Wypuściłem swoją gierę na Steam i GOG, a teraz rozdajo klucze! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Dobry Mirki! W piątek na Steam i GOG trafiła moja pierwsza gra indie. Była ona promowana w sekcji "Nadchodzące popularne", a teraz jest w "Popularne nowości" na stronie głównej Steam! Mam dla Was 10 kluczy dla 10 losowych osób z komentarzy.
z- 604
- #
- #
- #
- #
- #
- #
GOG: https://www.gog.com/game/please_fix_the_road
LOSOWANKO:
- Klucz jest na Steam.
- Twoje konto na Wykop musi mieć 7+ dni.
- Mam 10 kluczy. Napisz komentarz, a będziesz dodany do maszyny losującej!
- Limit czasowy 24h (Poniedziałek, 11:00).
- Nie chcesz klucza i chcesz tylko pomarudzić, że gra jest słaba i powinna być wyłącznie na mobilkach za darmoszkę... i kto to w ogóle kupuje?! Nie ma problemu, rozumiem Cię! Daj jasno znać w
Modele 3D, muzyka, dźwieki pozyskane od kogoś innego. Reszta tylko ja.
Pracowałem jako Frontend Developer. Byłem wypalony, wziąłem wolne dłuuugie. Potem dałem sobie szanse na gamedev i teraz na pewno będę kontynuował. Jestem bardzo zadowolony ze sprzedaży.
3 miesiące jakbyś usunął przerwy, gdzie nic nie robiłem i dużo z tych dni było bardzo łagodne.
Wyniki: https://pastebin.com/9EsA9FbE
1) @CHESTERRROOO
2) @Mikla
3) @seo000
4) @Desolator
5) @Bitterowsky
6) @ZielonyOny
7) @krwawy_zenon
8) @zycxcf
9) @gbn71
10) @klynton
Proszę wysłać mi prywatną wiadomość, macie zablokowaną opcję wysyłania Wam wiadomości.
Sprzedałem znacznie więcej niż 3k kopii, w tej chwili jest to 7.5k już po zwrotach. Na start miałem 13.8k wishlist w dniu premiery, teraz 37.3k. A jeszcze przede mną konsolki (Switch i XBOX pewnie).
Gra przekroczyła moje oczekiwania kilkukrotnie, bo dzień przed premierą myślałem, że sprzedam 5x mniej kopii. A sam projekt zaczynałem z myślą, że pewnie sprzedam 100 kopii max.
Największa promocja, to dostanie się na "New and trending",