Pasy włączania i wyłączania, czy nie umiemy po nich jeździć.
Zapraszam na nowy materiał w którym omawiam czym są i jak korzystać z pasów włączania i wyłączania na drogach. Temat wg mnie jest bardzo interesujący i warty uwagi a jednak jest przez wielu bagatelizowany.
HardWax z- #
- #
- #
- #
- #
- 131
- Odpowiedz
Komentarze (131)
najlepsze
Albo wjezdzaja bez patrzenia z pasa rozbiegowego na prawy i se pyrkają 50 kmh bo sie tumany naogladaly w tvn turbo
Druga sprawa, która mnie zawsze rozbraja, to że dla ludzi linia jest jak lawa. Dojeżdża do końca pasa rozbiegowego, nie ma miejsca, panika i wali po hamulcach. Znacznie bezpieczniej kontynuować rozpędzanie dalej nawet z użyciem awaryjnego.
90% takich przypadków to koleś coś tam ledwo przyspiesza, przy 70 na godzinę cyk na prawy pas (a jak trojpasmowka to od razu na środkowy, klasyka! ;) ) - wiec ja przyspieszając normalnie do końca pasa rozbiegowego wjeżdżam hektar przed nim i jeszcze mi blokada stawia przed potencjalnie szybszymi z tylu ;).
A jak widać ze ktoś rusza normalnie to można jechać za nim.
Auto się nie rozleci
NAJCZĘSTRZE BŁĘDY:
- zbyt wolne rozpędzenie auta na pasie rozbiegowym i włączenie się do ruchu przy 50-60km/h
- wjazd z pasa rozbiegowego zaraz po jego rozpoczęciu często przy niskiej prędkości 70-80 km/h
- zatrzymanie pojazdu na pasie rozbiegowym