałem się z inną interpretacją przez Policję, ale fakt, to nie znaczy, że tak jest zawsze.

no, w końcu opinia wykopków ważniejsza, nie?

@Kathumax: No cóż, w tym przypadku winnym uznano skręcającego, więc masz rację - ile by komentarzy na wykopie nie napisano, że nagrywający to de..il i jest winny to i tak nie zmieni to decyzji Policji. ( ͡º
Monolog2
Monolog2
Monolog2 03.08.2017, 14:39:55
  • 1
@Kathumax: już pisałem, polskie prawo nie opiera się o precedensy, nawet wyroki SN nie stanowią precedensów, mogą być wyznacznikiem ale nie muszą, każdy przypadek jest analizowany indywidualnie. W tym przypadku skręcający jest winny, tak orzekła Policja, żadnego wyroku nie ma, więc jest winny. To są fakty, a co by było lub będzie to jest jedynie gdybanie.
Monolog2
Monolog2
Monolog2 03.08.2017, 15:50:00
  • 1
no tak, zdanie policji czy wykopu ważniejsze niż sądów....

@Kathumax: zwróć uwagę, że przedstawiam Ci argumenty poparte faktami.
Fakt 1. Skręcający został uznany sprawcą kolizji
Fakt 2. W Polsce nie ma precedensów (w sądownictwie)
Fakt 3. Wyroku sądu w tej sprawie nie było (tu sąd nie wyraził swojego zdania).
Natomiast Ty jako jedyny argument podajesz przykłady orzecznictwa, to spójrz na fakt 2
Monolog2
Monolog2
Monolog2 03.08.2017, 15:56:15
  • 1
@Kathumax: tak są, co też potwierdziłem i od razu poprosiłem Cię o zwrócenie uwagi na fakt 2 i 3.
Monolog2
Monolog2
Monolog2 03.08.2017, 16:33:48
  • 1
dokonać podpięcia pod poszczególne przepisy prawne i wskazać winnego/niewinnego kolizji.


@eaxene: co też Policja uczyniła

i tak opierają się na orzecznictwie sądów wyższych instancji, a nawet jak mają inne zdanie to sprawa często i tak trafi do SNu i zdanie tego sadu wygra.


@eaxene: mogą się opierać ale nie muszą i ztym bywa różnie, a to czy to trafi do SN i ja się skończy to "gdybanie"
Monolog2
Monolog2
Monolog2 03.08.2017, 16:39:38
  • 1
@Kathuma: nie zmienię raczej Twojej opinii, a pisanie poraz kolejny tego samego nie ma sensu. Na dzień dzisiejszy winnym jest skręcający, jeśli jakiś sąd uzna inaczej to przyznam Ci rację, natomiast przy tym stanie faktycznym jest ona po mojej stronie.
FueGo
FueGo
03.08.2017, 07:18:10
  • 32
No mirki, zobaczylem to na fb i komentarze pod zdjeciem mnie zalamaly...
A wy jak myslicie?
#prawojazdy #zagadkaprawojazdy #polskiedrogi
FueGo - No mirki, zobaczylem to na fb i komentarze pod zdjeciem mnie zalamaly...
A w...

źródło: comment_cTgkPqpeMNE7uwDmPN42nWTFzXDa1W3v.jpg

Pobierz

Które auto ma pierwszeństwo na tym skrzyzowaniu?

  • Czerwony 69.6% (4657)
  • Niebieski 30.4% (2037)

Oddanych głosów: 6694

  • 176
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Monolog2
Monolog2
Monolog2 03.08.2017, 07:49:50
  • 19
wbrew pozorom czerwony


@husky83: wbrew jakim pozorom? Może jak ktoś nie ma prawa jazdy to może mieć wątpliwości lub nawet nie wiedzieć. Ci co je posiadają, jeśli mają jakieś wątpliwości to powinni swoje prawo jazdy z powrotem włożyć do chipsów i wyrzucić do kosza.
  • Odpowiedz
Monolog2
Monolog2
Monolog2 03.08.2017, 09:47:58
  • 0
@ediz4: ale ja nie twierdzę, że nigdy nie popełniłem błędu na drodze, tylko, że tu mamy doczynienia z jednym obrazkiem, jednym znakiem i dwoma samochodami, tu nie jedziemy na pamięć, tu nie ma miejsca na dorabianie jakichś ideologii typu "a jakby ...", tu mamy tylko prostą sytuację, więc jeśli ktoś ma wątpliwości co do niej to lepiej niech się douczy i dopiero wsiada do samochodu.
  • Odpowiedz
Monolog2
Monolog2
Monolog2 03.08.2017, 10:39:21
  • 0
masz rację, są błędnie oznakowane

