Aktywne Wpisy

Gdyby ktoś się zastanawiał co u byłego Detektywa Rutkowskiego skazanego niegdyś za udział w mafii paliwowej prawomocnym wyrokiem, to chyba został księdzem.
#rutkowski #heheszki #c---------------a #ciekawostki
#rutkowski #heheszki #c---------------a #ciekawostki
źródło: 1000027775
Pobierz
51431e5c08c95238 +419
źródło: HCuw9miXkAAUb55
Pobierz

Siemka, zauważyłem że jest poruszenie w necie odnośnie pensji minimalnej, więc oto moje statystyki, 27 lat pracuję od 20 roku zycia:
czynsz 1100 (w czynszu mam ogrzewanie i wode zimną, za ogrzewanie mam co roku zwrot ok 800 zł)
gaz niecałe 150
prad niecałe 250
kablówka, internet UPC 135
tele 25 - na karte od tmobile
jedzenie ok 600
+ inne wydatki.
W roku 2024 koszty życia rachunki + jedzenie + przyjemności wyszły mnie 28 650 zł
Stan konta PPK: 14 008 zł
Konto ZUS w sumie: 38 230 zł
oszczędności 3 letnie(od 3 lat dopiero oszczędzam wcześniej trochę balowałem ;)): 36 450 zł w tym dokładnie 35k zł mam na obligacjach a reszta na koncie w ING
Mieszkanie 42m^2 (salon dwa mikro pokoje łazienka, kuchnia, brak balkonu) wynajęte od spółdzielni mieszkaniowej - miałem szczęście bo rzadko taka oferta się zdarza, jest jeszcze kilka rzeczy które by wymagały wyjasnienia ale to wpis byłby za długi. Tak czy inaczej zero kredytów, auta nie mam.
Na wakacje nie jeżdżę bo nigdy mnie to nie bawiło, jeżdżę na rowerze podziwiam zieleń, widoki i zwierzęta, w domu wieczorami oglądam seriale itp czasem jakiś drink czasem chipsy czyli taki standard, nie czuję się w ogóle smutny i szczerze chciałbym tak zyc wiecznie.
Praca lekka zero stresu, na świeżym powietrzu i słońcu(koszenie).
Aktualnie ruszam w trase rowerową póki nie pada(wolne mam).
#praca #zarobki #minimalna #oszczednosci #ppk
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
▶︎ Obserwuj nasz tag #mirkoanonim
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Opublikuj swój własny wpis: Mirko Anonim
· Zaakceptował: mkarweta