Niemiec przekraczając prędkość o 31km/h w zabudowanym zapłaci mandat wysokości 160€, dostanie 2 punkty karne(na 8 możliwych) i zakaz prowadzenia przez 1 miesiąc. Poza zabudowanym przekraczając o 31km/h dostanie odpowiednio mandat 120€ 1 punkt karny i miesięczny zakaz. Zarabiając najniższą krajową w najmniej korzystnej klasie podatkowej - 973€ netto - zapłaci odpowiednio mandat wysokości 16.4% swojej pensji za przekroczenie w zabudowanym i 12.3% za przekroczenie poza zabudowanym.
Dla @szyna18 i @volion dodałbym, że nasze ratio wypadków samochodowych i ogólny styl jeżdzenia Polaków z nadmierną prędkością sprawiają, że w moim mniemaniu porównywanie zarobków względem kary jest tylko jednym z czynników. Wszak temat nadmiernych prędkości jest wałkowany od 20 lat i obywatele PL mieli czas się nauczyć jak one działają. Mam nadzieję, że dalej będziemy zwiększać skuteczność wyłapywania piratów i mityczna nieuchronność kary w parze
Jeżeli zabudowań nie przybyło to jest to nie wygląda na zatłoczone przejście. Jak chcesz w takim razie zapewnić pieszemu możliwość przejścia na drugą stronę jezdni, skoro jezdnia kwalifikuje się do Art. 13 pkt 5 prawa o ruchu drogowym?
normalna sprawa jak na DK7 między Czosnowem a Łomiankami pod Warszawą - rzadko uczęszczane przejście z dobrą widocznością dostaje ograniczenie do 70km/h - kompromis
@Ligniperdus: Problem jest z prędkością, odstępami, skupieniem na drodze i przewidywaniem na bardzo podstawowym poziomie. Pamiętasz o zmianie przepisów dotyczących pierwszeństwa pieszych?
Problemem nie jest infrastruktura tylko sarmacki styl bycia kierowców i ta ustawa jest jednym z kroków do "siłowego" uświadomienia społeczeństwu, że państwowa droga to miejsce na którym każdy ma prawo czuć się tak samo bezpiecznie.
Wszystkie czynniki drogowe uwzględnia się drogą kompromisu pomiędzy bezpieczeństwem, przepustowością i przede wszystkim
@MMMMMMMMMMM: ja przez lata posiadania używek nauczyłem się opisywać bolączkę tak, aby podpasowała słowami kluczowymi do tego co mógł jakiś amerykaniec czy inny hindus wrzucić w tytule filmu z naprawy na YT/forum. I tak ostatnio między innymi za grosze naprawiłem w swojej X5 "przepustnicę EGR" (1.5k+ wg. Diagnozy mechanika) czyli finalnie zawór podciśnienia za 130zł ( ͡°͜ʖ͡°)
@iredbox: Podziwiam za chęci do prowadzenia dyskusji z prawakami. Poziom ich hipokryzji i pseudointelektualnego bełkotu to dość skuteczna bariera ochronna przed faktami.
@kryptonim_putas mam trochę lat na karku, więc te czasy oczerniania pisu w TVN pamiętam bardzo dobrze. Biło mnie to wtedy w oczy. Pamiętam jak mój ojciec zawsze cisnął po PiSie jeszcze przed ich pierwszą (dwuletnią) kadencją, że drugą komunę wprowadzą a Kaczyński jest chory na władzę. Uważałem
Ciekawe dlaczego instagram, twitter czy facebook formuły nie wrzucił jeszcze oświadczenia Maxa ( ͡~ ͜ʖ͡°) z tego co pamiętam zazwyczaj wrzucali takie wpisy #f1
@SpalaczBenzyny: kto jak kto, ale Max by nigdy nie powiedział, że wyjedzie komuś z bańki jak się powtórzą chamskie pytania? :)
Twój obraz Maxa jest błędny, ale to właśnie dzięki PR. Daleko jabłko nie pada od jabłoni, więc w ciemno wierzę, że PRowcy w tym wpisie go musieli hamować.
Włączyłem dziecku bajake na YT i poszedłem pod prysznic za chwilę, córka przychodzi "Tata reklama jest" Reklama która trwa 51 minut... Pominąłem i za 3 minuty kolejna co trwa 15 minu. YouToub czy ciebie to już do reszty popie******? #youtube
wykupował z Was ktoś kiedyś miejsce parkingowe na własność pod starym blokiem? nie jakieś podziemne, tylko po prostu koło bloku, jaki to był koszt o ile dało się je wykupić lub jakoś zarezerwować na własność #motoryzacja #parking
Audi A6 C5 Nivomat, opada lewy tył. Do dzisiaj było wszystko okej. Słychać syk z okolicy koła a aktualnie nie mam jak tego sprawdzić. Ktoś coś? #motoryzacja #samochody #audi #mechanikasamochodowa
@SzCzoteckY: tylko odnoszę wrażenie, że to nie zalicza się do wślizgu, próby przejęcia bądź innego zagrania które tu ładnie przytoczyłeś w definicji. Tutaj szwed zajął pozycje i jego ruch był zwykłym kopnięciem opadającej piłki. To że wjechał na pełnej ukrainiec i w połowie ruchu nogi szweda się na nią nabił to zwyczajnie jego wina. Oczywiście możesz powiedzieć, że wszyscy tutaj piłkarze z wuefu, możesz pokazać paszport polsatu, ale fizyki nie
@WiesniakzPowolania: kwestia skali i regularności serwisów. Jeżeli robisz rzadziej i masz auto z tych droższych w utrzymaniu to jednak tą checkliste warto zweryfikować, żeby potem nie wypaść z kapci :)
@ouuouu jeden z moich zaufanych mechaników stracił moje zaufanie jak mu zapłaciłem specjalnie za usługę sprawdzenia auta (jakby to było coś innego niż wycena tego co jest do zrobienia xD) a on mnie okłamał i zrobił tylko to co
polećcie jakiś samochód do 30k. wymagania to 4x4 turbo i automat, zależy mi żeby miał bardzo dobry układ kierowniczy zawieszenie i skrzynię. #motoryzacja #samochody
Mirki, ile was w skali roku kosztuje auto? Mam na myśli sumaryczną kwotę tj. ubezpieczenie, paliwo, mycie, naprawy, wymiany opon, parkingi, po prostu wszystko.
