Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko245
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
AriInteractive
Profil firmowy

AriInteractive

Dołączył 5 lat i 4 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 179
  • Znaleziska 178
  • Mikroblog 1
  • Obserwujący 15
  • Obserwowane 1

552

Wypuszczam drugą grę na Steam po bardzo udanej premierze poprzedniej :)

Wypuszczam drugą grę na Steam po bardzo udanej premierze poprzedniej :)

Cześć znowu wykopki! Kilka lat temu pokazałem tu trailer do swojej pierwszej gry Please Fix The Road (ponad 30k kopii), i teraz też tu jestem. Pięknie proszę, sprawdźcie Number Machine na Steam, stylowa gra o automatyzacji gdzie budujecie fabryki składające struktury liczbowe za pomocą matematyki.

AriInteractive
z
youtube.com
dodany: 19.06.2025, 05:26:47
  • 86
  • #
    gamedev
  • #
    gry
  • #
    programowanie
  • #
    unity3d
  • #
    poska
  • #
    steam
AriInteractive
AriInteractive
Autor
19.06.2025, 05:28:32 via Wykop
  • 0
A tu o, link na Steam nawet jest:
https://store.steampowered.com/app/2231090/Number_Machine/

Dzięki za zainteresowanie!
  • 2
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

AriInteractive
AriInteractive
Autor
19.06.2025, 05:39:20 via Wykop
  • 4
A dzięki panie!
AriInteractive
AriInteractive
Autor
19.06.2025, 06:52:48 via Wykop
  • -1
@tiritto: ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
AriInteractive
AriInteractive
Autor
19.06.2025, 07:34:08 via Wykop
  • 4
@BedzieDobraGra: Unity. Bawiłem też w Unreal, ale do takich indie gier dla mnie Unity jest idealne.
AriInteractive
AriInteractive
Autor
19.06.2025, 07:36:54 via Wykop
  • 0
@Krole: Będzie jeszcze lepiej, lista "do zrobienia" ma jeszcze dużo pozycji ;)
AriInteractive
AriInteractive
Autor
19.06.2025, 07:45:23 via Wykop
  • 14
@bodupabylabrudna: Kolego... Możesz teraz dodać do wishlisty i spiracić od razu jak przyjdzie powiadomienie ze Steama ( ͡º ͜ʖ͡º)
AriInteractive
AriInteractive
Autor
19.06.2025, 08:51:17 via Wykop
  • 14
@notauser: Opis na Steam janso mówi czym się inspirowałem, więc dla mnie super, że Ci się kojarzy z tym. Jak ktoś lubi gry fabryki jak ja, to może też chce zagrać w coś nowego, a nie tylko w 7 letniego Opus Magnum ( ͡° ͜ʖ ͡°) Są mechaniki podobne jak w Opus, są mechaniki podobne z innych gier i są też moje własne, gdzie nigdzie nie
AriInteractive
AriInteractive
Autor
19.06.2025, 08:55:16 via Wykop
  • 17
@BoredOfBeingSad: Moja poprzednia gra miała komplet: Windows, Linux, Mac, Switch, XBOX, Playstation i nawet zweryfikowana na Steam Decku :) Brakowało tylko telefonów i lodówek.
AriInteractive
AriInteractive
Autor
19.06.2025, 12:36:58 via Wykop
  • -1
@Sinti: Ale ja wrzucam postępy prac na bluesky (i twitter, ale tam ludzie z gamedevu uciekli i jest bieda), przeglądam wpisy artystów/programistów i planuje codziennie tam GIFa umieszczać. Siedzę też na r/gamedev i czasami komentuje/postuje. Może nawet kiedyś będę zrobię filmik jak zaimplementowałem shadery w grach. Na Wykopie jestem cichym niezalogowanym użytkownikiem i uważam, że lepiej pokazać tutaj owoc swojej pracy - komercyjnej lub nie.
AriInteractive
AriInteractive
Autor
19.06.2025, 12:39:21 via Wykop
  • 0
@wacek_1984: Z demkiem chce się wstrzelić w jakiś Steam Next Fest. Prawdopodobnie nie następny, ale kolejny po nim. Gra jest cały czas work in progress.
AriInteractive
AriInteractive
Autor
19.06.2025, 12:39:35 via Wykop
  • 4
@nobon: ok sorry
AriInteractive
AriInteractive
Autor
19.06.2025, 12:41:20 via Wykop
  • 0
@YarpenZid: Podobną jak u konkurencji na Steam ;)
AriInteractive
AriInteractive
Autor
19.06.2025, 12:41:32 via Wykop
  • -2
@kfhw: ok sorry
AriInteractive
AriInteractive
Autor
19.06.2025, 12:42:57 via Wykop
  • 41
@BelkaBec: Nie bądź Pan menda :(
AriInteractive
AriInteractive
Autor
19.06.2025, 12:43:26 via Wykop
  • 1
@Misza_z_Polszy: Spoko, ja gram w podobne gry 20-30h.
AriInteractive
AriInteractive
Autor
19.06.2025, 12:53:32 via Wykop
  • 0
@dieow: Bardzo Ci dziękuję, już działa. Skopiowałem opis z prywatnego filmiku z poprzednią wersją trailera i mi skopiowało skrócony link z trzyktropkiem :D
AriInteractive
AriInteractive
Autor
19.06.2025, 12:55:14 via Wykop
  • -1
@BedzieDobraGra: Z Unreal mam wrażenie, że potrzebujesz nauczyciela do tego lub kolegę który już to zna i Ci pomaga, bo miałem cały czas problem z wyszukaniem materiałów jak coś zrobić. W Unity jest to szeroko dostępne (oprócz tego, że każdy feature jest 3 wersjach, ale cóż...).
AriInteractive
AriInteractive
Autor
19.06.2025, 13:00:06 via Wykop
  • 1
@Returned: Gram w podobne gry, isnpiruje się nimi (aka. śćiągam), długo myślę co bym zrobił inaczej lub w jaki sposób ja mogę zmienić formułę i programuje. Kolejny gośćiu patrzy na mnie i robi to samo.
AriInteractive
AriInteractive
Autor
19.06.2025, 13:06:14 via Wykop
  • 0
@BelkaBec: Powinno na luzie. Poprzednia dobrze działała mimo tego, że nie miałem decka. Tym razem znajomy ma, więc będzie git.
AriInteractive
AriInteractive
Autor
19.06.2025, 13:06:43 via Wykop
  • 0
@lemo: Spirać po prostu ;) Już rozdawałem klucze na Wykop.
AriInteractive
AriInteractive
Autor
19.06.2025, 13:07:20 via Wykop
  • 0
@PIKUSP: :))
AriInteractive
AriInteractive
Autor
19.06.2025, 13:19:45 via Wykop
  • 2
@latarnia_jastarnia: Tak, jest to gra niszowa, ale brakuje mi osobiście tego typu gier, więc ją zrobiłem. Nie sprzedają się niesamowicie, ale jak ktoś lubi tego typu gry (jak ja) to jest duża szansa, że zagra. Dzęki :)
AriInteractive
AriInteractive
Autor
19.06.2025, 13:23:30 via Wykop
  • 1
@havocki: Modele maszyn zrobione są przez artystkę, muzyka nie będzie moja, tak samo dźwięki. Jest też cały silnik Unity, którego nie zrobiłem. Reszta samemu (programowanie, animacje, shadery, design, gameplay) i raczej tak zostanie ;)
AriInteractive
AriInteractive
Autor
20.06.2025, 07:50:01 via Wykop
  • 1
@tomaczysko: mogłeś chociaż poczekać na wyprzedaż 😅 Dzięki!
AriInteractive
AriInteractive
Autor
20.06.2025, 07:52:48 via Wykop
  • 0
@Wybredny_Marian: 30k - 40k kopii na steam, gog i konsolach. Duża część na promce. Ale to autentycznie jest top 10%, może nawet top 5% gier. Zwłaszcza że poprzednia gra to czysty puzzler. Nie oczekuj takich wyników, nawet ja takich znowu nie oczekuje.
AriInteractive
AriInteractive
Autor
20.06.2025, 07:54:02 via Wykop
  • 1
@PruderyjnyPejoratyw: gram w podobne gry i myślę co bym zmienił, miksuje mechaniki z gier i wychodzi coś świeżego
AriInteractive
AriInteractive
Autor
20.06.2025, 07:54:46 via Wykop
  • 0
@Rucio: nie, mobilki to f2p z monetyzacja. Gry premium to mikroskopijny ułamek
AriInteractive
AriInteractive
Autor
20.06.2025, 07:55:20 via Wykop
  • 0
@aHmuX: steam next fest jakiś. Nie kolejny, a pewnie jeszcze następny
AriInteractive
AriInteractive
Autor
20.06.2025, 07:58:12 via Wykop
  • 0
@leoha: tak, ale gra się mocno inaczej. Nie ma dokładnego programowania maszyn poprzez timeline i mechaniki na pierwszy rzut podobne jednak się różnią. Idea podobna, fakt, ale to po prostu gatunek gier fabryk.
AriInteractive
AriInteractive
Autor
20.06.2025, 07:59:12 via Wykop
  • 11
@blend: Fajnie że jesteś zainteresowany 😌
AriInteractive
AriInteractive
Autor
20.06.2025, 07:59:57 via Wykop
  • 0
@Pabick: możesz robić bardzo małe proste gry, bez skomplikowanej grafiki, czysto mechanicznie. To nie zajmuje dużo czasu
AriInteractive
AriInteractive
Autor
20.06.2025, 08:00:29 via Wykop
  • 0
@Czerwony_jak_WIG20: A ja Balatro
AriInteractive
AriInteractive
Autor
20.06.2025, 14:02:52 via Wykop
  • 1
@szpaknawspak: Jo, w opisie gry na steam jest o tym wspomniane (razem z Infinifactory). Wygląda jak opus, gra sie bardziej jak Infinifactory, ale i tak odbiega od nich.
AriInteractive
AriInteractive
Autor
20.06.2025, 14:03:34 via Wykop
  • 1
@GlupiLogin: Opus + Infinifactory ;)
AriInteractive
AriInteractive
Autor
20.06.2025, 17:15:44 via Wykop
  • 0
@killuawykop: Gra jest bardzo mocno stylizowana i nie korzystam z shaderów Unity (są unlit i w 100% steruje dokładnym kolorem, unity prawie nic nie dodaje). Nie masz opcji, że uzyskasz taki efekt jak u mnie używając zwykłych tekstur.

