Cześć wszystkim,
Chciałbym się z wami podzielić krótką historią zakupu oraz reklamacji monitora, którego zakupiłem w dniu 10.01.2023r i do dzisiaj niestety nie otrzymałem ani monitora ani zwrotu pieniędzy.
Pokrótce, żeby nie zabierać Wam cennego czasu życia:
10.01.23r – pojawiają się fajne promki w kilku sklepach na zakrzywiony monitor Xiaomi. Wybieram ofertę Amazon.PL ze względu na doświadczenie z obsługą klienta na Amazonie niemieckim, brytyjskim czy włoskim, bo gdzie będzie lepiej jak na Amazonie?
13.01.23r [piątek 13-go] – kurier poczty polskiej przywozi mi monitor do domu, rozpakowuje po czym moim oczom ukazuje się poniższy widok:
Dosłownie po 5 minutach, czekam już przy telefonie na połączenie z konsultantem. Konsultant przeprasza i oferuje wysłanie drugiego monitora zaraz po tym jak tylko otrzymają uszkodzony z powrotem. Jednocześnie pyta mnie o numer karty, którą mogą obciążyć gdybym jednak im nie odesłał(?). Konsultant wskazuje termin wysyłki nowego monitora na wtorek, środę czyli 16.-17.01.23r, jeżeli nie to max 7 dni od momentu odebrania przesyłki przez magazyn. Zgadza się ze mną, że w innych amazonach monitor byłby wysłany bez czekania na odsyłkę starego, jednakże polski Amazon „testuje” taki model wymian na Polsce – każda wymiana musi być ręcznie zatwierdzona przez przełożonego – sic! Monitor odesłałem w niedzielę, finalnie dotarł do ich magazynu we wtorek 16.01.23r.
Mijają dni, mijają lata - #pdk a ja do dzisiaj czyli 3 lutego 23 roku nie otrzymałem nowego monitora ani zwrotu pieniędzy. Konsultanci mnie zbywają, zasłaniając się jakimś działem, który odpowiada tylko mailowo w taki sposób:
Jest to pierwszy i ostatni zakup droższego sprzętu elektronicznego na amazon.pl. Światowa firma, wykonanie polskie.
Nr zamówienia..... 408-9880501-2104302
Komentarze (158)
najlepsze
Bez kitu takie podejście to tylko w Polsce. Widać mimo że korporacja zachodnia to menadżery polskie. W UK odsyłałem już karty graficzne, monitory, płyty główne i kupę pierdół nigdy nie było problemu. Nie zablokowali też mojego konta jak co niektórzy tutaj na wykopie straszyli. Wytrwałości życzę i nie odpuszczaj
Mamy w kraju masę cwaniaków i to ich wina ze nie opłaca się firmom tworzyć akcji opartych o zaufanie do klienta.
był gorący i nie łączył się z klawiaturą.
serwis pl - nie mamy dzyndzla i co nam pan zrobisz? kup se nową (╥﹏╥)
email do serwisu w holandii
serwis nl - nie mamy dzyndzla, już nie produkują tej klawiatury (╥﹏╥)
zamiast tego wyślemy inną nową klawiaturę (ʘ‿ʘ) pasuje model?
zrób tylko foto
No nie, bo Polacki system już jest na Allegro. Muszą zaoferować coś innego.
@Klopsztanga: Na Allegro jeszcze nie miałem takich przygód. Heh.
Tak, a co?
Ba czytałem kiedyś fora na temat sprzedaży zagranicznych Amazon / Ebay i raczej polska należała do tych "bezpiecznych", gdzie nie było znaczącej ilości wyłudzeń ¯_(ツ)_/¯
Ba czytałem kiedyś fora na temat sprzedaży zagranicznych Amazon / Ebay i raczej polska należała do tych "bezpiecznych", gdzie nie było znaczącej ilości wyłudzeń ¯_(ツ)_/¯
o kurde ale oderwanie od rzeczywistości. Najbardziej utrwala polska scena kinematografii o Polakach złodziejach , gangosow i oczywiście dziwki typu kupisz mi dżinsy to zrobi ci loda.
Sprzedawca twierdził, że uszkodzenie z mojej przyczyny.
Po krótkiej dyskusji z udziałem pracownika allegro przyznali mi pełny zwrot kasy.
Ergo: allegro > amazon
i potem wychodzą takie kwiatki bo manago chce miec jak najlepszy wynik.