Wpis z mikrobloga

Disci w pewnym sensie jest bardziej realistyczne wizualnie od Homm i to mi się podoba - inkwizytorzy, uczniowie, gandalfy, kleryczki, matriarchinie,kolosy, aniołowie ech. Z czym ma się równać Erathia z takim imperium.
Nie raz o tym pisalem przedstawienie frakcji jak i narracja w H3 są mocno spłycone i uproszczone do rozrywki i dopiero H4 wystrzeliło przedstawienie frakcji na wyższy poziom przynajmniej w formie tekstowej.
Disciples miało spory potencjał narracyjny nie twierdzę że jest idealnie ale mam na myśli to że o wiele ciekawsi są ludzie jako inkwizytorzy, starzy weterani wojenni, adepci, kapłanki (ech niech nikt nie mówi że kobiece kapłaństwo nie jest na swój sposób podniecające, mam pomysła). Religijność, światłość, determinacja i niekiedy mundanizm nadaje ludziom głębi i zróżnicowania na tle nudnych zardzewiałych sarmackich rycerzyków.

https://www.youtube.com/watch?v=VShSzu6VjTo&t=27s&ab_channel=TrueFormAI
#disciples2 #disciples #heroes3 #homm3 #ai
Skorvez957 - Disci w pewnym sensie jest bardziej realistyczne wizualnie od Homm i to ...
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Dzieje Nevendaar - Zwiastun Mroku


@Begrezen:
Dzięki, może sprawdzę, choć jak ostatnim razem grałem to największą bolączką dla mnie był czas jaki komputerowi zajmowało zakończenie tury. Przedłużało to niesamowicie grę w późnej fazie.
  • Odpowiedz
  • 0
@Begrezen: nie jest znany (chyba) kod gry a zrobienie czegoś tak wielkiego jak frakcji Orków (pal licho lore), Mrocznych Elfów czy Piratów na wzór Cove z Hota jest niemal niemożliwe szanse bardzo niewielkie
  • Odpowiedz