@sureshot raczej mało rzeczy mnie w jakikolwiek sposób mnie rusza jednak przy tym zdjęciu oczy zaszklone. Gruba muzynska pala w dupe tym co pisali na mikro, że nie mogą się doczekać wojny na Ukrainie
@Syn_JankaW: Mam to samo. Wiem, że jesteśmy dziećmi cieplarnianymi - dawniej ludzie byli twardsi i życie bywało brutalniejsze. Ale nie aż tak. Rozpacz i trauma tych ludzi zostały nam przekazane w genach.
Hej hej hej Miodożercy(。◕‿‿◕。) Witam na kolejnym miodowym #rozdajo ( ͡°͜ʖ͡°) Zasady są proste, zostawiamy plusa i bierzemy udział w losowaniu, bez ograniczeń. ( ͡°͜ʖ͡°)ノ⌐■-■ Losuję osobę a do wygrania jest:
@Syarho: Nie wiem, o co chodzi, ale ostatnio zaczęli się do mnie odzywać headhunterzy. Część rozsądna, część robi tajemnice ze wszystkiego. Ja tak mam, że jeśli profil stanowiska mi się podoba, to pójdę i zobaczę, co w trawie piszczy. I mircy... Usłyszałem to. Na prawdę usłyszałem to najbardziej sztampowe pytanie dzisiaj rano.
Miła pani z autsorsingu haer z kamienną twarzą i powagą w oczach zapytała mnie: - Gdyby miałby
miałem zajebisty start nowego roku, więc zrobię #rozdajo * dowolne potrawy na pysznym * Σ < 50 pln * bordo nie biorą udziału * tęczowe awatary nie biora udziału * losowanie 17.01 ~20:00
Właśnie ukończyłem Kroniki Myrtany: Archolos. Nie wiem, czy będzie mi się chciało pisać jakąś dłuższą recenzje, ale grało mi się wyśmienicie. Jako całość Kroniki są nawet lepiej zaprojektowane od pierwszej czy drugiej części Gothica, jednak i tak to przygody Bezimiennego są dla mnie nadal numerem jeden. Nie wiem czy to wnika z sentymentu, czy może jednak faktu, że Kroniki to nadal tylko mod, a GI i GII to kanon historii królestwa Myrtany.
Podzielenie wartości statystyk takich jak siła na te, które uzyskaliśmy poprzez naukę oraz te, które uzyskaliśmy dzięki stałym bonusom, dzięki czemu nie trzeba oszczędzać eliksirów podnoszących na stałe statystyki na koniec gry, bo uzyskanie większej siły dzięki eliksirom nie podniesie nam automatycznie progu kosztu punktów nauki.
najlepsze jest to, że wielu fanów kiedyś było przeciwnym zmianie tego. Bo mówili że tak jest lepiej, że trzeba wtedy świadomie inwestować w
@haxx: I dlatego żarcia powinieneś używać na początku gry, a mikstur pod koniec. Mi się podoba takie rozwiązanie.
Jeżeli żarcie też powinno leczyć procentowo, to musiałby być to większe wartość, tak jak np w Gothic 3 smażone mięso leczy aż 20% hp a mikstura lecznicza 50%. Tylko jeżeli w Kronikach żarcie miałoby leczyć %, to ile musiałyby leczyć wtedy mikstury lecznicze, jak taki eliksir leczniczy ma już 70%?