Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko179
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Informacje

    Informacje
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

Epsiloks
Epsiloks

Epsiloks

Dołączył 9 lat i 2 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 1505
  • Znaleziska 757
  • Mikroblog 748
  • Obserwujący 4
  • Obserwowane 41
Epsiloks
Epsiloks
Epsiloks 31.08.2021, 17:37:04
  • 0
Egzotyczna ankieta

Gdybyś był obywatelem Niemiec, na jaką partię byś zagłosował?

#konfederacja #4konserwy #polityka #ankieta #wolnyrynek #liberalizm #libertarianizm #neuropa #lewica #bekazpisu #bekazprawakow #bekazlewactwa #nacjonalizm #komunizm

Na jaką partię byś zagłosował?

  • CDU/CSU 19.1% (18)
  • AfD 31.9% (30)
  • SPD 8.5% (8)
  • FDP 22.3% (21)
  • GRÜNE 10.6% (10)
  • LINKE 7.4% (7)

Oddanych głosów: 94

  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Kondzio11121555
Kondzio11121555
Kondzio11121555
31.08.2021, 19:26:40 via Android
  • 1
@Epsiloks NPD
  • Odpowiedz
t.....k
t.....k
konto usunięte 31.08.2021, 19:26:45 via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Epsiloks nie ma nic co bym znał, a że z niemieckich partii kojarzę tylko NSDAP ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
  • Odpowiedz
Epsiloks
Epsiloks
Epsiloks 31.08.2021, 16:24:22
  • 0
Tylko dla wyborców Koalicji Obywatelskiej.
Na jaką inną partię byś zagłosował, gdyby KO nie było? Jeśli "inna" zostaw komentarz jaka.

#neuropa #polityka #lewica #bekazpisu #bekazprawakow #ankieta

Na jaką inną partię byś zagłosował, gdyby KO nie było?

  • Zjednoczona Prawica (PIS+Solidarna Polska) 3.5% (3)
  • Koalicja Polska(PSL+UED) 7.0% (6)
  • LEWICA(SLD+Wiosna+Razem) 17.4% (15)
  • Konfederacja(Korwin+Korona+Ruch Narodowy) 11.6% (10)
  • Porozumienie Jarosława Gowina 2.3% (2)
  • Polska 2050 Szymona Hołowni 50.0% (43)
  • inna 3.5% (3)
  • nie idę wtedy na wybory 4.7% (4)

Oddanych głosów: 86

  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Epsiloks
Epsiloks
Epsiloks
Autor
31.08.2021, 16:58:53
  • 0
@wespazjan: Libertarianie są jak premier Mateusz Morawiecki, bo ciągle mówią, że to potrwa jeszcze tylko 2 tygodnie
  • Odpowiedz
Epsiloks
Epsiloks
Epsiloks
Autor
31.08.2021, 17:01:16
  • 0
@wespazjan: a czemu wogóle na nich?
  • Odpowiedz
Epsiloks
Epsiloks
Epsiloks
Autor
31.08.2021, 17:09:19
  • 0
@wespazjan: jeśli szukasz czegoś w tych klimatach, to obczaj np Możemy, dla mnie większość tego co mają brzmi spoko, a nie ma tego gimnazjum libertarian na pierwszy rzut oka.
  • Odpowiedz
Epsiloks
Epsiloks
Epsiloks
Autor
31.08.2021, 17:15:21
  • 0
@wespazjan: nie śledzę młodzieżówek, kojarzę tylko prezesa oraz program z deklaracją ideową, a na papierze to wygląda ok. Jeszcze Libertarianie wyglądają jak kuce sprzed 10 lat, które dopiero wyszły z piwnicy.
  • Odpowiedz
Epsiloks
Epsiloks
Epsiloks
Autor
31.08.2021, 17:21:33
  • 0
@wespazjan: Wątpie, liby są tylko w necie popularne, w dodatku dla wąskiego grona, mogą być też aż nazbyt radykalni dla januszy polityki, możemy ma według mnie w teorii lepszy potencjał wyborczy.
  • Odpowiedz
Epsiloks
Epsiloks
Epsiloks
Autor
31.08.2021, 17:25:07
  • 1
@wespazjan: W polsce nawet takiej nie ma, to są libertarianie jedynie z nazwy. Co najwyżej radykalnymi liberałami można ich nazwać.
  • Odpowiedz
Epsiloks
Epsiloks
Epsiloks 31.08.2021, 16:11:25
  • 0
Tylko dla wyborców Konfederacji.
Na jaką inną partię byś zagłosował, gdyby Konfederacji nie było? Jeśli "inna" zostaw komentarz jaka.