- Mam idealny 1px outline kompletnie sterowany już z poziomu blendera. Mogę dokładnie wybierać gdzie otoczka jest i gdzie jej nie ma. Nie muszę jej rysować do tekstury, nie liczę jej za pomocą depthmap/normalnych.
AriInteractive - @killuawykop: Gra jest bardzo mocno stylizowana i nie korzystam z sh...

źródło: ThemeTexture_CoralReef

Pobierz

924

Wypuściłem swoją gierę na Steam i GOG, a teraz rozdajo klucze! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Wypuściłem swoją gierę na Steam i GOG, a teraz rozdajo klucze! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Dobry Mirki! W piątek na Steam i GOG trafiła moja pierwsza gra indie. Była ona promowana w sekcji "Nadchodzące popularne", a teraz jest w "Popularne nowości" na stronie głównej Steam! Mam dla Was 10 kluczy dla 10 losowych osób z komentarzy.

AriInteractive
z
youtube.com
dodany: 12.06.2022, 08:55:40
  • 604
  • #
    rozdajo
  • #
    polska
  • #
    gry
  • #
    steam
  • #
    gog
  • #
    gamedev
AriInteractive
AriInteractive
Autor
12.06.2022, 08:55:41
  • 221
STEAM: https://store.steampowered.com/app/1383250/Please_Fix_The_Road/
GOG: https://www.gog.com/game/please_fix_the_road

LOSOWANKO:
- Klucz jest na Steam.
- Twoje konto na Wykop musi mieć 7+ dni.
  • 219
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

