Aktywne Wpisy

magda_em +48

dzony77 +257
Jak dobrze, że Polski big tech to buty, ubrania, plastikowe pierdoły z Chin, firma windykacyjna i kasyno online więc żadne straszenie trumpa nam nie groźne i w dupę se może wsadzić te cła na półprzewodniki
GPW jak zawsze przechytrzyło pomarańczowego
#gielda
GPW jak zawsze przechytrzyło pomarańczowego
#gielda





#komputery
#gry
#virtualreality
Problem z wydajnością podczas streamowania obrazu do Bigscreen i grania jednocześnie – co może być nie tak?
Podczas korzystania z Bigscreen VR (Quest 3, przez kabel Oculus Link). Kiedy próbuję streamować obraz z PC do Bigscreen i jednocześnie grać to wszystko zaczyna strasznie mulić – spadki FPS, opóźnienia, ogólna niestabilność.
Używam kabla od oculus link, internet podłączony kablem do komputera
Moja specyfikacja komputera:
CPU: Intel i9-10900K
GPU: RTX 3070 EVGA XC3 Ultra Gaming
Płyta główna: MSI Z490 Gaming Edge
RAM: 32 GB ddr4
SSD: Samsung 990 Evo + drugi też ssd nie pamiętam firmy
Zasilacz: be quiet! 750W Platinum
Chłodzenie: NZXT Kraken (2x wentylator)
Macie pomysł, co może być wąskim gardłem? Może coś z konfiguracją wideo, dekodowaniem strumienia albo jakieś ustawienia w SteamVR / Oculus?
Z góry dzięki za wszelką pomoc!
@Maurry: Nie znam się na VR, ale ta karta demonem szybkości nie jest (wiem bo mam ( ͡° ͜ʖ ͡°)).
Wiesz może na jaką wymienić aby była kompaktybilna z innymi podzespołami?
Kabel to oryginalny Oculus Link, kupiony w Currys. Podłączony jest bezpośrednio do portu USB-C z tyłu płyty głównej. Przy mniej wymagających tytułach wszystko działa płynnie, ale przy grach takich jak Stalker czy Expedition 33 zaczynają się spadki wydajności i artefakty.
Z tego, co udało mi się ustalić, problem może wynikać z ograniczonej ilości VRAM – moja karta (RTX 3070) ma tylko 8 GB, co przy nowszych tytułach