Wpis z mikrobloga

Jezu, jak ja się wkurzyłem. Ok, nie znam się na wszystkim. Ale kolej... Jak ja słyszę takiego prawicowego ignoranta, który się kreuje na eksperta, to mnie szlag trafia. Zarzut: Tusk jest umówiony z Siemensem by powstała kolej dużej prędkości (o której słyszę od jakiegoś 2008 roku) i dlatego forsuje maksymalną prędkość 350 km/h. Ja pierd... Zaprawdę powiadam wam prędzej Tusk i Kaczyński umrą niż taka kolej powstanie. I po drugie, jak można mówić, że Polska Tuska kupi tabor Siemensa 350 km/h gdzie nawet nie ma odcinka by (francusko-włoskie) ED250 Pendolino rozwinęło swoją maksymalną prędkość 250 km/h. Jest jeden odcinek Grodzisk Mazowiecki-Idzikowice do 200 km/h. Reszta to 160 lub mniej, a tu prawak baja o tym jak Tusk kupuje Siemensa (już zaraz!) który może za 15 lat będzie mógł jeździć po torach Kolei Szybkich Prędkości. #polityka #kolej #pkp #bekazprawakow
fornson23 - Jezu, jak ja się wkurzyłem. Ok, nie znam się na wszystkim. Ale kolej... J...
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

• 0
@Amatorro: wbrew pozorom, byłby to genialny pomysł. Mieliśmy 8 lat rządów Pisu i co z wykluczeniem komunikacyjnym? A mieliśmy was w p-----e. Jedynie władze Dolnego Śląska wykorzystując poniemiecką sieć torów coś z tym zrobiła. Polska B tak bardzo głosująca na pis? Dojedzie pan od siebie ze wsi Bełchatów, Łomża? A może Pan z powiatowego? Gdzie trzeba pojechać autem do innego powiatu na pociąg, a nawet "pekaes" do wojewódzkiego? To jest
  • Odpowiedz
Dojedzie pan od siebie ze wsi Bełchatów, Łomża? A może Pan z powiatowego?

@fornson23: Misiu kolorowy Bełchatów i Łomża to właśnie odpowiednio miasto powiatowe i miasto na porawach powiatu. Polska nie kończy się na aglomeracjach TOP 5, a miasta mające po 60 tysięcy mieszkańców to nie wsie.

A linia kolejowa do Bełchatowa oczywiście powinna powstać, długo by pisać o tym dlaczego jest konieczna (inaczej stoczy się jak wiele innych miast
  • Odpowiedz
  • 0