AriInteractive
AriInteractive
Autor
12.06.2022, 09:02:28
  • 0
@seo000: Gra jest trudna bez pomocy, ale jestem podpowiedzi. Jak ktoś lubi gry logiczne, gdzie trzeba główkować, to bardzo polubi.
AriInteractive
AriInteractive
Autor
12.06.2022, 09:03:54
  • 0
@krwawy_zenon: Silnik Unity. Opis polski to taki troll z mojej strony, żeby rozbawić Polaków ;)
AriInteractive
AriInteractive
Autor
12.06.2022, 09:05:34
  • -2
@Harcot: Muszę czekać 2 lata na odpowiedź od Zarządu.
AriInteractive
AriInteractive
Autor
12.06.2022, 09:15:55
  • 54
@Morrdo: Silnik Unity, IDE to JetBrains Rider, Git do zarządzenia wersją, GIMP do grafik promocyjnych, HitFilm Express do montażu trailerów, AudaCity do lekkich edycji dźwięków, Linux Mint do testowania... Linuxa, dwa koty do miziana
AriInteractive
AriInteractive
Autor
12.06.2022, 09:19:41
  • -1
@Windows_98: Tak, jeśli zostanie mi taka opcja dana przez Steam. Jest jakiś minimum sprzedanych kopii, które gra potrzebuje, żeby mieć dostęp do dodania kart. Jestem pewny, że nie będzie z tym problemu.
AriInteractive
AriInteractive
Autor
12.06.2022, 09:37:34
  • -2
@kowalkowskij: Ty też fajnie wyglądasz ( ͡° ͜ʖ ͡°)
AriInteractive
AriInteractive
Autor
12.06.2022, 09:39:40
  • 2
@Czesterek: Nie Panie Januszu, dla 10 losowych osób z komentarzy ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
AriInteractive
AriInteractive
Autor
12.06.2022, 09:46:18
  • -1
@Chlebek_Pyszny: GOG napisał do mnie, wysłałem demko i zaklepali. Normalnie musiałbyś na ich stronie wypełnić formularz.
AriInteractive
AriInteractive
Autor
12.06.2022, 09:51:03
  • -1
@malyyoda: Ostrzegam, gra jest trudna. Ale jak lubisz takie gry logiczne, to bardzo Ci się spodoba. Na szczęście jest system podpowiedzi :)
AriInteractive
AriInteractive
Autor
12.06.2022, 10:04:40
  • 0
@Urzad_Celny: Tak, ale następna gra będzie już bardzo casualowa :) Na 90% zrobię City Builder w podobnej grafice.
AriInteractive
AriInteractive
Autor
12.06.2022, 10:10:25
  • 3
@Andr3v: Musisz dostać ofertę do tego i raczej na 99.9% nie dostanę. Wszyscy tam próbują być, duży hajs ( ͡° ͜ʖ ͡°)
AriInteractive
AriInteractive
Autor
12.06.2022, 10:11:55
  • 0
@Safajer: Na pewno jest to trudna gra logiczna (ale są podpowiedzi w grze, wtedy easy). Jeśli lubisz tego typu gry, to ta Ci bardzo się spodoba.
AriInteractive
AriInteractive
Autor
12.06.2022, 10:22:14
  • 1
@sebpsx: Kompletnie inny typ rozgrywki :)
AriInteractive
AriInteractive
Autor
12.06.2022, 10:58:02
  • -1
@niewiempoco: To moje.
AriInteractive
AriInteractive
Autor
12.06.2022, 11:00:33
  • 0
@Szaquak: Poświecę w kościele Twój los, na pewno wygrasz!
AriInteractive
AriInteractive
Autor
12.06.2022, 11:07:49
  • 63
@boukalikrates: A pieniążki to skąd? Ukradł pewnie.
AriInteractive
AriInteractive
Autor
12.06.2022, 11:08:07
  • 0
@StartMujek: Daj link, nie widziałem.
AriInteractive
AriInteractive
Autor
12.06.2022, 11:10:09
  • 0
@Meles_Meneles: Więcej na Steam, jest to znacznie większa platforma. Nie mogę mówić dokładnie ile na GOGu.
AriInteractive
AriInteractive
Autor
12.06.2022, 11:12:37
  • -2
@Wyrewolwerowanyrewolwer: Nie trackuje gry w ogóle (oprócz tego co mi daje Steam i GOG bezpośrednio), taka polityka. Nie wiem, czy spiraciłeś grę i czy potem ją kupiłeś. Róbta co chceta, nie obchodzi mnie to :)
AriInteractive
AriInteractive
Autor
12.06.2022, 11:13:33
  • -2
@KingaM: Równouprawnienie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
AriInteractive
AriInteractive
Autor
12.06.2022, 11:15:15
  • 0
@Franek_D: Wiem, że na Twitter napisał i mu klucz dałem. Ale nie widziałem, żeby na Streamie oglądał :o Zapodaj link.
AriInteractive
AriInteractive
Autor
12.06.2022, 11:20:16
  • 7
@hellfirehe:

Modele 3D, muzyka, dźwieki pozyskane od kogoś innego. Reszta tylko ja.

Pracowałem jako Frontend Developer. Byłem wypalony, wziąłem wolne dłuuugie. Potem dałem sobie szanse na gamedev i teraz na pewno będę kontynuował. Jestem bardzo zadowolony ze sprzedaży.

3 miesiące jakbyś usunął przerwy, gdzie nic nie robiłem i dużo z tych dni było bardzo łagodne.
AriInteractive
AriInteractive
Autor
12.06.2022, 11:22:34
  • 1
@Lukasq: Używam JetBrains od lat, jest bardzo dobry i nie mam powodu zmieniać.
AriInteractive
AriInteractive
Autor
12.06.2022, 11:31:12
  • 0
@beerman: Tyle samo, wybierz jak Ci się podoba.
AriInteractive
AriInteractive
Autor
12.06.2022, 11:32:02
  • 10
@Pawik74: Gra nie ma żadnych napisów, więc jest we wszystkich językach ( ͡° ͜ʖ ͡°)
AriInteractive
AriInteractive
Autor
12.06.2022, 11:46:51
  • 0
@Franek_D: Dzięki!!!
AriInteractive
AriInteractive
Autor
12.06.2022, 12:53:05
  • 0
@BanNaSesje: Wszystko zależy, jak grasz i jak mocno lubisz takie trudne gry logiczne. Jak jesteś hardcore i grasz bez hintów, to ze 10-20h. Ale to jest trudna gra, trzeba lubić.
AriInteractive
AriInteractive
Autor
12.06.2022, 12:54:55
  • -1
@Orlin: HAHAHA
AriInteractive
AriInteractive
Autor
12.06.2022, 13:47:58
  • -1
@juma777: Ludki mówią, że działa super na Decku.
AriInteractive
AriInteractive
Autor
13.06.2022, 10:53:21
  • 5
Zebrałem skryptem wszystkich komentujących i przemieszałem w random.org.
Wyniki: https://pastebin.com/9EsA9FbE