@hatterka: Co nie zmienia w żaden sposób interpretacji tej sytuacji. W przypadku kolizji sprawa jest oczywista.
  • Odpowiedz
Monolog2
Monolog2
Monolog2 03.08.2017, 10:45:01
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Monolog2
Monolog2
Monolog2 03.08.2017, 10:57:44
  • 1
@Hatespinner: akurat często swego czasu przez takie rondo we Wrocławiu jeździłem, później na szczęście dodano znaki ustąp. To trochę jak prawo Murphy'ego, niby niemożliwe, a jednak.

Chciałbym mieć w życiu tylko takie problemy jak codziennie mają wykopki.


@Hatespinner: każdy ma swoje problemy, i chociaż jesteśmy co do tego, podobnego zdania to i tak dyskutujemy.
  • Odpowiedz
Monolog2
Monolog2
Monolog2 03.08.2017, 11:54:19
  • 0
spotkaniu było 3 zawodowych kierowców, w tym jeden krakowski taksówkarz


@s0k1: co do kierowców zawodowych i taksiarzy to w sumie mnie nie zaskoczyłeś. Natoamiast nie zgodzę, się że to znaczy, że jeżdżą na pamięć, to jedynie świadczy o tym, że nie znają kodeksu drogowego. O jeździe na pamięć możemy mówić w sytuacji gdy zmieni się oznakowanie a ludzie jadą tak jak przed zmianą - zgadzam się, że tak się zdarza
  • Odpowiedz
Monolog2
Monolog2
Monolog2 03.08.2017, 15:53:45
  • 1
Nie zesraj sie


@simon17: rozumiem, że to rada wynikająca z Twojeo doświadczenia. Dziękuję, będę pamiętał.
  • Odpowiedz

918

Wieśniak GKA11421

Pokaż treści 18+

Wieśniak GKA11421

Kumulacja - pod prąd, wymuszenie pierwszeństwa i podłogowe słownictwo

dj_mysz
z
youtu.be
dodany: 31.07.2017, 22:38:14
  • 114
  • #
    polska
  • #
    polsczkierowcy
  • #
    polskiedrogi
  • #
    szeryfdrogowy
Monolog2
Monolog2
Monolog2 01.08.2017, 12:17:29
  • 0
I nie wrzucajcie wszystkich do jednego worka - w każdym aucie może usiąść jakiś burak i nie ma to nic do samego auta.


@x10d: Masz całkowitą rację..


Niewierny_Mops
Niewierny_Mops
31.07.2017, 19:07:51
  • 499
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 40
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Monolog2
Monolog2
Monolog2 01.08.2017, 04:20:30
  • 0
@florekflorek: nie, nie będziesz się dobrze bawił. Zostało to stwierdzone większością wykopowych głosów.
  • Odpowiedz
k4rolex
k4rolex
k4rolex
31.07.2017, 06:28:47 via Android
  • 45
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 38
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Monolog2
Monolog2
Monolog2 31.07.2017, 08:05:52
  • 5
zjezdzal dopiero wtedy jak wyhamowalem do jego 110km/h.


@k4rolex: zawsze możesz użyć prawy pas do wyprzedzenia
  • Odpowiedz
Monolog2
Monolog2
Monolog2 31.07.2017, 09:37:31
  • 0
Btw. Mamy ruch prawostronny..


@k4rolex: To wtedy wszystko by było prawidłowo, bo byś przecież jechał prawym pasem :)
A tak na poważnie, niestety czasami trzeba ocenić czy wisieć komuś na zderzaku, lub co gorsza migać światłami (nie twierdzę, że to robiłeś, piszę ogólnie), czy zgodnie z przepisami wyprzedzić go po prawej.
  • Odpowiedz
Monolog2
Monolog2
Monolog2 31.07.2017, 10:27:15
  • 1
@Vetinari: prawie masz rację, ale tylko prawie.

