Wpis z mikrobloga

Mirki jak mnie #!$%@? #januszebiznesu to ja nawet nie. Opowiem od poczatku. Juz od roku czasu przymierzałem sie do kupna auta. W styczniu wystawilem swoje auto na probe, aby zobaczyc czy bedzie zainteresowanie kupnem go. Wystawilem autko za 3800zl. Telefony sie urywaly takie bylo zainteresowanie, ale wiadomo to byla aukcja na 'probe' wiec kazdego zbywalem ze nie ma mnie w domu itp. Po 3 dniach usunalem oferte. No i stalo sie, miesiac temu kupilem sobie troche wieksze auto wiec poprzednie wystawilem na aukcje. Za smieszna kwote 2300zł. Jako ze jestem mechanikiem to auto bylo technicznie sprawne, wymieniane zostaly tylko czesci eksploatacyjne czyli tarcze klocki TRW, łozysko FAGA, tlumik WALKERA, rozrzad INA itp (ci co sie znaja wiedza ze to czesci z wyzszej polki). I tak tez napisalem w nowej aukcji.

Do czego zmierzam... Dzwoni do mnie dziadek i mowi: Panie to nie mozliwe ze autko z tak malym przebiegiem ma tyle czesci po wymieniane. To mu kuźwa tlumacze ze to tylko czesci ktore normalnie w swiecie zuzywaja sie. Ale nie. Ten dalej idzie w zaparte ze ja cos kombinuje.

W czasie trwania aukcji skonczyl mi sie przeglad wiec w sobote rano pojechalem na badanie. Oczywiscie autko nie przeszlo badania, poniewaz opony przod mialy 1mm do ogranicznika i jedno kolo na recznym nie trzymalo. Tego samego dnia pojechalem zrobic reczny i wymienic opony, ale jako ze juz bylo pozno to na przeglad pojechalem we wtorek, gdzie tego samego dnia nabilem klime zeby lepiej chlodzilo.