#konfederacja #4konserwy #polityka #ankieta #wolnyrynek #liberalizm #libertarianizm

Na jaką inną partię bys zagłosował gdyby nie było Konfederacji?

  • Zjednoczona Prawica (PIS+Solidarna Polska) 10.4% (8)
  • Koalicja Obywatelska (PO+Nowoczesna) 14.3% (11)
  • Koalicja Polska (PSL+UED) 6.5% (5)
  • Porozumienie Jarosława Gowina 2.6% (2)
  • Polska 2050 Szymona Hołowni 7.8% (6)
  • Lewica (SLD+Wiosna+Razem) 3.9% (3)
  • inna 11.7% (9)
  • nie idę na wybory wtedy 42.9% (33)

Oddanych głosów: 77

  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

w.....n
w.....n
konto usunięte 31.08.2021, 17:01:16
  • 1
@Epsiloks: Wyobrazcie sobie być wyborcą konfederacji i chcieć głosować na lewicę XD. Albo to trolling, albo ludzie zupełnie nie rozumieją na co głosują i na co by głosowali w takiej sytuacji, jak w ankiecie
  • Odpowiedz
merciless85
merciless85
merciless85
31.08.2021, 17:34:40
  • 4
@Epsiloks: Konfederacja jest partią na która obecnie brzydzi mnie najmniej. Gdy ich zabraknie nie idę na wybory
  • Odpowiedz
Epsiloks
Epsiloks
Epsiloks 31.08.2021, 15:29:04
  • 0
Sondaż dla wyborców konfederacji, które ugrupowanie popierasz?

#konfederacja #4konserwy #polityka #ankieta

Którą partię popierasz?

  • KORWIN 72.5% (37)
  • KORONA 17.6% (9)
  • RUCH NARODOWY 9.8% (5)

Oddanych głosów: 51

  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Epsiloks
Epsiloks
Epsiloks
Autor
31.08.2021, 15:33:44
  • 1
@Ordo_Publius: Ankieta dla wyborców jest
  • Odpowiedz
Epsiloks
Epsiloks
Epsiloks 30.08.2021, 16:12:11
  • 1
Parlamentarny sondaż wykopkowy. Które konkretne ugrupowanie w sejmie popierasz? Wymieniłem tylko najpopularniejsze które się zmieściły :) Jak inną daj plusa w komentarzu.

#polityka #ankieta #4konserwy #neuropa #konfederacja #liberalizm #libertarianizm #nacjonalizm #wolnyrynek #socjalizm #komunizm #kapitalizm
Epsiloks - Parlamentarny sondaż wykopkowy. Które konkretne ugrupowanie w sejmie popie...

źródło: comment_16303399017JbSEnzktn90N7b8Rxkgag.jpg

Pobierz

Którą partię w sejmie popierasz?

  • KORWIN (KONFEDERACJA) 31.1% (52)
  • RUCH NARODOWY (KONFEDERACJA) 3.6% (6)
  • KORONA (KONFEDERACJA) 6.0% (10)
  • NOWOCZESNA (KOALICJA OBYWATELSKA) 13.8% (23)
  • PLATFORMA OBYWATELSKA (KOALICJA OBYWATELSKA) 28.1% (47)
  • POLSKIE STRONNICTWO LUDOWE (KOALICJA POLSKA) 1.8% (3)
  • UNIA EUROPEJSKICH DEMOKRATÓW (KOALICJA POLSKA) 1.2% (2)
  • NOWA LEWICA (LEWICA) 1.8% (3)
  • RAZEM (LEWICA) 7.2% (12)
  • ZJEDNOCZONA PRAWICA (PIS+SOLIDARNA POLSKA) 5.4% (9)

Oddanych głosów: 167

  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Epsiloks
Epsiloks
Epsiloks
Autor
30.08.2021, 16:13:38
  • 1
Porozumienie Jarosława Gowina
  • Odpowiedz
Epsiloks
Epsiloks
Epsiloks
Autor
30.08.2021, 16:13:55
  • 5
Polska 2050
  • Odpowiedz
Epsiloks
Epsiloks
Epsiloks
Autor
30.08.2021, 16:14:40
  • 0
Inicjatywa Polska (Koalicja Obywatelska)
  • Odpowiedz
Epsiloks
Epsiloks
Epsiloks
Autor
30.08.2021, 16:15:07
  • 0
Mniejszość Niemiecka
  • Odpowiedz
Epsiloks
Epsiloks
Epsiloks
Autor
30.08.2021, 16:15:41
  • 0
Kukiz 15
  • Odpowiedz
Epsiloks
Epsiloks
Epsiloks
Autor
30.08.2021, 16:16:46
  • 0
Zieloni (Koalicja Obywatelska)
  • Odpowiedz
Epsiloks
Epsiloks
Epsiloks
Autor
30.08.2021, 16:17:16
  • 0
Konserwatyści (Koalicja Polska)
  • Odpowiedz
Epsiloks
Epsiloks
Epsiloks
Autor
30.08.2021, 18:36:54 via Android
  • 0
@bastek66 Celowo akurat rozdzieliłem, żeby zobaczyć jakie poszczególne ugrupowania będą miały wyniki.
  • Odpowiedz
Epsiloks
Epsiloks
Epsiloks 30.08.2021, 13:18:38
  • 0
Jakim typem liberała jesteś?