Art.24.ust10. Dopuszcza się wyprzedzanie z prawej strony na odcinku drogi z wyznaczonymi pasami ruchu, przy zachowaniu warunków określonych w ust. 1 i 7:

-na jezdni jednokierunkowej;
-na jezdni dwukierunkowej, jeżeli co najmniej dwa pasy ruchu na obszarze zabudowanym lub trzy pasy ruchu poza obszarem zabudowanym przeznaczone są do jazdy w tym
  • Odpowiedz
Monolog2
Monolog2
Monolog2 31.07.2017, 12:01:33
  • 0
@kubelt: eee, chyba to nie do mnie.
  • Odpowiedz
Monolog2
Monolog2
Monolog2 31.07.2017, 12:23:09
  • 1
@kubelt: Żadne rozwiązania nie zwalniają nikogo od myślenia, nawet jak ktoś jedzie na tempomacie, czy to zwykłym czy aktywnym to powinien trochę myśleć, więc mógł wyprzedzić. Poza tym jechał samochodem a nie tempomantem, więc zawsze może to zrobić - tempomat to jedna z funkcji, którą jak wspomniałeś można wyłączyć.
Tak z ciekawości, nie możesz wyprzedzać jadąc na tempomacie? No to przyznam, że jeszcze takiego rozwiązania nie słyszałem, żeby tempomat nie
  • Odpowiedz
Shyvana
Shyvana
30.07.2017, 07:22:37 via Android
  • 59
Chcieliśmy obejrzeć wczoraj film, ale nie bardzo wiedzieliśmy jaki. Przypadkowo natknelismy sie na 'Split'. Figurowal jako horror, ale to nie horror tylko thriller. Generalnie nie spodziewalam się niczego super po tym filmie, ale po pierwszych 15min zmienilam zdanie i ogladalam juz z ciekawością :D

Lubię zagadnienie przedstawione w filmie, jest to coś z obszaru moich zainteresowan wiec tym bardziej mi się spodobało.

Nie będę przybliżać za bardzo fabuły bo pewnie wielu tego
Shyvana - Chcieliśmy obejrzeć wczoraj film, ale nie bardzo wiedzieliśmy jaki. Przypad...

źródło: comment_FbezxZN9tY4BmmFdpgcrw68J1p3OF7CW.jpg

Pobierz
  • 23
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Monolog2
Monolog2
Monolog2 30.07.2017, 12:30:31
  • 0
co prawda trochę by to było może i banalne, ale dużo lepiej odebrałbym to, gdyby to był film o dwupoziomowym


@qwarqq: moim zdaniem ludzie zbyt mocno skupiają się na rozszczepieniu jaźni, a to raczej jedynie tło głównego zagadnienia jakim są narodziny dobra i zła. Cały film sprowadza się do postawienia tezy, że zarówno dobro i zło mają wspólne źródło jakim jest cierpienie (subiektywna interpretacja).
  • Odpowiedz
Rozpustnik
Rozpustnik
30.07.2017, 06:00:02 via Android
  • 161
Już dziś nad Bałtykiem ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#polak #heheszki #humorobrazkowy #januszeplazy #wakacje
Rozpustnik - Już dziś nad Bałtykiem ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#polak #heheszki #humorobrazkowy #ja...

źródło: comment_jNapoaWpxU54Wy6lZV6WnhgIZL7kl9vo.jpg

Pobierz
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Monolog2
Monolog2
Monolog2 30.07.2017, 11:28:03
  • 15
zastanawiam się jak ci ludzie mogą wypoczywać w takich warunkach...


@Radiativ: jedni odpoczywają w tłumie, a inni na pustej plaży. Jedni odpoczywają podróżując z plecakiem, a inni na all inclusive. Ludzie są różni, a to co dla Ciebie jest odpoczynkiem, dla innych może być mordęgą.
  • Odpowiedz
Monolog2
Monolog2
Monolog2 30.07.2017, 07:04:28
  • 7
A czy Wy też obchodziliście Święto Pieroga?
#heheszki #wolnoscdlapierogownawykopie
Monolog2 - A czy Wy też obchodziliście Święto Pieroga?
#heheszki #wolnoscdlapierogow...

