Wpis z mikrobloga

#pracbaza #korposwiat #pracait #pytaniedoeksperta #komputery

Kochani, co mogę zrobić, żeby przyspieszyć wykonywanie obowiązków w robocie? Chodzi mi o techniczne wskazówki, jak usprawnić proces pracy. Pracuję w korpo i piszę raporty. Wiele z tych czynności jest powtarzalnych i żmudnych.

Jak dotychczas:
- stworzyłem swój własny szablon w Wordzie (a da się jakoś zrobić, żeby Word otwierał się właśnie od razu jako ten szablon zamiast pustej strony? Nie znalazłem info.
- ustawiłem aplikacje i zakładki tak, żeby otwierały się automatycznie po włączeniu komputera.

Co jeszcze mogę zrobić?
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

stworzyłem swój własny szablon w Wordzie (a da się jakoś zrobić, żeby Word otwierał się właśnie od razu jako ten szablon zamiast pustej strony? Nie znalazłem info.


@AlexBrown: da się,
poza tym LLM może ci pomóc :-)
  • Odpowiedz
  • 0
@animuss screenshoty ze stron internetowych, wklejanie ich do raportów, przepisywanie tekstu źródłowego, poszukiwanie informacji w kilku wewnętrznych aplikacjach (w każdej co innego), pobieranie pliku z excela, sumowanie kwot, przepisywanie do worda, potem wpisywanie wyniku do innego excela.
  • Odpowiedz