Wpis z mikrobloga

@Khaine: Oooo strimerzy już powiedzieli co masz myśleć? Tyle że oni jakoś dotarli do endgame.
Tyle że co to pokazuje? Że są problemy z performance - bo są.
A w między czasie masz jak warrior rozwala całą mapę, gdzie ty płakałeś że nie dajesz rady w aktach.

Nie wiem co próbujesz pokazać. Obejrzałeś co wkleiłeś?
  • Odpowiedz
  • 1
Oooo strimerzy już powiedzieli co masz myśleć?


@FrostlyMostly: Nie, potwierdzili tylko moje obserwacje i że nic się w sumie nie zmieniło od 0.1, nadal te same fundamentalne problemy. Nadal giniemy od mobów zostawiających jakieś gówna po śmierci, nadal zdychamy oneshotowani nie wiadomo skąd, nadal "podłoga to lawa" etc
  • Odpowiedz
Nadal giniemy od mobów zostawiających jakieś gówna po śmierci,


@Khaine: No, ok tu masz racje - on death effects ssą a GGG się uparło - nie wiem jednak jak to jest fundamentalne.

nadal zdychamy oneshotowani nie wiadomo
  • Odpowiedz
  • 3
@FrostlyMostly: Tak samo uważam że affixy +rarity +quantity powinny zejść z itemów i być jedynie dla map albo triali czy cokolwiek, bo sam fakt istnienia tych dwóch dodatkowo utrudnia im balansowanie a graczom gearowanie.
  • Odpowiedz
A w między czasie masz jak warrior rozwala całą mapę


@FrostlyMostly: super i przy okazji porusza się jak g---o, pada od degenów, plam na ziemi, aury która wyłącza HP regen, slow efektów których ranged może unikać, chaos DMG którego armor nie mitiguje w przeciwieństwie do evasion i ESa, mobów które są nieśmiertelne na bliski dystans, mobów które mają aure ze slowem xDDDDDDD
Tak, aoe warriora które zużywa 4 różne skille
  • Odpowiedz
  • 1
@marv0oo: Zapomniałeś o mobach które wybuchają jak je zabijesz i mobach które srają kałużami pod siebie, których nie widzisz z powodu visual clutteru. Literalnie KAŻDA P--------A MECHANIKA W TEJ GRZE jest zaprojektowana pod "bycie jak najdalej od mobów" i unikanie bycia w zasięgu tych mobów xD Teraz zagrałem sobie na próbę warriorem i to jest IMO niegrywalne, nawet jeśli na endgame da się to jakoś wyciągnąć, to sam gameplay przy
  • Odpowiedz
Tak samo uważam że affixy +rarity +quantity powinny zejść z itemów i być jedynie dla map albo triali czy cokolwiek, bo sam fakt istnienia tych dwóch dodatkowo utrudnia im balansowanie a graczom gearowanie.


@Khaine: Czyli chcesz wywalić magic find xD
No tak, ograniczajmy grę bardziej - byle prościej.
  • Odpowiedz
  • 0
Czyli chcesz wywalić magic find xD


@FrostlyMostly: Oczywiście że tak, po co to jest w ogóle? To nie ma żadnego sensu poza tym że "W POE1 TAK BYŁO" xd To jest kolejny parametr który promuje OP buildy pod speedclear, bo one sobie mogą poświęcić affixy na takie rzeczy a słabszymi wiadomo - słabszymi nie powinieneś grać xD

PoE2 ponoć miało się właśnie nie opierać na "wciśnij przycisk by ekran eksplodował
  • Odpowiedz