Nowoczesna ciężarówka ciągle się psuje. Pół roku walki

Zawodowy kierowca TIR-a z Krakowa kupił nową Scanię, która zaczęła się psuć już kilka minut po wyjeździe z salonu. Auto

- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 151
- Odpowiedz
Zawodowy kierowca TIR-a z Krakowa kupił nową Scanię, która zaczęła się psuć już kilka minut po wyjeździe z salonu. Auto
Komentarze (151)
najlepsze
Współczesna motoryzacja zawiera coraz więcej gunwa, a to jest jedno z największych. Zastąpienie fizycznych przycisków j#banym tabletem - po kiego wuja?! Jest to mało ergonomiczne i mocno zaburza koncentrację - zmiana temperatury, poziomu głośności
FYI ten syf który produkują już nawet Niemcy - czyli wspomniane interfejsy dotykowe - jest nielegalny w użyciu podczas jazdy xD Nic nie wolno ci dotykać z tych interfejsów. Ludzie zjeżdżają na Autohoffy żeby byle bzdure zrobić czy
@Saeglopur: Bo tablecik jest tańszy niż kilkadziesiąt przycisków i skomplikowana deska rozdzielcza do nich. Oczywiście chodzi tylko o ciecie kosztów, ale w prospektach reklamowych udają, że to nowoczesność :)
źródło: Untitled
Pobierzźródło: Untitled2
Pobierz@P_i_o_t_R: od prawnika to powinno się zacząć: jeśli samochód używany firmowo, to punktem zaczepienia chyba mogą być "utracone zyski".
Kilka lat temu była afera, jednej babce sprzedano trefny autokar. Ciągle się psuł. Po jakimś czasie okazało się, że wcześniej był zarejestrowany w Niemczech, ale kilka razy był naprawiany na gwarancji i w końcu nabywca go zwrócił. Więc poszedł do Polski jako nówka.
I tak babka się z tym bujała, więcej stał w serwisie niż jeździł... A płacić trzeba...
Powinno być tak, że jak się pojazd psuje, to nie
@Taaatko: to co piszesz to odpowiednie prawo. Sejm jakoś nie ma problemu aby co rok dowalać setki stron wyjątków od wyjątków w podatkach, ale jak mają zrobić coś pożytecznego to już gorzej. Mamy teraz nowy mądry rząd więc
Komentarz usunięty przez autora
I tak wrzucili już jej tego drogiego apsa, niby się nie psuje i nie sprawia problemów, ale po co, skoro zwykły osuszacz i za nim zwykły zawór czterodrożny też działał od wieki wieków ament. Za to na plus znacznie lepsza antykorozja ramy i kabiny wobec kanio czwórki.
Później już tylko dochodziły problemy, sterowniki coo, później doszły absurdy w
Producenci, gdy tylko mogą, sprzedają nowe Euro 3-4 gdzie tylko się da.