Wpis z mikrobloga

Jeżeli zastanawiacie się jak #pkp chce walczyć z #regiojet oraz #leoexpress to Wam odpowiadam: Nie na torach, a w mediach. Lata tuczenia "dziennikarzy" evencikami i wydawnictw/redakcji reklamami sprawiają, że psy zostały spuszczone. Nie zdziwię się jak influencerzy zaczną jeździć PKPIC i wychwalać nie tylko wygodę, ale także w ramach eksperymentu będą krytykować Regio i Leo.

Spodziewajcie się więc relacji, że jedzonko w Warsie jest znacznie lepsze, kotlecik zawsze pyszny, a kawa to jak z włoskiego ekspresu - nawet jak z wózka.

Spodziewajcie się publikacji o niewygodnych fotelach, drobnych niedociągnięciach dmuchanych do problemu rangi krajowej.

Pojawią się pewnie relacje typu:

„RegioJet: Niska cena, wysoki stres – pasażerowie narzekają na organizacyjne niedoróbki”
„RegioJet na polskich torach – tani przewoźnik czy sprytny sposób na obniżenie standardów?”
„RegioJet podważa polską jakość kolejową – czy naprawdę warto rezygnować z PKP?”
„RegioJet rozpycha się na torach. Czy polscy pasażerowie są gotowi na eksperyment?”
„RegioJet: Kolejowa alternatywa czy zagrożenie dla komfortu i bezpieczeństwa pasażerów?”
„RegioJet i polskie tory – mieszanka wybuchowa? Pierwsze sygnały ostrzegawcze”
„RegioJet – tanie bilety, ale co z resztą? Polscy pasażerowie ostrzegają”
„RegioJet w Polsce: wysoka taniość, niskie standardy? Sprawdź, co kryje zagraniczny gracz”

Będzie jak z Polskim Busem, ale na większą skalę.

#reklama #marketing #podroze #kolej #polska #czechy #czarnypr
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@sylwke3100: A to nie jest tak, że te łowcy superpromo wyświetlają się teraz normalnie w wyszukiwarce?


@brygadzistausmiechnietejpolski: Super promo to jest ta najniższa cena biletu w "standardzie"

IC też takie promocje uruchamia które mają przedłużony czas działania https://www.facebook.com/PKP.Intercity/posts/pfbid0CZsB6kT4op4JkxT34XJ6SNYkW4YyFgN6EW2s4t5dus4NthBZHoopcHyvTd4Fqettl

Dobra Promo na Wawę z Kato sie już skończyło
  • Odpowiedz