nigdy tego nikomu nie mówiłem ale mam taka przypadłość, że jak kupuję nową koszulkę to obcinam cały ten pasek/ ściągacz przy szyi bo nie znoszę jak mi coś tam się grubego obciska
może i wygląda głupio ale mi pasuje
może i wygląda głupio ale mi pasuje
Po 15 godzinnej podróży dowiaduje się na lotnisku, że moja rezerwacja została odwołana o czym nie poinformował mnie ani przewoźnik ani pośrednik u którego bookowalem lot ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Koniec końców linia zapewniła mi hotel na jedną noc, ale wciąż wolałbym spać w domu a nie wstawać specjalnie na drugi dzień na lot.
Mimo wszystko myślę o napisaniu
Podsumowując: albo jedna albo druga linia zawaliła sprawę bo nie powiadomiła mnie o odwołaniu ostatniego lotu na rezerwacji co zmusiło mnie do prawie 12h oczekiwania w miejscu przesiadkowym. Co prawda zabookowali mi lot na następny dzień i zapewnili hotel ale czasu nikt mi nie odda. Wiesz gdzie powinienem pisać? Do linii?
Przy tym powrotnym ostatni lot był obsługiwany przez Lufthanse i został zmienione/anulowany bez poinformowania mnie
Zostawiam wpis do potomnych. O przebiegu będę informował na bieżąco
W ostateczności pisemko do Rzecznika Praw Pasażerów