źródło: comment_UT8D1MiXpbeliRV1K5uvpbirZYpVV6fr.jpg

Pobierz
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

T.....s
T.....s
konto usunięte 30.07.2017, 07:05:26
  • 1
@Monolog2: aż mnie wargi bolą
  • Odpowiedz

1259

Polskie Drogi #89

Polskie Drogi #89

Ku przestrodze...

konto usunięte
z
youtube.com
dodany: 27.07.2017, 08:47:37
  • 266
  • #
    polska
  • #
    polskiedrogi
  • #
    motoryzacja
  • #
    kierowcy
Monolog2
Monolog2
Monolog2 27.07.2017, 11:51:43
  • 3
bardzo istotne, ponieważ bez problemu mógł uniknąć kontaktu. Nie zrobił tego, tym samym złamał art.3.1 i 4 pord.

Dyskusyjną winą jest wymuszenie pierwszeństwa, bezdyskusyjną doprowadzenie do zdarzenia.


@fonderal: Jeśli mowa o sytuacji z 4:50 to tu nie ma co dyskutować bo wina jest tylko i wyłącznie nagrywającego. Znak ustą pierwszeństwa dotyczy ronda, i skoro był tam pierwszy to miał pierwszeństwo, był na drodze z pierwszeństwem.
Jeśli chodzi o przypadek z
Monolog2
Monolog2
Monolog2 27.07.2017, 11:59:12
  • 0
Gdybym miał to sam rozstrzygnąć:

- mandat dla kierowcy autobusu - wymuszenie pierwszeństwa raczej bezsprzeczne

- dojechanie nagrywającego - że aż go kukle będą swędziały - za to, że mając 10


@opo92: Rozumiem o co Ci chodzi, bo zachowanie nagrywającego jest karygodne. Niestety ocena sytuacji jest następująca: sprawcą kolizji jest autobus, jako że wymusił pierwszeństwo, a nagrywający może zostać ukarany za niezachowanie ostrośności, ale to już zależy od Policji.
Jedynie
Monolog2
Monolog2
Monolog2 27.07.2017, 12:08:37
  • 5
@grzylen: a czytając komentarze tutaj, to można by rzec, że nawet bardzo trudny.
Monolog2
Monolog2
Monolog2 27.07.2017, 12:13:27
  • 3
a lubię jeździć szybko, ale tam gdzie to bezpieczne dla innych

Jak ja lubię te logikę, że pierwszeństwo ma ten, co jedzie szybciej,


@text: jeździ "szybko ale bezpiecznie". Ciężka jest rozmowa z ludźmi z taką mentalnością.
Monolog2
Monolog2
Monolog2 27.07.2017, 20:04:48
  • 0
@fonderal: Zgadzam, się że kierowca wjeżdżając na skrzyżowanie powinien zachować szczególną ostrożność. Zwróć jednak uwagę, że będąc na rondzie jest on na drodze z pierwszeństwem. Autobus wjeżdżając na rondo ma obowiązek ustąpić i w tym przypadku wymusza. I do tego momentu się zgadzamy. Zwróć uwagę, że sam mówisz, że powinien podjąć działania w celu uniknięcia, czyli powinien się ratować przed kolizją - wniosek jest taki, że bezpośrednią przyczyną kolizji jest
Monolog2
Monolog2
Monolog2 27.07.2017, 20:16:18
  • -2
Uważałbym z tym "ewidentnie". Owszem, autobus wymusił, ale nagrywający miał czas aby zahamować. Poza tym samo uderzenie - walnął w tył autobusu. Jest coś takiego jak współwina i ograniczone zaufanie i sądzę, że policja przyjęła ten tok rozumowania. Wcześniej piszesz, że kierowca mercedesa mógł nie zauważyć autobusu. Ok, ale wtedy uderzenie byłoby w przednią część. A tak co...nie zauwazył całego autobusu przejezdzającego mu przed maską? A my zauważyliśmy?


