Słuchawczki by się przydały, parę dni temu mikrofon mi się popsuł i nie mam jak grać w drużynie, ale pewnie nie wygram bo nigdy nic nie wygrałem w życiu nawet gumy do żucia
Xeno – najmniejsza mierzalna jednostka relacji międzyludzkiej. Wymieniana jest na ogół między osobami całkowicie obcymi. Przyjmuje postać, przykładowo, błysku flirtu w oku, kiwnięcia ze zrozumieniem, albo wspólnego uśmiechu nad jakimś zrządzeniem losu. Te momenty są zupełnie nieprzewidywalne i mijają szybciej niż trwały, ale są ważnym pokarmem emocjonalnym, który łagodzi naszą samotność.
@Britney_Spears: Flashover - na każdej dobrej imprezie o 3 nad ranem, gdy stoicie na balkonie, część gości zgonuje w mieszkaniu a Wy siedzicie paląc papierosa i rozmawiając o życiu, własnych wyborach, sukcesach, porażkach, nadziejach i obawach... Shit...
ultraagresywny wobec męskiego genomu i wybił wszystkich mężczyzn na świecie
@bolo1: Swego czasu miałem marzenie stworzyć wirusa, które wybiłoby wszystkie różowe na świecie. To przez nie dręczyciele znęcali się nad innymi, same również nimi były.
Podjęliśmy walkę i chwilowo jest lepiej. Jest pasożyt we krwi, od kilku dni antybiotyk, zobaczymy jak będzie dalej. Trzymajcie kciuki #koty #kitku #pokazkota #choroba
@Analitykzbozejlaski1_-: Ja jak czytam płacze ludzi, że "jak to? LPG do (np) Mercedesa S500?" to myślę sobie, że gdybym był obrzydliwie bogaty, to kupiłbym jakiś supersamochód (lambo, ferrari, porsche) i zrobił mu swapa na takiego klekota XD Fala uderzeniowa pękających dup dałaby mi lepsze przyspieszenie do setki niż dowolne V12 XD
@mat9: brawurę wymieniłem tylko jako jeden z czynników, a nie główny. Do katastrofy doprowadził cały szereg zaniedbań i błędów. Choćby fakt, że system TAWS darł się jak potłuczony PULL UP, TERRAIN AHEAD, a piloci najwidoczniej to zignorowali, bo przecież wiedzą lepiej, a reaktor nie mógł wybuchnąć no bo przecież to niemożliwe, wiem lepiej.
@gandhi: nie znam się na awionice jakoś specjalnie, ale wiem, że TAWS pobiera dane z wielu źródeł jak barometry pokładowe, wysokościomierz, dane z GPS itd., także czy był wtedy całkowicie bezużyteczny? Tego nie jestem w stanie stwierdzić, jednak jeśli potrzebujesz innego przykładu brawury to weźmy choćby fakt, że widoczność wtedy była na poziomie 400m (lądowanie tu-154 wymaga widoczności 1100m), panowała gęsta mgła i ogólnie beznadziejne warunki, a i tak zdecydowano