Podbijam. Pół roku już czekam na Garmin Pay w @ZespolmBanku ... ile jeszcze?
Cztery systemy operacyjne na jednym monitorze
Wyświetlane jednocześnie z płynnym przejściem pomiędzy systemami.
z- 84
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- -6
@ProfesorJagoda: Synergy chyba nie działa za VPN, prawda? Wydaje mi się, ze filmik wprowadza w błąd - sugeruje komercyjne zastosowania (programista, data scientist), gdzie przecież bez VPNa ani rusz*. * takie tam uogólnienie ;) frontendowców to często nie dotyczy
Co według Poczty Polskiej oznacza czynne 24h?
Witamy na Poczcie Polskiej...
z- 62
- #
- #
@UpsideDown: U mnie ostatnio paczka "Express 24" szła tydzień. Nie została dostarczona na czas, bo "widocznie kurier nie odebrał/zapomniał z sortowni, a może gdzieś spadła za szafkę" (nie mamy pańskiego płaszcza...?). Dostałem zapewnienie, że zostanie dostarczona w dniu następnym, a została po kolejnych trzech. Infolinia poinformowała mnie, że "można zgłosić reklamację".
Jak paczka o wymiarach 80x80x80 może spaść za szafkę? :D
Jak paczka o wymiarach 80x80x80 może spaść za szafkę? :D
Polskie Drogi #102
Polskie Drogi #102
z- 262
- #
- #
- #
- -4
@boubobobobou: Bardzo dobrze, że to napisałeś. Sam chciałem to dodać, choć za bardzo nie udzielam się w pisaniu komentarzy.
Widać, gdy nagrywający chce wjechać, że auto przed nim jest już na rondzie. Dlatego wina zdecydowanie po stronie nagrywającego. Trzeba takie przypadki uwypuklać, ponieważ zaczyna się robić tego plaga - ludzie zaczynają wjeżdżać na rondo z pełnym impetem i mają pretensje do jadących z mniejszą dynamiką, ale będących na rodzie pierwszymi.
Widać, gdy nagrywający chce wjechać, że auto przed nim jest już na rondzie. Dlatego wina zdecydowanie po stronie nagrywającego. Trzeba takie przypadki uwypuklać, ponieważ zaczyna się robić tego plaga - ludzie zaczynają wjeżdżać na rondo z pełnym impetem i mają pretensje do jadących z mniejszą dynamiką, ale będących na rodzie pierwszymi.
- -5
@60scnds: @dicamillo89: Ja nic nie wymyślam. Wy wymyślacie jakieś "zmiany pasa". Przecież widać, że pierwszy samochód, nie zakończył wjazdu na rondo... a miał do tego pierwszeństwo przed nagrywającym.
Informatyk potrzebny od zaraz
Polski sen o robotyzacji i automatyzacji się nie ziści, jeżeli nie przybędzie programistów z wiedzą i doświadczeniem. Uwaga rak, cytuję: "Problemem jest w szczególności znalezienie osób o odpowiednich kwalifikacjach i niezbyt wygórowanych oczekiwaniach płacowych.".
z- 495
- #
- #
- #
- #
- #
- #
Twórca aplikacji Mój Pociąg ma problem z dostępem do rozkładów PKP PLK,...
Adrian Łubik stworzył darmową aplikację z rozkładami jazdy, która może się przydać także osobom niepełnosprawnym. Niestety tego zaangażowania nie doceniła spółka PKP PLK, która zaczęła robić problemy, bo "nie jesteśmy instytucją charytatywną"
z- 95
- #
- #
- #
- -1
Trochę Januszowanie... Mam nowy biznes plan dla twórcy aplikacji "Maj Pociągł". Pomysł jest banalny - tworzymy stronę o nazwie np. szukaj.pl, taką jakby kopię bing.com, ale... uwaga! uwaga! Wiedza tajemna, prosto ze szkoleń motywacyjnych wielkiego Maajaaajjka! Zapytania i wyniki wyszukiwania wysyłamy/pobieramy do/z google.com.... PROFIT!!! Pomysł oparty na ogólnodostępnej stronie. Będzie się super skalowało na miliony userów. Jak czasem wolno działa trzeba ich opier... na twitterze, albo facebooku i będą poprawiać... (nikt nie
Nie działa internetowa sprzedaż biletów na Pendolino
Dlaczego mnie to nie dziwi???
z- 40
- #
- #
@arekf: To nie jest kwestia cebulactwa, ale normalnych oczekiwań. Problem jest nie z samym Pendolino, ale z całym systemem PKP. PKP Informatyka najwyraźniej daje ciała jak nikt przedtem. Ludzie, którzy tam pracują chyba nie mają wstydu. Jeżdżę pociągami regularnie. Codziennie używam przez ponad 8 godzin internetu i system PKP to chyba pierwszy tak niekompetentny produkt z jakim miałem do czynienia. Ten system nigdy nie działał zgodnie z oczekiwaniami (żeby nie powiedzieć nieprawidłowo):
- Dwa razy kupiłem bilet na miejsce, na które ktoś inny też zakupił bilet!!! Wyobraża ktoś sobie takie coś w renomowanej firmie? To tak jakby dwóm osobom przydzielić to samo konto w banku, albo numer telefonu... Może jakiś informatyk niech się wypowie, jak mocno trzeba spier... by coś takiego zaistniało...
- System zapamiętał nie raz wybiórczo wprowadzane dane i na przykład potrafi zarezerwować miejsce w kuszetce, tylko dlatego, że kilka wyszukiwań temu się takie wyszukiwało. Systemu nie rusza to, że teraz szukam miejsca siedzącego. Bo po co?
- Czasem jeżdżę kuszetkami. Wybierając miejsce na dole/górze - zależnie od preferencji, system daje nam takie, które mu się podoba, a nie które preferujemy. Po prostu. Znam konkretne numery miejsc do leżenia na dole i gdyby nie opcja "wybór konkretnego miejsca", nigdy bym się na nie nie załapał, bo system ich nie wypluwa.
- Wyszukiwanie: Kraków - Iława, przez Warszawę. Miejsc brak. Jak to?! Czyli nie pojadę? Pojadę, ale muszę kupić bilety Kraków - Warszawa, Warszawa - Iława. Wskazuję systemowi konkretny pociąg i trasę, którą chcę pokonać. System nie potrafi przydzielić miejsca, nie potrafi mnie poinformować o rzeczywistej sytuacji w pociągu. Przeciwnie, błędnie oznajmia, że brak biletów na danej trasie.
- Sprzedawano mi bilety na numery miejsc, które nie istnieją. Boli, ale tego bym akurat nie roztrząsał, bo pomyłka w numeracji, czy też jakieś nieaktualne źródło danych, to nie jest chyba błąd systemu samego
- Dwa razy kupiłem bilet na miejsce, na które ktoś inny też zakupił bilet!!! Wyobraża ktoś sobie takie coś w renomowanej firmie? To tak jakby dwóm osobom przydzielić to samo konto w banku, albo numer telefonu... Może jakiś informatyk niech się wypowie, jak mocno trzeba spier... by coś takiego zaistniało...
- System zapamiętał nie raz wybiórczo wprowadzane dane i na przykład potrafi zarezerwować miejsce w kuszetce, tylko dlatego, że kilka wyszukiwań temu się takie wyszukiwało. Systemu nie rusza to, że teraz szukam miejsca siedzącego. Bo po co?
- Czasem jeżdżę kuszetkami. Wybierając miejsce na dole/górze - zależnie od preferencji, system daje nam takie, które mu się podoba, a nie które preferujemy. Po prostu. Znam konkretne numery miejsc do leżenia na dole i gdyby nie opcja "wybór konkretnego miejsca", nigdy bym się na nie nie załapał, bo system ich nie wypluwa.
- Wyszukiwanie: Kraków - Iława, przez Warszawę. Miejsc brak. Jak to?! Czyli nie pojadę? Pojadę, ale muszę kupić bilety Kraków - Warszawa, Warszawa - Iława. Wskazuję systemowi konkretny pociąg i trasę, którą chcę pokonać. System nie potrafi przydzielić miejsca, nie potrafi mnie poinformować o rzeczywistej sytuacji w pociągu. Przeciwnie, błędnie oznajmia, że brak biletów na danej trasie.
- Sprzedawano mi bilety na numery miejsc, które nie istnieją. Boli, ale tego bym akurat nie roztrząsał, bo pomyłka w numeracji, czy też jakieś nieaktualne źródło danych, to nie jest chyba błąd systemu samego
#wejsciesilowe