Będą zachwyty dziennikarzy nad chińskimi autami. Ekskluzywne wyprawy w tle

Jeszcze nigdy tylu dziennikarzy motoryzacyjnych oraz influencerów nie odwiedziło targów motoryzacyjnych w Szanghaju. Chińskie samochody po prostu upokorzyły wszystkich - to tytuł tylko jednego materiału filmowego.
- #
- #
- #
- #
- 220
- Odpowiedz
Komentarze (220)
najlepsze
źródło: kiedy-ktos-powie-ze-xiaomi-to-gowno-menel-zul-bezdomny-chce-sie-bic
Pobierzps. nie jestem fanbojem żadnej marki - mam realme xD
Komentarz usunięty przez moderatora
1) brak nawigacji
2) przy rzuconej nawigacji z telefonu brak możliwości skorzystania z radia
3) wspomaganie kierowcy albo całe, albo zero. Zero oznacza brak normalnego tempomatu....
4) tempomat aktywny przy skręceniu na minimum i tak zwalniał na 100m przed TIRem....
5) 1.5l do takiego samochodu to porażka. Tempomat z maks +10km/h względem ograniczenia dał spalanie 12.8l.....
Kupienie za 150k+ wypasionego "Chińczyka" to jest ogromna loteria - chyba tylko dla lubiących ryzyko. Wiadomo, że Chińczycy będą na czymś oszczędzać... będą bardzo oszczędzać a wiadomo, że lubią... mijać się z prawdą. VW ze swoim diesel-gate
@luka4: Ciekawe. Ja testowałem ten samochód, w realu wyglądał dokładnie tak samo jak na zdjęciach ( stylistyka to rzecz gustu - mnie się podoba ), nic mi się nie zacinało i nie działało nerwowo. Może po prostu nie umiesz jeździć ?
@Kamileon: dobrze, że w tamtym roku nie trzeba były 3 miesięcy czekać na klapę tylną do Opla Astry kombi z 2021 r.... a nie, jednak musiałem tyle czekać. Także nie tylko nowości z Chin mają problem.
Najpierw Cię ignorują. Potem śmieją się z Ciebie. Później z Tobą walczą. Później wygrywasz
Japończyki były plastikowym złomem, Koreańczyki były szmelcem, teraz to jedne z najlepszych aut.
Za 5-10 lat takie będą chińskie.
Podobny etap przeszły Koreańczyki w 80 i zaczely zyskiwać na jakości w 90.
Ps: karoseria w Hyundaiu potrafi dalej radośnie rdzewieć na gwarancji. XD
Bynajmniej nie jeden egzemplarz.
źródło: IMG_0187
Pobierz@saser91: Udział chińskich producentów w rodzimym rynku w 2024 to 65%, w 2023 było to 51%. Za 5 lat, z "zachodnich" marek, ostatnie się tam pewnie tylko Volkswagen z marginalnym udziałem.