Wpis z mikrobloga

@CalibraTeam: porównanie z czapy, z jednej strony wysoko wykwalifikowany specjalista o wysokich kompetencjach społecznych i komunikatywności a z drugiej jakiś kołchoźnik z IT
  • Odpowiedz
@kukold

@CalibraTeam: porównanie z czapy, z jednej strony wysoko wykwalifikowany specjalista o wysokich kompetencjach społecznych i komunikatywności a z drugiej jakiś kołchoźnik z IT


Baba na mięsnym co nie może zrozumieć:
-
  • Odpowiedz
@CalibraTeam @modzelem @Markotee ostatnio na SD niektóre korpo płacą minimalna albo wyrzucają helpdesk do Indii xD
Sam półtora roku przepracowałem i o tyle że bez studiów bez niczego po znajomości dostałem 2x tyle co na helpdesku l1, ale większość ludzi to ma 0 pojęcie o it i 0 chęci do nauki, ludzie nie potrafią routera od switcha rozróżnić xD
  • Odpowiedz
@CalibraTeam: ale przecież do tego nie potrzeba żądnego wykształcenia to praca dla studentów lub ludzi po liceum/technikum stąd taka płaca zresztą praca za ladą też ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz