Aktywne Wpisy

Pawel993 +103
źródło: HIWMVz4XoAA_ktf
Pobierz
M7RoyalMadrid +11
#gielda
Krótkie pytanko... ile zarabiacie na giełdzie? Bo od jakiegoś czasu non stop widzę jakieś śmieciuchy, etfy, uśrednianie i inne giełdowe wpisy. Wydaje mi się, że wszyscy dookoła to jacyś znawcy giełdy/kryptowalut tylko ja jak taki debil jestem kompletnie zielony.
Ile zarabiacie znaczy oczywiście jakiś rząd wielkości typu 1000, 10 000, 100 000 zł w ciągu ostatniego roku a nie dokładną kwotę co do grosza ;)
Krótkie pytanko... ile zarabiacie na giełdzie? Bo od jakiegoś czasu non stop widzę jakieś śmieciuchy, etfy, uśrednianie i inne giełdowe wpisy. Wydaje mi się, że wszyscy dookoła to jacyś znawcy giełdy/kryptowalut tylko ja jak taki debil jestem kompletnie zielony.
Ile zarabiacie znaczy oczywiście jakiś rząd wielkości typu 1000, 10 000, 100 000 zł w ciągu ostatniego roku a nie dokładną kwotę co do grosza ;)