@trenosaurus: Ja
Monolog2
Monolog2
Monolog2 28.07.2017, 05:37:06
  • 2
@fonderal: rozumiem twój punkt widzenia, natomiast jeśli chodzi o sprawcę kolizji to jest nim kierowca autobusu. Postaram się może nieco w inny sposób wytłumaczyć dlaczego.
Rozważany będzie jedynie moment od momentu wjazdu autobusu na rozndo. Jeśli chodzi o przyczynę kolizji nie ma znaczenia z jaką prędkością zbliżał się autobus, a także jak szybko na skrzyżowanie wjechał nagrywający. Nagrywający nie ma obowiązku obserwowania tego co się dzieje poza skrzyżowaniem oraz oceny
Monolog2 - @fonderal: rozumiem twój punkt widzenia, natomiast jeśli chodzi o sprawcę ...

źródło: comment_LJEcGH9Fa8xRDEoTQjzx7gnwUM4RE7n1.jpg

Pobierz
Monolog2
Monolog2
Monolog2 28.07.2017, 11:44:00
  • 0
@fonderal: Tak jak już wcześniej Ci pisałem, rozumiem twój tok myślenie, natomiast uważam, że jesteś w błędzie.
Podejżewam, że Cię nie przekonam, ale jeszcze raz spróbuję.
Kierujący mercedesem jedzie prawidłowo, zarówno wjazd na nie jak i poruszanie się po rondzie odbywa się w sposób prawidłowy. Przyspiesza zgodnie z przepisami. Nie ma żadnego przepisu mu tego zabraniającego. Należy też pamiętać, że ma prawo oczekiwać, iż inni będą przestrzegać zasad ruchu drogowego zgodnie z art.4.
MangoZjem
MangoZjem
28.07.2017, 04:44:39
  • 43
Mirko pomusz (╥﹏╥) bo omam okrutny dylemat.
Byłam wczoraj na rozmowie o prace w dosc duzej i znanej korporacji #it
Po rozmowie mialam mieszane uczucia jesli chodzi o to jak mi poszlo, ale nie przejmowalam sie, bo na zmianie pracy mi nie zalezy.
Podczas rozmowy jak spytali o oczekiwania finansowe to krzyknelam dosc wysoka stawke, bo stwierdzilam, ze po pierwsze na zmianie pracy mi nie zalezy wiec jak
  • 119
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Monolog2
Monolog2
Monolog2 28.07.2017, 05:56:51
  • 98
mam dobre relacje z szefem i traktuje go jako kolege to tak

;p no i taka rozmowa to wlasciwie one way ticket xD


@MangoZjem: Jeśli uważasz, że rozmowa o pieniądzach jest to one way ticket to z tymi dobrymi relacjami z szefem to chyba przesada i sama zdajesz sobie z tego sprawę.
  • Odpowiedz
Monolog2
Monolog2
Monolog2 28.07.2017, 06:03:44
  • 6
mimo wszystko zostane ale on bedzie wiedzial, ze czegos szukam ;P


@MangoZjem: właśnie dlatego napisałem, że z tymi relacjami to przesadzasz. Jakby były dobre to nie widzę przeszkód aby on o tym wiedział. Nie widzę nic złego w takiej otwartej relacji. Jeśli wypełniasz dobrze swoje obowiązki to nie rozumiem jaki by to stanowiło problem dla niego.
  • Odpowiedz
Monolog2
Monolog2
Monolog2 28.07.2017, 06:23:18
  • 6
@MangoZjem: Na twoim miejscu spojrzał bym na to trochę z dłuższej perspektywy, tego co oczekujesz za 2 lub 5 lat. Chodzi mi o kwestię kasy, miejsca. Czy firma, w której jesteś może się wpisać w te oczekiwania, czy będzie z czasem mogła spełnić Twoje wymagania finansowe, rozwojowe itp. Wiem, że dla osoby młodej patrzenie z większej perspektywy może być trudne, ale czasami warto. Jeśli dojdziesz do wniosku, że w przyszłości
  • Odpowiedz

681

Średnie wynagrodzenie w górnictwie wyższe niż w informatyce

Pokaż treści 18+

Średnie wynagrodzenie w górnictwie wyższe niż w informatyce

według Głównego Urzędu Statystycznego wynagrodzenie w górnictwie, wzrosło aż o 21 procent w stosunku do ubiegłego roku.

piterto
z
tvn24bis.pl
dodany: 27.07.2017, 14:11:35
  • 268
  • #
    gornictwo
  • #
    polska
  • #
    ciekawostki
  • #
    informatyka
  • #
    bekazpisu
Monolog2
Monolog2
Monolog2 27.07.2017, 20:42:47
  • 1
@pentax: dodałbym, że jeszcze całymi dniami siedzo na wykopie

440

Wyprzedzanie i... Oceńcie sami.

