Wpis z mikrobloga

✨️ Jak dbać o włosy, żeby wyglądały jak nowe?
Kiedyś trafiłam na filmik na youtube, który zrobił na mnie ogromne wrażenie. Kobieta miała bardzo zniszczone włosy, a pewien fryzjer po siedmiu godzinach pracy i za 4 tysiące złotych całkowicie je odmienił. Efekt był niesamowity. Włosy wyglądały jak nowe: lśniące, gładkie, po prostu przepiękne. Taki efekt „wow”, że aż szczęka opada. Prześliczne!!!

Ja sama nigdy szczególnie nie dbałam o swoje włosy. Nie są zniszczone, ale też nie robią żadnego wrażenia.

Zastanawiam się, czy jakaś kobieta mogłaby mi doradzić, jak o nie dbać, żeby wyglądały tak pięknie jak na tym filmie?
Może ktoś mógłby napisać w punktach, co robić, jakie produkty stosować, albo polecić jakiś blog?
Nie znam się na tym, domyślam się, że trzeba używać odżywek, keratyny i innych specyfików, ale nie wiem co i jak...

Jestem dziewczyną ze wsi, u mnie nikt nigdy nie było "pielęgnacji włosów" Nikt mi nie pokazał, nie wytłumaczył.
Czuję się trochę jak w tym programie „Damy i wieśniaczki” który, dobrze pokazuje, że kobiety ze wsi często są gorsze w kwestii mody/makijażu/pielęgnacji i dbania o siebie itp.

#rozowepaski #fryzier #pytanie #kiciochpyta #moda #modadamska #logikarozowychpaskow #wlosy

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
▶︎ Obserwuj nasz tag #mirkoanonim
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Opublikuj swój własny wpis: Mirko Anonim
· Zaakceptował: mkarweta

❤️ Projekt mirko.pro działa dzięki wsparciu użytkowników. Wspomóż projekt

mirko_anonim - ✨️ Jak dbać o włosy, żeby wyglądały jak nowe? Ⓘ
Kiedyś trafiłam na fil...
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@mirko_anonim: szczerze, ciężko coś doradzić, nie wiedząc jakie masz włosy...