Spoiler alert dla wszystkich,którym zanosi się, że zrealizują zamówienie:
Jak checie otrzymać to zamówienie, to liczcie się z tym, że nie obędzie się bez rozmowy z kurierem i rozmowy (telefonicznej)z panią z Glovo XD O ile w ogóle zrealizują, bo gwarancji nie ma.
W każdym razie jeśli zamówienie ma być zrealizowane, to bez dłuższej interakcji z kurierem/glovo się raczej nie obędzie. Jak chcecie tego uniknąć, to nie wiem anulujcie zamówienie czy coś.
Jak checie otrzymać to zamówienie, to liczcie się z tym, że nie obędzie się bez rozmowy z kurierem i rozmowy (telefonicznej)z panią z Glovo XD O ile w ogóle zrealizują, bo gwarancji nie ma.
W każdym razie jeśli zamówienie ma być zrealizowane, to bez dłuższej interakcji z kurierem/glovo się raczej nie obędzie. Jak chcecie tego uniknąć, to nie wiem anulujcie zamówienie czy coś.
Ahahah #wolt co sytuacje wykorzystało i followup do wpadki #glovo właśnie #!$%@?ło, rozsyłając przy tym kod rabatowy:
"A kto daje i zabiera, ten się w piekle poniewiera!" XD
@pawell-karczewski: Niekoniecznie. Podejrzewam dwie opcje. Albo restauracja, w której zamawiałeś, korzysta jednocześnie z usług i Glovo I wolta i np. zapakowała zamówienie w rzeczy od Glovo, mimo że przez Wolta zamówiłeś.
Albo, co bardziej prawdopodobne w sumie, kurier który ci dostarczał zamówienie pracował jednocześnie dla Glovo i Wolta, a wiadomo jednocześnie za Glovo i Wolta się nie przebierze, więc tego dnia miał
@pawell-karczewski: nie, przyszedł dobry chłop tylko robi dla jednych i drugich, to tak jak zamawiając bolta może do ciebie przyjechać auto z magnesami ubera