1) @CHESTERRROOO
2) @Mikla
  • 6
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

AriInteractive
AriInteractive
Autor
13.06.2022, 10:56:46
  • 0
@Mikla, @Bitterowsky, @ZielonyOny, @zycxcf, @gbn71, @klynton

Proszę wysłać mi prywatną wiadomość, macie zablokowaną opcję wysyłania Wam wiadomości.
AriInteractive
AriInteractive
Autor
13.06.2022, 11:02:33
  • 0
@Bitterowsky Napisałeś, ale wyskakuje popup, że nie chcesz odbierać wiadomości jak wysyłam wiadomość :D
AriInteractive
AriInteractive
Autor
22.06.2022, 16:35:34
  • 3
@dziki_dziki:

Sprzedałem znacznie więcej niż 3k kopii, w tej chwili jest to 7.5k już po zwrotach. Na start miałem 13.8k wishlist w dniu premiery, teraz 37.3k. A jeszcze przede mną konsolki (Switch i XBOX pewnie).

Gra przekroczyła moje oczekiwania kilkukrotnie, bo dzień przed premierą myślałem, że sprzedam 5x mniej kopii. A sam projekt zaczynałem z myślą, że pewnie sprzedam 100 kopii max.

Największa promocja, to dostanie się na "New and
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

572

Od zawsze chciałem tworzyć gry, w końcu się uwziąłem i wypuszczam coś na Steam.

Od zawsze chciałem tworzyć gry, w końcu się uwziąłem i wypuszczam coś na Steam.

Cześć dziubki wykopowe! Od zawsze chciałem wypuścić coś fajnego na Steam i w końcu się uwziąłem. Pięknie proszę, sprawdźcie Please Fix The Road, miła i wyluzowana gra logiczna :) Możecie dodać do listy życzeń: https://store.steampowered.com/app/1383250/Please_Fix_The_Road/ Pozdrawiam!

AriInteractive
z
youtube.com
dodany: 04.03.2022, 07:27:38
  • 102
  • #
    gry
  • #
    steam
  • #
    unity3d
  • #
    gamedev
  • #
    programowanie
  • #
    polska
AriInteractive
AriInteractive
Autor
04.03.2022, 07:30:37
  • 15
Strona na Steam ( ͡° ͜ʖ ͡°)
https://store.steampowered.com/app/1383250/Please_Fix_The_Road/
AriInteractive - Strona na Steam ( ͡° ͜ʖ ͡°)
https://store.steampowered.com/app/1383...

źródło: comment_1646378997weevzPuF5bXYysVOEn813y.jpg

Pobierz
  • 2
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

AriInteractive
AriInteractive
Autor
04.03.2022, 07:50:34
  • 15
@StaraSzopa: Będzie pełny support kontrolera :V
AriInteractive
AriInteractive
Autor
04.03.2022, 07:55:54
  • 3
@Primek_1980: Dzięki, staram się jak mogę!
AriInteractive
AriInteractive
Autor
04.03.2022, 08:06:03
  • 4
@Primek_1980: Jeszcze trochę programowania mi zostało i dokładne zbadanie supportu macOS+Linux mam na liście do zrobienia. W tej chwili gra buduje się na platformy mac+linux+windows (nawet Android śmiga), ale musze zobaczyć jak one rzeczywiście działają na prawdziwych urządzeniach i wykonać zmiany jak coś będzię nie tak.

TL;DR - Spokojna Twoja rozczochrana ;) Gra jest w Unity i silnik obsługuje Mac OS X 10.12+
AriInteractive
AriInteractive
Autor
04.03.2022, 09:04:25
  • 1
@6poziomprokrastynacji: Nie, aż musiałem wygooglać co to jest :) Bardziej Mini Metro, Mini Motorways, Dorfomantik, Besiege, ale same mechaniki w grze mało mają wspólnego z tymi grami - jedynie stylistycznie.

Mechanicznie to podświadomie pewnie są zaczerpnięte pomysły z innych gier logicznych, nic wprost podobnego nie znam (ale pewnie jest).
AriInteractive
AriInteractive
Autor
04.03.2022, 09:37:52
  • 1
@Kr3t: Oj, ale mnie straszysz! Autentycznie boje się jeść jabłka, do dziś mam koszmary ze wspierania iPhone'a w web developerce i aplikacjach ;)
AriInteractive
AriInteractive
Autor
04.03.2022, 10:05:16
  • 28
@zygazyga: Będą poziomy łatwe, jak i trudne. Brak obrotu na boki jest 100% celowy, pozwala mi to na lepsze dekorowanie poziomów (więcej detali z tyłu planszy, np. wysokie budynki, nic nie przysłaniają). Dodatkowo jak widzisz na dole masz podane konkretne rozmiary "pędzili" (np 3x1, 1x2) i razem z obrotem kamery musiałbym obracać tymi ikonami w UI lub pozwalać na obracanie pędzlami na planszach, a to limituje mi możliwości w robieniu
AriInteractive
AriInteractive
Autor
04.03.2022, 10:08:30
  • 0
@dybligliniaczek: Na pewno zestaw początkowych poziomów będzie łatwiejszy, będziesz poznawać powoli różne narzędzia. Z czasem będą się pojawiać schodki, ale i tak będę mieszał je z prostymi poziomami. Myślę nad systemem hintów lub skipowania poziomów. Uważam też, ze normą jest w grach logicznych szukanie podpowiedzi na YouTube - tak było z grami flash, które kiedyś tworzyłem. Dzięki za komentarz, doceniam :)
AriInteractive
AriInteractive
Autor
04.03.2022, 10:10:02
  • -5
@LoneRanger: Zależało mi na ciepłym i głebokim głosie, pewnie to też przeszkadza. W grze nie ma lektora, jest on tylko w trailerze.
AriInteractive
AriInteractive
Autor
04.03.2022, 10:23:04
  • 15
@CichySzelestOka: Będę wypuszczał kolejny dłuższy trailer za ~2tyg jak narobię więcej kontentu i tam odbasuje trochę TotalnieNieMorganFreeman'a oraz ściszę muzykę ;) Na ten moment zależało mi wypuszczenie strony na Steam z jakimś trailerem i zbieranie list życzeń, jest good enough.
AriInteractive
AriInteractive
Autor
04.03.2022, 10:25:36
  • 4
@dedik: Fake news :D! Poszukam czemu takie coś się pokazuje, przecież nie upload'owałem gry na Steam. Dzięki! Zaznaczam, że macOS to dla mnie czarna magia i na końcu cyklu produkcji będę się stym zajmował ;)
AriInteractive
AriInteractive
Autor
04.03.2022, 10:28:15
  • 1
@jeshu: Na pewno przed sylwestrem będzie ;)
AriInteractive
AriInteractive
Autor
04.03.2022, 10:31:04
  • 0
@beduaz: Bardzo dziękuję! I tak, gra dzieli niektóre mechaniki z gier typu "obróć rury", ale nie trzymam się tego gatunku aż tak blisko - jest 9 różnych narzędzi edycji.
AriInteractive
AriInteractive
Autor
04.03.2022, 10:32:13
  • 1
@KupujacKarmeDlaKotaNieMajacKota: Dziękuję i doceniam! Graficznie staram zrobić się elegancko i miło dla każdego.
AriInteractive
AriInteractive
Autor
04.03.2022, 10:33:13
  • 0
@hekktik: Rozumiem :) Dziękuję!
AriInteractive
AriInteractive
Autor
04.03.2022, 10:39:35
  • 2
@polaczenieszyfrowane: Region 5$ - 10$. Steam w magiczny sposób proponuje mniejsze ceny w innych krajach, więc na złotówki to pewnie 17-35zł. Porównuje się z podobnymi grami na Steam i w ten sposób będę myślał nad dokładną ceną.