ps. Osobą zaznacząjącym "klasyczny" przypominam, że jakakolwiek ingerencja państwa w jakąkolwiek dziedzinę życia was dyskwalifikuje.

#polityka #ankieta #4konserwy #neuropa #konfederacja #liberalizm #libertarianizm

jakim typem liberała jesteś?

  • klasyczny liberał 2.7% (2)
  • konserwatywny liberał 30.1% (22)
  • Socjalliberał 30.1% (22)
  • neoliberał 9.6% (7)
  • libertarianin 24.7% (18)
  • ordoliberał 2.7% (2)

Oddanych głosów: 73

  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Epsiloks
Epsiloks
Epsiloks
Autor
30.08.2021, 13:47:09
  • 0
@NijuGMD: a jakie masz poglądy?
  • Odpowiedz
Epsiloks
Epsiloks
Epsiloks
Autor
30.08.2021, 13:55:58
  • 0
@SirSherwood: a to mnie ciekawi trochę, prawa i lewa strona ma swoich liberałów, a co chwilę słyszę o j--a*iu ich przez wszystkich xd
  • Odpowiedz
Epsiloks
Epsiloks
Epsiloks
Autor
30.08.2021, 14:41:40
  • 0
@NijuGMD: nacjonalista? czy coś innego?
  • Odpowiedz
Epsiloks
Epsiloks
Epsiloks
Autor
30.08.2021, 14:54:46
  • 1
@NijuGMD: tak pytam, bo tych poglądów jest tyle, że powiedzenie prawicowe dużo mi nie mówi xd, taki trochę pinochetyzm w sumie
  • Odpowiedz
Epsiloks
Epsiloks
Epsiloks 26.08.2021, 09:18:52 via Android
  • 4
Młody, obiecujący Polak do trenera Cracovii:
#polityka #sport #memy #4konserwy #neuropa #konfederacja
Epsiloks - Młody, obiecujący Polak do trenera Cracovii:
#polityka #sport #memy #4kons...
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

2776

Radek Sikorski: To atak na UE. Granica Unii Europejskiej musi być kontrolowana

Radek Sikorski: To atak na UE. Granica Unii Europejskiej musi być kontrolowana

"Przypomnę, że pierwszym zaatakowanym krajem była Litwa. Łukaszence wydaje się, że powtórzy manewr prezydenta Turcji kiedy ten w 2015 roku otworzył granice i zalał Grecję uchodźcami. W Turcji naprawdę byli uchodźcy z Syrii. A Łukaszenka importuje sobie uchodźców, jeszcze pobierając za to pieniądze."

Erpe1
z
wprost.pl
dodany: 24.08.2021, 07:52:34
  • 314
  • #
    polska
  • #
    europa
  • #
    uniaeuropejska
  • #
    bialorus
  • #
    imigranci
  • #
    wojskopolskie
Epsiloks
Epsiloks
Epsiloks 24.08.2021, 11:31:18 via Android
  • 0
@cyther ten konserwatywny bardziej w platformie wydaje mi się, że topnieje, a ludzie Trzaskowskiego zaczynają dominować
Epsiloks
Epsiloks
Epsiloks 19.08.2021, 18:08:45
  • 4
Starzy przyszłością dla kraju

Zauważyłem od jakiegoś czasu, że panuje moda na podkreślanie wartości młodych osób oraz mówieniu o przemianach politycznych. Mówią tak choćby politycy różnych środowisk, ale utwierdziło się to też w kulturze(przez muzykę, filmy, bańki społeczne) oraz w świadomości wielu osób, również starszych.

Czy jest to prawda? Według mnie, ma to z nią niewiele wspólnego. W myśleniu tym utwierdziły ludzi w ostatnich latach widoki tłumów młodych osób uczestniczących w strajkach, manifestacjach
Epsiloks - Starzy przyszłością dla kraju

Zauważyłem od jakiegoś czasu, że panuje m...

źródło: comment_1629396436uAUxPMefgTu5Dy0GqgLFMS.jpg

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Epsiloks
Epsiloks
Epsiloks
Autor
19.08.2021, 18:36:13
  • 3
@NijuGMD: pis tego nie odkrył pierwszy, mogę myśleć o tusku wszystko, ale on umie też robić politykę, pis tylko wykorzystał to jako pierwszy w bardzo radykalny sposób, dostrzegalny dla ludzi którzy nawet się nie interesują takimi rzeczami. O ile ktoś nie będzie chciał przykładowo oszukać wyborców, to każda partia po pisie będzie musiała brnąć w to dalej.
  • Odpowiedz

619

Trump w kwietniu: wycofanie wojsk to mój sukces, Biden niepotrzebnie go opóźnia

Trump w kwietniu: wycofanie wojsk to mój sukces, Biden niepotrzebnie go opóźnia

Former President Donald Trump on Sunday praised withdrawing US troops from Afghanistan, while knocking his successor's timeline for doing so.

czeskiNetoperek
z
edition.cnn.com
dodany: 15.08.2021, 19:02:59
  • 103
  • #
    usa
  • #
    afganistan
  • #
    geopolityka
Epsiloks
Epsiloks
Epsiloks 17.08.2021, 17:08:59 via Android
  • 1
Rozbrajający są ludzie mówiący, że Trump by inaczej zrobił, g---o, a nie inaczej, podpisał sam umowę xd każdy powinien pamiętać, że oni będę realizować politykę swojego kraju innych mają w dupie.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Epsiloks
Epsiloks
Epsiloks 15.08.2021, 16:40:31
  • 13
#tvpis #memy #polityka #4konserwy #neuropa

ja: mama możemy ABBA w domu?
mama: przecież mamy ABBA w domu
ABBA w domu:
Epsiloks - #tvpis #memy #polityka #4konserwy #neuropa 

ja: mama możemy ABBA w domu...

źródło: comment_1629045519azvRc8KNAWDGm6Xg0qCdYi.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

toporek1234
toporek1234
toporek1234
12.08.2021, 20:45:21
  • 10
Tak szczerze? Ja pomimo odpałów niektórych członków Partii KORWiN dalej szanuję kilka osób i żałuję, że nie weszli oni w 2015 do sejmu. Przecież to wtedy była luksus partia, bez przesadnego szuryzmu bez układania się z ludźmi co mają gwóźdź wbity w mózg. Wtedy mogliby się fajnie zaprezentować w sejmie i w 2019 nie potrzebowaliby pomocy nikogo z zewnątrz.

A tak to teraz nie dość, że z jednej strony narole, których trzeba
toporek1234 - Tak szczerze? Ja pomimo odpałów niektórych członków Partii KORWiN dalej...

źródło: comment_1628801084yAORT2qERGvZzehPhFrcl6.jpg

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Epsiloks
Epsiloks
Epsiloks 13.08.2021, 18:40:36 via Android
  • 0
Niestety większość polskiej prawicy w Polsce to dźwigi, co lubią wszędzie but państwa, sami może by kiedyś cudem weszli, ale szans już by nie mieli na zwiększenie elektoratu
  • Odpowiedz
Xianist
Xianist
Xianist
13.08.2021, 11:00:38
  • 200
Wszystkim zwolennikom spod znaku konfederacji przypominam, że wasza postawa na zasadzie "znajcie łaskę pana, gdyż wstrzymaliśmy się do głosu, a mogliśmy zlikwidować tvn" bo uwaga telewizja nas krytykuję, niczym się nie różni od postawy kukizowców czy pisu, którzy również chętnie likwidują prywatną stację, bo ich krytykują.

Jesteście po prostu tacy sami jak pisowcy, tylko nie chcecie wprost tego przyznać, bo zasłaniacie się "wolnością". Gdyby nie sztuczny wizerunek obrońców wolności, już dawno byście
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Epsiloks
Epsiloks
Epsiloks 13.08.2021, 18:32:32 via Android
  • 0
@Xianist jeśli masz czas, wejdź na mój profil, napisałem jak wyglądało to głosowanie od kuchni
  • Odpowiedz
Epsiloks
Epsiloks
Epsiloks 11.08.2021, 20:47:59
  • 13
Mało chyba kto rozumie co się stało w sejmie z tym wstrzymaniem się, otóż RN(może poza Bosakiem) chciał zagłosować "za" tzw lextvn, więc korwin wymusił na nich, żeby zagłosowali, żeby się "wstrzymać", teraz ustawa trafi do senatu gdzie opozycja mając większość zrobić musi veto, potem PiS będzie musiał zrobić głosowanie w sejmie, jeśli będzie chciał anulować to veto, tylko problem w tym, że potrzebują już wtedy większości BEZWZGLĘDNEJ, a uwaga nawet głos
Epsiloks - Mało chyba kto rozumie co się stało w sejmie z tym wstrzymaniem się, otóż ...

źródło: comment_16287147588X0ZaipfAnBqAwn079NxaF.jpg

Pobierz
  • 24
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Epsiloks
Epsiloks
Epsiloks
Autor
11.08.2021, 20:52:56
  • 1
@szejk_wojak: otóż nie byłbym tego taki pewny :)
  • Odpowiedz
Epsiloks
Epsiloks
Epsiloks
Autor
11.08.2021, 20:53:31
  • 0
@amperrowwer: wydaje mi się, że w miale zrozumiale napisałem, żeby każdy zrozumiał xd
  • Odpowiedz
Epsiloks
Epsiloks
Epsiloks
Autor
11.08.2021, 20:57:43
  • 0
@szejk_wojak: tak, ponieważ brakowało kilku posłów opozycji dzisiaj
  • Odpowiedz
Epsiloks
Epsiloks
Epsiloks
Autor
11.08.2021, 20:59:39
  • 2
@rozbojnikalibaba: chyba nie zrozumiałeś, partia korwin poświęciła właśnie swój wizerunek wśród "mas" żeby narole, nie mogli tego przegłosować
  • Odpowiedz
Epsiloks
Epsiloks
Epsiloks
Autor
11.08.2021, 21:08:06
  • 0
@szejk_wojak: trzeba liczyć, że się da, gdyby narodowcy mieli wolną rękę veto senatu byłoby niemożliwe nawet
  • Odpowiedz
Epsiloks
Epsiloks
Epsiloks
Autor
11.08.2021, 21:18:26
  • 0
@szejk_wojak: jeśli veto senatu przejdzie, wystarczy, że chociaż jeden zmięknie i ustawa nie przejdzie, na zagranicę nie liczę nie cofną się przed tym choćby im grozili, minusem jeśli się uda to zrobić jest to, że jak pisałem poprawka konfederacji, dzięki której pis nie będzie miał wpływu na tvp też padnie, bo to jeden "pakiet".
  • Odpowiedz
Epsiloks
Epsiloks
Epsiloks
Autor
11.08.2021, 21:24:38 via Android
  • 0
@szejk_wojak Ta poprawka wykonuje wniosek TK z 2016 roku, więc dokonałaby polecenie trybunału
  • Odpowiedz
Epsiloks
Epsiloks
Epsiloks
Autor
11.08.2021, 21:31:16 via Android
  • 0
@szejk_wojak jeśli opozycja chce zablokować lextvn musi głosować też przeciw tej poprawce, więc ciekaw jestem tego co się będzie działo, PiS se ładnie to ogarnął
  • Odpowiedz
Epsiloks
Epsiloks
Epsiloks
Autor
11.08.2021, 22:12:05 via Android
  • 0
@memento_mori ich w Senacie nie ma, a jak wróci do sejmu to głos "wstrzymał się" będzie traktowany jak głos "przeciw"
  • Odpowiedz
Epsiloks
Epsiloks
Epsiloks
Autor
11.08.2021, 22:16:54
  • 0
@memento_mori: wstrzymają się za każdym razem, zadeklarowali to, nie pisze sobie tego z czapy
  • Odpowiedz
Epsiloks
Epsiloks
Epsiloks
Autor
12.08.2021, 01:58:59 via Android
  • 0
@memento_mori postaram się pamiętać, polecam ci jeszcze ten artykuł przeczytać, potwierdza część z tego co mówię :) https://businessinsider.com.pl/wiadomosci/lex-tvn-przyjete-przez-sejm-co-dalej-z-ustawa-opozycja-jeszcze-moze-ja-zablokowac/2hesv8j.amp?fbclid=IwAR3tjEpwIx_Kqf8pjRDc5Zu7VCIFB7kBKFfoQ87dw_opoqmiwMN2EbIW62k&__twitter_impression=true
  • Odpowiedz
krab_wieprzowy
krab_wieprzowy
krab_wieprzowy
06.08.2021, 16:07:51
  • 11
Zadałam to samo pytanie pod znaleziskiem z korwinem i chłopakiem z lewicy, ale mnie zminusowali i nie odpowiedzieli ( ͡° ʖ̯ ͡°)
To zadam jeszcze raz, tutaj:
Czy może mi ktoś wyjaśnić jedną rzecz? W prawie krajów cywilizowanych nie można zmusić nikogo do "użyczenia" części ciała bez względu na to, jaką wartość by się w ten sposób chroniło/ratowało. Jeśli ktoś będzie się wykrwawiał (i ma moją grupę krwi)
  • 79
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Epsiloks
Epsiloks
Epsiloks 06.08.2021, 16:43:24 via Android
  • 1
Porównanie nie trafione dla mnie, ale odpowiem. Ponieważ jest to obca osoba i nie ponosisz odpowiedzialności, jeśli np ktoś cię napadnie, obcy człowiek nie ma obowiązku robić dosłownie wszystkiego, żeby cię ocalić kosztem własnego życia, w przypadku aborcji jest to człowiek który powstał w wyniku czynu który był spodziewany
  • Odpowiedz
Epsiloks
Epsiloks
Epsiloks 06.08.2021, 17:12:52 via Android
  • 0
@krab_wieprzowy bo jesteś osobą odpowiedzialną za daną sytuację, konsekwencje były znane, nikt z zewnątrz cię "nie napadł", no nikt nie może cię zmusić, żebyś oddała krew, jest konflikt co do świadomości, ale nie tego czy jest człowiekiem, płód to określenie na fazę prenatalną człowieka. Jeśli się z tym nie zgadzasz to musisz być wtedy konsekwentna, nikt też nie musi ze środków publicznych finansować aborcji
  • Odpowiedz
Epsiloks
Epsiloks
Epsiloks 06.08.2021, 17:24:33 via Android
  • 0
@krab_wieprzowy Argument adabsurdum jest to trochę, w przypadku ciąży ponosisz konsekwencje swoich czynów, z tym niemowlakiem trochę niepoważne, skoro trzymasz to dziecko przy sobie to znaczy, że chcesz je mieć, jeśli nie chcesz opiekować się tym dzieckiem jest możliwość oddania go.
  • Odpowiedz
Epsiloks
Epsiloks
Epsiloks 06.08.2021, 17:58:20 via Android
  • 0
@krab_wieprzowy no wsiadając do samochodu musisz liczyć się z tym, że może być wypadek, obecnie w Polsce masz przepis, że jako prawny rodzic dziecka jesteś za nie odpowiedzialna, jeśli dziecko będzie zaniedbywane mogą ci je zabrać, dziecko nie jest też twoja własnością i twoim ciałem,
  • Odpowiedz
Epsiloks
Epsiloks
Epsiloks 06.08.2021, 18:20:15 via Android
  • 0
@krab_wieprzowy dziecko ma też prawo do swojej autonomii, różnica jest m.in. taka, że po okresie ciąży nie musisz wychowywać tego dziecka, nie ma wtedy konfliktu autonomii, dziecko może żyć dalej, ale nie wymaga to konkretnie akurat ciebie
  • Odpowiedz
Epsiloks
Epsiloks
Epsiloks 06.08.2021, 18:30:59 via Android
  • 0
@krab_wieprzowy no już wcześniejsze moje odpowiedzi mówią to, znalazło się tam w wuniku twoich decyzji, wolność jest nierozerwalna z odpowiedzialnością, autonomia dziecka też się liczy, po urodzeniu już niczyja autonomia nie jest naruszana, jak na samym początku pisałem, twój sposób myślenia prowadzi do sytuacji, że aborcja wogóle nie powinna być finansowana, ponieważ obcy człowiek nie musi finansować ci w podatkach zabiegu.
  • Odpowiedz
Epsiloks
Epsiloks
Epsiloks 06.08.2021, 18:47:51 via Android
  • 0
@krab_wieprzowy no prawo jest absurdalne w Polsce, tak z ciekawości pytam, jest to skrajny przykład, ale ogólnie występują takie sytuacje, co jeśli mężczyzna zostanie zgwałcony przez kobietę i zajdzie ona w ciążę?
  • Odpowiedz
Epsiloks
Epsiloks
Epsiloks 06.08.2021, 18:53:35 via Android
  • 0
@krab_wieprzowy przykre trochę, chodziło mi tylko o coś innego, jakaś kobieta zgwałciła mężczyznę i zaszła potem w ciążę, czy mężczyzna ten może abortować to dziecko?
  • Odpowiedz
Epsiloks
Epsiloks
Epsiloks 06.08.2021, 19:05:17 via Android
  • 0
No niech będzie, już mi się nie chce wykłócać o sens tego. Nie mam zapłacone wyborczej to tylko fragment widze, ale sporo jest tych przypadków, pamiętam jeden program, to jednym z komentatorów był Daniel Olbrychski to wyśmiał gościa, a ograniczało sie to jedynie do płać faceciku bo tak, żadnej argumentacji xD jednym z podstawowych problemów, ale nie jedynym i podejrzewam, że w tym przypadku też, jest fakt, że badania DNA liczą się
  • Odpowiedz
Epsiloks
Epsiloks
Epsiloks 06.08.2021, 19:14:54 via Android
  • 0
@krab_wieprzowy no jakaś to może opcja jest, ale problemu by nie rozwiązało nadal, w prawie jest coś takiego, że nawet jeśli udowodnione jest, że nie jesteś ojcem, to są kolejne powody jak status osoby z którą jesteś, jeśli matka nie jest zdolna do utrzymania dziecka lub jej status materialny ulega pogorszeniu, to jako kozioł ofiarny nadal musisz płacić. Zakres jest różny zależy od sprawy, może pół pensji ci zabrać, albo i
  • Odpowiedz
Epsiloks
Epsiloks
Epsiloks 06.08.2021, 19:26:45 via Android
  • 0
@krab_wieprzowy no se oglądam czasem jakieś opinie adwokatów z ciekawości odnośnie prawa alimentacyjnego, nie jestem teraz pewny czy w Polsce czy za granicą poszli o krok dalej, że z tym mieszkaniem to może dojść do sytuacji oddania nawet jeśli nie jest się małżeństwem, ale to już mocno skrajny przykład. Znam akurat kogoś i trzeba płacić, nowy partner matki nic nie zmienia. Czytałem opinie jednego adwokata, że on mówi klientom coś takiego,
  • Odpowiedz
Epsiloks
Epsiloks
Epsiloks 06.08.2021, 19:49:01 via Android
  • 0
@krab_wieprzowy xD coś słyszałem, że jak ktoś zarabia za mało lub wcale nie pracuje, to się tak robi xd ciekawi mnie co by zrobili jakby to był menel. Jakie on by miał potencjalne zdolności finansowe. Nie osądzam kto by chciał z taką osobą być ( ಠ_ಠ)
  • Odpowiedz
Epsiloks
Epsiloks
Epsiloks 06.08.2021, 20:07:48
  • 0
@krab_wieprzowy: wiadomo xd mogłoby być coś takiego jak ustala się kwotę na podstawie tego na co będą wydawane pieniądze z alimentów, żeby pokazywać czy pieniądze na to są mniej więcej przeznaczane. Wogóle nie wiem czemu tu się o tą aborcję kłócisz, większość osób tutaj ma trochę inną definicje wolności, niż większa część społeczeństwa.
  • Odpowiedz
Epsiloks
Epsiloks
Epsiloks 06.08.2021, 20:20:36 via Android
  • 0
@krab_wieprzowy nie wiem czy to zarzut bo tu jest dużo osób co by chciały zlikwidować końcowo instytucję małżeństwa xd No jakby coś takiego było, że osoba która wnosi rozwód dostaje po kieszeni, to by zamieszanie według mnie mogło powstać, jedna strona próbowała by wykończyć drugą, żeby tylko wzięła rozwód.
  • Odpowiedz
Epsiloks
Epsiloks
Epsiloks 06.08.2021, 20:44:09 via Android
  • 0
@krab_wieprzowy a nie jest już to brane pod uwagę przy rozwodach?
  • Odpowiedz
Epsiloks
Epsiloks
Epsiloks 06.08.2021, 21:07:55 via Android
  • 0
@krab_wieprzowy brzmi jak solidarność jajników xd trochę dziwne, żeby sędzia samą płcią się kierował, psychologiem nie jestem, ale strzelam, że to może zależeć statystycznie od tego, że może są bardziej wrażliwe i ciężko im orzec, że matka która naciąga na alimenty ich nie miała wcale, ale tak tylko przypuszczam.
  • Odpowiedz
x.....x
x.....x
konto usunięte 29.07.2021, 19:47:54 via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
Walka roku ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#konfederacja #zoltek
#korwin #polityka
x.....x - Walka roku ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#konfederacja #zoltek 
#korwin #polityka