Wyprzedzanie i... Oceńcie sami.

Opis z youtube: "bandyta spycha pojazdy z drogi"

zpue
z
youtu.be
dodany: 26.07.2017, 14:33:58
  • 301
  • #
    polska
  • #
    polskiedrogi
  • #
    samochody
  • #
    motoryzacja
  • #
    drogi
  • #
    kierowcy
Monolog2
Monolog2
Monolog2 26.07.2017, 17:05:55
  • 12
@SpalaczBenzyny: Siedzi na zderzaku, żeby wyprzedzać chociaż za chwilę będzie skręcał. Poza tym w ostatniej chwili przyspiesza żeby nie wpuścić wyprzedzającego co jest moim zdaniem skrajną patologią.
Już sugerowałem autorowi @student_prawa_na_stacjonarnych_uwr żeby zgłosił nagranie na policję a nie żeby żalił się tutaj, że go większy cwaniak wyprzedził, może panowie Policjanci lepiej mu wyjaśnią co zrobił źle.
Monolog2
Monolog2
Monolog2 26.07.2017, 18:30:55
  • 8
@student_prawa_na_stacjonarnych_uwr: a pomyślałeś, że sam naraziłeś niewinne osoby, kiedy przyspieszyłeś żeby tylko nie wcisnął się. Pomyślałeś, że ty także miałbyś krew jadących z naprzeciwka na swoich rękach.

Art24.6. Kierującemu pojazdem wyprzedzanym zabrania się w czasie wyprzedzania i bezpośrednio po nim zwiększania prędkości.

Art. 160

§ 1. Kto naraża człowieka na bezpośrednie niebezpieczeństwo utraty życia albo

Powodzenia, jest szansa, że na jednym ogniu upieczesz dwie pieczenie (wyeliminujesz 2 wariatów drogowych).
Monolog2
Monolog2
Monolog2 26.07.2017, 19:32:56
  • 6
Koniec końców chętnie bym dla świętego spokoju zapłacił taki mandat, żeby zobaczyć, jak janusza wsadzają na parę lat do paki.


@student_prawa_na_stacjonarnych_uwr: niby studiujesz prawo, a tok rozumowania nadal w piwnicy trzymasz.
Wspomniałeś to logice no to weźmy powyższe zdanie na warsztat. Skoro twierdzisz, że dla świętego spokoju zapłaciłbyś mandat to możemy wnioskować, że dobrze wiesz, że przyspieszyłeś. Idąc dalej to możemy wnioskować, że art.160 równie dobrze może być skierowany przeciwko Tobie.
Monolog2
Monolog2
Monolog2 26.07.2017, 19:40:17
  • 5
@aaqq: zwróć uwagę na odległość do białego samochodu w momencie, w którym pojawia się opel. Następnie przyjrzyj się tej odległości, gdy Opel prawie się wcisnął. Odległość jest znacznie mniejsza, a biały samochód ani nie hamował ani nie widać by zwalniał. Stąd wniosek, że autor nagrania przyspiesza - art 24 ust6.
Miło by było aby autor nagrania zaniósł je na komendę.
Monolog2
Monolog2
Monolog2 26.07.2017, 19:42:20
  • 0
a pomyślałeś, że może intencją było "co ten janusz o--------a? jak go ktoś nie powstrzyma to zrobi krzywdę i sobie i mnie


@student_prawa_na_stacjonarnych_uwr: jako student prawa powinieneś wiedzieć, że większe szanse na jego powstrzymanie ma Policja niż Wykop.
Monolog2
Monolog2
Monolog2 27.07.2017, 06:00:33
  • 0
myślę że w ciągu paru lat bez problemu znajdzie się ktoś, komu się nudzi, i wyśle odpowiednie pisma na podstawie filmiku.. .Ewentualnie sam go zgłoś..


