Aktywne Wpisy

vorky +11
źródło: 1000025502
Pobierz
AgentGRU +106
Chłopczyku, szykuj się na pozew (napisany Comic Sansem, śmiechu warte)
#sebcel
#sebcel
źródło: 1000008965
PobierzSkopiuj link
Skopiuj link
źródło: 1000025502
Pobierz
źródło: 1000008965
PobierzRegulamin
Reklama
Kontakt
O nas
FAQ
Osiągnięcia
Ranking
#unity #unreal #gamedev #programowanie
@becvvv: Godot. Będziesz mógł tam wykorzystać swoją wiedzę z C# a i sam silnik jest już dostatecznie dojrzały.
Mam już z 7 lat komercyjnego i w tym 15 lat hobbystycznego doświadczenia.
Ogólnie to jeśli masz pomysł na grę i zarabiasz jakoś sensownie to najlepiej po prostu wynająć jakiegoś programistę gier i powiedzieć mu co ma robić, rynek jest tak rozwalony że MID zarabia na poziomie pani z Żabki, a możesz go nawet dojechać bo masz na jego miejsce z 1000 innych CV. Na lajcie znajdziesz juniorów którzy będą pracowali
@MintFork: Jest bardziej zoptymalizowane, bo ma 20 różnych systemów do optymalizacji totalnie niewydajnej podstawy. Świetna logika xD Burst to workaround na syfiasty runtime C#. Realistycznie nie zyskujesz żadnej optymalizacji, tylko odzyskujesz to, co już straciłeś, a i tak nie w pełni.
W każdym razie w DOTS dochodzi też zmiana w programowaniu z obiektowego OOP na data-oriented. Co nieco ogranicza, ale zwiększa wydajność bardziej niż w jakimś Godocie. Btw. W Godocie