Ciekawe czy Mercedes wyciągnie kiedyś W11 z muzeum, odkręci na maksa i zacznie bić rekordy torów tak jak kiedyś Porsche ze swoim 919 Evo. Mogłoby to być ciekawe ile te bolidy byłyby szybsze na okrążeniu bez sztucznego ograniczania ich szybkości ( ͡°͜ʖ͡°) #f1
@Prychacz: Wątpię w tak spektakularne wyniki jak przy samochodach z serii długodystansowych. Zasadnicza różnica jest taka, że samochód długodystansowy domyślnie musi wytrzymać 24h w ciągłym sprincie, stąd też tak olbrzymi zapas konstrukcyjny na podnoszenie mocy do krótkiego okrążenia.
Narzekałam kiedyś, na totalnie nieintuicyjną i irytującą obsługę nowego Golfa. Jeśli ktoś z Was nie miał jeszcze z nim kontaktu, to proszę, wrzucam filmik, na którym wszystko jest ładnie wypunktowane. #motoryzacja #samochody
@ChickenDriver: o to to to. Samo zaprojektowanie i wyprodukowanie fizycznego przycisku to dość skomplikowany proces wbrew pozorom. Cechą przycisków jest ich różnorodność pod kątem kształtów, pracy (zachowania fizycznego po naciśnięciu) i funkcji, co sprawia, że koszt procesu jest zdecydowanie większy (nie użyjemy jednej taśmy produkcyjnej do wszystkich przycisków i przy samym projektowaniu nie ma wspólnej "templatki" która pozwalałaby pomijać wiele etapów wspólnych jak to jest przy tabletach)
Dwóch piłkarzy, którzy nigdy nie powinni być kapitanami swoich reprezentacji narodowych.
Porównując Lewego w Polsce czy Messiego w Argentynie, ich "charyzmę" i inne cechy, do np. Ronaldo w Portugalii, Kjæra w Danii, czy też Ramosa w Realu, Neuera w Bayernie, dawniej Gerrarda w LFC, Puyola w Barcelonie i Hiszpanii oraz Paolo Maldiniego w klubie i kadrze, to ci dwaj są mierni jako liderzy swoich zespołów. Chodzi mi o reagowanie na złą grę,
Niemiec przekraczając prędkość o 31km/h w zabudowanym zapłaci mandat wysokości 160€, dostanie 2 punkty karne(na 8 możliwych) i zakaz prowadzenia przez 1 miesiąc.
Poza zabudowanym przekraczając o 31km/h dostanie odpowiednio mandat 120€ 1 punkt karny i miesięczny zakaz.
Zarabiając najniższą krajową w najmniej korzystnej klasie podatkowej - 973€ netto - zapłaci odpowiednio mandat wysokości 16.4% swojej pensji za przekroczenie w zabudowanym i 12.3% za przekroczenie poza zabudowanym.
Po
źródło: comment_1628571707MFKGiisXsTMQgInEK0vAgj.jpg
PobierzDla @szyna18 i @volion dodałbym, że nasze ratio wypadków samochodowych i ogólny styl jeżdzenia Polaków z nadmierną prędkością sprawiają, że w moim mniemaniu porównywanie zarobków względem kary jest tylko jednym z czynników. Wszak temat nadmiernych prędkości jest wałkowany od 20 lat i obywatele PL mieli czas się nauczyć jak one działają.
Mam nadzieję, że dalej będziemy zwiększać skuteczność wyłapywania piratów i mityczna nieuchronność kary w parze
Czy to wpis w stylu "tak było, nie zmyślam"? :)
Jeżeli zabudowań nie przybyło to jest to nie wygląda na zatłoczone przejście.
Jak chcesz w takim razie zapewnić pieszemu możliwość przejścia na drugą stronę jezdni, skoro jezdnia kwalifikuje się do Art. 13 pkt 5 prawa o ruchu drogowym?
normalna sprawa jak na DK7 między Czosnowem a Łomiankami pod Warszawą - rzadko uczęszczane przejście z dobrą widocznością dostaje ograniczenie do 70km/h - kompromis
Pamiętasz o zmianie przepisów dotyczących pierwszeństwa pieszych?
Problemem nie jest infrastruktura tylko sarmacki styl bycia kierowców i ta ustawa jest jednym z kroków do "siłowego" uświadomienia społeczeństwu, że państwowa droga to miejsce na którym każdy ma prawo czuć się tak samo bezpiecznie.
Wszystkie czynniki drogowe uwzględnia się drogą kompromisu pomiędzy bezpieczeństwem, przepustowością i przede wszystkim