Wpis z mikrobloga

Kontynuując #visherdev, dziś dodałem w grze taki bajer, mianowicie zasymulowałem przepływ powietrza wokół skrzydła samolotu, co może być przydatne do wykrycia przeciągnięcia na czas. Normalnie w grze nie będzie się pojawiać, tylko gdy wejdzie się na granicę przeciągnięcia.

Sam efekt jest bardzo oszukany, pierwsze "kreski" lecą po ścieżce nadlatującego powietrza, kolejne po ustalonej ścieżce. Później dodam jeszcze, aby przy za dużym kącie natarcia przepływ był turbulentny :)

Chociaż tak jak bardzo mi się to podoba, tak myślę czy taki akcent w grze jest w ogóle potrzebny... :/

#gamedev #programowanie #java #libgdx #android #gry #gryandroid i pozwolę sobie #lotnictwo #samoloty #aerodynamika
Visher - Kontynuując #visherdev, dziś dodałem w grze taki bajer, mianowicie zasymulow...
  • 5
@jimmyF: dzięki, motywuje do pracy :)

@jasiek13: tak, widziałem to jakiś czas temu, świetna sprawa :)

jakbym już nie miał co robić, to taką poboczną symulację mozna by dodać dla superrealnego efektu :p
@Visher: ciekawa byłaby gra, w której można by zbudować sobie skrzydło, po czym wyliczane byłyby jego parametry w takiej symulacji, a w grze wykorzystywane suche wartości z symulacji