@student_prawa_na_stacjonarnych_uwr: czyli jak to stare powiedzenie mówi "Bohater w internecie, pi..da w realnym świecie". Nie zasłaniaj swojego tchórzostwa brakiem czasu. Miałeś czas, żeby filmik zgrać, wrzucić znalezisko na wykop, a później pisać wiele komentarzy, a na komendę pójść czasu nie masz. Poza tym nazywasz innych piwniczakami,
Monolog2
Monolog2
Monolog2 27.07.2017, 06:46:55
  • 1
Sugeruje pan, że studenci prawa na UWr nie znają prawa,


@student_prawa_na_stacjonarnych_uwr: Pozwolę się wtrącić. Studenci I roku to o prawie jeszcze nie mają zbytnio pojęcia, bo prawo rzymskie czy historia prawa to niewiele ma wspólnego z tym co jest w rzeczywistości. No może cywil jest na pierwszym roku, ale to też raczej część ogólna.
Absolwenci mają pojęcie (chociaż nie wszyscy), studenci w zależności od roku.
Monolog2
Monolog2
Monolog2 27.07.2017, 06:55:15
  • 1
Poza tym, czekam z niecierpliwością na taki pozew, który zapewni mi świetną zabawę pseudostudenciku.


@zpue: koleś straszy pozwem zza klawiatury, a boi się pójść z filmikiem na Policję, jakie to męskie ( ͡º ͜ʖ͡º)
Monolog2
Monolog2
Monolog2 27.07.2017, 07:04:48
  • 1
@mmarekss: zabiłby kogoś i może nawet siebie, ale utarł by nos kolesiowi w starym gracie, no i jego ego by nie ucierpiało.
Nie tak dawno był filmik jak pani w golfie wyprzedzała i zahaczyła o wyprzedzanego. Wyprzedzany oczywiście dodał gazu w ostatniej chwili, żeby się nie zmieściła. Efekt śmierć dziecka w golfie, no ale ch..j pokazał gdzie było miejsce golfa.
Monolog2
Monolog2
Monolog2 27.07.2017, 11:11:06
  • 0
@student_prawa_na_stacjonarnych_uwr: o proszę, widzę, że najpierw robisz wykopalisko, żeby pokazać wykopowiczom bandytę w Oplu, ale jak się okazuje, że Wykop ocenia Twoje zachowanie jako nieprawidłowe, wówczas nazywasz ich szkolno-przedszkolnym gronem sędziów-samouków :)
Skoro uważasz, że wykopowicze to tylko piwniczaki, polaczki, szkolno-przedszkolne grono itp. to po co wogóle tutaj piszesz => Usuń konto

3

Nie Sosnowiec, a Brzeg na opolszczyźnie daje nam największych buraków na drodze!

Nie Sosnowiec, a Brzeg na opolszczyźnie daje nam największych buraków na drodze!

Opel, kombi, diesel, czy trzeba dodawać więcej? Żałuję, że karta w tylnej kamerce mi siadła, chciałbym zobaczyć, co kierowało tym ćwokiem - czy się spieszył, czy ktoś go też wyprzedził?

konto usunięte
z
youtube.com
dodany: 25.07.2017, 22:10:10
  • 6
  • #
    polska
  • #
    kierowcy
  • #
    polskiedrogi
  • #
    kamerasamochodowa
  • #
    wideorejestrator
  • #
    drogi
Monolog2
Monolog2
Monolog2 26.07.2017, 09:56:37
  • -1
@student_prawa_na_stacjonarnych_uwr Usuń konto zamiast się żalić, że trafiłeś na większego cwaniaka drogowego niż Ty. Wyprzedził Cie to siedź cicho albo wysyłaj filmik na policję, a nie na Wykop z takim czymś.
Widać, że specjalnie jeszcze przyspieszyłeś żeby go nie wpuścić bo jakoś w ostatniej chwili szybciej się zbliżasz do poprzedzającego pojazdu. Nie wspominając już o jeździe zygzakiem i zachowniu bezpiecznego odstępu.
  • 2
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Monolog2
Monolog2
Monolog2 26.07.2017, 11:51:53
  • -2
@student_prawa_na_stacjonarnych_uwr: O proszę, merytoryczna odpowiedź. Czasami miło jest prowadzić taką dyskusję, bo można poznać różne argumenty i interpretacje tego samego zdarzenia.

  • <
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • Strona 10 z 13
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 09.06.2021

    Komentator
  • Rocznica
    od 14.06.2025

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking