@solarris: Nigdy nie rozumiałem tych memów. Ludzie tak siedzą z obsraną dupą i gapią się w telefon?
źródło: temp_file6956475832872565959
Pobierz
źródło: temp_file6956475832872565959
Pobierz
źródło: Zrzut ekranu (20551)
Pobierz
źródło: 1000014058
Pobierz
źródło: Actf_sb2_02
Pobierz
źródło: dobranocka
Pobierz
źródło: KakaoTalk_20240706_123509139
Pobierzwykopu
źródło: SmartSelect_20240613_214834_Samsung Internet
Pobierz
źródło: 1000021620
Pobierz
źródło: tumblr_1ab7a9c158e948581afa2e16e1280055_13592dd4_500
Pobierz
źródło: temp_file8488103758819442508
Pobierz
źródło: temp_file2781458364908194278
Pobierz
źródło: 64e8791949a9e_o_medium
PobierzKomentator
od 05.11.2015
Rocznica
od 12.10.2025
Mikroblogger
od 02.06.2015
Regulamin
Reklama
Kontakt
O nas
FAQ
Osiągnięcia
Ranking
Taka ciekawostka, że Pan Chris Sawyer zbudował w okolicach roku 2000 gierkę RollerCoaster Tycoon całkowicie w assemblerze XD Jak to ktoś nie ogarnia świata programistów, to tak, jakby ktoś chciał zbudować wieżowiec używając tylko łopaty i betoniarki ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Totalny świr! Ale gierka wygląda cudnie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Nie. Chris Sawyer to twórca m.in. Transport Tycoon i Transport Tycoon Deluxe, a OpenTTD to klon tych gier napisany od podstaw przez miłośników serii.
RollerCoaster Tycoon działał na rozbudowanym silniku Transport Tycoona z '94, który to rzeczywiście prawie w całości był napisany w assemblerze x86.