Bardzo dziwnie mi się wycenia gry, kiedyś robiłem gry Flash, kompletnie darmowe z logiem sponsora. Ale ufam temu, co Steam mi radzi.
AriInteractive
AriInteractive
Autor
04.03.2022, 10:44:12
  • 2
@fujiyama: Unity i GIMP do samej gry. Więcej nie trzeba do tej produkcji. Celowo wybrałem coś, co mogę rzeczywiście skończyć, użyć gotowych assetów i dobrze wyglądać. Trzeba realistycznie podchodzić do gamedev. Dzięki!
AriInteractive
AriInteractive
Autor
04.03.2022, 10:44:20
  • 1
@mnemic666: Dziękuję!
AriInteractive
AriInteractive
Autor
04.03.2022, 10:44:47
  • 2
@PanHeniek45: Będą bałwanki, prezenty i śnieg. I ciągnik w zimie! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
AriInteractive
AriInteractive
Autor
04.03.2022, 10:45:10
  • 3
@n0xx: Niestety nie mogę wyjawić ile milionów dolarów musiałem za to zapłacić.
AriInteractive
AriInteractive
Autor
04.03.2022, 10:49:33
  • 8
@PruderyjnyPejoratyw:

- Unity.
- C#.
- Assety są gotowe. Dużo zabawy z nimi miałem, żeby wyglądały ładnie. Dużo narzędzi do dekoracji map zrobiłem. Animacje czysto w kodzie za pomocą symulowanych sprężyn.
- W tej chwili tworzę grę do 20 dni i jest mechanicznie skończona (ale to od rana do wieczora robię, kompletnie
AriInteractive
AriInteractive
Autor
04.03.2022, 10:52:57
  • 1
@atur94: Wydaje mi się, że mam estetyczne oko i widzę jak coś jest ładnego. Szperałem dużo po YouTube, dużo testowałem assetów ze sklepu. Bawiłem się światłem i efektami postprocessing... i doszedłem do sposobu w końcu żeby moja wizja wyglądała ciekawie. Jeśli chcesz porady generalne co do wyglądu gier, to polecam kontaktować się z dedykowanymi artystami. Daleko mi do takiego i zazdroszczę takim ludziom umiejętności.
AriInteractive
AriInteractive
Autor
04.03.2022, 10:54:27
  • 2
@teh4esz: Najpierw Steam. Jeśli (na prawdę, duże jeśli!) się sprzeda dobrze, to na pewno skupie się na portowaniach.
AriInteractive
AriInteractive
Autor
04.03.2022, 10:56:58
  • 0
@ZlyPanRoman: Siedzę przy komputerze od rana do wieczora. Robię gierkę i nic innego w głowie nie mam, a tu info o inwazji sąsiada...
AriInteractive
AriInteractive
Autor
04.03.2022, 10:58:31
  • 0
@JDRK87: Jedna kopia starczy, razem z córką możesz sterczeć przed monitorem i myśleć jak to cholerstwo rozwiązać ;) Dzięki!
AriInteractive
AriInteractive
Autor
04.03.2022, 11:01:16
  • 0
@kjubb: Assety gotowe, celowo - chciałem realistycznie podejść do pierwszej gry na Steam. Całe ich przygotowanie, odpowiednie kolorowanie, światło, to metoda prób i błędów. Animacje robię 100% w kodzie. W kodzie używam czegoś w stylu "react-spring" (to akurat z tworzenia stron, ale zasada identyczna).
AriInteractive
AriInteractive
Autor
04.03.2022, 11:01:51
  • 2
@cra3y: Hahaha, jak to pasuje! Dzięki :D
AriInteractive
AriInteractive
Autor
04.03.2022, 11:10:49
  • 1
@Deems: Uczyno mnie mówić "Proszę" ;)
AriInteractive
AriInteractive
Autor
04.03.2022, 11:53:11
  • 4
@KarolKotowicz: Programuję od 16 roku życia (mam 30), robiłem 2D gry flash, deczko bawiłem się Unity kiedyś też. Potem web developer, też się uczyłem dużo przez ten czas i polubiłem robić wszystko schludnie. Dużo oglądałem YouTube o silniku Unity z czystej ciekawości - więc taka jest moja podstawa do tego projektu. Od zera do strony na Steam - 20 dni. Pozdro!
AriInteractive
AriInteractive
Autor
04.03.2022, 11:54:46
  • 1
@CppMaster: Przemyślę temat, w tej chwili nic takiego nie robiłem, ale wszystko co widzisz to work-in-progress. Dzięki!
AriInteractive
AriInteractive
Autor
04.03.2022, 11:55:01
  • 0
@omx: Dziękuję!
AriInteractive
AriInteractive
Autor
04.03.2022, 11:55:41
  • 0
@Hmrogrz: Nic Ci nie zrobię, jak spiracisz ;) Pozdrawiam!
AriInteractive
AriInteractive
Autor
04.03.2022, 12:31:47
  • 0
@LoneRanger: Na Steam trailer jest poprawiony, na YouTube niestety zostaje - nie ma tam narzędzi do zmiany audio. Następny trailer będzie gites ( ͡° ͜ʖ ͡°) Dzięki!
AriInteractive
AriInteractive
Autor
04.03.2022, 12:39:07
  • 1
@reason: Nie, ale gra na saksofonie!
AriInteractive
AriInteractive
Autor
04.03.2022, 12:40:57
  • 0
@daedel: 20 dni, ale zajmie mi więcej. Assety gotowe, kupowania bardzo mało - mam szczęście z tym i nie każdy projekt sobie może pozwolić na to. Wersja podstawowa wystarczy aż do pułapu pieniężnego 100.000$, ale jak zabulisz, to nie ma loga Unity na początku gry ;) Pozdro!
AriInteractive
AriInteractive
Autor
04.03.2022, 12:49:54
  • 1
@TheCadent: Trailer na Steam jest poprawiony, ten na YouTube musi zostać dla Wykopu. Dzięki!
AriInteractive
AriInteractive
Autor
04.03.2022, 14:05:20
  • 0
@martino84: Modele, silnik, muzyka, kilka assetów ze store'a nie są moje. Zapłaciłem za trailer, parę assetów i translacje na sklepie Steam. Dużo rzeczy jest darmowych, bez potrzeby licencji i takich rzeczy szukałem. Koszty bardzo niskie, jeśli nie liczysz mojego czasu programisty oczywiście i trzeba być świadomym, że 90% projektów nie może powstać niskim kosztem jak ten. Pozdrawiam.
AriInteractive
AriInteractive
Autor
04.03.2022, 14:26:41
  • 0
@martino84: 100-200 kopii "zwraca" mi koszty na luzie, ale jako programista mogę zarobić znacznie więcej... więc równie dobrze możesz powiedzieć, że bym dużo stracił. Mam wolne, chciałem zmienić pracę i w międzyczasie zrobić coś swojego. Pozdrawiam.
AriInteractive
AriInteractive
Autor
04.03.2022, 15:38:31
  • 0
@shruikan: Sure
AriInteractive
AriInteractive
Autor
12.06.2022, 07:55:02
  • 0
@_kapsel: Pomyłka z mojej strony, zrobiłem update na drugi dzień. Jakimś cudem miałem wyłączony limiter klatek. Powinno być już lepiej.
g.....n
konto usunięte 10.06.2022, 17:23:48
  • 0
Chłop sobie kupił grę od Mirka ( ͡° ͜ʖ ͡°)

https://store.steampowered.com/app/1383250/Please_Fix_The_Road/

#steam @AriInteractive
g.....n - Chłop sobie kupił grę od Mirka ( ͡° ͜ʖ ͡°)

https://store.steampowered.co...

źródło: comment_1654881764LNQhydtdvvAkmY5gb2vYgk.jpg

Pobierz
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

AriInteractive
AriInteractive 12.06.2022, 07:54:01
  • 1
Mirek dziękuje :)
  • Odpowiedz

525

Rozdajo klucze gierkowe! W czerwcu wypuszczam grę na Steam, GOG i Torrenty.

Rozdajo klucze gierkowe! W czerwcu wypuszczam grę na Steam, GOG i Torrenty.

Cześć dziubki! Jakiś czas temu pokazałem tu swój pierwszy trailer do Please Fix The Road, a dziś razem z cebulowymi kluczami na Steam prezentuje Wam kolejny (lepszy) trailer. 1 klucz za najbardziej wykopany komentarz, 1 za najbardziej zakopany i 8 dla losowych komentarzy. Pozdrawiam!

AriInteractive
z
youtube.com
dodany: 05.05.2022, 13:24:26
  • 382
  • #
    rozdajo
  • #
    polska
  • #
    steam
  • #
    gog
  • #
    gamedev
  • #
    unity3d
AriInteractive
AriInteractive
Autor
05.05.2022, 13:24:28
  • 119
Zachęcam do dodania gry do listy życzeń na #steam lub #gog. Co jakiś czas będę robił promocję, gdzieś po roku pewnie dojdzie do kilku złotówek i dostaniesz wtedy o tym e-mail.

Steam: https://store.steampowered.com/app/1383250/Please_Fix_The_Road/
GOG: https://www.gog.com/game/please_fix_the_road
  • 49
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

AriInteractive
AriInteractive
Autor
05.05.2022, 13:34:17
  • 17
@HuGho: Jeśli mówisz o Twojej żonie, to musiałby być RPG na z głównym questem na 200h ;) Pozdrawiam!
AriInteractive
AriInteractive
Autor
05.05.2022, 13:46:03
  • -1
@przepiorka: Dziękuję, powodzenia :)
AriInteractive
AriInteractive
Autor
05.05.2022, 13:58:46
  • 1
@Psychopathy_Red: Wykopowy komunizm, wszyscy po równo! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
AriInteractive
AriInteractive
Autor
05.05.2022, 14:25:04
  • 0
@To_Masz111: Masz dobry węch!
AriInteractive
AriInteractive
Autor
05.05.2022, 14:26:37
  • 3
@Deacs: Na premierę $10 USD / 36zł PLN z promocją -10% przez kilka dni. Co jakiś czas będę robił większe promocje.
AriInteractive
AriInteractive
Autor
05.05.2022, 14:41:48
  • 0
@KarolKotowicz: $10 / 36zł z promocją -10% przez kilka dni. Co jakiś czas będę robił większe promocje. Jak za dużo, to piracić ( ͡° ͜ʖ ͡°)
AriInteractive
AriInteractive
Autor
05.05.2022, 14:42:39
  • -1
@KarolKotowicz: Jeszcze nie dodawałem easter eggów ;)
AriInteractive
AriInteractive
Autor
05.05.2022, 14:44:29
  • 12
@Julek85: Ty, gościu! Nie rób mi tu konkurencji ( ͡° ͜ʖ ͡°) Bardzo ładne!
AriInteractive
AriInteractive
Autor
05.05.2022, 14:52:05
  • 0
@KarolKotowicz: Brak edytora dla graczy, zdecydowałem się po prostu robić darmowe update'y z poziomami jak będzie popyt na grę, pewnie nawet dodam wtedy jakieś nowe mechaniki.

Czas przejścia trudno mi ocenić, bo w końcu znam te poziomy, a nie posiadam dedykowanych testerów. Jeden poziom może Ci zająć od 30s do kilku minut. Niektóre poziomy są cwane ( ͡° ͜ʖ ͡°)
AriInteractive
AriInteractive
Autor
05.05.2022, 15:03:50
  • 3
@KarolKotowicz: Panie! Ale co tu testować, przecie nie programowałem żadnych bugów ( ͡° ͜ʖ ͡°) Dużo samemu testowałem, nawet fuzzera zrobiłem.

Żeby dobrze ocenić czas dla takiej gry logicznej, to z 10 testerów musiałoby pograć. Ludzie pograją i się dokładnie okaże jak rzeczywiście długa jest gra. Jak okaże się, że jest za krótka, to dodam poziomy.
AriInteractive
AriInteractive
Autor
05.05.2022, 16:12:10
  • 0
@kurp: Luzik arbuzik :)
AriInteractive
AriInteractive
Autor
05.05.2022, 16:35:19
  • 1
@orczysty: Jeszcze deczko mi zostało ;) Dzięki!
AriInteractive
AriInteractive
Autor
05.05.2022, 16:36:09
  • 0
@kad: Niektóre poziomy są trudne, mogą z kolei naładować :)
AriInteractive
AriInteractive
Autor
05.05.2022, 16:50:22
  • 0
@OlekAleksander: Bardzo dobrze! Kenney napisał mi, że to chyba najładniejsza gra, która używa jego assetów i miał dosyć popularnego retweeta :)
AriInteractive
AriInteractive
Autor
05.05.2022, 16:51:35
  • 0
@Jan_Euborodo: Miłego grania piracie :)
AriInteractive
AriInteractive
Autor
05.05.2022, 16:52:00
  • 0
@LordOmega: Tak, w czerwcu (pewnie pierwsza połowa).
AriInteractive
AriInteractive
Autor
05.05.2022, 16:53:38
  • 0
@Poldek0000: Losowa odpowiedź
AriInteractive
AriInteractive
Autor
05.05.2022, 17:00:07
  • 1
@jmuhha: 100 dni mi to zajmie, ale większość "dużych" rzeczy wpadło w 30~ i w niektóre dni nie robiłem dużo.

Zrobienie uproszczonego klona z kilkoma poziomami to pewnie kilka dni.
AriInteractive
AriInteractive
Autor
05.05.2022, 17:02:06
  • 30
@sok_z_buraka: Tak, napisałem do siebie maila i zaakceptowałem.
AriInteractive
AriInteractive
Autor
05.05.2022, 17:54:10
  • 6
@kurp:
- Programuję od 15 lat, senior web dev jestem (byłem?). Pierwszy raz w silniku Unity robię.
- Jakbym się ścigał z kalendarzem, to może w 2-2.5 miesiąca bym się uporał. Np. tylko pierwsze 20 dni pracowałem od rana do wieczora, wypuściłem pierwszy trailer i potem luz.
- Dużo pracy było w tym, żeby różne systemy/mechaniki nie wchodził sobie w drogę. Mogę użyć narzędzia do duplikacji klocków, jak jeszcze leci animacja kliknąć
AriInteractive
AriInteractive
Autor
05.05.2022, 18:09:53
  • 1
@Pioter831: A to na Steam nie ma dzieci? :D

- Jest rynek na takie gry na Steam (mam 4k+ wishlist i tylko 50 usunięć), gracze są tam dojrzali (nie chodzi o wiek) i właściwie to główny powód.
- Robienie gier na PC jest łatwiejsze.
- Nie masz limitu 100mb na Google Play (musiałbym ciąć muzykę)
- Sprzęt jest mocniejszy (mam wersję na telefonie i muszę grać na
AriInteractive
AriInteractive
Autor
05.05.2022, 18:19:49
  • -1
@blakker: Szybko minusuj ( ͡° ͜ʖ ͡°)
AriInteractive
AriInteractive
Autor
05.05.2022, 18:22:39
  • 8
@miikolaj: Każda gra ma torrent. Żeby było jasne - na torrent wypuszczam "nielicencjonowaną/nielegalną" wersję gry. Jak chcesz "legalną" wersję, to musisz bulic hasj mi do kieszonki ( ͡° ͜ʖ ͡°) W praktyce róbta co chceta.
AriInteractive
AriInteractive
Autor
05.05.2022, 18:24:15
  • 1
@washingtonplx: Dzięki George.
AriInteractive
AriInteractive
Autor
05.05.2022, 18:47:34
  • 1
@majwsik: Można to porównać do tego typu gier, gdzie się obraca rury, ale jest więcej mechanik i większość poziomów odbiega od tej struktury.
AriInteractive
AriInteractive
Autor
05.05.2022, 18:53:43
  • 1
@damianas1999: Tak i nie? Używam gotowych assetów, gotowej muzyki, gotowego silnika... ale pracuje nad grą samemu. Pozdro!
AriInteractive
AriInteractive
Autor
05.05.2022, 18:54:55
  • 2
@OtchlanZgorzknienia:
AriInteractive - @OtchlanZgorzknienia:

