Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Parę lat temu dla zabawy na recolucie kupiłem bitcoina, ethereum, xrp. To wszystko trochę urosło. Gdzie warto to wszystko przenieść, chciałbym raczej po trochu sobie dokupować i trzymać przez jeszcze 10 lat a potem sprzedać.
Przenieść to na jakąś giełdę typu #binance, czy może na jakiś "wallet"?
Jestem totalnym laikiem, co robić?
#bitcoin #krypto #kryptowaluty
#binance #revolut #ethereum

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Opublikuj swój własny wpis: Mirko Anonim
· Zaakceptował: RamtamtamSi

💌 Nasza rozgłośnia baitowa potrzebuje Twojej pomocy! Wspomóż projekt

• 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

• 1
@mirko_anonim jak chcesz trzymac i nie obracac tymi srodkami, to nie trzymaj na gieldzie, tylko na wlasnym portfelu. Z drugiej strony mozesz tez trzymac.na Revolucie po prostu i skorzystac z ich opcji automatycznego dokupowania co pewien czas. Tylko tam sa wysokie prowizje. Do dokupowania mozesz tez skorzystac z Revolut X, tam sa niskie prowizje. Ale za to nie da sie sprzedac do stablecoinow, jedynie do walut fiat (obowiazek podatkowy). No ale
  • Odpowiedz
@mirko_anonim: ja to bym dalej trzymał to na Revolucie, szczególnie jak dobrze nie ogarniasz. Kryptowaluty są coraz bardziej legitne i sam Revolut też. To już nie te czasy, że co chwila giełda się zwija. Większe ryzyko, że sam stracisz swoje krypto niż, że Revulut Cię w-----a.
  • Odpowiedz
@mirko_anonim: 10 lat? Nie wiadomo ile będzie istniał Revolut czy jakakolwiek giełda. Zrzucić wszystko na cold wallet. Sprawdź czym jest crypto paperwallet / steel wallet. Tworzysz jedną frazę BIP39 pod klucze btc,eth,sol itd. Warto zapisać też derivation path bo z czasem portfele mogą inaczej importować po frazie.
  • Odpowiedz
@De_Fault: portfel kupuje sie na str producenta, albo samodzielnie wgrywa sie do niego soft.