Amazon.pl Czy polski klient to gorszy klient? Podwójne standardy obsługi klien
![Amazon.pl Czy polski klient to gorszy klient? Podwójne standardy obsługi klien](https://wykop.pl/cdn/c3397993/ffbf64781db80d9833a03a39bda9af3e7af5af8d4c85a371fe75220715479ef0,w220h142.png)
Niemiec, Brytyjczyk, Francuz czy Hiszpan: Monitor został uszkodzony w transporcie. Amazon [fr.es.de.it]: Przepraszamy za kłopot, już wysyłamy Panu drugi egzemplarz, proszę odesłać uszkodzony w ciągu 30 dni. Polak: Monitor został uszkodzony w transporcie. Amazon.pl: Ty oszuście i złodzieju!!!!
z- 157
- #
- #
- #
- #
- #
Może dlatego że kupowałem "ich sprzęt" czyli Firestick'a i pewnie o wiele tańszy niż monitor.
Po drugim dniu używania padł i już nie wstał, w aplikacji zrobiłem reklamację, 5 minut później dostałem info że nowy już jest wysyłany oraz kod do zwrotnej paczki, musiałem tylko w ciągu 2 miesięcy podjeść do punktu i wysłać zepsutego.