źródło: comment_1651776886opGYn8uhn9a2vZ6ngMHHcM.jpg

Pobierz
AriInteractive
AriInteractive
Autor
05.05.2022, 18:58:16
  • 0
@Kimerox: Kilkaset godzin? Nie liczę czasu dokładnie. Kasy bezpośrednio wyłożyłem bardzo mało i jeszcze nic nie zarobiłem (premiera w czerwcu).
AriInteractive
AriInteractive
Autor
05.05.2022, 18:59:20
  • 1
@GregorMun: Powinno, jest full controller support. Może dodam nawet odpowiednie grafiki guzików dla Steam Decka.
AriInteractive
AriInteractive
Autor
05.05.2022, 19:00:33
  • 1
@sqbaniec: ... kupującym.
AriInteractive
AriInteractive
Autor
05.05.2022, 19:05:52
  • 0
@Usmiech_Niebios: ( ͡° ͜ʖ ͡°)
AriInteractive
AriInteractive
Autor
05.05.2022, 19:14:01
  • 2
@ICanTouchTheSky: Same modele były gotowe, musiałem je przygotować odpowiednio tylko, poprawić deczko. Sama zabawa silnikiem, zabawa światłem, efektami post-processing to już moja sprawka i właściwie to była najważniejsza rzecz, która wydobywa urodę z tych modeli.
AriInteractive
AriInteractive
Autor
05.05.2022, 19:15:17
  • 1
@ar2r0: Kilkaset. Może 400, 500? Nie mam dokładnej miary.
AriInteractive
AriInteractive
Autor
05.05.2022, 19:17:07
  • 0
@bylu: Wszystko na trailerze jest nagrane z gry, nawet logo gry+steam+gog. Jedynie napisy są wmontowane.
AriInteractive
AriInteractive
Autor
05.05.2022, 19:18:53
  • 0
@foxbond: $10 / 36zł z upustem -10% na premierę. Będą znacznie większe promki z czasem.
AriInteractive
AriInteractive
Autor
05.05.2022, 19:20:39
  • 0
@voot: Właśnie tą nostalgię z podstawówki chciałem przywołać.
AriInteractive
AriInteractive
Autor
05.05.2022, 19:22:45
  • 0
@Gruby24: Masz rację ( ͡° ʖ̯ ͡°)
AriInteractive
AriInteractive
Autor
06.05.2022, 04:45:17
  • 11
@Jan998: Nie, ale Please Fix The Road 2 już będzie dla dorosłych i poważnych ludzi. Będzie trzeba starać się o pozwolenie na budowę, w rzekach będą śmieci, drogi będą blokowane traktorami, a w niektórych poziomach będą wypadki samochodowe z krwią na trawie i drzewach.
AriInteractive
AriInteractive
Autor
06.05.2022, 06:50:30
  • 3
@kurp: Tak. Długi czas chciałem zrobić grę na Steam. Kilka miesięcy temu pooglądałem swoje stare filmiki z prostych gier flash które robiłem lata temu i mi wpadl pomysł na zrobienie prawilnej wersji tej gry. Flashowa jest bardzo krótka, bardzo prosta, ma mniej mechanik, jest w 2D, ma bardzo mało animacji i narzędzia do manipulacji planszy jest zawsze rozmiaru 1x1. Zrobiłem ją w tydzień.
AriInteractive
AriInteractive
Autor
06.05.2022, 06:54:45
  • 0
@loki_the_prankster: Jak wersja PC sprzeda się fajnie, to ogarnę konsolki najpierw. Mobilki na koniec może, ale będą to najgorsze wersje gry na pewno.
AriInteractive
AriInteractive
Autor
06.05.2022, 06:57:23
  • 2
@gryyyn: Mechanicznie to inne gry, moja to bardziej sztywna plansza z ograniczonymi ruchami, a Mini to bardziej sandboxik z symulacja. Ale mini mnie bardzo inspirowało pod kątem minimalizmu.
AriInteractive
AriInteractive
Autor
06.05.2022, 07:01:00
  • 2
@motylanogha: Mac może po premierze. Musialbym zakupić Maca jakiegoś, bulic 500zl rocznie Applowi i przechodzić przez ich procesy walidacyjne przy każdym update. Linux i Windows to pikuś w porównaniu. Przemyśle po premierze sytuację jabłkową.
AriInteractive
AriInteractive
Autor
06.05.2022, 07:02:19
  • 1
@dexter1987: A ja będę musiał to wszystko pokroić
AriInteractive
AriInteractive
Autor
06.05.2022, 07:05:26
  • 0
@jerzyzwierzycki: Zgodnie z regułami w moim komentarzu wykluczyłem Cie z losowania
AriInteractive
AriInteractive
Autor
06.05.2022, 09:23:08
  • 2
- Najwięcej plusów ma komentarz wspaniałego użytkownika @AriInteractive, ale łaskawie zgodził się oddać swój klucz do @Julek85, który to ma drugi najwyżej splusowany komentarz (+45). Pochwalił się GIFem swojego voxelowego arta.
- Najbardziej zminusowany komentarz (tylko -2, ile tutaj kultury XD) ma @RomanHolenderskiBogol, bo stwierził, że GIF Julka to jak SimCity wygląda, ale dla ludzi z zespołem Down'a. Wspaniale.
- Pobrałem wszystkich komentujących, zrobiłem listę i użyłem random.org,
  • 10
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

AriInteractive
AriInteractive
Autor
06.05.2022, 09:49:14
  • 1
@svsoqpcy: W grze nie ma tekstu, który wymaga tłumaczeń. Są ikony i obrazki. Dlatego gra jest we wszystkich językach z automatu na GOG i Steam.
AriInteractive
AriInteractive
Autor
06.05.2022, 10:26:45
  • 0
@Julek85: Napisz mi na PRIV, masz zablokowane wiadomości :)
AriInteractive
AriInteractive
Autor
06.05.2022, 11:10:36
  • 1
@AriInteractive: @orczysty @Kr3t @GoHackYourself @srogo_gogo @RomanHolenderskiBogol Nie mogę wysłać Wam wiadomości, a cebulka czeka! Pozostali już dostali.
AriInteractive
AriInteractive
Autor
06.05.2022, 11:12:40
  • 0
@siecburdelipowsiach: Troszku się spóźniłeś ( ͡° ͜ʖ ͡°)
AriInteractive
AriInteractive
Autor
06.05.2022, 11:31:06
  • 0
@Pieczor: Już po ptokach :)
AriInteractive
AriInteractive
Autor
06.05.2022, 11:43:33
  • 0
@Exc3l: Tak, ale najpierw musisz zainstalować z 600 dyskietek.
AriInteractive
AriInteractive
Autor
06.05.2022, 16:05:10
  • 0
@orczysty: OK! Kolejny w kolejce jest @tezetzetlipoca :) Masz klucz!
AriInteractive
AriInteractive
Autor
06.05.2022, 16:11:34
  • 0
@Jednorybek: Za póżno :(

Ariel Jurkowski

  • https://arielek.com
  • X (dawny Twitter)

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 13.06.2022

    Komentator
  • Ekshibicjonista
    od 04.03.2022

    Ekshibicjonista
  • Rocznica
    od 31.07.2025

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking