Hejka, poniżej opisuję moją sytuacje z obslugą klienta Garmin. Ku przestrodze.
Mój poprzedni pasek, ktory mial byc takze do plywania po 3 latach uzywania zalal sie podczs plywania i nadawal sie do smieci. Zatem po szybkich researchu blyskawicznie kupuje najlepszy model Garmina, poniewaz cwicze do Ironmana i jest mi on potrzebny.
Pasek psuje sie po 3 dniach, wysylam go do naprawy do Garmina a ten przetrzymuje go już prawie dwa miesiace i nie ma pojęcia kiedy wyślą mi naprawiony. To też świadczy jak dobry to jest produkt, ze nie wyrabiają z naprawami.
Polecam także, zrobić sobie minigierkę i spróbować znaleźć na ich stronie możliwość porozmawiania z żywą istotą i dopytania o problem. Policzcie czas :)
Long story short:
1. Kupilem najdroższy możliwy czujnik tętna Garmin (HRM 600) by mieć spokój na lata.
2. Zepsul sie po 3 dniach, podczas próby pierwszego ladowania.
3. Skontaktowalem sie z obslugą klienta Garmin.
4. Zignorowali maila.
5. Po kilku dniach napisalem znowu maila.
6. Odpisali, ze chetnie wyślą nowy, tylko muszę doslac im stary.
7. Wysylam stary
8. Mijaja 3 tygodnie, nic sie nie dzieje
9. Dzwonie, obiecuja wyslac pasek w nastepnym tygodniu.
10. Mija 2,5 tygodnia. Nic sie nie dzieje.
11. Dzwonie, obiecuja wyslac pasek tak szybko jak to mozliwe. Z zaznaczeniem, ze zaczna najpierw od najstarszych reklamacji. Ciekawe ile ich jest i kiedy uda sie trafic na moją. Zaiste, zajebisty towar wyprodukowaliście.
12. Uzywam paska z Decathlona, dziala - polecam.
Poniżej dowody:









Komentarze (25)
najlepsze
Kontakt bezproblemowy przez maila.
Dodam z mojej strony że 2 razy wymieniałem u nich zegarek i za każdym razem po 3 dniach miałem nowy. Raz zdażyło m się to PO GWARANCJI i nadal mi wymienili na nowym a obsługa na infolini była w pełni ok. Powodzenia i udanego IM !
Dzisiaj przyszedl nowy, wiec moze wykop pomogl :)
Dodam, że nowy odpina sie bez problemow (jak narazie)
@PowaznyPan: To raczej nie wspiera tych nowych parametrów biegowych więc raczej przepłaciłeś. Swoją drogą ten pas to wygląda jak fizyczne uszkodzenie i np. nieumiejętna próba zdjęcia do ładowania ale skoro uznali to widać ten typ tak ma. Powodzenia z reklamacją.
Pewnie dlatego nie wyrabiają z naprawą :)
@PowaznyPan: z tym że ten wujek przerabiał paski tetna zanim garmin wszedł w ten rynek i Ty pomyslaleś o ironmanie :)