źródło: comment_1627588074ljZHVFQZhUMPvNEnyn6hOK.jpg

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Epsiloks
Epsiloks
Epsiloks 29.07.2021, 21:15:05 via Android
  • 0
@Wedam nijugmd ma rację, wiele osób ma takie wrażenie nie wiem czemu, ale oni niczym się nie różnią istotnym poglądowo, może dlatego, że żółtek nie robi kontrowersji po prostu
  • Odpowiedz

595

Talibowie odzyskali już prawie połowę Afganistanu po wycofaniu się USA.

Talibowie odzyskali już prawie połowę Afganistanu po wycofaniu się USA.

I po co to wszystko było?

hahacz
z
bbc.co.uk
dodany: 27.07.2021, 19:13:08
  • 81
  • #
    wojna
  • #
    terroryzm
  • #
    afganistan
  • #
    usa
  • #
    historia
  • #
    ciekawostki
Epsiloks
Epsiloks
Epsiloks 27.07.2021, 22:03:20 via Android
  • 7
Warto przypomnieć, że polska wydała przynajmniej 2mld zł na tą operację, dokładnych kwot nie znamy bo od ok 2010 roku nie ma dokładnych wyliczeń
  • 3
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Epsiloks
Epsiloks
Epsiloks 28.07.2021, 18:44:44 via Android
  • 0
@kosma1 masa sprzętu została zmarnowana oraz trafiła właśnie w ręce talibów, kraj został mocniej zdestabilizowany, doświadczenie jest jedynym plusem, ale co z niego skoro jeszcze trochę i ci żołnierze będą mogli przejść na emeryturę, minusy według mnie miażdżą plusy
Epsiloks
Epsiloks
Epsiloks 28.07.2021, 02:50:21
  • 6
Czym jest prawica i lewica?

Natrafiłem kiedyś na ciekawą dyskusją co charakteryzuje i różni oba obozy i uznałem, że mógłbym to tutaj rozwinąć. Jestem bardziej amatorem niż politologiem, więc można mnie śmiało poprawiać. Będę upraszczał mocno oraz nie będę też szczegółowo rozwijał wątków bo nie jest to wykład historyczny. Mam nadzieję, że będzie ktoś zainteresowany tematem :)

Sam podział się bierze z 1789 roku kiedy to w trakcie rewolucji francuskiej zasiedli po prawej stronie
Epsiloks - Czym jest prawica i lewica?

Natrafiłem kiedyś na ciekawą dyskusją co ch...

źródło: comment_1627440601opVDtw5BT8Bi3uh90fTlyM.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Epsiloks
Epsiloks
Epsiloks 27.07.2021, 15:29:11
  • 28
Grafika dla wszystkich narodowców i części pseudoprawciwy która chce realizować "interes narodowy" na tvn'ie

#libertarianizm #4konserwy #neuropa #polityka #cytaty
Epsiloks - Grafika dla wszystkich narodowców i części pseudoprawciwy która chce reali...

źródło: comment_1627399670PmPAC9qSOZ7DdicwPDvoFF.jpg

Pobierz
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Epsiloks
Epsiloks
Epsiloks
Autor
27.07.2021, 15:32:04
  • 1
@zapomnialemhaslo: Zgadza się, ale to tym gorzej świadczy o narodowcach
  • Odpowiedz
Epsiloks
Epsiloks
Epsiloks
Autor
27.07.2021, 15:35:49
  • 1
@Ekspert_od_niczego: *które mu się podobały, czytaj całość ze zrozumieniem
  • Odpowiedz
Epsiloks
Epsiloks
Epsiloks
Autor
27.07.2021, 15:41:59
  • 1
@rogaty_weles: wiem, że stosuje to znacząco lewica, ale będę piętnował każdego kto chce stosować podobne metody co oni
  • Odpowiedz
Epsiloks
Epsiloks
Epsiloks
Autor
27.07.2021, 15:51:44
  • 2
@owadow: każdy ma swoją propagandę którą chce realizować, z tym NWO trochę poleciałeś
  • Odpowiedz
Epsiloks
Epsiloks
Epsiloks
Autor
27.07.2021, 16:11:16
  • 2
@owadow: gadasz głupoty, odnośnie twojego ostatniego zdania o finansowaniu "loch i sebiksów"(podejrzewam, że chodzi o 500+, wyprawki itd) to tej "niepracującej dzieciatej patologii" nie ma zbyt wiele, z tego co pamiętam w Polsce mamy ok.16,5mln ludzi pracujących, ok.8mln to emeryci i renciści, ok.7 mln to dzieci i młodzież do lat 17, do tego niepełnosprawni, studenci, żołnierze, księża, rentierzy itd. więc góra parę procent wychodzi, a zarejestrowanych wogóle bezrobotnych mamy w
  • Odpowiedz
Epsiloks
Epsiloks
Epsiloks
Autor
27.07.2021, 16:29:01
  • 1
@owadow: no jestem też przeciwny progresywnym i podwyższaniu obecnemu płacy, ale skończ z tymi miernotami, cipami itd bo powagi sobie odbierasz
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9
  • Strona 2 z 9
  • >
  • nie mam głowy do opisów
  • Gdańsk
  • https://www.last.fm/user/ErroxPL

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 20.10.2024

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 13.11.2015

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 07.07.2021

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2025

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl