Wpis z mikrobloga

Tradycyjne, comiesięczne ważenie. Miałem masę robić dlatego 0,5kg w dół xD Niestety mam sporo stresów w życiu, dlatego chudnę i udaję kretyna na portalu ze śmiesznymi obrazkami dla onanistów (tak naprawdę nie udaję). Chyba zacznę kebsy jeść bo makaron to za mało. Albo dostałem raka od wykopu xD #przegryw #mikrokoksy #zdrowie
konska-stulejka - Tradycyjne, comiesięczne ważenie. Miałem masę robić dlatego 0,5kg w...

źródło: IMG_1553

Pobierz
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@konska-stulejka: Kurde chciałbym tyle ważyć. Aktualnie lekko się podlałem i około 84 ważę przy wzroście 177 chyba nie pamiętam dokładnie ile mam. Takie 76/77 byłoby idealne dla mnie.
  • Odpowiedz
@Tired_: co prawda jestem chudym szczurem ale ćwiczę coś tam od lat i wbrew pozorom ma więcej siły niż wyglądam, to pomaga utrzymać wagę. Kiedyś ważyłem 95 przy 183cm ale to dawne czasy. Na chudnięcie samo z siebie najlepsze są spacery, ale potem warto dorzucić siłowe by nie zostać skinny-fat
  • Odpowiedz
@Tired_: nie lubisz warzyw i mięsa? Wolisz słodycze? Czy kebsy i czipsy? Fakt mi bardzo pomaga że lubię warzywa. Dieta niestety przy chudnięciu jest bardzo ważna chyba najważniejsza. A taki spacer to 300 kcal w godzinę łatwo to popsuć jednym batonikiem
  • Odpowiedz
@Tired_: jestem ulaniec, ale nawet nie aż taki mimo tej masy. Dużo chłop kołchoźniczo pracował w przeszłości zanim zdrowie się nie posypało. Później się spasł i zajadał rzucane nałogi. Na przestrzeni 4 lat jeździł rowerem też jak p------y i w sumie mięśnie jakieś tam są i w nogach galancie, ale działam, żeby coś zjechać. Nie, że się chwalę, bo nie ma czym, że chłop michy dobrze nie trzymał.
  • Odpowiedz
@konska-stulejka: Uwielbiam warzywa. Ale jestem po prostu w c--j leniwy i liczenie kalorii wydaję mi się strasznie męczące. Od nowego roku planuje to zmienić bo nie ukrywam źle czuje się aktualnie w swoim ciele przy tej wadze mimo, że nie wyglądam jak totalny ulaniec.
  • Odpowiedz