Potrzebuję porady.
Jeszcze podczas studiów (informatyka na politechnice) zacząłem pracować w firmie X. I pracuję w niej do dzisiaj, już zdecydowanie ponad 10 lat. Firma średniej wielkości, nie korpo, klienci w większości z administracji publicznej. Większość ekipy z czasem się wykruszyła, z dawnych czasów zostało dosłownie kilka osób. Ale pod względem atmosfery, luzu, mojej "pozycji" jest ok. W międzyczasie przeszedłem na B2B, ostatnia podwyżka 3 lata temu. Już wtedy najprawdopodobniej






Samochód dłuższą chwilę szarpie po odpaleniu (jeden tłok odpala z dużym opóźnieniem). Znajomy mechanik męczy się z tym już trzeci miesiąc, co chwila coś wymieni albo wyczyści ale okazuje się że to ciągle nie to.
Po czym dopiero ja dzisiaj odkryłem, że zamiast 5W-30 to tenże mechanik od 2 lat wlewał na serwisie 0W-30 (Motul SPECIFIC LL-12 FE). Czy to może być przyczyną problemów
@stefankot: @emerjot Były myte wtryski, wtrysk przy problematycznym cylindrze był wymieniony na nówkę OEM, świece nowe, zresetowana mapa - tylko tyle wiem, niestety nie jestem na bieżąco.
Ponoć problemy z autem zaczęły się dziać zimą jak przyszły pierwsze mrozy. Cylinder "odżywa" dopiero jak się silnik trochę rozgrzeje.
Dlatego pomyślałem sobie że może coś jest