Aktywne Wpisy

wykop +24
Nowe aplikacje Wykopu już na horyzoncie! 🚀 💙
Od dłuższego czasu pracujemy nad nowymi wersjami aplikacji dla Androida i iOS-a. Chcemy, żeby korzystanie z Wykopu było przyjemniejsze - szybsze, wygodniejsze i po prostu bardziej „Wasze”.
Dziś robimy kolejny krok - ruszamy z testami nowych aplikacji, a Was zapraszamy do udziału w nich. Wasze opinie pomogą nam dopracować Wykop tak, by korzystanie z niego na co dzień było jeszcze wygodniejsze, zanim oficjalna wersja trafi
Od dłuższego czasu pracujemy nad nowymi wersjami aplikacji dla Androida i iOS-a. Chcemy, żeby korzystanie z Wykopu było przyjemniejsze - szybsze, wygodniejsze i po prostu bardziej „Wasze”.
Dziś robimy kolejny krok - ruszamy z testami nowych aplikacji, a Was zapraszamy do udziału w nich. Wasze opinie pomogą nam dopracować Wykop tak, by korzystanie z niego na co dzień było jeszcze wygodniejsze, zanim oficjalna wersja trafi

Melkovva_ +497
źródło: temp_file7775354265503509487
Pobierz




Poczynając od sterowania
Brakuje mi większego zooma.
Przyśpieszanie dialogów jest tym samym przyciskiem co wybór dialogu i nie ma żadnego delaya po ostatniej kwestii dialogowej a przed wyborem własnej, przez co trzeba bardzo uważać żeby nie wybrać od razu pierwszej lepszej odpowiedzi przypadkiem.
Brak zapętlenia przewijania w interfejsie w każdym miejscu, czy to w zakładach, w menu kołowych, ekwipunku - wszędzie. Brakuje tego, żeby po dojściu do prawej krawędzi następne przesunięcie w prawo wracało do lewej krawędzi.
Podświetlenie obiektów na mapie lewym analogiem jest dość niewygodne dla mnie ale już mniejsza, bardziej upierdliwe jest to, że z jakiegoś powodu podświetlane są tylko przedmioty do podniesienia i postacie z którymi można porozmawiać. Obiekty które można użyć lub zniszczyć już nie. Można przytrzymując x wyświetlić listę wszystkich rzeczy możliwych do interakcji w koło postaci ale jest to upierdliwe, chwilę się ładuje i ma krótki zasięg. W zasadzie do użytku żeby wygodnie sobie zlootować jak jest sporo rzeczy w koło ale do eksploracji się nie nadaje bo bez sensu co chwila się zatrzymywać i skanować.
Gdyby chociaż można było bindować swoje przyciski ale nie ma takiej możliwości.
Co do rozgrywki to jak mówię, dopiero zacząłem ale dwie rzeczy na razie mnie rażą.
Pierwsza to milczący bohater. W tych czasach w grze z pełnym dublażem na moje nie przystoi wrzucać bohatera niemowy do gry. Traci to trochę pójściem na łatwiznę.
Na a po drugie to od wejścia czuję to co jest często zmorą dzisiejszych gier - taką, chyba najlepiej to opisać, infantylność.
Ledwo zacząłem i już co krok spotykam postać, która potrzebuje mojej pomocy i oczywiście pali się, żeby do mnie dołączyć. Takie kompletowanie radosnej drużynki przyjaciół. Do tego coś co mnie giga drażni w dzisiejszych grach, czyli taka sprcyficzna maniera co drugiej postaci - połączenie przaśności z buńczucznością. Wiecie o co mi chodzi - świat chyli się ku upadkowi a wesoła gromadka przyjaciół sypie sobie żartami z zadziornym uśmieszkiem ćwiertując kolejne hordy potworów.
Tak jak mówię, to bardzo wczesne wrażenia, grę przejdę i zobaczę jak to się dalej rozwinie, niemniej na przykładzie ostatnich dwóch rpg izometrycznych jakie grałem, tj. Disco Elysum i Torment: tides of numenera takich odczuć od wejścia nie miałem. Sterowanie w obydwu tych grach na konsoli było dużo lepsze, w zasadzie nie przypominam sobie żeby cokolwiek mi doskwierało, a światy od wejścia sprawiały wrażenie dojrzałych i poważnych, mimo tego, że nie brakowało w obydwu grach humoru i przerysowań.
Tutaj, no cóż, mam wrażenie że pojawiają się rzeczy za które był krytykowany dragon age, podczas gdy w w recenzjach tego drugiego to właśnie baldur był poddawany często jako przykład jak się gry powinno robić.
Mam nadzieję, że te pierwsze wrażenia nie utrzymają się do końca gry.
#gry #ps5 #baldursgate #baldursgate3
No a kiedy wprowadzić bohaterów których możesz zwerbować jak nie na początku
To moja cała znajomość BG ( ͡° ͜ʖ ͡°) NŚP kolega zagrywał się w to, Icewind Dale i wiele innych RPG. Mnie jakoś nie porwało, może kiedyś w końcu zagram i Drizzt Do'Urden zostanie pokonany?
@JanPancerzII: doslownie zrobiles to, o co oskarzasz OPa, czyli pominiecie calosci bez zrozumienia, a jemu chodzi o przyspieszanie, czyli jak szybko czytasz to po prostu skipujesz voice acting, sam tak robie w 90% gier gdzie jest taka opcja.
jeśli postacie to będzie git, jeśli walkę to k---a nie będzie git bo przemyślanych potyczek jest w tej grze tylko kilka, jeśli historię to jest nawet nawet.
Ja tą grę robiłem ze znajomymi bo samemu nie mam cierpliwości do tych towarzyszy z alienem w głowie.
Nie podoba mi się ten miks wolności i liniowości, i debilizmy systemu dnd których nikt od dawna nie chce ruszyć.
Pozdrawiam ludzi od balansu
źródło: giga nigga Regill
PobierzNie no proszę cię xD
Jest różnica kiedy jest dobrze napisana postać i dialog z wplecionym humorem a kiedy na każdym kroku wszyscy są karykaturalnie buńczuczne. I do świata baśniowego też to nie pasuje. We wspomnianym wcześniej diaco elysum postacie
Przeszedłem BG2 ze dwadzieścia razy, wielokrotnie BG1, Torment, TESy, Fallouty, o takim Gothicu nawet nie wspominam. Zawsze skipuję dialogi i nigdy nie przeczytałem żadnej „książki” w grze. Nie każdy gra tak jak ty, a twój styl grania nie jest najlepszy, deal with it.
-brakowało gadki głównego bohatera,
-brakowało trochę tego ciężkiego klimatu, bardziej się czułem czasem jakbym grał w DoS niż BG,
-12 lvl to skandal, maxa miałem praktycznie na początku ostatniego aktu gry,
-czasem praca kamery w wąskich przejściach i jaskiniach świrowała i się blokowała.
Tak to gierka cud miód.